quote:Op woensdag 19 november 2008 09:32 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ja dat was ook waar.
Zien jullie Cambuur in de Eredivisie spelen volgend seizoen?
VVV-MVV is verplaatst naar donderdag 4 december...quote:Op woensdag 19 november 2008 13:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Hele competitieronde op 5 december
KNVB heeft weer schijt aan de fans.
Waarom is Coolen bij jullie weggegaan?quote:Op woensdag 19 november 2008 09:56 schreef Dos37 het volgende:
Hup RBC
en ne Rini Rini Riniwij gaan Europa in
Omdat ie het elftal niet aan het voetballen kreeg.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:21 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Waarom is Coolen bij jullie weggegaan?
Klopt ja, zou graag zien dat hij bij ons komt spelen. Guvenc hebben we ook op proef, hoewel het door TOP "meetrainen" wordt genoemd..quote:Op donderdag 20 november 2008 18:01 schreef Omnifacer het volgende:
Ik lees dat Razic op proef is bij TOP Oss. Ik vond hem bij RBC altijd een aardig talent. Het heeft me eigenlijk verbaasd dat zijn carriere zo in het slop is geraakt!
Dit dusquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sinds lang weer es op vrijdagavond voor Teletekst ipv in het stadion. Ben benieuwd.
Stadionverbod?quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sinds lang weer es op vrijdagavond voor Teletekst ipv in het stadion. Ben benieuwd.
Dat doet ze nog niet echt veel goeds.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:50 schreef Peterselieman het volgende:
Bij Cambuur zijn gewoon bijna 9700 toeschouwers. Dat betekent een nagenoeg uitverkocht huis
Zeer netjes, respect!quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:50 schreef Peterselieman het volgende:
Bij Cambuur zijn gewoon bijna 9700 toeschouwers. Dat betekent een nagenoeg uitverkocht huis
Er zijn grote verschillen, zo'n Obodai verdient gewoon heel goed bij RKC en bij Telstar is het een beetje parttime werk.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:35 schreef Mourir het volgende:
Wat ik me altijd al af vraag, Wat is het gemiddelde maandsalaris van een speler in de Jupiler league?
4 ton per jaar, maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat Obodai er 5 pakt.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:14 schreef borisz het volgende:
Zal Honda niet de best betaalde speler van de bierdivisie zijn ?
Alle scheidsrechters in de Jupiler League zijn ruk....quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:58 schreef Mindlight het volgende:
Ik word zo langzamerhand doodziek van het aantal kansen dat wij nodig hebben om eens een goal te maken. Gisteren had Dordt ook gewoon opgerold kunnen en moeten worden, maar niemand legt hem er bij ons simpel in. Van Egmond was zoals gebruikelijk ook weer een drama trouwens.
Sanders en Winter spannen wat mij betreft de kroon.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:59 schreef JLSB het volgende:
[..]
Alle scheidsrechters in de Jupiler League zijn ruk....
Voskamp lijkt dus toch beter als joker of is hij gewoon uit vorm? Van Guldener had die ene ook moeten maken na die rappe counter trouwens.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:58 schreef Mindlight het volgende:
Ik word zo langzamerhand doodziek van het aantal kansen dat wij nodig hebben om eens een goal te maken. Gisteren had Dordt ook gewoon opgerold kunnen en moeten worden, maar niemand legt hem er bij ons simpel in. Van Egmond was zoals gebruikelijk ook weer een drama trouwens.
Van Egmond vond ik ook een drama. Hij heeft voor beide partijen stomme beslissingen genomen. Vooral hoe hij corners aan jullie weggaf was wel hoogst irritant. Hoewel wij nooit echt een derby-sfeer hebben, doet een puntje bij jullie me toch erg goed. Geeft aan dat de niveau verschillen in de JL niet groot hoeven te zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:58 schreef Mindlight het volgende:
quote:John Verhoek wacht geduldig op kans bij FC Dordrecht
John Verhoek verkoos een avontuur bij FC Dordrecht boven een langer verblijf bij ADO Den Haag, de club die in zijn hart zit. De negentienjarige centrumspits wilde in alle rust rijpen aan de Krommedijk. ,,Ik wacht geduldig op mijn kans.’’
JAN-DIRK VERHEY
DORDRECHT
De voorbereiding van FC Dordrecht op het huidige seizoen startte eind juni, de (korte) winterstop staat inmiddels voor de deur. John Verhoek, centrumspits in de brigade van trainer Gert Kruys, heeft in die tussenliggende maanden nog niet één keer het net weten te vinden in een officiële wedstrijd. Niet in de hoofdmacht, waarin hij tot nu toe negen keer in actie kwam in competitieverband, maar ook niet bij het beloftenteam.
,,Natuurlijk baal ik daar van, als spits sta je er tenslotte om goals te maken,’’ vertelt Verhoek. ,,Maar op dit moment wil het gewoon niet lukken. Dat komt echt niet omdat ik nu bij elke kans nadenk hoor. Het overkomt alle spitsen wel eens, één goal doet vaak wonderen,’’ weet de beresterke aanvaller uit Den Haag. ,,In de eerste competitiehelft van vorig seizoen, toen ik uitkwam voor de A1 van ADO Den Haag, scoorde ik ook helemaal niet. Na de winter vloog alles er ineens wel in, dus ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt.’’
Wat voor John Verhoek nu eenmaal in zijn nadeel werkt, is dat een spits logischerwijs wordt beoordeeld op het aantal doelpunten dat hij produceert. Ondanks het vooralsnog uitblijven van treffers, is het vertrouwen dat de technische leiding aan de Krommedijk in hem heeft, meer dan begrijpelijk. Met zijn imposante postuur (’Ik ben altijd al groot geweest’) is Verhoek een ideaal aanspeelpunt in de voorhoede, waarbij ook zijn combinerend vermogen en snelheid pluspunten zijn. Hij had dit seizoen alleen de pech dat hij twee keer mocht starten in een periode waarin FC Dordrecht vaak niet eens aan een fatsoenlijke aanval toekwam. Triest dieptepunt in dat opzicht was de met 3-0 verloren uitbeurt bij HFC Haarlem, al miste hij toen met zijn hoofd ook een dot van een kans op de 1-1. De laatste weken moet hij het echter hebben van de maandagavondwedstrijden met de beloften, zeker nu aanvalsleider Eddy Putter weer topfit is. ,,Ik snap wel dat ik nu geen basisplaats heb, ik zal toch eerst in het tweede moeten gaan scoren,’’ klinkt het realistisch uit de mond van de tiener. ,,Echt zenuwachtig word ik er niet van. Ik wacht geduldig op mijn kans die ongetwijfeld gaat komen.’’
Hoewel in Leidschendam geboren, is John Verhoek een telg uit een echte Haagse familie. Zijn vader Willem is eigenaar van een groenten- en fruithandel in de regentenstad, zijn oudere broer Wesley is één van de vaste krachten bij de door André Wetzel (ex-ASWH en Papendrecht) getrainde eredivisionist uit hun woonplaats. ,,Die club zit in mijn hart,’’ aldus de jongste voetbalprof in huize Verhoek. Des te opmerkelijker was zijn overgang naar FC Dordrecht, waar hij deze zomer een contract voor twee jaar tekende. ,,Ik had bij ADO kunnen blijven, maar in een gesprek met Wetzel werd mij duidelijk dat ik daar erg weinig aan spelen zou toekomen. Daarom leek het mij beter om in alle rust in de eerste divisie verder te rijpen. Ik schatte de kans op speelminuten bij FC Dordrecht hoger in dan bij ADO. Ondanks dat ik nu bij FC Dordt niet bij de eerste elf hoor, heb ik zeker de goede keuze gemaakt. Het niveau op de trainingen ligt veel hoger dan dat ik gewend was in de jeugd bij ADO. Ook daar word ik beter van.’’
In het kielzog van ’grote aankoop’ John Verhoek verkaste ook Nick Coster (op amateurbasis) van ADO Den Haag 2 naar FC Dordrecht. En laat de in eerste instantie voor de breedte van de selectie gehaalde Coster nu wekelijks één van de uitblinkers zijn. ,,Maar dat gun ik Nick,’’ verklaart Verhoek. ,,Dat steekt niet. Dat hoeft ook niet, want hij is geen concurrent van mij.’’
Waarom is het stadion van Cambuur eigenlijk niet geschikt voor de Eredivisie?quote:'Cambuur kan beter nog niet promoveren'
28/11/2008 10:26
Het gaat SC Cambuur-Leeuwarden voor de wind. Directeur Alex Pama ziet de Friese formatie liever nog niet promoveren naar de Eredivisie.
'Voor Cambuur zou het beter zijn als we pas volgend jaar echt gaan voor de promotieplaatsen', aldus Pama. 'Maar als het je overkomt, zul je wel moeten. En daar lopen we ook niet voor weg.'
'We gaan ook overal vol voor. Maar het verstand zou zeggen laten we maar een jaartje wachten en dan promoveren', zegt de directeur. 'Dit is een goede ploeg en een goede trainer. Het kan zomaar.'
Op het veld gaat het onder trainer Stanley Menzo (foto) voorspoedig, maar organisatorisch heeft Cambuur nog een lange weg te gaan. 'Ons huidige stadion is niet geschikt voor de Eredivisie. Het nieuwe onderkomen komt eraan. We zouden twee tot drie jaar kunnen overleven. Maar langer ook niet', aldus Pama.
Telstar op doelsaldo.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:48 schreef Dos37 het volgende:
Cambuur pakt zo met deze stand de laatste periode?
Nee, omdat Telstar een beter doelsaldo heeft.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:48 schreef Dos37 het volgende:
Cambuur pakt zo met deze stand de laatste periode?
En dan ook commentaar achterafquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:17 schreef Dos37 het volgende:
WTF die kerel van Helmond met zijn Hitler gebaar
4 wedstrijden
Voor de rest van het seizoen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Voor de rest van het seizoen schorsen. Optyfen!
Hij snapt er ook helemaal niks van. Lacht er ook nog bij...
Ach doordat hij door liet spelen escaleerde het juist niet. Keur het vuurwerk enzo zeker niet goed (en die stoere vuilnisbak op het veld door julliequote:Op vrijdag 28 november 2008 22:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Vink durfde de wedstrijd niet stil te leggen![]()
Als ik tot twee maal toe een hitlergroet breng in het stadion krijg ik ook een sv. Waarom zou hij dat dan niet krijgen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Voor de rest van het seizoen._!
Inclusief die trieste reactie op het einde is het wel een bizar lange schorsing waard ja.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Voor de rest van het seizoen._!
In Helmond is deed heel normaal jwt. Zo groeten we elkaar hier gewoon.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als ik tot twee maal toe een hitlergroet breng in het stadion krijg ik ook een sv. Waarom zou hij dat dan niet krijgen?
Die reactie viel mijn mond echt van open ja.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inclusief die trieste reactie op het einde is het wel een bizar lange schorsing waard ja.
Maar wat is dan het verschil tussen hem en mij? Als ik het namelijk doe, krijg ik er een zwaar stadionverbod voor. En aan die reactie na afloop te zien, begrijpt hij er werkelijk helemaal niets van. Ik ben echt benieuwd wat voor straf hij gaat krijgen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
In Helmond is deed heel normaal jwt. Zo groeten we elkaar hier gewoon.
Ik vind best dat hij gestraft moet worden maar tot het eind van het seizoen is zwaar overdreven.
Jij bent een supporter en die haten zequote:Op vrijdag 28 november 2008 23:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Maar wat is dan het verschil tussen hem en mij? Als ik het namelijk doe, krijg ik er een zwaar stadionverbod voor. En aan die reactie na afloop te zien, begrijpt hij er werkelijk helemaal niets van. Ik ben echt benieuwd wat voor straf hij gaat krijgen.
Het verschil? Dat hij een voetballer is denk ik. Ik denk dat hij iets van 5 wedstrijden krijgt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Maar wat is dan het verschil tussen hem en mij? Als ik het namelijk doe, krijg ik er een zwaar stadionverbod voor. En aan die reactie na afloop te zien, begrijpt hij er werkelijk helemaal niets van. Ik ben echt benieuwd wat voor straf hij gaat krijgen.
Ofcourse!quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Oh wacht, PK komt natuurlijk uit Helmond. Dan snap ik wel waarom je zoiets nog enigszins recht probeert te lullen.
Ja, dat is het verschil inderdaad. Maar zo iemand zou toch juist een voorbeeldfunctie moeten hebben? Dus die moeten eigenlijk nog extra zwaar gestraft worden lijkt me.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het verschil? Dat hij een voetballer is denk ik. Ik denk dat hij iets van 5 wedstrijden krijgt.
Eigenlijk wel, maar zo werkt het niet in Nederland.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, dat is het verschil inderdaad. Maar zo iemand zou toch juist een voorbeeldfunctie moeten hebben? Dus die moeten eigenlijk nog extra zwaar gestraft worden lijkt me.
Jij weet net zo goed als ik dat voetbalsupporters tuig van de richel is. Dat wij door de KNVB straffen kunnen krijgen opgelegd die wettelijk niet standhouden. Dat wij per definitie fout zitten.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, dat is het verschil inderdaad. Maar zo iemand zou toch juist een voorbeeldfunctie moeten hebben? Dus die moeten eigenlijk nog extra zwaar gestraft worden lijkt me.
Als er 3 vuurwerkbommen in het keepersgebied gegooid worden dan moet je gewoon affluiten klaar. Spelers in bescherming nemen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:33 schreef Tim86 het volgende:
Ach doordat hij door liet spelen escaleerde het juist niet. Keur het vuurwerk enzo zeker niet goed (en die stoere vuilnisbak op het veld door jullie) maar afbreken was totaal niet nodig.
Het was dan ook niet te ontkennen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Die reactie vond ik wel "netjes" eigenlijk. Je hebt er zat hypocrieten bijlopen die nadat ze iets hebben gedaan wat niet door de beugel kan het glashard gaan staan ontkennen. Dat vind ik eerlijk gezegd erger dan gewoon toegeven dat je het gedaan hebt.
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:00 schreef Vitamine_C het volgende:
Toch jammer van de 2e periode bij Haarlem. 1e ging super en ook nu gaat het weer lekker![]()
Nu twee thuiswedstrijden, hopen op de volle punten
losse samenvattin en hele uitzending op rtlvoetbal.nlquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:55 schreef Silenus het volgende:
Zijn er beelden van dat hiltergroet-gebeuren?
Ja voor 8 jaar getekend.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:45 schreef voederbak het volgende:
gaat die Plet nou naar Fc Utrecht ?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat klopt, maar dat is wel vaker zo en toch doen ze het dan
Hij werd misschien vrijgesproken omdat het allemaal wel meeviel, maar hij raakt die jongen wel duidelijk hoor. En dat zegt hij later ook. Eerst weet hij zeker dat hij hem niet raakt, maar daarna is het "als ik hem raak, is het niet mijn bedoeling"quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee die had gelijk, daarom werd die ook vrijgesproken door de tuchtcommisie.
http://www.rtl.nl/compone(...)elasco.wmv_plain.xmlquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:59 schreef Suijk het volgende:
'Komt zo'n aanvoerdertje er ook nog op af...'
Jawel.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:02 schreef Omnifacer het volgende:
Was het Leo Driessen, nee toch?
Goh, issie na een nachtje slapen ineens 180 graden gedraaid?quote:Helmond geeft Guijo-Velasco disciplinaire straf
Helmond Sport heeft middenvelder Daniel Guijo-Velasco disciplinair gestraft voor zijn gedrag tijdens de uitwedstrijd tegen RBC Roosendaal. De speler is door de Brabantse club voor één duel geschorst en zal tevens worden ingezet op het sociaal maatschappelijke vlak door medewerking te verlenen aan een scholenproject.
Guijo-Velasco zorgde tijdens de streekderby (?) voor commotie toen hij een Hitler-groet richting tegenstander Mels van Driel had gebracht. Later verklaarde de Belg dat hij vond dat de speler van RBC zich als ‘een Duitser’ gedroeg. In een verklaring betitelt de leiding van Helmond Sport het gedrag van Guijo-Velasco als ‘onwaardig’ en ‘onacceptabel’.
“Bestuur, directie, technische staf en spelers keuren dit bedrag af en distantiëren zich nadrukkelijk van een dergelijke houding. Het voorval is ook met Daniel besproken waarbij deze eveneens zijn gedrag ten zeerste afkeurt, berouw heeft getoond en zijn excuses heeft aangeboden”, aldus een perscommuniqué van de Helmonders.
op het woord kanker zit geen taboe, maar een hitlergroet wel? Je kan het niet goedkeuren, maar je kan het wel in een ander daglicht plaasten. Tuurlijk hij deed het vast om allen joden te beledigenquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:01 schreef Silenus het volgende:
De volgende keer moet 'ie dan een verbrande Jood in een gasoven na doen, dan is het misschien nog iets ludieker.
Of een verzetsman die wordt doodgeschoten, ook grappig.
Wat deed hij dan precies, die aanvoerder?quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:59 schreef TN-FR het volgende:
Sowieso spelen de 1e 6 van de eindranglijst nacompetitie dacht ik.
Maar wat een gezeik over die hitlergroet zeg. Tuurlijk zat hi jfout, maar iedereen loopt hier weer zo hypocriet te lullen over een gebaar. Die aanvoerder is een vieze nsb'er en verdiende zelfs sowieso ook een kaart, die guijo kon het wellicht op een andere manier aankaarten bij hem.
Niks bijzonders. Kwam gewoon verhaal halen en zal best om een kaart hebben gevraagd..gebeurt elke wedstrijd 100 keer.quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:03 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Wat deed hij dan precies, die aanvoerder?
Wat is er hypocriet aan het afkeuren van een hitlergroet?quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:59 schreef TN-FR het volgende:
Sowieso spelen de 1e 6 van de eindranglijst nacompetitie dacht ik.
Maar wat een gezeik over die hitlergroet zeg. Tuurlijk zat hi jfout, maar iedereen loopt hier weer zo hypocriet te lullen over een gebaar. Die aanvoerder is een vieze nsb'er en verdiende zelfs sowieso ook een kaart, die guijo kon het wellicht op een andere manier aankaarten bij hem.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Tim kun jij voor de volgende keer 4 Osse kinderen regelen voor langs de lijn, regel ik vier marsen voor ze in de rust. Want dit slaat natuurlijk nergens op
Spreekkoren in het stadion en vast wel je dagelijkse scheldpartijen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat is er hypocriet aan het afkeuren van een hitlergroet?
Als die aanvoerder om een kaart vroeg, had hij inderdaad zelf een kaart moeten krijgen. Dat zijn de regels. Echter heb ik niet gezien dat hij een kaart kreeg, dus dat zal wel meevallen allemaal. En zoals hierboven al staat, dat gebeurt 100 keer per wedstrijd.
En wellicht kon hij het op een andere manier aankaarten? Je meent het...
Kijk, dat je zoiets in het heetst van de strijd doet, daar kan ik nog enigszins inkomen. Maar na de wedstrijd lacht hij er nog doodleuk om ook. Dan ben je gewoon een mongool en wat mij betreft wordt hij hier zwaar voor gestraft.
Mwah, vuurwerk tijdens het spel in de buurt van de keeper, 9 van de 10 keer zou zoiets stil gelegd zijn, nu deed, de overigens goed fluitende (over het algemeen), Vink niets.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach doordat hij door liet spelen escaleerde het juist niet. Keur het vuurwerk enzo zeker niet goed (en die stoere vuilnisbak op het veld door jullie) maar afbreken was totaal niet nodig. Jullie konden overigens blij zijn dat jullie nog zo lang hoop hadden op een puntje..tering wat waren jullie slecht
Hoe laag wij vanuit DB kant ook worden ingeschat, helaas heeft een seizoen meer nodig voor ons dan een overwinning op DB, hoewel die natuurlijk altijd extra welkom is. Met de huidige groep en ambitie kan je met niets anders dan play-offs genoegen nemen, helaas verneukt deze dramatische serie de plannen aardig, zeker als je kijkt naar onze kansen in nieuwe periodes.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mwah, vuurwerk tijdens het spel in de buurt van de keeper, 9 van de 10 keer zou zoiets stil gelegd zijn, nu deed, de overigens goed fluitende (over het algemeen), Vink niets.
Of de boel dan zou escaleren doet dan niet ter zake.
Waardeloze pot voetbal van onze kant met een terechte winnaar.
Alles wat TOP is kan iig weer van een geslaagd seizoen spreken.
EDIT, zelfde stekking als TR dus.
Mwah, ben in de voorbereiding bij TOP v PAOK geweest en het enige waar ze over konden praten was over ons.quote:Op zondag 30 november 2008 00:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe laag wij vanuit DB kant ook worden ingeschat, helaas heeft een seizoen meer nodig voor ons dan een overwinning op DB,
De blonde homo.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:25 schreef knep het volgende:
Wat een goal![]()
2-2![]()
Japanner Honda in een keer op de slof.
http://www.sportwereld.nl(...)die_blonde_homo.html voor het filmpjequote:Verslaggever: Weer die blonde homo
MAASTRICHT - Zat hij iets te dicht op de mircofoon of was de frustratie zo groot dat het hem niets meer uitmaakte? Bas van Mulken, verslaggever van de Limburgse zender L1, ging donderdag over de scheef toen VVV in de blessuretijd scoorde tegen MVV.
In de Limburgse derby in de Jupiler League maakte de Japanner Keisuke Honda in de 92ste minuut de gelijkmaker (2-2). Reden voor Van Mulken om - na een korte stilte - teleurgesteld en iets te hard te roepen: ,,Scoort die geblondeerde homo weer!"
De hoofdredactie van L1 heeft inmiddels haar excuses aangeboden. De omroep spreekt over ,,volstrekt ongepaste woorden".
Hoewel L1 het commentaar heeft weten af te monteren, staat het orginele filmpje wel op internet (zie hieronder).
23.10quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:16 schreef One_conundrum het volgende:
hoelaat zijn die samenvattingen vanaaf?
Eigenlijk is elk woord dat ik aan de wedstrijd die ik vanavond bezocht besteed er één te veel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:40 schreef Dos37 het volgende:
geen één post over de wedstrijden van vandaag. Het leeft wel die jupiler league
Wie was er beter?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:18 schreef DRD het volgende:
[..]
23.10
Dordrecht-RBC is het aankijken niet waard. Zeer slechte wedstrijd waarin gewoon niets gebeurd.
Ben blij als dit seizoen voorij is
Gezwijnd? We hadden nog 3 uur door kunnen voetballen en dan was het nog 0-0 geweest.quote:
Voor rust was het erg traag en saai, beide ploegen nauwelijks kansen. Na rust hadden wij meer balbezit en RBC meer kansen. Gelijkspel was terecht.quote:
Telstar gaat de komende wedstrijden gewoon allemaal verliezen, let maar op.quote:Op zaterdag 6 december 2008 05:07 schreef kroegtijger het volgende:
En Telstar doet prima wat het moet doen... rustig aan, krachten sparen voor die nacompetitie... de stand doet er toch niet meer toe![]()
0-2 op de broek van het altijd lastige Emmen. De nummer 16 in de jupiler-league bleek net effe een maatje te groot voor de kersverse periode-kampioen
Nou ja, die kregen zat kansen hoor. Vink die een pingel mist, paal en lat... En dan Vink met zijn specialiteit, een vrije trap met de linker, toch de 1-2 tegen de touwen.quote:
Als we daarmee een goede prestatie dan neer kunnnen zetten in de nacompetitie vindt ik het allemaal primaquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Telstar gaat de komende wedstrijden gewoon allemaal verliezen, let maar op.
Wij weer een dramatische tweede helft in Deventer. Voor rust de kansen niet afgemaakt. Staan weer waar we thuishoren: grijze middenmoot.
Zo zou je het kunnen zien als je niet bij de wedstrijd bent geweest.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een sukkel die Den Bosch verdediger
89.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou ja, die kregen zat kansen hoor. Vink die een pingel mist, paal en lat... En dan Vink met zijn specialiteit, een vrije trap met de linker, toch de 1-2 tegen de touwen.
Al profiteert er dus weer vrijwel niemand echt van het slippertje van VVV.
Mulder hield er wel het nodige uit namens Excelsior zeg, al schoot Guijt een paar ballen ook erg slecht in.
Het zou een verrassing zijn als er geen verrassingen waren..quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:30 schreef methodmich het volgende:
Boer loopt mijlpaal mis
Congolese verdediger voor Eindhoven
En weer een nieuwe speeldag vanavond. Zullen er nog verrassingen zijn?
Helmond was ook wel erg matig gisteren hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Helmond Sport![]()
2x verliezen vanAGOVV
![]()
Klopt, goed waren ze niet hoor. Maar ze hadden gewoon beter moeten spelen en van AGOVV moeten winnen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Helmond was ook wel erg matig gisteren hoor.
Eerste wedstrijd heb ik niet gezien.
quote:MVV-Emmen uitgesteld na voedselvergiftiging
De KNVB heeft het duel van MVV tegen Emmen van vrijdagavond uitgesteld. Een groot aantal spelers van Emmen heeft namelijk een voedselvergiftiging opgelopen en kan niet mee naar Maastricht.
Volgens RTV Drenthe hebben ongeveer 10 spelers bedorven fruit gegeten. Maandag 19 januari wordt het duel ingehaald.
Laptop in het stadion.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:56 schreef Tim86 het volgende:
0-0 hier in oss. na een aarzelend begin stuk beter. 1000% kans gemist na prachtactie fachtali maar stiftje buitenkant paal. Ook pingel onthouden voor mijn gevoel maar dat moet ik op tv nog zien. Quekel kreeg nu geel voor schwalbe en had veel geluk geen 2e te krijgen nadat hij een tegenstander in het gezicht raakte.
1-4 en 4 verschillende doelpuntenmakers.quote:
viel mij ook al op iddquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:58 schreef Silenus het volgende:
Ah, bij Teletekst hebben ze het doelpunt van FC Omniworld weer weggehaald en heeft RKC opeens toch met 1-0 gewonnen. Apart.
PDAquote:
Voorlopig hebben we nog altjd minimaal twee punten voorsprong op de rest.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:57 schreef Tim86 het volgende:
Check het speelschema..die winnen de periode toch niet
Wat jij zegt. Zwolle had het voor rust kunnen beslissen. Wij kwamen na rust 'aardig' terug, met een handsbal als goal. Toch weer geen punten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:00 schreef HPayne het volgende:
Zwolle gewonnen in een niet overtuigende wedstrijd van Dordt. Vlak voor rust had Zwolle het duel al kunnen beslissen met 2 mega kansen.
Dordrecht kwam langszij na een enorme blunder van doelman Kerklaan. Wat een drama was hij vandaag! Blij als de Boer terug is.
Dordt werd nog wat gevaarlijk met het inbrengen van de nummer 11?
Good old appie vd Haar zorgde voor de 3 punten.
quote:Rapportcijfers FC Dordrecht: weinig voldoendes
FC Dordrecht gaat vrijdagavond, ongeacht het resultaat tegen FC Zwolle, óf als hekkensluiter óf als nummer negentien van de Jupiler League de winterstop in.
ARCO BOMGAARS
ANDRÉ VALK
DORDRECHT
Een zwaar teleurstellende prestatie van het team van Gert Kruys, dat in twintig duels slechts vijftien punten verzamelde. Vooral de balans in uitwedstrijden is dramatisch: slechts drie punten via evenzovele gelijke spelen. Sinds 21 maart (RBC Roosendaal) werd geen overwinning op vreemde bodem meer geboekt. Op het tussenrapport zijn dan ook weinig voldoendes terug te vinden.
GOVERT BOYEN
De Belgische doelman slaagt er ook maar niet in om rust uit te stralen en punten te pakken. Heeft goede reflexen, maar is ondanks zijn lengte zwak bij hoekschoppen en vrije trappen. En dat was juist de achilleshiel van FC Dordrecht waar nodig iets aan gedaan moest worden.
CIJFER: 5
DIDI LONGUET
Mist de dynamiek die hem voorheen zo kenmerkte. Zijn rushes zijn spaarzaam geworden. Weinig professioneel om te zwaar terug te komen van vakantie.
JOHAN
VERSLUIS
Uitgerekend de man die weg mocht, is status van cultheld ontgroeid. Goede trap en met drie doelpunten ook nog eens (gedeeld) clubtopscorer. In de één-tegen-één duels soms nog iets te makkelijk.
CIJFER: 7
RUUD KRAS
De aanvoerder is nog altijd een betrouwbare schakel achterin. Moet zich nog meer laten gelden, maar het leiderschap zit nu eenmaal niet in hem. En dat is iets waar dit FC Dordrecht nou juist zo’n behoefte aan heeft.
CIJFER: 6,5
BART
VAN MUYEN
Speelt als linksback naar zijn mogelijkheden. Opbouwend niet overtuigend, ook omdat hij rechtsbenig is. Komt soms in de problemen tegen rappe buitenspelers en als hij moet doordekken op ’hangende’ opponenten.
CIJFER: 6
GUY RAMOS
Niet meer weg te denken uit de groen-witte basis. Sterk in de persoonlijke duels, ideale speler achter een ’nummer tien’. Zware interlands met Kaapverdië gingen niet ten koste van zijn niveau. Moet wel opletten in de vuur van het spel niet té agressief te werk te gaan. CIJFER: 7
JUANITO
SEQUEIRA
Is alleen bruikbaar als controleur, dus spelend van achter de bal. Was vaak aan de rechterkant actief, waar hij in aanvallende zin oplossingen diende te bedenken. Dat is niet zijn ’ding’.
JOHN VAN
LOENHOUT
Na twaalf wedstrijden vastgelegd, omdat Marcel van der Sloot (klaplong) opnieuw wegviel. Oogt echter ook na acht duels nog niet geheel fit en heeft - ook door zijn gebrek aan snelheid - moeite om de ruimtes te belopen. Zou stempel moeten drukken, maar spel gaat sinds zijn droomdebuut meestal aan hem voorbij. Heeft pech dat de voorwaartsen totaal niet draaien. Kan steekpass niet kwijt en er is vaak al balverlies geleden, voordat hij kan bijsluiten.
NICK COSTER
Hoewel zeker niet als basiskracht van ADO Den Haag naar Dordrecht gehaald, valt hij in positieve zin op. Brengt over links vuur in de ploeg en probeert tenminste zijn teamgenoten op sleeptouw te nemen. Moet agressie wel positief aanwenden en zich niet verliezen in akkefietjes met opponenten.
CIJFER: 6
RIHAIRO
MEULENS
Maakt status als talent niet waar. Niet doelgericht en te weinig interactie met medespelers. Moet veel krachtiger worden in de duels, maar zal waarschijnlijk nooit meer dan tien doelpunten per seizoen maken.
EDDY PUTTER
Groot probleemgeval binnen de Dordtse selectie. Kan zeker voetballen, maar kampt van alle spelers met het grootste gebrek aan zelfvertrouwen. Drie doelpunten is natuurlijk veel te weinig voor een spits. Inzet compenseert totaal verloren neusje voor de goal niet. Vraag blijft of hij met deze groep in drie-spitsensysteem beter rendeert.
MOUSSA
KALISSE
Geen schim meer van de aanvaller die twee seizoenen terug furore maakte. Heeft nog wel dreiging, maar kan het laatste stapje (doelgerichtheid, schot, voorzet) niet meer maken.
GERT KRUYS
Trainer werkt hard en slaagt er vrijwel altijd in zijn elftal gemotiveerd aan de aftrap te krijgen. Wisselt wel vaak van systeem. De vraag of hij spelers beter maakt, kan nog niet volmondig met ’ja’ beantwoord worden. Heeft wel pech met de blessures van Van der Sloot en Pinas.
CIJFER: 5,5
Fernando Derveld (contract al weer ontbonden), Marcel van der Sloot, Brian Pinas, Reinhard Breinburg, Resham Sardar (allen door blessures), John Verhoek, Rocky Siberie, Mohamed Houdoe, Sjoerd Rensen, Nick van der Ploeg, Mohammed Auassar, Jerson Ribeiro, Tommy de Jong en Sander Barragan maakten te weinig minuten om voor een beoordeling in aanmerking te komen.
Was op zoek naar het rapport uit het AD van vorig jaar: FC Dordrecht topic #2 Alleen stonden daar geen cijfers bij. Vind het rapport van dit seizoen wel erg simpel. Vijf spelers met een voldoende en de rest heeft een 5.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:26 schreef methodmich het volgende:
Excelsior dus op een grote achterstand gezet. Wel jammer. Van Guldener en Van Steensel hadden de 2-2 nog moeten / kunnen maken.
Onderstaand tussenrapport uit de Dordtenaar over FC Dordrecht, nog van voor de pot met Zwolle trouwens. Beetje mee eens DRD?
[..]
Net zoals VVV de 1-3 en 1-4 had moeten maken? Bullshit dus! Voor de competitie jammer, maar was van tevoren met zo'n sterke selectie wel te verwachten...quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:26 schreef methodmich het volgende:
Excelsior dus op een grote achterstand gezet. Wel jammer. Van Guldener en Van Steensel hadden de 2-2 nog moeten / kunnen maken.
Onderstaand tussenrapport uit de Dordtenaar over FC Dordrecht, nog van voor de pot met Zwolle trouwens. Beetje mee eens DRD?
[..]
Nou ja, dit zou kunnen schelen: Lopes vrijwel zeker naar Dordrechtquote:Op maandag 22 december 2008 16:55 schreef DRD het volgende:
[..]
Was op zoek naar het rapport uit het AD van vorig jaar: FC Dordrecht topic #2 Alleen stonden daar geen cijfers bij. Vind het rapport van dit seizoen wel erg simpel. Vijf spelers met een voldoende en de rest heeft een 5.
Denk dat er toch 'opgedragen' is dat er geen grote onvoldoendes mogen vallen. Maar spitsen die in 19 wedstrijden 2 doelpunten maken een 5 geven is wel erg mild. Die horen gewoon echt afgekraakt te worden.
Heijsman en Boogers moeten in de winterstop met iets komen. Anders zal ik na mijn lange, welverdiende vakantie vanaf 13 februari al m'n gal op die twee eindverantwoordelijken richten. Want de voorhoede is gewoon belachelijk slecht. Putter, Meulens en Kalisse zijn het gewoon niet meer.
Assist top 10:quote:AGOVV APELDOORN: Mertens 7, Bokila 6, Chadli 5, Wille 5, Cathalina 2, Garritsen 2, van de Haar 2, Leeuwin 1, Medjedovic 1
SC CAMBUUR-LEEUWARDEN: ter Heide 7, Maachi 7, van der Heide 6, de Vries 4, El Khalifi 3, Guijt 3, Brack 2, R. Jansen 2, Juliana 2, Mboua 2, M. Jansen 1, Wegh 1
FC DEN BOSCH: van der Biezen 7, Barakat 5, Matusiwa 5, Aborah 3, Seedorf 3, de Boer 2, El Idrissi 2, El Makrini 2, van Moorsel 2, Scheimann 2, Peters 1, eigen doelpunten tegenstanders 3
FC DORDRECHT: Meulens 3, Putter 3, Versluis 3, Kalisse 2, Kras 2, Siberie 2, van Loenhout 1, van Muyen 1, Ramos 1, Sardar 1
FC EINDHOVEN: Koç 14, van Boekel 4, Diaz 4, Nelemans 4, Caracciolo 3, van Brakel 2, Paridaans 2, Agyeman 1, Asubonteng 1, eigen doelpunten tegenstanders 1
FC EMMEN: Stroeve 10, Matavz 5, Pannekoek 2, Schotman 2, Verweij 2, Bechan 1, Friis 1, Görtz 1, Haemhouts 1, Ripson 1
EXCELSIOR: Braber 8, van Guldener 5, Voskamp 5, Alisic 3, Altheer 2, Demir 2, van Dieren 2, Hagary 1, Korf 1, Veenstra 1, eigen doelpunten tegenstanders 3
FORTUNA SITTARD: Heinrichs 4, Boymans 3, Grabovac 2, Olondo 2, van den Ouweland 2, Schreurs 2, Taktak 2, Garlisi 1, Geenen 1, Kozarac 1, Simone 1, Vanek 1, Voorn 1
GO AHEAD EAGLES: Ahahaoui 4, Post 3, van der Wal 3, Broers 2, Colak 2, Knijnenburg 2, Türk 2, Vlug 2, Ranégie 1
HAARLEM: van den Broek 6, Kousemaker 6, ten Heuvel 4, Wijks 4, El Yaakoubi 2, Akerboom 1, van den Berg 1, Kruijer 1, Neervoort 1, Nieuwenburg 1, van der Zwan 1
HELMOND SPORT: Derksen 7, Höcher 7, Chida 4, Joppen 4, van Leerdam 3, Uneken 2, Bruno Andrade 1, Guijo-Velasco 1, Lettinga 1, Roma 1, eigen doelpunten tegenstanders 1
MVV: Thiebaut 8, Daemen 4, Tobiasen 4, van Boxel 2, Brüls 2, Bryssinck 2, Cavus 2, Di Lallo 2, Sillah 2, Castellana 1, Evers 1, Lücke 1, eigen doelpunten tegenstanders 2
FC OMNIWORLD: Duits 5, Faria 5, Zeefuik 4, Dibi 2, Haklander 2, Mulders 1, Tayeb 1, eigen doelpunten tegenstanders 2
RBC ROOSENDAAL: Ars 11, Peters 5, Stojanovic 3, Hayen 2, de Leeuw 2, Delanoy 1, Duarte 1, Schot 1
RKC WAALWIJK: Berger 8, Benson 7, Benschop 6, Vink 3, H. Mulder 2, Garcia 1, Gudde 1, van Mosselveld 1, D. Mulder 1, Obodai 1, Remacle 1, Snoyl 1
TELSTAR: Plet 14, de Fries-Johansen 3, Willemsen 3, Bossman 2, Breeveld 2, Holwijn 2, Koning 2
TOP OSS: van Hintum 4, Quekel 4, Zafarin 4, Fachtali 3, de Groot 2, Kazlauskas 2, Djollo 1, van Elsäcker 1, Galatà 1, Moutawakil 1, van der Ven 1, eigen doelpunten tegenstanders 1
BV VEENDAM: Hemmen 7, Woudenberg 4, Koster 3, Polak 3, Buurmeijer 2, Loohuis 2, Bizimana 1, Lip 1, Rozema 1, Wiekens 1, Zimmerman 1
VVV-VENLO: Calabro 17, Honda 9, El Gaaouiri 5, Schaken 5, Kolder 3, Kantelberg 2, van Kouwen 2, Leemans 2, de Regt 2, Dadda 1, Ofrany 1, eigen doelpunten tegenstanders 1
FC ZWOLLE: Huymans 7, van der Haar 5, Boerrigter 4, Guarino 3, Kleizen 3, van Polen 3, Botteghin 2, Grizolli 2, Johan Plat 2, Lim-Duan 1, van der Wal 1, eigen doelpunten tegenstanders 2
Meeste rendement (goals + assists) top 10quote:1. Christian Brüls (MVV) 7
Daniel Guijo-Velasco (Helmond Sport) 7
Keisuke Honda (VVV-Venlo) 7
4. Marc Höcher (Helmond Sport) 6
Ruben Schaken (VVV-Venlo) 6
6. Adnan Barakat (FC Den Bosch) 5
Rob van Boekel (FC Eindhoven) 5
Derk Boerrigter (FC Zwolle) 5
Richmond Bossman (Telstar) 5
Youssef Chida (Helmond Sport) 5
Benjamin De Ceulaer (RKC Waalwijk) 5
Samir El Gaaouiri (VVV-Venlo) 5
Raymond Fafiani (Telstar) 5
Danny Guijt (SC Cambuur-Leeuwarden) 5
Sandor van der Heide (SC Cambuur-Leeuwarden) 5
Laurens ten Heuvel (Haarlem) 5
Nassir Maachi (SC Cambuur-Leeuwarden) 5
Meeste overwinningen: VVV-Venlo 15quote:1. Sandro Calabro (VVV-Venlo) 19 (17+2)
2. Serhat Koç (FC Eindhoven) 17 (14+3)
3. Keisuke Honda (VVV-Venlo) 16 (9+7)
4. Glynor Plet (Telstar) 15 (14+1)
5. Marc Höcher (Helmond Sport) 13 (7+6)
Roy Stroeve (FC Emmen) 13 (10+3)
7. Sjoerd Ars (RBC Roosendaal) 12 (11+1)
Nassir Maachi (SC Cambuur-Leeuwarden) 12 (7+5)
9. Ruud ter Heide (SC Cambuur-Leeuwarden) 11 (7+4)
Sandor van der Heide (SC Cambuur-Leeuwarden) 11 (6+5)
Dries Mertens (AGOVV Apeldoorn) 11 (7+4)
Ruben Schaken (VVV-Venlo) 11 (5+6)
Het is gewoonweg niet mogelijk om echt mee te kunnen doen met een oud stadion en jongens uit de wijk. Een aantal fanatici kickt op oude stadions, maar het grote publiek zit liever warm en droog en plast liever in een schone WC.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:09 schreef Omnifacer het volgende:
Klopt. Het kan natuurlijk ook zijn dat jij en ik grote nostalgici zijn, maar wat is het toch jammer dat het karakter van allerlei clubs verloren dreigt te gaan. Hoe zou dat komen? Zou de bouw van al die eenheidskubussen als stadions er iets mee te maken hebben? RBC de club uit de volkswijk Kalsdonk, waar hard maar technisch gevoetbald werd, Excelsior de club van oud papier met toch altijd een prima elftal, Den Bosch in de oude Vliert...
Zit veel in, in wat je zegt, maar ik vraag me dan af: hoe kan het dan zijn dat bij sommige clubs het nog wel gewoon voetbal ademt? Extreem voorbeeld, en ik wil RBC niet met Liverpool vergelijken, maar ik was dit jaar op Anfield en Goodison Park en als je daar binnenkomt dan ruik je gewoon voetbal. Dit terwijl de Engelse clubs eigenlijk bovenaan de voedselketen staan, dus juist grossieren in buitenlanders halen etc etc. Zelfde heb ik als ik door Barcelona loop. Of een vergelijking dichter bij huis: NAC. Al die helden lopen bij RBC wel 'ik schijt op NAC' te zingen als we 1-0 voorstaan tegen Eindhoven, maar de manier waarop daar de voetbalsfeer gehandhaafd wordt is toch om van te watertanden?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:16 schreef methodmich het volgende:
Ik weet niet of het aan de stadions zelf ligt... Ik denk toch meer het Bosman-arrest en alle gevolgen van dien, met name het feit dat clubs geen beperking meer hebben qua aantal buitenlanders. Nou valt het dankzij dat minimumsalaris voor niet-EU'ers nog mee, maar toch, veel clubs hebben wel een paar buitenlanders lopen en het is vaak maar de vraag of ze nou echt zoveel toevoegen.
Bovendien is daardoor alles verschoven. De traditionele topclubs uit de eredivisie verliezen hun spelers steeds sneller. Vroeger gingen alleen de mannen die zich echt bewezen hadden als één van de drie buitenlanders naar bijvoorbeeld Real Madrid. Nu hebben ze alleen al zes Nederlanders. Normaal gesproken had de helft dus nog in ons land kunnen spelen, met oude regels. Gevolg is dat alles opschuift. Spelers die vroeger bij pakweg Groningen speelden gaan nu naar Ajax, Groningen haalt weer jongens van pakweg Heracles, Heracles haalt ze weer weg uit de eerste divisie. Ik vind wel dat dit in tien jaar heel snel gegaan is.
Al zie je nu ook de keerzijde. Clubs hebben amper geld, spelers van 28 of 29 zijn al te duur en veel ploegen kiezen voor een selectie vol jonkies die op amateurbasis willen beginnen.
En wat dat betreft zijn de afstanden blijkbaar toch minder relevant geworden. Vroeger - rotwoord, maar ja - kwamen de meeste spelers behoorlijk uit de buurt, zie dat team van Dordt deze week in de VI. Nu trekt iedereen het land door. Dat gaat ook ten koste van de herkenbaarheid van een club, want die wordt vaak toch bepaald door de gewoontes en manieren van de plaats van herkomst. Hoe kan pakweg FC Zwolle nog een "Zwolse mentaliteit" hebben, voor zover die bestaat, met al die inmiddels weggestuurde Zuid-Amerikanen?
Vlak voor de winterstop begonnen ze toch wat punten te verliezen. Maar ik denk niet dat nog iemand ze gaat achterhalen, daar is de rest sowieso niet constant genoeg voor...quote:Op zondag 11 januari 2009 05:04 schreef JLSB het volgende:
VVV heeft vandaag in een oefenwedstrijd Racing Genk met 3-0 verslagen. Belooft wat voor de tweede seizoenshelft...
Meegaan naar Leeuwarden, wordt een feestquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:44 schreef Rucebo het volgende:
Zou zelf liever in de thuiswedstrijd zien, maar hoe eerder hoe beter natuurlijk.
Ben nog nooit naar een uitwedstrijd van Fortuna geweest. Maar deze overweeg ik toch zwaarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:45 schreef Evertje het volgende:
[..]
Meegaan naar Leeuwarden, wordt een feest
Moet je voorstellen wat voor falers de rest van de Jupiler league zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Helmond Sport.
Verliezen van die falers mijn hemel.
Uitwedstrijden van Fortuna zijn legendarischquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:46 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ben nog nooit naar een uitwedstrijd van Fortuna geweest. Maar deze overweeg ik toch zwaar...
Is een gelijkspel genoeg?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:45 schreef Evertje het volgende:
[..]
Meegaan naar Leeuwarden, wordt een feest
wb zat op de lat bij vvvquote:
Waarom geen supporters?quote:Op zondag 18 januari 2009 14:28 schreef Dos37 het volgende:
Zwolle wint, jammer dat ze geen supporters mee hebben
Nou volgens mij kwam het omdat de Zwolle supporters de hele teringzooi afbraken vorig jaar.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:07 schreef Evertje het volgende:
[..]
Waarom geen supporters?
Omdat de Eagles geen fatsoenlijk uitvak kan maken? Wij hebben er iig elk jaar zeik met de fanatieke tribune van de Eagles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |