abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64163414
Fortuna komt op 0-1
  vrijdag 19 december 2008 @ 21:58:27 #227
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_64163596
Ah, bij Teletekst hebben ze het doelpunt van FC Omniworld weer weggehaald en heeft RKC opeens toch met 1-0 gewonnen. Apart.
Gourmetten of steengrillen?
pi_64163726
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 21:58 schreef Silenus het volgende:
Ah, bij Teletekst hebben ze het doelpunt van FC Omniworld weer weggehaald en heeft RKC opeens toch met 1-0 gewonnen. Apart.
viel mij ook al op idd
pi_64163963
FT Cambuur Leeuwarden 2 - 2 Go Ahead Eagles

FT Excelsior Rotterdam 1 - 2 VVV Venlo

FT FC Zwolle 2 - 1 FC Dordrecht

FT Haarlem 1 - 0 AGOVV Apeldorn

FT Helmond Sport 1 - 1 Telstar Ijmuiden

FT RBC Roosendaal 0 - 1 Fortuna Sittard

FT RKC Waalwijk 1 - 0 FC Omniworld

FT Top Oss 1 - 2 FC Eindhoven

FT Veendam 2 - 4 FC Den Bosch
pi_64164277
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 20:57 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Laptop in het stadion.
PDA

Kuteinde van de wedstrijd zeg..
Tweede helft begint prima met een frommelgoal van Quekel binnen de minuut maar nadat de 2-0 steeds niet wordt gemaakt gaan we vanaf de 60e minuut ineens angstig spelen en komt EIndhoven er wat beter in en zij maken meteen de eerste twee kansen af..daarna hebben we nog maar 1 kansje gehad en zij veel meer vanaf de counter maar met name Koc was dramatisch..die zit met zijn kop al in Groningen volgens mij.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_64165182
Waar de fuck is Fortuna mee bezig?
pi_64165693
Check het speelschema..die winnen de periode toch niet
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_64167688
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 22:57 schreef Tim86 het volgende:
Check het speelschema..die winnen de periode toch niet
Voorlopig hebben we nog altjd minimaal twee punten voorsprong op de rest.
Eerst thuiswedstrijd tegen Helmond die ook niet goed draaien. En dan uit in Leeuwarden de periode pakken. Thuis wachten op Excelsior lijkt me idd geen goed idee

Was wel weer eens lekkere ontlading in Roosendaal. Leuk feestje na afloop bij uitvak. Daar doe je het toch voor!
pi_64171298
Zwolle gewonnen in een niet overtuigende wedstrijd van Dordt. Vlak voor rust had Zwolle het duel al kunnen beslissen met 2 mega kansen.
Dordrecht kwam langszij na een enorme blunder van doelman Kerklaan. Wat een drama was hij vandaag! Blij als de Boer terug is.
Dordt werd nog wat gevaarlijk met het inbrengen van de nummer 11?
Good old appie vd Haar zorgde voor de 3 punten.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_64171441
HS
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_64171708
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 03:00 schreef HPayne het volgende:
Zwolle gewonnen in een niet overtuigende wedstrijd van Dordt. Vlak voor rust had Zwolle het duel al kunnen beslissen met 2 mega kansen.
Dordrecht kwam langszij na een enorme blunder van doelman Kerklaan. Wat een drama was hij vandaag! Blij als de Boer terug is.
Dordt werd nog wat gevaarlijk met het inbrengen van de nummer 11?
Good old appie vd Haar zorgde voor de 3 punten.
Wat jij zegt. Zwolle had het voor rust kunnen beslissen. Wij kwamen na rust 'aardig' terug, met een handsbal als goal. Toch weer geen punten.

21 man in het uitvak. 19de plaats in de winterstop. 19 doelpunten gescoord in 21 wedstrijden. Of wij worden gewoon weggesaneerd, of er gaat iets (selectie / technische staf / bestuur) veranderen in 2009. Ik ben er in ieder geval klaar mee: hiernaar blijven kijken en meereizen is belachelijk en je zet alleen jezelf voor lul.
pi_64175424
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 20:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Polak mist penalty.
Of beter gezegd, Zaari stopt hem:

pi_64175492
Pingel was behoorlijk goed ingeschoten inderdaad. Keeper duikt alleen wel erg vroeg, dus Polak had wat beter moeten kijken.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_64186648
Excelsior dus op een grote achterstand gezet. Wel jammer. Van Guldener en Van Steensel hadden de 2-2 nog moeten / kunnen maken.

Onderstaand tussenrapport uit de Dordtenaar over FC Dordrecht, nog van voor de pot met Zwolle trouwens. Beetje mee eens DRD?
quote:
Rapportcijfers FC Dordrecht: weinig voldoendes

FC Dordrecht gaat vrijdagavond, ongeacht het resultaat tegen FC Zwolle, óf als hekkensluiter óf als nummer negentien van de Jupiler League de winterstop in.

ARCO BOMGAARS

ANDRÉ VALK

DORDRECHT

Een zwaar teleurstellende prestatie van het team van Gert Kruys, dat in twintig duels slechts vijftien punten verzamelde. Vooral de balans in uitwedstrijden is dramatisch: slechts drie punten via evenzovele gelijke spelen. Sinds 21 maart (RBC Roosendaal) werd geen overwinning op vreemde bodem meer geboekt. Op het tussenrapport zijn dan ook weinig voldoendes terug te vinden.

GOVERT BOYEN

De Belgische doelman slaagt er ook maar niet in om rust uit te stralen en punten te pakken. Heeft goede reflexen, maar is ondanks zijn lengte zwak bij hoekschoppen en vrije trappen. En dat was juist de achilleshiel van FC Dordrecht waar nodig iets aan gedaan moest worden.

CIJFER: 5

DIDI LONGUET

Mist de dynamiek die hem voorheen zo kenmerkte. Zijn rushes zijn spaarzaam geworden. Weinig professioneel om te zwaar terug te komen van vakantie.

JOHAN

VERSLUIS

Uitgerekend de man die weg mocht, is status van cultheld ontgroeid. Goede trap en met drie doelpunten ook nog eens (gedeeld) clubtopscorer. In de één-tegen-één duels soms nog iets te makkelijk.

CIJFER: 7

RUUD KRAS

De aanvoerder is nog altijd een betrouwbare schakel achterin. Moet zich nog meer laten gelden, maar het leiderschap zit nu eenmaal niet in hem. En dat is iets waar dit FC Dordrecht nou juist zo’n behoefte aan heeft.

CIJFER: 6,5

BART

VAN MUYEN

Speelt als linksback naar zijn mogelijkheden. Opbouwend niet overtuigend, ook omdat hij rechtsbenig is. Komt soms in de problemen tegen rappe buitenspelers en als hij moet doordekken op ’hangende’ opponenten.

CIJFER: 6

GUY RAMOS

Niet meer weg te denken uit de groen-witte basis. Sterk in de persoonlijke duels, ideale speler achter een ’nummer tien’. Zware interlands met Kaapverdië gingen niet ten koste van zijn niveau. Moet wel opletten in de vuur van het spel niet té agressief te werk te gaan. CIJFER: 7

JUANITO

SEQUEIRA

Is alleen bruikbaar als controleur, dus spelend van achter de bal. Was vaak aan de rechterkant actief, waar hij in aanvallende zin oplossingen diende te bedenken. Dat is niet zijn ’ding’.

JOHN VAN

LOENHOUT

Na twaalf wedstrijden vastgelegd, omdat Marcel van der Sloot (klaplong) opnieuw wegviel. Oogt echter ook na acht duels nog niet geheel fit en heeft - ook door zijn gebrek aan snelheid - moeite om de ruimtes te belopen. Zou stempel moeten drukken, maar spel gaat sinds zijn droomdebuut meestal aan hem voorbij. Heeft pech dat de voorwaartsen totaal niet draaien. Kan steekpass niet kwijt en er is vaak al balverlies geleden, voordat hij kan bijsluiten.

NICK COSTER

Hoewel zeker niet als basiskracht van ADO Den Haag naar Dordrecht gehaald, valt hij in positieve zin op. Brengt over links vuur in de ploeg en probeert tenminste zijn teamgenoten op sleeptouw te nemen. Moet agressie wel positief aanwenden en zich niet verliezen in akkefietjes met opponenten.

CIJFER: 6

RIHAIRO

MEULENS

Maakt status als talent niet waar. Niet doelgericht en te weinig interactie met medespelers. Moet veel krachtiger worden in de duels, maar zal waarschijnlijk nooit meer dan tien doelpunten per seizoen maken.

EDDY PUTTER

Groot probleemgeval binnen de Dordtse selectie. Kan zeker voetballen, maar kampt van alle spelers met het grootste gebrek aan zelfvertrouwen. Drie doelpunten is natuurlijk veel te weinig voor een spits. Inzet compenseert totaal verloren neusje voor de goal niet. Vraag blijft of hij met deze groep in drie-spitsensysteem beter rendeert.

MOUSSA

KALISSE

Geen schim meer van de aanvaller die twee seizoenen terug furore maakte. Heeft nog wel dreiging, maar kan het laatste stapje (doelgerichtheid, schot, voorzet) niet meer maken.

GERT KRUYS

Trainer werkt hard en slaagt er vrijwel altijd in zijn elftal gemotiveerd aan de aftrap te krijgen. Wisselt wel vaak van systeem. De vraag of hij spelers beter maakt, kan nog niet volmondig met ’ja’ beantwoord worden. Heeft wel pech met de blessures van Van der Sloot en Pinas.

CIJFER: 5,5

Fernando Derveld (contract al weer ontbonden), Marcel van der Sloot, Brian Pinas, Reinhard Breinburg, Resham Sardar (allen door blessures), John Verhoek, Rocky Siberie, Mohamed Houdoe, Sjoerd Rensen, Nick van der Ploeg, Mohammed Auassar, Jerson Ribeiro, Tommy de Jong en Sander Barragan maakten te weinig minuten om voor een beoordeling in aanmerking te komen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_64249627
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 20:26 schreef methodmich het volgende:
Excelsior dus op een grote achterstand gezet. Wel jammer. Van Guldener en Van Steensel hadden de 2-2 nog moeten / kunnen maken.

Onderstaand tussenrapport uit de Dordtenaar over FC Dordrecht, nog van voor de pot met Zwolle trouwens. Beetje mee eens DRD?
[..]
Was op zoek naar het rapport uit het AD van vorig jaar: FC Dordrecht topic #2 Alleen stonden daar geen cijfers bij. Vind het rapport van dit seizoen wel erg simpel. Vijf spelers met een voldoende en de rest heeft een 5.

Denk dat er toch 'opgedragen' is dat er geen grote onvoldoendes mogen vallen. Maar spitsen die in 19 wedstrijden 2 doelpunten maken een 5 geven is wel erg mild. Die horen gewoon echt afgekraakt te worden.

Heijsman en Boogers moeten in de winterstop met iets komen. Anders zal ik na mijn lange, welverdiende vakantie vanaf 13 februari al m'n gal op die twee eindverantwoordelijken richten. Want de voorhoede is gewoon belachelijk slecht. Putter, Meulens en Kalisse zijn het gewoon niet meer.
pi_64250201
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 20:26 schreef methodmich het volgende:

[..]

Net zoals VVV de 1-3 en 1-4 had moeten maken? Bullshit dus! Voor de competitie jammer, maar was van tevoren met zo'n sterke selectie wel te verwachten...
pi_64330054
quote:
Op maandag 22 december 2008 16:55 schreef DRD het volgende:

[..]

Was op zoek naar het rapport uit het AD van vorig jaar: FC Dordrecht topic #2 Alleen stonden daar geen cijfers bij. Vind het rapport van dit seizoen wel erg simpel. Vijf spelers met een voldoende en de rest heeft een 5.

Denk dat er toch 'opgedragen' is dat er geen grote onvoldoendes mogen vallen. Maar spitsen die in 19 wedstrijden 2 doelpunten maken een 5 geven is wel erg mild. Die horen gewoon echt afgekraakt te worden.

Heijsman en Boogers moeten in de winterstop met iets komen. Anders zal ik na mijn lange, welverdiende vakantie vanaf 13 februari al m'n gal op die twee eindverantwoordelijken richten. Want de voorhoede is gewoon belachelijk slecht. Putter, Meulens en Kalisse zijn het gewoon niet meer.
Nou ja, dit zou kunnen schelen: Lopes vrijwel zeker naar Dordrecht
www.thuisuiteten.nl
pi_64556826
Halverwege het seizoen enkele statistieken. Alle teams 21 duels gespeeld, behalve MVV en FC Emmen.

Doelpuntenmakers per club:
quote:
AGOVV APELDOORN: Mertens 7, Bokila 6, Chadli 5, Wille 5, Cathalina 2, Garritsen 2, van de Haar 2, Leeuwin 1, Medjedovic 1

SC CAMBUUR-LEEUWARDEN: ter Heide 7, Maachi 7, van der Heide 6, de Vries 4, El Khalifi 3, Guijt 3, Brack 2, R. Jansen 2, Juliana 2, Mboua 2, M. Jansen 1, Wegh 1

FC DEN BOSCH: van der Biezen 7, Barakat 5, Matusiwa 5, Aborah 3, Seedorf 3, de Boer 2, El Idrissi 2, El Makrini 2, van Moorsel 2, Scheimann 2, Peters 1, eigen doelpunten tegenstanders 3

FC DORDRECHT: Meulens 3, Putter 3, Versluis 3, Kalisse 2, Kras 2, Siberie 2, van Loenhout 1, van Muyen 1, Ramos 1, Sardar 1

FC EINDHOVEN: Koç 14, van Boekel 4, Diaz 4, Nelemans 4, Caracciolo 3, van Brakel 2, Paridaans 2, Agyeman 1, Asubonteng 1, eigen doelpunten tegenstanders 1

FC EMMEN: Stroeve 10, Matavz 5, Pannekoek 2, Schotman 2, Verweij 2, Bechan 1, Friis 1, Görtz 1, Haemhouts 1, Ripson 1

EXCELSIOR: Braber 8, van Guldener 5, Voskamp 5, Alisic 3, Altheer 2, Demir 2, van Dieren 2, Hagary 1, Korf 1, Veenstra 1, eigen doelpunten tegenstanders 3

FORTUNA SITTARD: Heinrichs 4, Boymans 3, Grabovac 2, Olondo 2, van den Ouweland 2, Schreurs 2, Taktak 2, Garlisi 1, Geenen 1, Kozarac 1, Simone 1, Vanek 1, Voorn 1

GO AHEAD EAGLES: Ahahaoui 4, Post 3, van der Wal 3, Broers 2, Colak 2, Knijnenburg 2, Türk 2, Vlug 2, Ranégie 1

HAARLEM: van den Broek 6, Kousemaker 6, ten Heuvel 4, Wijks 4, El Yaakoubi 2, Akerboom 1, van den Berg 1, Kruijer 1, Neervoort 1, Nieuwenburg 1, van der Zwan 1

HELMOND SPORT: Derksen 7, Höcher 7, Chida 4, Joppen 4, van Leerdam 3, Uneken 2, Bruno Andrade 1, Guijo-Velasco 1, Lettinga 1, Roma 1, eigen doelpunten tegenstanders 1

MVV: Thiebaut 8, Daemen 4, Tobiasen 4, van Boxel 2, Brüls 2, Bryssinck 2, Cavus 2, Di Lallo 2, Sillah 2, Castellana 1, Evers 1, Lücke 1, eigen doelpunten tegenstanders 2

FC OMNIWORLD: Duits 5, Faria 5, Zeefuik 4, Dibi 2, Haklander 2, Mulders 1, Tayeb 1, eigen doelpunten tegenstanders 2

RBC ROOSENDAAL: Ars 11, Peters 5, Stojanovic 3, Hayen 2, de Leeuw 2, Delanoy 1, Duarte 1, Schot 1

RKC WAALWIJK: Berger 8, Benson 7, Benschop 6, Vink 3, H. Mulder 2, Garcia 1, Gudde 1, van Mosselveld 1, D. Mulder 1, Obodai 1, Remacle 1, Snoyl 1

TELSTAR: Plet 14, de Fries-Johansen 3, Willemsen 3, Bossman 2, Breeveld 2, Holwijn 2, Koning 2

TOP OSS: van Hintum 4, Quekel 4, Zafarin 4, Fachtali 3, de Groot 2, Kazlauskas 2, Djollo 1, van Elsäcker 1, Galatà 1, Moutawakil 1, van der Ven 1, eigen doelpunten tegenstanders 1

BV VEENDAM: Hemmen 7, Woudenberg 4, Koster 3, Polak 3, Buurmeijer 2, Loohuis 2, Bizimana 1, Lip 1, Rozema 1, Wiekens 1, Zimmerman 1

VVV-VENLO: Calabro 17, Honda 9, El Gaaouiri 5, Schaken 5, Kolder 3, Kantelberg 2, van Kouwen 2, Leemans 2, de Regt 2, Dadda 1, Ofrany 1, eigen doelpunten tegenstanders 1

FC ZWOLLE: Huymans 7, van der Haar 5, Boerrigter 4, Guarino 3, Kleizen 3, van Polen 3, Botteghin 2, Grizolli 2, Johan Plat 2, Lim-Duan 1, van der Wal 1, eigen doelpunten tegenstanders 2
Assist top 10:
quote:
1. Christian Brüls (MVV) 7
Daniel Guijo-Velasco (Helmond Sport) 7
Keisuke Honda (VVV-Venlo) 7
4. Marc Höcher (Helmond Sport) 6
Ruben Schaken (VVV-Venlo) 6
6. Adnan Barakat (FC Den Bosch) 5
Rob van Boekel (FC Eindhoven) 5
Derk Boerrigter (FC Zwolle) 5
Richmond Bossman (Telstar) 5
Youssef Chida (Helmond Sport) 5
Benjamin De Ceulaer (RKC Waalwijk) 5
Samir El Gaaouiri (VVV-Venlo) 5
Raymond Fafiani (Telstar) 5
Danny Guijt (SC Cambuur-Leeuwarden) 5
Sandor van der Heide (SC Cambuur-Leeuwarden) 5
Laurens ten Heuvel (Haarlem) 5
Nassir Maachi (SC Cambuur-Leeuwarden) 5
Meeste rendement (goals + assists) top 10
quote:
1. Sandro Calabro (VVV-Venlo) 19 (17+2)
2. Serhat Koç (FC Eindhoven) 17 (14+3)
3. Keisuke Honda (VVV-Venlo) 16 (9+7)
4. Glynor Plet (Telstar) 15 (14+1)
5. Marc Höcher (Helmond Sport) 13 (7+6)
Roy Stroeve (FC Emmen) 13 (10+3)
7. Sjoerd Ars (RBC Roosendaal) 12 (11+1)
Nassir Maachi (SC Cambuur-Leeuwarden) 12 (7+5)
9. Ruud ter Heide (SC Cambuur-Leeuwarden) 11 (7+4)
Sandor van der Heide (SC Cambuur-Leeuwarden) 11 (6+5)
Dries Mertens (AGOVV Apeldoorn) 11 (7+4)
Ruben Schaken (VVV-Venlo) 11 (5+6)
Meeste overwinningen: VVV-Venlo 15
Meeste gelijke spelen: RKC Waalwijk 11
Meeste nederlagen: FC Omniworld 13
Minste overwinningen: FC Dordrecht, FC Omniworld 3
Minste gelijke spelen: Haarlem 2
Minste nederlagen: RKC Waalwijk 1
Meeste goals: VVV-Venlo 50
Meeste tegengoals: FC Emmen 41
Minste goals: FC Dordrecht 19
Minste tegengoals: RKC Waalwijk 19
Doelpuntrijkste wedstrijd: SC Cambuur-Leeuwarden - Emmen 8 (6-2) en FC Omniworld - VVV-Venlo 8 (3-5)
Meeste gele kaarten: Sander Duits (FC Omniworld) 9
Meeste rode kaarten: Samuel Scheimann (FC Den Bosch) 2
Meeste benutte strafschoppen: Ruud Berger (RKC Waalwijk) 4
Minst gepasseerde keeper: Theo Zwarthoed (RKC Waalwijk) 16 tegen in 19 duels

[ Bericht 3% gewijzigd door methodmich op 01-01-2009 16:36:35 ]
www.thuisuiteten.nl
  zondag 4 januari 2009 @ 18:42:52 #244
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_64656191
Ik kwam dit filmpje nog tegen op YouTube. 5-1 verloren, maar wat een prachtige beelden. Ik mis alles aan dit filmpje: de mooie oranje kleur van ons shirt, het stadion De Luiten, de rauwe pijn die ik voelde na weer een nederlaag... Waar is de tijd gebleven

zondag 4 januari 2009 @ 19:18:37 #245
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_64657654
Deze is nog mooier: 0-0 thuis tegen Cambuur, met een ijzersterke Clyde Tol. Wat is er toch van die gozer terecht gekomen? Hij begon zo sterk, toen bij RBC. Weet jij dat, mich?

zondag 4 januari 2009 @ 19:23:29 #246
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_64657837
Deze is helemaal legendary: John Mutsaers die scoort (zou dat seizoen speler vh jaar worden in de Eerste Divisie), Frank van Straalen met een fucking omhaal en een doelpunt van Gerrie Voets! Ahh, moeder... Wat een prachtige beelden. Twee keer geel voor Van Oeveren na twee stevige tackles, terwijl het toch altijd een fijnbesnaarde speler was.

Check vooral die actie van Van Straalen op 4.16! Who the fuck is Cristiano Ronaldo? Heerlijk afgemaakt ook van John Mutsaers. Jammer van de 3-3, maar gezien het feit dat RBC een uur met 10 man speelde kan ik er toch prima mee leven!

Mijn lieve RBC-tje, waar ben je toch gebleven

pi_64659303
Frank van Straalen, wat was die vent lelijk... Die krulletjes en dan ook wat kalend. Geniaal plaatje had die in het Panini-album van 1989!

En Clyde Tol, geen idee... Die is teruggekeerd naar Suriname toch?

Van Campenhout nog tot op hoge leeftijd gekeept bij SSV '65....

En veel spelers die later (amateur- of jeugd)trainer zijn geworden zeg... Spork, Grim, Keizer.

Lody Roembiak deed ook nog gezellig mee. En Jol floot, die wist de uitslag al.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 4 januari 2009 @ 19:58:07 #248
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_64659447
Zou kunnen. Ineens was hij weg, leek het wel! Zonde, een begenadigd speler. Kan me een oefenwedstrijd herinneren in 1994, RBC - Espanyol 3-3, toen speelde hij die rechtsback dronken

Wat zijn we toch een zaadclub geworden
pi_64659747
Zo zijn er wel meer clubs behoorlijk weggezakt natuurlijk....

Deze week in VI nog een mooie "Anno" met Dordt in de hoofdrol, in één van de vorige namen. Zaten toch ook mooie spelers bij en nog behoorlijk regionaal ook allemaal.

Maar ja, zie in de eerste divisie ook clubs als Den Bosch, Fortuna Sittard, Go Ahead Eagles, Haarlem, MVV, Veendam en Zwolle. Die hebben toch ook mooiere jaren gekend en dat is nog niet eens zo lang geleden. Excelsior in mindere mate ook.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 4 januari 2009 @ 20:09:23 #250
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_64660019
Klopt. Het kan natuurlijk ook zijn dat jij en ik grote nostalgici zijn, maar wat is het toch jammer dat het karakter van allerlei clubs verloren dreigt te gaan. Hoe zou dat komen? Zou de bouw van al die eenheidskubussen als stadions er iets mee te maken hebben? RBC de club uit de volkswijk Kalsdonk, waar hard maar technisch gevoetbald werd, Excelsior de club van oud papier met toch altijd een prima elftal, Den Bosch in de oude Vliert...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')