Is maar goed ook. Die dame van maandag was echt om tequote:Op woensdag 19 november 2008 12:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bart zei net ook dat deze band vandaag voor de eerste seconden zou strijden, dus zal 't een nieuwe moeten zijn.
Ik zweet me de pleuris hier. Straks 's ff heer-lijk lang onder 'n hete douche staan.quote:
Wat is hier het voordeel van t.o.v. bijvoorbeeld www.nederland.fm?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://testlab.omroep.nl/2008/10/25/radiowidget/
Handig.
Draait gewoon op de achtergrond. Op m'n Mac zit ie in het dashboard, dus geen 'last' vanquote:Op woensdag 19 november 2008 12:41 schreef Mokus het volgende:
[..]
Wat is hier het voordeel van t.o.v. bijvoorbeeld www.nederland.fm?
I knowquote:Op woensdag 19 november 2008 12:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
LUMC bedoel je? Daar loop ik zo dwars over het terrein heen.
Dus hij gebruikt dan minder geheugen.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Draait gewoon op de achtergrond. Op m'n Mac zit ie in het dashboard, dus geen 'last' van.
Widgets zijn kleine programmaatjesquote:Op woensdag 19 november 2008 12:46 schreef Mokus het volgende:
[..]
Dus hij gebruikt dan minder geheugen.
Of is het niet een apart programma, maar iets wat geintergreerd is in je mac os of in vista?
Jupsquote:Op woensdag 19 november 2008 12:55 schreef Dandelion het volgende:
tis weer lunchtijd zeker he...
nou dan ga ik wel even werken. Toedeloe allen, tot een volgende keer.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jups
Denk dat ik zo maar even de stad induik.. toch een vrije dag.
Cyaquote:Op woensdag 19 november 2008 13:02 schreef Dandelion het volgende:
[..]
nou dan ga ik wel even werken. Toedeloe allen, tot een volgende keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |