Jij naarling!quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Q! Jij komt toch ook wel? Kan ik je weer lekker filmen
Je spiegel is dichtbij?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij naarling!![]()
Grapje heur
Maar voorlopig meet ik nog met mezelf volgens de OP...
Wel lekker korte reistijd
Zeker niet :quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Q! Jij komt toch ook wel? Kan ik je weer lekker filmen
* Greys piest in haar broekquote:
quote:
"schat? Wat is dat voor bobbel tussen je benen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:52 schreef Greys het volgende:
Ja! Die reclame van Tenadinges zag ik gister voor het eerst! Onder een rood jurkje!
Lekker, zo'n prop tussen je benen!
Whehehe...heb je een leuke date en dan op het moment supreme moet je je eerst fff ontdoen van je tenaquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:52 schreef Greys het volgende:
Ja! Die reclame van Tenadinges zag ik gister voor het eerst! Onder een rood jurkje!
Lekker, zo'n prop tussen je benen!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En Q komt gewoon, die filmpjes staan puur en alleen op m'n pc en daar blijven ze...uit respect voor jou Q
Moeten we niet vergeten de kleurplaten mee te nemen natuurlijk!quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, heb jij nog contact met Remco?
Mss leuk om es te gaan kijken wat ze met onze centjes hebben gedaan
Bwahahahaaaaaaaa! Ik hóór het hem ook gewoon zeggen, met die gekke uitspraak:quote:
Doe dan wel eerst zo'n tena om, dat absorbeert als een tietquote:
Tis niet dat ik squirt ofzoquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe dan wel eerst zo'n tena om, dat absorbeert als een tiet![]()
Alhoewel....lastig komen met zo'n ding om![]()
Waar blijft Nok met haar intelligente visie op dit hippe, doch praktische kledingstuk
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moeten we niet vergeten de kleurplaten mee te nemen natuurlijk!
Ja hoor, nog steeds!quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, heb jij nog contact met Remco?
Mss leuk om es te gaan kijken wat ze met onze centjes hebben gedaan
I rest my case. Te kansloos was dat.quote:
mhaw, als je dat al pissig vindt dan hoop ik dat ik nooit écht pissig wordt in je bijzijnquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat was je heerlijk pissig bij de Mac Q
ja. Mijn vervloekingen heb je gemist!quote:
Oh!quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Daar maken we geen garpjus over Greys
Nee hoor..gewoon open en bloot.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:20 schreef MissBliss het volgende:
Is dit gewoon een verkapt meetingtopic?
Nee okequote:
een tagje zelfsquote:
Oh goftedommequote:Op dinsdag 18 november 2008 23:16 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja, Greys, ik moest je helpen herinneren omdat jij het zo nodig zelf moest doen
Weljáááá blame it on mequote:Op dinsdag 18 november 2008 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh goftedomme![]()
Had me dan ook in het weekend herinnerd
Ik ga het alsnog doen! Alleen niet nu
Stoer agje MB! En fijn dat je komt, dan ben ik niet meer zo allenig!
Ing komt toch ook?quote:Op dinsdag 18 november 2008 @ 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh goftedomme![]()
Had me dan ook in het weekend herinnerd
Ik ga het alsnog doen! Alleen niet nu
Stoer agje MB! En fijn dat je komt, dan ben ik niet meer zo allenig!
Je kunt het goedmaken door op de meet te komenquote:
Ik heb geen ways om helemaal die kant op te gaanquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt het goedmaken door op de meet te komen![]()
Ik lig hier helemaal in een deuk om mezelf nu.
Triest he?
Nee, dan moet je in het Bengalentopic zijnquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:33 schreef Adelante het volgende:
Ah, is dit het check-de-poes-van-greys-uit topic?
Het kan toch in het midden van het land?quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb geen ways om helemaal die kant op te gaan
Zo, weer even een berichtje op Bengalen site achter gelaten
oh, dan kom ik nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dan moet je in het Bengalentopic zijn
Lummel
Ik heb haar zelfs een sjaal gegevenquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kan toch in het midden van het land?
Betaal ik je treinkaartje
En anders komt Noekje ook vast (die moet ook komen!) en dan kan je misschien met haar mee!
Of heb je je erg misdragen in de auto de vorige keer?
Wilde ze het laatste stukkie ook incognito?quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb haar zelfs een sjaal gegeven
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe dan wel eerst zo'n tena om, dat absorbeert als een tiet![]()
Alhoewel....lastig komen met zo'n ding om![]()
Waar blijft Nok met haar intelligente visie op dit hippe, doch praktische kledingstuk
Preciesquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoogeveen is natuurlijk wel de place to be in het Noorden
Owww, je had het tegen mij?quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Mss de verrassing bij uitstek als je es ergens moet zingen!
Ach ja...ik stik nou eenmaal van de goeie ideetjesquote:Op woensdag 19 november 2008 00:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Owww, je had het tegen mij?Ja hoor... dan op het hoogtepunt van het nummer zo ineens mijn mooie jurk laten zakken en dan alleen in zo'n tenading staan. Schattig. Leuk idee voor het songfestival
Hangt er van af hoe goed je je best doetquote:
Werk je dan eerst maar eens door die prop Tena heen. Als je daarna nog zin hebt om de poes uit te checken ; be my guestquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:33 schreef Adelante het volgende:
Ah, is dit het check-de-poes-van-greys-uit topic?
Ja. Ook goedemorgen!quote:Op woensdag 19 november 2008 10:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Werk je dan eerst maar eens door die prop Tena heen. Als je daarna nog zin hebt om de poes uit te checken ; be my guest
Goeie morgen, lekkere natte poes van me.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goeie morgen, lekkere natte poes van me.
The Zigster!quote:
We gaan op de meet o.a. bedenken voor welk asiel we volgend jaar dekentjes gaan turven.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:54 schreef Dipkip het volgende:
Ik dacht dat jullie weer fleecedekentjes gingen turven, maar dit is een meetingtopic begrijp ik?
Ik heb dan in ieder geval twee van die vervoerdingen voor katten ter beschikking, aangezien mijn monstertjes er met 4,5 maand er al nauwelijks meer inpassenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:57 schreef Greys het volgende:
We gaan op de meet o.a. bedenken voor welk asiel we volgend jaar dekentjes gaan turven.
Denk ik. Kan ook zijn dat we heul niets nuttigs gaan doen op die meet. Dat is waarschijnlijker
Maar je bent welkom hoor! Dan schrijven we je meteen op de lijst dat je volgend jaar aan de actie meedoet
Och, wat is nuttig of niet? imo heeft alles zo z'n nut.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:57 schreef Greys het volgende:
[..]
The Zigster!
[..]
We gaan op de meet o.a. bedenken voor welk asiel we volgend jaar dekentjes gaan turven.
Denk ik. Kan ook zijn dat we heul niets nuttigs gaan doen op die meet. Dat is waarschijnlijker
Maar je bent welkom hoor! Dan schrijven we je meteen op de lijst dat je volgend jaar aan de actie meedoet
Als het op de 27e is vind ik het oke (dan wordt Spider gecastreerd in Hoogeveen of omgeving.)quote:Op dinsdag 18 november 2008 @ 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoogeveen is natuurlijk wel de place to be in het Noorden
quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:17 schreef Greys het volgende:
De TT had eigenlijk moeten zijn: alleen voor asielactie-held(inn)en
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Kan Senes of Litso de TT anders ff aanpassen?![]()
Gezellig dat je ook meegaat Noekje...en Morretje!
Nog meerquote:Op woensdag 19 november 2008 12:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als het op de 27e is vind ik het oke (dan wordt Spider gecastreerd in Hoogeveen of omgeving.)
Anders... niet
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:08 schreef noekje het volgende:
Ik moet me melden maar mag ik wel, ik ben niet eens een Fffff-er.
Ik neem Hara wel mee, met of zonder ducktape, het is me om het even!
Heb je het al koud zo, zonder sjaal. Ben je vanmiddag thuis? Kom ik hem even langsbrengen want ik wil al een fonds voor je oprichten.
Huh?quote:
Nog meer mensen die heel graag naar Hoogeveen willenquote:
U roept...quote:Op woensdag 19 november 2008 16:18 schreef Greys het volgende:
Senes: iets van:
In-between-asielacties-meeting?
Oh zo! Nou ja, het is meer een noodzakelijk kwaad in dit gevalquote:Op woensdag 19 november 2008 @ 16:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nog meer mensen die heel graag naar Hoogeveen willen
Ja, het is stervenskoud.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]HET IS HASKE KOUD MAN, maar ik heb niet maar één sjaal
![]()
En ik zie het bericht nu dus pas
Hoogeveen? Das wel in de buurtquote:
oeh, etenquote:Op woensdag 19 november 2008 17:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, het is stervenskoud.![]()
Morgenmiddag dan?
Je gaat wel mee hè want jij gaat kaartlezen met een Belgisch accent. Dat ben ik gewend.
Jullie zeggen maar waar en wanneer. Ik ben daar niet goed in en ik ben voor nutteloze dingen zoals eten, drinken en praten over helemaal niks.
Voor mij is het ook echt niet in de richting, maar het is wel voor iedereen ongeveer even ver en dus eerlijk. En het is goed te doen met het ov.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:29 schreef Qwea het volgende:
Utrecht ligt hier wel heel ver vandaan. En bij MM ook ver
Morgen weet ik nog niet zekerquote:Op woensdag 19 november 2008 17:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, het is stervenskoud.![]()
Morgenmiddag dan?
Je gaat wel mee hè want jij gaat kaartlezen met een Belgisch accent. Dat ben ik gewend.
Jullie zeggen maar waar en wanneer. Ik ben daar niet goed in en ik ben voor nutteloze dingen zoals eten, drinken en praten over helemaal niks.
Ik zou zeggen: roep iets dat jij dan centraal vindt!quote:Op woensdag 19 november 2008 18:38 schreef Qwea het volgende:
Ik vind utrecht niet centraalMaar wie ben ik
![]()
Nah, als het merendeel zegt utrecht, dan ist utrechtquote:Op woensdag 19 november 2008 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: roep iets dat jij dan centraal vindt!
Dan roepen wij wel weer dat je ongelijk hebt!
Grapje
Hara, niet miepen over kaartlezen, vorige keer waren jij en Noekje er ook op tijd.
In tegenstelling tot niet nader te noemen personen![]()
"Greys en Maes"quote:Op woensdag 19 november 2008 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
In tegenstelling tot niet nader te noemen personen![]()
Ik was ook te laatquote:
ik ookquote:Op woensdag 19 november 2008 19:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdam héél centraal
Fuckeduckquote:
attractiequote:Op woensdag 19 november 2008 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Fuckeduck
Wat mij betreft mag Amsterdam ook hoor. Misschien is dat wel voor Nok erg ver.
We moeten anders gewoon even een leuke plek bedenken die handig te bereiken is en het liefst met gratis parkeren, voor de autorijders. En goed bereikbaar met OV.
Gaan we echt naar een 'attractie' (ik weet even geen ander woord) of zoeken we gewoon een brasserie of Grand Café op waar we even een paar uurtjes gaan leuten?
Het is verder, maar ik heb het er wel voor over. Je kunt niet verwachten dat het niet voor iemand ver is. Voor Ing of Noekje en Hara is het ook ver. Wat jullie willen dus. Ik doe mijn best om er te zijn en als bruintje het niet trekt dan geef ik wel een gil.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Fuckeduck
Wat mij betreft mag Amsterdam ook hoor. Misschien is dat wel voor Nok erg ver.
We moeten anders gewoon even een leuke plek bedenken die handig te bereiken is en het liefst met gratis parkeren, voor de autorijders. En goed bereikbaar met OV.
Gaan we echt naar een 'attractie' (ik weet even geen ander woord) of zoeken we gewoon een brasserie of Grand Café op waar we even een paar uurtjes gaan leuten?
Als we in Amsterdam afspreken is het ook handiger om een auto (voor wie er een heeft) buiten het centrum te parkeren en gewoon de tram te pakken. Dat heb je in Amsterdam. Als we dat niet willen, dan is dat geen optie. Dan wordt het een andere plek.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:40 schreef Greys het volgende:
Om de kosten te drukken en om een boel 'gedoe' (qua op tijd verzamelen enzo) te voorkomen is het misschien handig dat we gewoon ergens op een leuke plek afspreken om iets te lunchen en wat te drinken ofzo. Dus geen Blijdorpen, Artissen en andere dure toestanden.
Als er iemand dan een kwartiertje te laat is (...........) dan maakt dat ook niet uit, dus lekker relaxed. Moeten we ook niet ergens midden in het centrum gaan zitten dus, qua parkeerkosten en aanrijden.
Ik ga even mijn licht er over laten schijnen, jullie ook?
Ja of we gaan ook uit eten 's avondsquote:Op woensdag 19 november 2008 19:40 schreef Greys het volgende:
Om de kosten te drukken en om een boel 'gedoe' (qua op tijd verzamelen enzo) te voorkomen is het misschien handig dat we gewoon ergens op een leuke plek afspreken om iets te lunchen en wat te drinken ofzo. Dus geen Blijdorpen, Artissen en andere dure toestanden.
Als er iemand dan een kwartiertje te laat is (...........) dan maakt dat ook niet uit, dus lekker relaxed. Moeten we ook niet ergens midden in het centrum gaan zitten dus, qua parkeerkosten en aanrijden.
Ik ga even mijn licht er over laten schijnen, jullie ook?
Waar woon je dan, Nokwanda?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is verder, maar ik heb het er wel voor over. Je kunt niet verwachten dat het niet voor iemand ver is. Voor Ing of Noekje en Hara is het ook ver. Wat jullie willen dus. Ik doe mijn best om er te zijn en als bruintje het niet trekt dan geef ik wel een gil.
Ja! Leuk!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:49 schreef Harajuku. het volgende:
In Zwolle is een kroeg met spelletjes, kunnen we leuk ganzenborden
Greys vindt dat niet leuk. Sterker nog, ze kotst op ganzenborden. Jeugdtrauma, don't ask.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:49 schreef Harajuku. het volgende:
In Zwolle is een kroeg met spelletjes, kunnen we leuk ganzenborden
Of Apeldoorn? Dat is ook redelijk in het midden.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik denk eiks dat Amersfoort voor iedereen ongeveer even ver is...en goed met het OV te doen![]()
Ik ben alleen helemaal niet bekend met die stad.
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Greys vindt dat niet leuk. Sterker nog, ze kotst op ganzenborden. Jeugdtrauma, don't ask.![]()
Aangezien ik me nergens mee wil bemoeien maar toch voor users op wil komen.
Neeeeeeeeeee! Meid, echt?quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:25 schreef MissBliss het volgende:
Ieuw.
ooooh, come on. Dat doe jij ook met RE, aan zn ballen sabbelen.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:25 schreef MissBliss het volgende:
Ieuw.
Wie?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:26 schreef Dipkip het volgende:
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Burgelijk?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat zijn jullie toch een heeeeerlijk stel Q en MM![]()
En bij het asiel een beetje het burgerlijke stel uithangen![]()
Ik kom niet met OV, moet toch eerst met de auto naar het station...
En zonder drank ben ik ook heeeeel leuk![]()
Wanneer kom ik eigenlijk?
Wie?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:26 schreef Dipkip het volgende:
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Ik hoop het welquote:Op woensdag 19 november 2008 @ 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Kom je dit keer zonder kater MB?
Het staat er nogal goor beschrevenquote:Op woensdag 19 november 2008 @ 21:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooooh, come on. Dat doe jij ook met RE, aan zn ballen sabbelen.
Ik heb nooit gezegd dat ik ballen zoogquote:Op woensdag 19 november 2008 21:28 schreef Dipkip het volgende:
Iedereen zuigt ballen, maar echte dames zeggen dat niet in het openbaar hm.
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik hoop het welDat was echt geen goed plan zeg
[..]
Het staat er nogal goor beschreven![]()
En als ik het zou doen, zou ik het niet in geuren en kleuren op FOK! beschrijven, maar dat ben ik
wat?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dan wordt het toch wel eens tijd hoor.
euwh. I has wiiii.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 @ 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik trek me ff terug nu heur...![]()
Lekker ff Guitar Hero doen.
No one's gonnaaaaa taaaaaaaaaaaaaake meeee aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiive
Ik zuig wel, maar niet aan ballenquote:
Ik heb een wii, MM ookquote:Op woensdag 19 november 2008 21:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
We has both. Ik heb vriend de PS3 gegeven en hij mij een wii. Nerdliefde
Door je PI leek het gemeendquote:Op woensdag 19 november 2008 21:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee! Meid, echt?Goddamn, ik had dat niet door
duh
Ach meisje toch.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach meisje toch.
Kusje erop
Zuig jij ballen?
Nee. Wij hebben zo'n gans geil race stuurtjequote:Op woensdag 19 november 2008 21:46 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n gansgeile witte plank?
Je moet echt die plank regelen, die is echt geweldigquote:Op woensdag 19 november 2008 21:47 schreef Qwea het volgende:
Nee. Wij hebben zo'n gans geil race stuurtje
wat kun je daarmee dan? Snowboarden en bowlen enzo toch?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:52 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je moet echt die plank regelen, die is echt geweldig![]()
En ook erg leuk voor je buren als je zoals ik prioriteit geeft aan de plank boven eerst vitrage ophangen
Ons allen kennende wordt die vraag wellicht in Deeltje 121 van deze reeks beantwoordquote:Op woensdag 19 november 2008 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat zijn jullie toch een heeeeerlijk stel Q en MM![]()
En bij het asiel een beetje het burgerlijke stel uithangen![]()
Ik kom niet met OV, moet toch eerst met de auto naar het station...
En zonder drank ben ik ook heeeeel leuk![]()
Wanneer kom ik eigenlijk?
Bowlen weet ik niet, dat zit wel bij wii sports (ook echt geweldig, golfen is zooo tof daarop). Maar ik heb nog niet alles vrijgespeeld dus wie weet ook op de plank.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:55 schreef Qwea het volgende:
wat kun je daarmee dan? Snowboarden en bowlen enzo toch?
Ja, en dan hartige kleine hapjes in plaats van zoete. High tea dusquote:Op woensdag 19 november 2008 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Tapas is op zich wel handig; dat kan ook 's middags.... (ach ja, ik kan het de hele dag wel eten, daar niet van)
Of high tea, maar dan met cocktails ipv tea
Jaaaquote:Op woensdag 19 november 2008 @ 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Tapas is op zich wel handig; dat kan ook 's middags.... (ach ja, ik kan het de hele dag wel eten, daar niet van)
Of high tea, maar dan met cocktails ipv tea
geluktquote:Op woensdag 19 november 2008 23:26 schreef nokwanda het volgende:
Aapjesdoorn (ik ga Draculettetje ook hierheen trekken)
high tea
tapas
* Greys schooljuffenbril opzet en notitieblok er bij pakt.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Goed punt!
Greys, noteer je dat even.
Gedaan. Zij waren nogal een beetje stomverbaasd dat daar over gebeld werdt, en ze wisten dan ook niet goed wat ze moesten zeggen.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:21 schreef Greys het volgende:
Kan iemand wel even die tent met die tapas bellen om te vragen of er niet ergens per ongeluk een oud ganzenbord- of monopolyspel ergens in een hoek ligt te verstoffen? Want dan kom ik niet
Ja. Dát zeggen ze dus altijd!quote:Op donderdag 20 november 2008 10:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gedaan. Zij waren nogal een beetje stomverbaasd dat daar over gebeld werdt, en ze wisten dan ook niet goed wat ze moesten zeggen.
Afgezien van dat ze helemaal geen spelletjes in hun tapasbar spelen
Sterkte!quote:Op donderdag 20 november 2008 10:53 schreef Greys het volgende:
Bij ons thuis speelden ze graag Monopoly, maar als er dan iemand failliet was 'kon die wel even wat van een ander lenen'. Holy crap! Het spel dúúrde al zo lang, maar zo werd het werkelijk oneindig! *ril*
Er is ook geen mens dat zich zó ergert bij Mens Erger Je Niet als ik. En wat dacht je van Hoedje-Wip, waarbij je meer op je knieën op de grond lag om dat hoedje van de kat te redden dan dat je lol had om het spel. Of Vang-De-Kikker, waarbij die dingetjes altijd bleven hangen, dus de kikkers nooit sprongen en jij daar voor Jan Lul zat met je schepnetje.
Het énige spelletje waar ik aan kan terugdenken zonder te kotsen is Sjoelen, omdat mijn vader dat altijd extra lollig maakte door - nèt als ik een steen wilde gooien/schuiven - Hamsters op de baan!!!!!!! te gillen en de hamster dan ook daadwerkelijk op de sjoelbak zette.
Maar verder gaat het wel hoor
Dan zou ik me laten uitwonen door Zwarte Piet. Krijg je mooie kindjes van. Sinterklaas vind ik ook een beetje raar. Maar raar is goed.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:06 schreef Greys het volgende:
Heb je zelf niet nog iets dat voor een rare topicwending kan zorgen Noek?
Niet zwanger van Sinterklaas ofzo, toevallig?
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan zou ik me laten uitwonen door Zwarte Piet. Krijg je mooie kindjes van. Sinterklaas vind ik ook een beetje raar. Maar raar is goed.
Hamsters op de baan!!!quote:
Godver Noek. Ik vergeet steeds dat jij ook een mod bent. (Je bent zo lekker gewóón!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan zou ik me laten uitwonen door Zwarte Piet. Krijg je mooie kindjes van. Sinterklaas vind ik ook een beetje raar. Maar raar is goed.
Aha!!! Daaaaaro heb jij die twee kleine bosmonsters aangeschaft. Die zijn dol op dat soort spelletjes.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hamsters op de baan!!!![]()
![]()
Veeg me op!!
Maar, gegronde reden hoor. Mijn vriend is helemaal spelletjesgek en dan vaak ook nog van die spelletjes met een bord van 1 bij 3 meter en 38 verschillende soorten kaartjes, 15 verschillende soorten poppetjes en een dobbelsteen met 21 kanten ofzo![]()
Om verdere ruzies over omgestoten spelletjes die bewaard werden tot over een paar dagen terwijl ik toch echt even wil stofzuigen uit te sluiten heeft hij nu een eigen kamer voor die ellende. Hij vind het sowieso niet leuk om met mij spelletjes te spelen, want ondanks dat ik de regels niet begrijp en maar wat zit te kloten, win ik áltijd van hem. Dus dan nodigt ie vrienden uit, gaat ie naar 'zijn kamer' en ga ik wijvenfilms kijken of lang met mn moeder bellen
"gewoonste mod allertijden"quote:Op donderdag 20 november 2008 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Godver Noek. Ik vergeet steeds dat jij ook een mod bent. (Je bent zo lekker gewóón!)
En ik heb mijn Awards lijstje voor de crew net ingevuld en ben jou vergeten![]()
Waar kan ik jou nog bij frotten?
Ik moet even een nieuwe categorie toevoegen ja!quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet even een nieuwe categorie toevoegen ja!
Heb ik bij de users ook gedaan
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:32 schreef nokwanda het volgende:
Aha!!! Daaaaaro heb jij die twee kleine bosmonsters aangeschaft. Die zijn dol op dat soort spelletjes.
Nee!quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee!Is die knapperd van jou? Mag ik hem een weekendje lenen, dan duw ik hem in een buggy en dan ga ik de Hoofdstraat in. Hara gaat mee en wijst in het Belgisch de winkels aan die we gezien moeten hebben.
Raar topic.
Daarom een raar plaatje:
[ afbeelding ]
Greys,![]()
OMGquote:Op donderdag 20 november 2008 11:56 schreef noekje het volgende:
Daarom een raar plaatje:
[ afbeelding ]
Ik zie hier mogelijkheden voor SCRABBLE.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Dames...jullie maken mijn superkutjekloten-humeur hier weer helemaal goed met deze onnozele topictwist
Inderdaad 1 van de redenen waarom ik niet zo'n kersfan ben...quote:Op donderdag 20 november 2008 @ 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ze dat van je ouders heeft is kerst vast altijd een traumatische ervaring voor jou![]()
Ik vind spelletjes alleen leuk als ik win, kan niet tegen m'n verlies
Strak plan, maar de buggy gaat me iets te ver.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee!Is die knapperd van jou? Mag ik hem een weekendje lenen, dan duw ik hem in een buggy en dan ga ik de Hoofdstraat in. Hara gaat mee en wijst in het Belgisch de winkels aan die we gezien moeten hebben.
Raar topic.
Daarom een raar plaatje:
[ afbeelding ]
Greys,![]()
Flauw hoor, EW! Ik zag jullie al helemaal schuiven!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:28 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Strak plan, maar de buggy gaat me iets te ver.
In je wangetjes knijpen gaat zeker ook te ver?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:28 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Strak plan, maar de buggy gaat me iets te ver.
Zo!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:47 schreef noekje het volgende:
Nog een rare dan:
Zijn we er al uit waar we gaan eten?
Jij bent paranormaal!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo!
Wat dacht je?
Ik gooi hem er even in?
*shocked*
*Categorie 'Meest paranormale user' aan gaat vragen bij de Awards commissie!*quote:
Ik eet alles.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:16 schreef Dipkip het volgende:
Oh my, met F&F uit eten, dat wordt toch hoop ik geen allewezensopaardekusjekroel vega onderneming hoop ik?
ook spinnenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik eet alles.
Nog nèt niet met bot en al
Correctie: niet állesquote:Op donderdag 20 november 2008 15:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook spinnen![]()
sorry te flauw
Ik ben bang dat een buggy dat niet aan kan, of dat jij je een breuk duwt aan dat gewichtquote:Op donderdag 20 november 2008 14:47 schreef noekje het volgende:
[..]
In je wangetjes knijpen gaat zeker ook te ver?
Waar mag ik je dan wel in duwen? En je gaat wel een good boy zijn hè want aan jongetjes met veel notes heb ik een broertje dood.![]()
![]()
Maar goed, lach eens lief naar tante noekje.
Ja, lieve mensen, ook deze topicwending zag ik niet aankomen. Ik denk dat alle forumparagnosten geschokt zijn.
Nog een rare dan:
Zijn we er al uit waar we gaan eten?
Ik moest 3x lezen.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:16 schreef Dipkip het volgende:
Oh my, met F&F uit eten, dat wordt toch hoop ik geen allewezensopaardekusjekroel vega onderneming hoop ik?
Ik vind dat we eerst een lijst moeten maken van alle plaatsen om te eten waar het volgende NIET aanwezig is:quote:Op donderdag 20 november 2008 16:24 schreef Morretje het volgende:
Hi-la-risch dit lezen als je net thuiskomt van je werk!![]()
![]()
Jullie zijn goed op dreef..
Maarre, weten we al waar we heen gaan? Of gaan we eerst bedenken wanneer we gaan?
Ik.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:41 schreef Morretje het volgende:
Wie heeft er een hekel aan babies dan?
Topics die ik open zijn altijd gezelligquote:Op donderdag 20 november 2008 14:56 schreef draculettetje het volgende:
tis hier wel gezellig!
Ja, daag. Ik wil vleesch, veel, veel, veeeeel vleeschquote:Op donderdag 20 november 2008 15:16 schreef Dipkip het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |