Meegaan naar Leeuwarden, wordt een feestquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:44 schreef Rucebo het volgende:
Zou zelf liever in de thuiswedstrijd zien, maar hoe eerder hoe beter natuurlijk.
Ben nog nooit naar een uitwedstrijd van Fortuna geweest. Maar deze overweeg ik toch zwaarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:45 schreef Evertje het volgende:
[..]
Meegaan naar Leeuwarden, wordt een feest
Moet je voorstellen wat voor falers de rest van de Jupiler league zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Helmond Sport.
Verliezen van die falers mijn hemel.
Uitwedstrijden van Fortuna zijn legendarischquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:46 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ben nog nooit naar een uitwedstrijd van Fortuna geweest. Maar deze overweeg ik toch zwaar...
Is een gelijkspel genoeg?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:45 schreef Evertje het volgende:
[..]
Meegaan naar Leeuwarden, wordt een feest
wb zat op de lat bij vvvquote:
Waarom geen supporters?quote:Op zondag 18 januari 2009 14:28 schreef Dos37 het volgende:
Zwolle wint, jammer dat ze geen supporters mee hebben
Nou volgens mij kwam het omdat de Zwolle supporters de hele teringzooi afbraken vorig jaar.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:07 schreef Evertje het volgende:
[..]
Waarom geen supporters?
Omdat de Eagles geen fatsoenlijk uitvak kan maken? Wij hebben er iig elk jaar zeik met de fanatieke tribune van de Eagles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |