Absoluut.quote:
Ik heb nog werkelijk geen idee of en wat ik ga stemmen...quote:Op woensdag 19 november 2008 15:46 schreef borisz het volgende:
Stemformulier voor de waterschapsverkiezingen gaat weer richting het waterschap.
Ik heb VVD gestemd
Vind de hele waterschapsverkiezingen een aanfluiting, die niets met politiek te maken heeft maar met goed management van waterschap ongeacht je politieke kleur.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:46 schreef borisz het volgende:
Stemformulier voor de waterschapsverkiezingen gaat weer richting het waterschap.
Ik heb VVD gestemd
yup, maar geldt alleen bij de veel duurdere Bravia-partnersquote:Op woensdag 19 november 2008 16:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel, heb jij hier nog aangedacht dat je hier recht op hebt
http://www.sony.nl/article/id/1221572686633
Klopt, sinds 15:50 uur ligt de zender eruit in Noord-Nederlandquote:Op woensdag 19 november 2008 17:13 schreef Renesite het volgende:
Groningen heeft geen frequentie op het moment!!!
quote:Op woensdag 19 november 2008 17:13 schreef Renesite het volgende:
Groningen heeft geen frequentie op het moment!!!
Ik ontken alles!quote:Op woensdag 19 november 2008 17:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Iemand een knopje verkeerd om gedraaid?
Heb je ergens officieel bericht?quote:Op woensdag 19 november 2008 17:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt, sinds 15:50 uur ligt de zender eruit in Noord-Nederland
Timur zei het zelf om kwart over 4 in de uitzendingquote:Op woensdag 19 november 2008 17:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je ergens officieel bericht?!
Hopen dat ie nu voor een jaar of 2 van de radio verdwijnt. Wat een kutplaat zegquote:Op woensdag 19 november 2008 17:20 schreef Sirolf het volgende:
Hee, alweer Around the World? Die hoorde ik gisteravond ook al!
Ik vind eigenlijk ook wel dat Timur het leuker doet dan C+S. Eigenlijk best maf, omdat het vroeger andersom was...quote:Op woensdag 19 november 2008 17:19 schreef -Hans- het volgende:
Nog 2 dagen Timur? Jammer, want dit bevalt mij echt beter dan Coen en Sander..
Neuh, die plaat ga je nog wel vaker horen. Misschien nog wel deze week..quote:Op woensdag 19 november 2008 17:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Hopen dat ie nu voor een jaar of 2 van de radio verdwijnt. Wat een kutplaat zeg
Diegene heeft goede preventieve maatregelen genomen om het noorden te beschermenquote:Op woensdag 19 november 2008 17:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Iemand een knopje verkeerd om gedraaid?
Hij ligt een stukje verderop aan de voet van een jonge, mooie en heerlijk ruikende denneboom. Ik moest wel drie keer uitwijken voor boomwortels, naderhand was het gat zo groot dat ik er wel drie doosjes met ratten had kunnen begraven.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je woont toch in een bosrijke omgeving, wat is nou een mooiere plek dan onder een mooie boom.
Dat is wel grappig inderdaad.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk ook wel dat Timur het leuker doet dan C+S. Eigenlijk best maf, omdat het vroeger andersom was...
Geinige avatarquote:Op woensdag 19 november 2008 17:27 schreef borisz het volgende:
Timur is voor mij nog altijd een mutemoment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |