abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63610983
Telstar
pi_63611675
Die reactie vond ik wel "netjes" eigenlijk. Je hebt er zat hypocrieten bijlopen die nadat ze iets hebben gedaan wat niet door de beugel kan het glashard gaan staan ontkennen. Dat vind ik eerlijk gezegd erger dan gewoon toegeven dat je het gedaan hebt.
pi_63611749
Telstar

mooi voor ze...
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_63611934
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 00:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Die reactie vond ik wel "netjes" eigenlijk. Je hebt er zat hypocrieten bijlopen die nadat ze iets hebben gedaan wat niet door de beugel kan het glashard gaan staan ontkennen. Dat vind ik eerlijk gezegd erger dan gewoon toegeven dat je het gedaan hebt.
Het was dan ook niet te ontkennen.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_63611955
Dat klopt, maar dat is wel vaker zo en toch doen ze het dan
pi_63612229
gaat die Plet nou naar Fc Utrecht ?
  zaterdag 29 november 2008 @ 00:55:52 #107
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63612480
Zijn er beelden van dat hiltergroet-gebeuren?
Gourmetten of steengrillen?
pi_63615006
quote:
Op woensdag 19 november 2008 14:00 schreef Vitamine_C het volgende:
Toch jammer van de 2e periode bij Haarlem. 1e ging super en ook nu gaat het weer lekker
Nu twee thuiswedstrijden, hopen op de volle punten

Wat jij zegt, maar gister weer gewonnen dus gaat op zich OK! 8e is zeer goed met zo'n dramatische begroting!
pi_63615062
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 00:55 schreef Silenus het volgende:
Zijn er beelden van dat hiltergroet-gebeuren?
losse samenvattin en hele uitzending op rtlvoetbal.nl
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_63615302
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 00:45 schreef voederbak het volgende:
gaat die Plet nou naar Fc Utrecht ?
Ja voor 8 jaar getekend.
pi_63615368
Telstar dat een periode pakt, dat had toch echt niemand gedacht vooraf zeg.... Met een spits van FC Lisse en een spits van Hollandia voorin nota bene.

Excelsior weer dure punten verspeeld in "de achtervolging" op VVV. Die kloof begint stilaan wel erg groot te worden. Ook wel stom dat je vanaf de aftrap, als je zelf 0-1 maakt, direct een 1-1 om je oren krijgt zeg.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_63615568
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 00:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat klopt, maar dat is wel vaker zo en toch doen ze het dan
pi_63615609
Nee die had gelijk, daarom werd die ook vrijgesproken door de tuchtcommisie.
pi_63615631
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 10:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee die had gelijk, daarom werd die ook vrijgesproken door de tuchtcommisie.
Hij werd misschien vrijgesproken omdat het allemaal wel meeviel, maar hij raakt die jongen wel duidelijk hoor. En dat zegt hij later ook. Eerst weet hij zeker dat hij hem niet raakt, maar daarna is het "als ik hem raak, is het niet mijn bedoeling"
pi_63615644
Nee die gozer raakt hem. Hij zet alleen het blok.
pi_63616589
'Komt zo'n aanvoerdertje er ook nog op af...'
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_63618000
Proficiat Telstar.

Heb ik altijd een leuke club gevonden, ook al woon ik zelf in de verste verten niet in de buurt van Velsen.
pi_63618143
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 11:59 schreef Suijk het volgende:
'Komt zo'n aanvoerdertje er ook nog op af...'
http://www.rtl.nl/compone(...)elasco.wmv_plain.xml

wehehehehehe: 'hij loopt gewoon als een duitser rond....
  zaterdag 29 november 2008 @ 13:48:42 #120
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_63618347
Oh My Fucking God

Ik zie het net pas, zowel de wedstrijd als de reactie van Guijo-Velasco. Wat is dat voor een volledige mongool? En dan ook nog vragen: 'Wat bedoel je?'. Goed van de interviewer dat hij stelling neemt; normaal hou ik daar niet van bij interviewers maar in dit geval was het zeer op zijn plek.
  zaterdag 29 november 2008 @ 13:54:23 #121
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63618433
Leo Driessen was is een keer goed bezig, dat werd ook tijd idd.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_63618444
Wat een sukkel, die Guijo-Velasco.
  zaterdag 29 november 2008 @ 14:02:33 #123
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_63618573
Was het Leo Driessen, nee toch?
pi_63618610
"Ik doe dat gewoon hehe"

Die gast heeft echt het IQ van een lantaarnpaal, de tering.
pi_63618690
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 14:02 schreef Omnifacer het volgende:
Was het Leo Driessen, nee toch?
Jawel.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 29 november 2008 @ 14:17:34 #126
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_63618822
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 14:09 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Jawel.
OK
  zaterdag 29 november 2008 @ 14:18:43 #127
11102 knep
Mountainfreak
pi_63618850
Wat een randdebiel zeg .
  zaterdag 29 november 2008 @ 14:42:41 #128
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_63619250
quote:
Helmond geeft Guijo-Velasco disciplinaire straf

Helmond Sport heeft middenvelder Daniel Guijo-Velasco disciplinair gestraft voor zijn gedrag tijdens de uitwedstrijd tegen RBC Roosendaal. De speler is door de Brabantse club voor één duel geschorst en zal tevens worden ingezet op het sociaal maatschappelijke vlak door medewerking te verlenen aan een scholenproject.

Guijo-Velasco zorgde tijdens de streekderby (?) voor commotie toen hij een Hitler-groet richting tegenstander Mels van Driel had gebracht. Later verklaarde de Belg dat hij vond dat de speler van RBC zich als ‘een Duitser’ gedroeg. In een verklaring betitelt de leiding van Helmond Sport het gedrag van Guijo-Velasco als ‘onwaardig’ en ‘onacceptabel’.

“Bestuur, directie, technische staf en spelers keuren dit bedrag af en distantiëren zich nadrukkelijk van een dergelijke houding. Het voorval is ook met Daniel besproken waarbij deze eveneens zijn gedrag ten zeerste afkeurt, berouw heeft getoond en zijn excuses heeft aangeboden”, aldus een perscommuniqué van de Helmonders.
Goh, issie na een nachtje slapen ineens 180 graden gedraaid?
pi_63619814
Periode binnen, nu de rest van het seizoen rustig aan spelen... De nacompetitie is toch al zeker, en gezien de stand gaan we daar toch geen hoge ogen meer gooien. Lekker het seizoen uithobbelen en krachten sparen voor de nacompetitie lijkt me

Trouwens onvoorstelbaar dat Luinge geen pennalty gaf voor de overtreding op Plet...hoeveel duidelijker moet vasthouden worden wil je ervoor fluiten
  zaterdag 29 november 2008 @ 15:12:57 #130
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63619840
Ik kan er met m'n pet gewoon niet bij dat sommige mensen zo dom kunnen zijn. Echt, ongelofelijk.

Als een top3-speler dit had gedaan stond nu het land een week op z'n kop.
pi_63619888
Ja, het is een dikke idioot. En dan nog zo laconiek doen, wat bezielt je dan.
That's all folks!
pi_63620471
ach kom op zeg, je hoeft er ook geen drama van te maken. Ik begrijp wel wat hij heeft, dat die aanvoerder op hoge poten even kaart komt aannaaien, een typische NSB actie dus. Hij legt hierbij de vinger op de gevoelige plaat door een hitlergroet te acteren, opzich een ludieke actie.
  zaterdag 29 november 2008 @ 16:01:44 #133
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63620624
De volgende keer moet 'ie dan een verbrande Jood in een gasoven na doen, dan is het misschien nog iets ludieker.
Of een verzetsman die wordt doodgeschoten, ook grappig.
pi_63620841
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 16:01 schreef Silenus het volgende:
De volgende keer moet 'ie dan een verbrande Jood in een gasoven na doen, dan is het misschien nog iets ludieker.
Of een verzetsman die wordt doodgeschoten, ook grappig.
op het woord kanker zit geen taboe, maar een hitlergroet wel? Je kan het niet goedkeuren, maar je kan het wel in een ander daglicht plaasten. Tuurlijk hij deed het vast om allen joden te beledigen ! Als hans teeuwen het had gedaan vond iedereen het vast supergrappig.

Op dit soort moment is het voetbal echt een hypocriet christelijk gebeuren
  zaterdag 29 november 2008 @ 16:22:05 #135
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_63620942
Altijd leuk, van die figuren die dan juist de anti-moraalridder gaan uithangen. Ze zijn bijna net zo clichématig als de moraalridder zelf
pi_63621087
Slechte reclame voor mijn stadje ( ) die Guijo.
pi_63621159
Hulde voor Telstar.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_63621217
Jammer voor Cambuur-Leeuwarden, kan Cambuur nog nacompetitie spelen als ze 2e worden zonder periodekampioen te worden?
pi_63621515
Sowieso spelen de 1e 6 van de eindranglijst nacompetitie dacht ik.

Maar wat een gezeik over die hitlergroet zeg. Tuurlijk zat hi jfout, maar iedereen loopt hier weer zo hypocriet te lullen over een gebaar. Die aanvoerder is een vieze nsb'er en verdiende zelfs sowieso ook een kaart, die guijo kon het wellicht op een andere manier aankaarten bij hem.
  zaterdag 29 november 2008 @ 17:03:04 #140
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_63621569
Jammer voor Cambuur Leeuwarden....die verdienen het om met de play-offs mee te doen! Maargoed, de stand op de ranglijst zal dat wel toelaten denk ik;)
  zaterdag 29 november 2008 @ 17:03:04 #141
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_63621570
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 16:59 schreef TN-FR het volgende:

Maar wat een gezeik over die hitlergroet zeg. Tuurlijk zat hi jfout, maar iedereen loopt hier weer zo hypocriet te lullen over een gebaar. Die aanvoerder is een vieze nsb'er en verdiende zelfs sowieso ook een kaart, die guijo kon het wellicht op een andere manier aankaarten bij hem.
Wat deed hij dan precies, die aanvoerder?
pi_63622610
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 17:03 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Wat deed hij dan precies, die aanvoerder?
Niks bijzonders. Kwam gewoon verhaal halen en zal best om een kaart hebben gevraagd..gebeurt elke wedstrijd 100 keer.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_63622901
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 16:59 schreef TN-FR het volgende:

Wat is er hypocriet aan het afkeuren van een hitlergroet?
Als die aanvoerder om een kaart vroeg, had hij inderdaad zelf een kaart moeten krijgen. Dat zijn de regels. Echter heb ik niet gezien dat hij een kaart kreeg, dus dat zal wel meevallen allemaal. En zoals hierboven al staat, dat gebeurt 100 keer per wedstrijd.

En wellicht kon hij het op een andere manier aankaarten? Je meent het...

Kijk, dat je zoiets in het heetst van de strijd doet, daar kan ik nog enigszins inkomen. Maar na de wedstrijd lacht hij er nog doodleuk om ook. Dan ben je gewoon een mongool en wat mij betreft wordt hij hier zwaar voor gestraft.
pi_63622917
Tim kun jij voor de volgende keer 4 Osse kinderen regelen voor langs de lijn, regel ik vier marsen voor ze in de rust. Want dit slaat natuurlijk nergens op
pi_63623089
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 18:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Tim kun jij voor de volgende keer 4 Osse kinderen regelen voor langs de lijn, regel ik vier marsen voor ze in de rust. Want dit slaat natuurlijk nergens op
pi_63623691
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 18:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Wat is er hypocriet aan het afkeuren van een hitlergroet?
Als die aanvoerder om een kaart vroeg, had hij inderdaad zelf een kaart moeten krijgen. Dat zijn de regels. Echter heb ik niet gezien dat hij een kaart kreeg, dus dat zal wel meevallen allemaal. En zoals hierboven al staat, dat gebeurt 100 keer per wedstrijd.

En wellicht kon hij het op een andere manier aankaarten? Je meent het...

Kijk, dat je zoiets in het heetst van de strijd doet, daar kan ik nog enigszins inkomen. Maar na de wedstrijd lacht hij er nog doodleuk om ook. Dan ben je gewoon een mongool en wat mij betreft wordt hij hier zwaar voor gestraft.
Spreekkoren in het stadion en vast wel je dagelijkse scheldpartijen.

Je geeft zelf al aan dat hij het deed in het heetst van de strijd en dat je je daar in kunt vinden zoals ik al aangaf het te 'begrijpen'.

[ Bericht 17% gewijzigd door TN-FR op 29-11-2008 19:18:36 (verkeerd gequoted) ]
  zaterdag 29 november 2008 @ 23:08:07 #147
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_63629715
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:33 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ach doordat hij door liet spelen escaleerde het juist niet. Keur het vuurwerk enzo zeker niet goed (en die stoere vuilnisbak op het veld door jullie ) maar afbreken was totaal niet nodig. Jullie konden overigens blij zijn dat jullie nog zo lang hoop hadden op een puntje..tering wat waren jullie slecht
Mwah, vuurwerk tijdens het spel in de buurt van de keeper, 9 van de 10 keer zou zoiets stil gelegd zijn, nu deed, de overigens goed fluitende (over het algemeen), Vink niets.
Of de boel dan zou escaleren doet dan niet ter zake.

Waardeloze pot voetbal van onze kant met een terechte winnaar.
Alles wat TOP is kan iig weer van een geslaagd seizoen spreken.

EDIT, zelfde stekking als TR dus.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_63631371
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 23:08 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Mwah, vuurwerk tijdens het spel in de buurt van de keeper, 9 van de 10 keer zou zoiets stil gelegd zijn, nu deed, de overigens goed fluitende (over het algemeen), Vink niets.
Of de boel dan zou escaleren doet dan niet ter zake.

Waardeloze pot voetbal van onze kant met een terechte winnaar.
Alles wat TOP is kan iig weer van een geslaagd seizoen spreken.

EDIT, zelfde stekking als TR dus.
Hoe laag wij vanuit DB kant ook worden ingeschat, helaas heeft een seizoen meer nodig voor ons dan een overwinning op DB, hoewel die natuurlijk altijd extra welkom is. Met de huidige groep en ambitie kan je met niets anders dan play-offs genoegen nemen, helaas verneukt deze dramatische serie de plannen aardig, zeker als je kijkt naar onze kansen in nieuwe periodes.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 30 november 2008 @ 00:53:00 #149
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_63632649
quote:
Op zondag 30 november 2008 00:07 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Hoe laag wij vanuit DB kant ook worden ingeschat, helaas heeft een seizoen meer nodig voor ons dan een overwinning op DB,
Mwah, ben in de voorbereiding bij TOP v PAOK geweest en het enige waar ze over konden praten was over ons.

Hetzelfde verhaal met die paar TOP supporters die ik persoonlijk ken.
Ik geloof wel dat het iig allemaal behoorlijk gevoelig ligt in Oss.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_63646554
In elk geval heeft meneer Heesen enkele duizendjes in de spelerspot gemikt na de winst op Den Bosch, dus het leeft wel degelijk behoorlijk. Zeker omdat de reguliere winstpremie beduidend lager ligt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')