Het kan toch in het midden van het land?quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb geen ways om helemaal die kant op te gaan
Zo, weer even een berichtje op Bengalen site achter gelaten
oh, dan kom ik nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dan moet je in het Bengalentopic zijn
Lummel
Ik heb haar zelfs een sjaal gegevenquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kan toch in het midden van het land?
Betaal ik je treinkaartje
En anders komt Noekje ook vast (die moet ook komen!) en dan kan je misschien met haar mee!
Of heb je je erg misdragen in de auto de vorige keer?
Wilde ze het laatste stukkie ook incognito?quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb haar zelfs een sjaal gegeven
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe dan wel eerst zo'n tena om, dat absorbeert als een tiet![]()
Alhoewel....lastig komen met zo'n ding om![]()
Waar blijft Nok met haar intelligente visie op dit hippe, doch praktische kledingstuk
Preciesquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoogeveen is natuurlijk wel de place to be in het Noorden
Owww, je had het tegen mij?quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Mss de verrassing bij uitstek als je es ergens moet zingen!
Ach ja...ik stik nou eenmaal van de goeie ideetjesquote:Op woensdag 19 november 2008 00:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Owww, je had het tegen mij?Ja hoor... dan op het hoogtepunt van het nummer zo ineens mijn mooie jurk laten zakken en dan alleen in zo'n tenading staan. Schattig. Leuk idee voor het songfestival
Hangt er van af hoe goed je je best doetquote:
Werk je dan eerst maar eens door die prop Tena heen. Als je daarna nog zin hebt om de poes uit te checken ; be my guestquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:33 schreef Adelante het volgende:
Ah, is dit het check-de-poes-van-greys-uit topic?
Ja. Ook goedemorgen!quote:Op woensdag 19 november 2008 10:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Werk je dan eerst maar eens door die prop Tena heen. Als je daarna nog zin hebt om de poes uit te checken ; be my guest
Goeie morgen, lekkere natte poes van me.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goeie morgen, lekkere natte poes van me.
The Zigster!quote:
We gaan op de meet o.a. bedenken voor welk asiel we volgend jaar dekentjes gaan turven.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:54 schreef Dipkip het volgende:
Ik dacht dat jullie weer fleecedekentjes gingen turven, maar dit is een meetingtopic begrijp ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |