Ojee. Euh.. Ik zet 'n joker in. Dat lijkt me 't beste voor iedereen.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:19 schreef MichielV het volgende:
http://www.flickr.com/pho(...)0622/in/photostream/
En nou jullie, Flickr-Fokkrs!
Flickr opquote:Op woensdag 19 november 2008 20:19 schreef MichielV het volgende:
http://www.flickr.com/pho(...)0622/in/photostream/
En nou jullie, Flickr-Fokkrs!
als we je nou allemaal een knuffel gaan geven, helpt dat danquote:Op woensdag 19 november 2008 20:26 schreef Brennel het volgende:
Sorry, ik pas ook, of iemand moet me graag met rode, dikke ogen en een chagrijnig gezicht willen zien
Knuffels zijn altijd fijnquote:Op woensdag 19 november 2008 20:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als we je nou allemaal een knuffel gaan geven, helpt dat dan
Denk dat dat juist de bedoeling is... Mensen zien zoals ze op dat moment echt zijn. Mijne komt eraan, m'n pc vond het nodig vast te lopen, dus dat belooft weinig goeds voor de fotoquote:Op woensdag 19 november 2008 20:26 schreef Brennel het volgende:
Sorry, ik pas ook, of iemand moet me graag met rode, dikke ogen en een chagrijnig gezicht willen zien
Yup. Had ik nog op gereageerdquote:Op woensdag 19 november 2008 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had je mijn berichtje nog gelezen over de sony rebate
tussen kunst en kitshquote:Op woensdag 19 november 2008 20:44 schreef Piles het volgende:
Reclame op tv, en Chasing Cars op de radio. Wat moet ik nu kiezen
Je zou natuurlijk alvast kunnen wennen aan Radio 4, aangezien je daar morgen vast naar gaat luisteren...quote:Op woensdag 19 november 2008 20:44 schreef Piles het volgende:
Reclame op tv, en Chasing Cars op de radio. Wat moet ik nu kiezen
Ah, is dat morgenquote:Op woensdag 19 november 2008 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk alvast kunnen wennen aan Radio 4, aangezien je daar morgen vast naar gaat luisteren...
alweer spareribsquote:Op woensdag 19 november 2008 20:42 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb geen flikkerdinges...zet m wel hier
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:38 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza geeft Bren knuffel
nou dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 19 november 2008 21:07 schreef Brennel het volgende:
[..]
![]()
Maricha, wat heb je mooie lichtbruine ogen! Als ik zo vrij/eerlijk mag zijn![]()
Ik maak ook wel een foto nu, heb alleen geen flickr.
okequote:Op woensdag 19 november 2008 21:08 schreef Sirolf het volgende:
Dit topic is trouwens bijna vol, en ik reserveer alvast het openen van de nieuwe.
Met in de titel uiteraard alvast iets over morgen.quote:
dank jequote:Op woensdag 19 november 2008 21:07 schreef Brennel het volgende:
[..]
![]()
Maricha, wat heb je mooie lichtbruine ogen! Als ik zo vrij/eerlijk mag zijn![]()
Ik maak ook wel een foto nu, heb alleen geen flickr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |