abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54909569
Vanavond ledenvergadering waar ook de voorzitter en de Technisch Directeur aanwezig waren. Putter blijft aanvoerder, oftewel ze blijven vertrouwen in hem uitspreken (en terecht natuurlijk). Verder zijn ze hard bezig met eventuele opvolgers als er zometeen in januari weer spelers weggekocht worden.

Speler voor wie nu de meeste interesse bestaat: Moussa Kalisse........

Michael van Dommelen zie ik niet terugkomen, maar ik zou het fijn vinden als ze meer opties hadden om te varieren. Die Osei kan toch het niveau niet aan.
pi_54926544
Osei was bij AFC volgens mij al niet zo bijzonder, maar alleen erg lang.

Dordt moet maar nog wat spelers zoeken die afvallen in de eredivisie of uit beloftenteams.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55113526
Na vanavond weet ik het niet meer. Dit is weer met geen pen te beschrijven. Kunnen we het blijven hebben over "aanvallend voetbal" maar het gaat maar om 1 ding: 3 punten. Zonder die drie is alles wat er op het veld gebeurd bijzaak.

Mij gevoel zegt alleen dat het publiek nu niet gaat wegblijven, maar zich tegen de club gaat keren. Spelers, trainer, stewards, bestuur, alles. Het wordt onrustig in Dordt........
pi_55121823
En de voorzitter had toch een spandoek op laten hangen tegen de treinreizigers? Draagt ook niet bij aan de rust denk ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_55194971
Lopes terughuren? Is die alweer fit?
pi_55198682
Ja, die is alweer enkele weken aan het trainen bij Heerenveen. Geloof dat Lopes zelf liever eredivisie speelt, al zou een verhuur wel kunnen. Naar Sparta gaat ie sowieso niet meer.
www.thuisuiteten.nl
pi_55212233
Doelde met die onrust inderdaad ook op dat doekje.........Ook een op brief die een groot deel van "de 41" thuis heeft gekregen. Dat soort dingen houdt de mensen nu bezig. Net als vorig jaar (spreekkoren) is het weer gelukt om een afleiding te creeeren van de slechte resultaten. Hopelijk komt er vrijdag een passend antwoord.....
pi_55344202
NEC heeft oriënterend gesproken met Nick van der Velden.

Randy Rustenberg vertrekt na dit seizoen.

Zijn we weer bij.
www.thuisuiteten.nl
pi_55443157
Tussenrapport van Dordt volgens de krant:

FC Dordrecht halverwege: alles is nog mogelijk

Na de uitwedstrijd van vanavond bij FC Omniworld gaat FC Dordrecht de (korte) winterstop in. Tijd om de tussenbalans van het eerste competitiedeel op te maken.

ARCO BOMGAARS

en ANDRÉ VALK

DORDRECHT

STATISTIEKEN

Na 21 wedstrijden bevindt FC Dordrecht zich op een zevende stek met 35 punten en een doelsaldo van 42-28. Ondanks het - onverwacht - vele puntenverlies heeft de ploeg van Gert Kruys nog volop zicht op de play-offs. Balans thuis: viermaal winst, viermaal gelijkspel, driemaal verlies, doelcijfers 22-13. Balans uit: viermaal winst, tweemaal gelijk, viermaal verlies. doelcijfers 20-15.

VERDEDIGING

Onomwonden de linie waarin de ploeg een stootje kan velen: bij blessures of schorsingen zijn alternatieven voor alle posities voorhanden. Behoort tot de top-vijf van minst gepasseerde defensies in de Jupiler League.

SJOERD RENSEN

Bij afwezigheid van Frank Kooiman van stand-in tot basiswaarde uitgegroeid in de goal. Wisselt knappe reddingen af met kostbare (taxatie)fouten, waardoor hij (te) weinig punten pakt. Blijft kwetsbaar bij standaardsituaties en heerst te weinig in zijn doelgebied.

DIDI LONGUET

Gevrijwaard van blessures een solide factor op de rechtsbackpositie. In vergelijking met eerdere fase dit seizoen minder imponerend de laatste weken, vooral in aanvallend opzicht.

RUUD KRAS

Introvertie ten top, maar in al zijn zwijgzaamheid een rots in de branding in Dordts hart van de defensie. Beleefde tegen Cambuur zijn dieptepunt, maar scoort normaliter altijd een voldoende. Offensieve uitstapjes zouden wat frequenter mogen.

JOHAN VERSLUIS

Na een seizoen met veel speeltijd enigszins in de vergetelheid geraakt. Verschil met vorig jaar: pakt de kansen deze jaargang niet als ze hem worden toebedeeld.

GUY RAMOS

Maakt als verdediger meer indruk dan als middenvelder, waar zijn handelingssnelheid tekort lijkt te schieten. Heeft zich dit jaar - na een seizoen waarin het speelminuten schrapen was - ontpopt tot een bruikbare kracht en geldt mede daardoor als positieve uitschieter.

BART VAN MUYEN

Is ondanks blessures bezig aan een van zijn beste seizoenen in Dordtse dienst. Is fit een ideale selectiespeler, die zowel in het centrum als op de backpositie prima uit de voeten kan.

REINHARD BREINBURG

Grootste pechvogel van de eerste seizoenshelft. Maakte comeback na lang blessureleed en belandde meteen weer aan de zijlijn. Zal moeten afrekenen met geduchte concurrentie na de winterstop.

BRIAN PINAS

Omgeturnd tot linkerverdediger, maar met al zijn ervaring en offensieve kwaliteiten een speler die minimaal één linie verder zou moeten spelen. Bleek thuis tegen Go Ahead Eagles een ideale balansspeler als hangende linksbuiten waar hij veel beter tot zijn recht komt.

RANDY RUSTENBERG

Slachtoffer van de enorme concurrentiestrijd in de verdedigingslinie. Heeft nooit echt kunnen bekoren aan de Krommedijk.

MIDDENVELD

Veel beter in balans dan vorig seizoen. Controlerend voldoende, in aanvallend opzicht te veel afhankelijk van de ideeën en creativiteit van één speler.

MOUNIR BIYADAT

Leek een jaar lang weg te kwijnen, maar is dit seizoen helemaal in de picture teruggekeerd als controleur. Niet alleen een breker, maar ook voetballend sterk. Zou nog beter zijn als hij wekelijks speelt.

JUANITO SEQUEIRA

Na geweldig vorig seizoen dit jaar aanmerkelijk minder nadrukkelijk aanwezig en valt regelmatig te betrappen op wisselvalligheid. Mist als aanvoerder leidinggevende capaciteiten.

NICK VAN DER VELDEN

Smaakmaker en sterkhouder van FC Dordrecht. Heeft woord aan de club gegeven dat hij blijft na de winterstop, maar lijkt daarna onhoudbaar vanwege zijn goals, assists en drive. Mag nooit meer als controleur gebruikt worden, want is geen man van de slidings.

AANVAL

Is de linie die - gek genoeg voor een ploeg met offensieve intenties - de meeste zorgen baart. Met te veel spelers is het hollen of stilstaan, waardoor in sommige duels de problemen aan het daglicht kwamen.

RESHAM SARDAR

Op ’tien’ in staat om verrassend de diepte te zorgen, maar toch vooral een buitenspeler met snelheid als gevaarlijkste wapen. Uiterst nuttige jongeling met potentie. Opmerkelijk: als invaller beter dan als basisspeler.

NASSIR MAACHI

Met tien doelpunten uiterst trefzeker als buitenspeler, maar is nog te veel een speler die pieken en dalen met elkaar afwisselt om zijn wens - een terugkeer in de eredvisie na zijn huurlingperiode in Dordrecht - te realiseren.

EDDY PUTTER

Grootste teleurstelling van het seizoen. Werkt hard, maar is te gering productief als spits en moet toch vooral op zijn treffers afgerekend worden. Verlossing van aanvoerdersband kan mogelijk louterend werken.

MOUSSA KALISSE

Sinds de ramadan het spoor bijster, met Haarlem-uit als absoluut dieptepunt. Haalt nog veel te weinig uit aanwezige kwaliteiten.

MANU DAGHER

Gold even als alternatief in de spits, maar is inmiddels op het tweede plan beland. Lijkt stil te staan in ontwikkeling.

IBAD MUHAMADU

Werd gemist in wedstrijden waarin het aanvallend muurvast zat. Grote vraag is hoe sterk hij terugkeert na blessureleed.

TRAINER

GERT KRUYS

Overspeelde paar keer (TOP en Omniworld) zijn hand door te aanvallend te spelen. Heeft ondanks offensieve intenties moeten inzien dat verdedigende zekerheid inbouwen noodzaak is. Wedstrijd tegen Eagles-thuis zou wel eens model kunnen gaan staan voor zijn nieuwe realisme, met Brian Pinas weg van de linksbackpositie maar als pendeldienst tussen controlerende en aanvallende impulsgever. Durft in te grijpen als spelers niet thuisgeven en heeft daartoe ook de mogelijkheden. Ook in mindere fase bleef inzet goed, waaruit blijkt dat Kruys als motivator prima werk blijft doen.
www.thuisuiteten.nl
pi_55465860
Zal mijn (keiharde) tussenrapport wel maken één dezer dagen. Inclusief cijfers. En er gaan zware onvoldoendes vallen. Ik begrijp helemaal niet waar het positivisme van de heren van het AD op gebaseerd is........

Alvast wat algemene cijfers.

Intenties: 8 Aanvallend, dominant, de betere ploeg willen zijn. Dit is geen 10 omdat dit tot op het naieve af gebeurd.
Inzet: 7.5. Ze zijn gretig, ze werken ervoor, ze doen echt hun best wel. Daar ligt het niet aan.
Mentale weerbaarheid (oftewel omgaan met teleurstellingen): Een dikke 1,8. Een tegendoelpunt betekend punten verspelen.
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:13:04 #61
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56099148
Schapen? Makke lammetjes!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:59:29 #62
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_56100277
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:13 schreef DarkShine het volgende:
Schapen? Makke lammetjes!
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_56111150
Hoe vond je Kevin Rijnvis eigenlijk DRD? Is dat er één voor de toekomst?
www.thuisuiteten.nl
pi_56112083
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:44 schreef methodmich het volgende:
Hoe vond je Kevin Rijnvis eigenlijk DRD? Is dat er één voor de toekomst?
Ehm......ik ben geen Rensen-fan. Maar Rijnvis heeft weinig klemvast en grabbelde een keer verschrikkelijk in de verlenging.

Ik weet het nog niet.
  maandag 21 januari 2008 @ 16:03:51 #65
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56201438
Zoals het eruit ziet combi en 350 kaarten max.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_56373522
quote:
Op zondag 29 juli 2007 01:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Dordt komend seizoen hoge ogen. Denk eerste vijf.

Markeerpost
quote:
Op zondag 29 juli 2007 09:40 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Je hebt ADO, RKC, RBC, Den Bosch, ik denk dat Dordt dan met Volendam om plek 5 moet strijden .
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:13 schreef Yeahinho het volgende:
Kampioenskandidaat nummer 1.
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:02 schreef DRD het volgende:

Selectie is zwakker geworden in mijn ogen. Andere clubs gaan nog meer rekening met ons (herkenbare) spel houden. En heb je gezien hoe we vorig jaar onder druk presteerden?

Eerder verwachting-niet-waarmakend-kandidaat nummer 1.
Waarom heb ik nou toch weer gelijk achteraf............

Vrijdag Fortuna thuis, daarna Eindhoven thuis. Als het geen 6 punten oplevert, is het seizoen voorbij. En dan mag iedereen weg. Ook Kruys. Gert, ik ben het al MAANDEN zat.
pi_56376166
Eerste 5 -zoals ik zei- kan nog makkelijk.
pi_56617183
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 00:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Eerste 5 -zoals ik zei- kan nog makkelijk.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
pi_56620300
quote:
FC Dordrecht na 1-1 tegen FC Eindhoven niet meer dan een middenmoter

Het ambitieniveau bij FC Dordrecht is dit seizoen afgestemd op minimaal een herhaling van het play-offavontuur van de vorige voetbaljaargang. De realiteit is echter dat de formatie van Gert Kruys met aanmerkelijk meer kwaliteit in de selectie beduidend minder presteert dan het voorbije seizoen.

ARCO BOMGAARS

DORDRECHT

De 1-1 deling tegen hekkensluiter FC Eindhoven dankzij een late Brabantse gelijkmaker van invaller Egin Güngor betekende wederom duur puntverlies tegen een laagvlieger in de eerste divisie. Niet minder dan zeventien punten werden al gemorst tegen de onderste zes ploegen in de Jupiler League. Een stortvloed aan verliespunten, waardoor de doelstelling aan de Krommedijk hoe langer hoe meer onder druk komt te staan.

,,Als je die optelsom maakt, moet je constateren dat het geen toeval meer is,’’ concludeerde de duidelijk teleurgestelde en ontevreden trainer Gert Kruys. ,,Ik kan er niets anders van maken: we zijn op dit moment niet meer dan een middenmoter. Vorig seizoen presteerden we bovenmaats, dit seizoen is het onder de maat. Met de aanwezige kwaliteiten moeten we beter kunnen, maar het komt er niet uit.’’

Na het doorbreken van een zegeloze periode door de triomf op Fortuna Sittard leek FC Dordrecht aan de betere(nde) hand. Bovendien was de start tegen FC Eindhoven uiterst gunstig: de eerste goed opgezette aanval na tien minuten leidde na een voorzet van Resham Sardar tot de zesde seizoenstreffer van spits Eddy Putter: 1-0.

Het bezoekerscollectief van trainer Gerald Vanenburg tolde even op de benen, maar tot een snelle Dordtse knock-out kwam het niet. Daarvoor was de uitvoering bij de gastheren, die wederom in een 4-4-2-samenstelling binnen de lijnen waren verschenen, veel te belabberd. Te veelvuldig werd geopteerd voor de lange bal op Eddy Putter, die een kansloze strijd aan het front streed. Voorts verzuimde Johan Versluis - weer in het hart van de defensie naast Ruud Kras - door te schuiven en waren ook Marcel van der Sloot en de te makkelijk duels verliezende Brian Pinas te weinig dwingend aanwezig. Ook spelmaker Nick van der Velden, die vanuit zijn centrale rol regelmatig mocht zwerven, kon zijn stempel niet op het spel van zijn ploeg drukken.

FC Eindhoven bleef daardoor tegen het fletse FC Dordrecht simpel op de been, koesterde meer balbezit en kreeg voor de pauze riant uitzicht op de gelijkmaker. Handenbinder Kevin Diaz, de beste man bij de Eindhovenaren, kon na een steekpass ongehinderd op Kevin Rijnvis afstevenen, maar de jonge doelman bleef in de één tegen één overeind.

,,Ik heb me in de eerste helft ook afgevraagd waarom we zo initiatiefloos speelden,’’ opperde Kruys na afloop. ,,Er sloop onzekerheid in de ploeg. We bleven maar achteruit lopen.’’

Door Nassir Maachi voor Brian Pinas te brengen en later Resham Sardar naar de kant te halen ten faveure van Moussa Kalisse kreeg FC Dordrecht de aanvallende impulsen die het elftal over het dode punt leken te helpen. De thuisclub verzuimde vervolgens echter het duel op slot te gooien door de tweede treffer niet achter doelman Jürgen Hendriks te krijgen. Maachi, Putter, Kalisse en Van der Velden misten de koelbloedigheid en lieten in de periode tussen de zeventigste en tachtigste minuut na de beslissing te forceren.

Dat gebrek aan killersinstinct kwam de Dordtenaren uiteindelijk duur te staan. In de slotminuut van de reguliere speeltijd kreeg het ensemble van Kruys het deksel keihard op de neus. De totstandkoming van de gelijkmaker was een aaneenschakeling van fouten. Guy Ramos leed balverlies, Marcel van der Sloot greep niet kordaat in en Egin Güngor kon door het hart van de Dordtse defensie sluipen om Rijnvis te passeren. Omdat arbiter Ruud Bossen, die zich na zijn fouten bij FC Groningen - Roda JC mocht rehabiliteren in Dordrecht, een handsbal van bezoeker Sjors Paridaans buiten de ’zestien’ zag geschieden en Marcel van der Sloot de aansluitende vrije trap naast schoot, werd duur puntverlies niet meer vermeden. ,,Het halen van de achtste of negende plek wordt heel moeilijk,’’ voorspelde Kruys.
Gert weet het even niet meer dus. En dan gaat Nick van der Velden na dit seizoen sowieso nog weg natuurlijk...
www.thuisuiteten.nl
pi_56924634
Ach, als je gisteravond van der Velden zag rondlopen, dan mag die lekker weg ook.

En als Gert het niet meer weet, is het misschien zachtjesaan tijd dat Gert gaat nadenken of dit wel een groep is waar hij wat mee kan. Of een ander poppetje voor de groep, of een andere groep achter Gert. Voorlopig neig ik nog naar het laatste

Ik schaam me nu al voor dinsdag. Voor het eerst live op tv........
  zaterdag 23 februari 2008 @ 13:47:25 #72
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56924682
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:44 schreef DRD het volgende:
Ach, als je gisteravond van der Velden zag rondlopen, dan mag die lekker weg ook.

En als Gert het niet meer weet, is het misschien zachtjesaan tijd dat Gert gaat nadenken of dit wel een groep is waar hij wat mee kan. Of een ander poppetje voor de groep, of een andere groep achter Gert. Voorlopig neig ik nog naar het laatste

Ik schaam me nu al voor dinsdag. Voor het eerst live op tv........
van der Velden staat oa. in de belangstelling van Roda.

Nogmaals, beker is anders als competitie. Is het stadion al uitverkocht? Komen de Mechelse marginalen ook?
Planning:
-
pi_56924825
Je zal toch echt moeten accepteren dat wij de underdog zijn

Stadion is nog niet uitverkocht en ik vrees dat we dat ook niet gaan halen na gisteravond. Noord (Dike Side) is zo goed als vol, zuid (naast het uitvak) is in de verkoop gegaan en voor west is meer dan 80% verkocht. Ik gok dat er nu 3.000+ kaarten verkocht zijn.

Er zullen denk ik wel wat marginalen zijn ja. En anders zing ik wel "And we hate KV, we hate KV, we hate KV,we hate KV......" om je thuis te laten voelen
  zaterdag 23 februari 2008 @ 14:06:52 #74
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56924979
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:56 schreef DRD het volgende:
Je zal toch echt moeten accepteren dat wij de underdog zijn
Dat ontken ik ook niet, dat is een feit. Denk echter dat wij een moeilijk avondje gaan krijgen!
quote:
Stadion is nog niet uitverkocht en ik vrees dat we dat ook niet gaan halen na gisteravond. Noord (Dike Side) is zo goed als vol, zuid (naast het uitvak) is in de verkoop gegaan en voor west is meer dan 80% verkocht. Ik gok dat er nu 3.000+ kaarten verkocht zijn.
Wel redelijk vol dus, altijd gezellig.
quote:
Er zullen denk ik wel wat marginalen zijn ja. En anders zing ik wel "And we hate KV, we hate KV, we hate KV,we hate KV......" om je thuis te laten voelen
Ik zal wel antwoorden
Racing is de schand vann't stad... en/of Groen/witte kleuren, 't zal je maar gebeuren...
Planning:
-
pi_56926264
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 14:06 schreef DarkShine het volgende:

Dat ontken ik ook niet, dat is een feit. Denk echter dat wij een moeilijk avondje gaan krijgen!
Ik denk het niet. Onze ploeg speelt als ongeinspireerde bagger de laatste tijd.
quote:
Wel redelijk vol dus, altijd gezellig.
Op de avond zelf kopen er ook altijd nog mensen kaarten, dus wie weet.......
quote:
Ik zal wel antwoorden
Racing is de schand vann't stad... en/of Groen/witte kleuren, 't zal je maar gebeuren...
Nog liever dood, dan geel en rood.

Wat dat betreft wordt het sowieso leuk. Een vol uitvak is toch een goed volume. Noord en west bij ons zijn ook aardig op 'oorlogssterkte'. Zolang jullie je trommels maar thuislaten.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 15:28:17 #76
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56926342
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 15:23 schreef DRD het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Onze ploeg speelt als ongeinspireerde bagger de laatste tijd.
[..]

Op de avond zelf kopen er ook altijd nog mensen kaarten, dus wie weet.......
[..]

Nog liever dood, dan geel en rood.

Wat dat betreft wordt het sowieso leuk. Een vol uitvak is toch een goed volume. Noord en west bij ons zijn ook aardig op 'oorlogssterkte'. Zolang jullie je trommels maar thuislaten.
Wat WSU meeneemt weet ik niet, interesseert me ook niet echt.

Heeeejooooooracing oscar van....... was gay!
Planning:
-
pi_56975371
Ik heb echt zoveel zin in morgen. Halve dag snipperen, 14.00 al bij het stadion en ' s avonds echt knallen.

DarkShine, voor jullie is het "een spannende kwartfinale die naar iets mooi kan leiden". Voor ons kan het de wedstrijd van je leven worden (al zal die dan waarschijnlijk een maandje later ingehaald worden door een andere). Als onze spelers dat ook beseffen, dan wordt het een prachtavond.

Dit wordt een nachtje met weinig slaap. Cupkoorts!
pi_56976245
Succes, zou een leuke bekerstunt zijn .
  dinsdag 26 februari 2008 @ 08:53:29 #79
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56980053
Hier heerst de bekerkoorts ook, half dagje werken. Blijft balen dat we het halve uitvak kregen. Echter hopen op een kicke sfeer!
Planning:
-
pi_56981335
Succes Dordt!
pi_56999186
Goeie beurt gemaakt weer.

Zal wel een dikke boete worden van de KNVB voor vuurwerk, oerwoudgeluiden en een mongool op het veld.
pi_57000987
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 22:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Goeie beurt gemaakt weer.

Zal wel een dikke boete worden van de KNVB voor vuurwerk, oerwoudgeluiden en een mongool op het veld.
Lekker belangrijk.

Wij leven en ik ben trots.
pi_57001081
Jullie (donkere) spelers zullen ook blij zijn met zulke mongolen ja Kruys in ieder geval niet zo liet ie in een interview achteraf blijken.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 23:43:20 #84
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_57001088
Heb me prima vermaakt met een leuke wedstrijd al viel de score onterecht hoog uit, de ervaring van een eredivisieclub maakte het verschil denk ik.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 26 februari 2008 @ 23:44:16 #85
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_57001108
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 23:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Jullie (donkere) spelers zullen ook blij zijn met zulke mongolen ja Kruys in ieder geval niet zo liet ie in een interview achteraf blijken.
Geloof niet dat jij als FCDB supporter daar over mag vallen aangezien er bij ons ook van die onnozele rondlopen....
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_57001171
Niet zo massaal en frequent. En daar distantieer ik me (wanneer mogelijk) dan ook van. (Een van de redenen dat we bij thuiswedstrijden naar een ander vak zijn gegaan).
pi_57001195
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 23:43 schreef DutchGooner het volgende:
Heb me prima vermaakt met een leuke wedstrijd al viel de score onterecht hoog uit, de ervaring van een eredivisieclub maakte het verschil denk ik.
Mooi dat je je vermaakt hebt! Is dat kaartje (of 2) toch nog ergens goed voor geweest.

Wij waren niet minder in mijn optiek, maar ja.........ik ben ook niet neutraal

En TR, als je echt wat te janken hebt, mag jij op 18 april me dat komen uitleggen. Dan krijg je je kaartje wel via DutchGoonner, ok?
pi_57001302
Nee dankje, ik zit liever niet tussen fascisten.
pi_57001368
Ik sta ook op noord, niet op west
pi_57001548
Dat je er trots op bent, maakt jou niet veel beter imo.

Wel grappig trouwens dat je zo subjectief bent dat je denkt dat Dordt ook maar enig moment kans heeft gemaakt op meer.
pi_57001625
Wel grappig dat jij zou treurig bent dat je niet eens durft toe te geven wat heel Nederland heeft kunnen zien. Je hebt helaas goede en slechte Bosschenaren.

Trots op heel FC Dordrecht. En daar kan jij geen tyfus aan veranderen.
pi_57001736
Zo trots dat je het in het andere topic maar snel weggehaald hebt
pi_57001794
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo trots dat je het in het andere topic maar snel weggehaald hebt
Flikker op, ik heb niets weggehaald........treurig ventje.

Bij Dordt kan er van alles in het stadion gebeuren. Half Nederland is daar jalours op en de andere helft van Nederland is er bang voor.
pi_57001837
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 00:17 schreef DRD het volgende:
Flikker op, ik heb niets weggehaald........treurig ventje.
Hahaha hou jezelf voor de gek

Maarja liever een slechte Bosschenaar dan een Dordtse leugenaar
pi_57002050
Zie andere topic......

Heel Nederland mag erover gaan janken. Ik weet dat ik er zelf niet aan meedoe, maar als anderen het op zo'n avond wel doen, heb ik daar geen moeite mee. Misschien stelt Roda (en de rest van de Eredivisie) dan weer eens zelf opgeleide spelers op.

En nee, ik ben niet rascistisch, wel licht nationalistisch, maar dat halen mensen nogal snel door elkaar.
pi_57002321
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 00:20 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hahaha hou jezelf voor de gek

Maarja liever een slechte Bosschenaar dan een Dordtse leugenaar
Het staat er trouwens nog steeds, in het live topic van deze wedstrijd (ook het enige live topic wat over FC Dordrecht gaat), van 23.45 van vanavond. Speciaal voor jou opgezocht en niets aan ge-edit. Dus ook geen leugenaar.
pi_57002353
Nee, ik heb het gevonden ja en mijn excuses aangeboden. Zie daarvoor ander topic
pi_57002377
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, ik heb het gevonden ja en mijn excuses aangeboden. Zie daarvoor ander topic
Dan vind ik het nu een mooie tijd om naar bed te gaan (en dat ga ik niet in alle topics gooien)

Ben benieuwd wat ik morgen vind van de oerwoudgeluiden en mijn uitspraken van vanavond
pi_57013896
En dan gaat Nick van der Velden dus naar AZ. Lijkt mij persoonlijk te hoog gegrepen. Wat denk jij DRD?
www.thuisuiteten.nl
pi_57014333
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 16:46 schreef methodmich het volgende:
En dan gaat Nick van der Velden dus naar AZ. Lijkt mij persoonlijk te hoog gegrepen. Wat denk jij DRD?
Op een ander forum heb ik gezegd dat ik hoop dat ie daar aan spelen toekomt. Ze hebben al aardig wat aanvallende middenvelders. Cziommer zit er gewoon op de bank......en ja, wie is Van der Velden dan, die niet succesvol was bij RKC?

Vanuit zijn positie snap ik de keuze tussen Vitesse, Groningen en Alkmaar wel. Meeste geld en de club met de meeste potentie. Maar ik had persoonlijk voor Groningen gekozen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')