Voor mij is het ook echt niet in de richting, maar het is wel voor iedereen ongeveer even ver en dus eerlijk. En het is goed te doen met het ov.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:29 schreef Qwea het volgende:
Utrecht ligt hier wel heel ver vandaan. En bij MM ook ver
Morgen weet ik nog niet zekerquote:Op woensdag 19 november 2008 17:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, het is stervenskoud.![]()
Morgenmiddag dan?
Je gaat wel mee hè want jij gaat kaartlezen met een Belgisch accent. Dat ben ik gewend.
Jullie zeggen maar waar en wanneer. Ik ben daar niet goed in en ik ben voor nutteloze dingen zoals eten, drinken en praten over helemaal niks.
Ik zou zeggen: roep iets dat jij dan centraal vindt!quote:Op woensdag 19 november 2008 18:38 schreef Qwea het volgende:
Ik vind utrecht niet centraalMaar wie ben ik
![]()
Nah, als het merendeel zegt utrecht, dan ist utrechtquote:Op woensdag 19 november 2008 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: roep iets dat jij dan centraal vindt!
Dan roepen wij wel weer dat je ongelijk hebt!
Grapje
Hara, niet miepen over kaartlezen, vorige keer waren jij en Noekje er ook op tijd.
In tegenstelling tot niet nader te noemen personen![]()
"Greys en Maes"quote:Op woensdag 19 november 2008 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
In tegenstelling tot niet nader te noemen personen![]()
Ik was ook te laatquote:
Maar Utrecht evt ook wel hoor
ik ookquote:Op woensdag 19 november 2008 19:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdam héél centraal
Fuckeduckquote:
attractiequote:Op woensdag 19 november 2008 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Fuckeduck
Wat mij betreft mag Amsterdam ook hoor. Misschien is dat wel voor Nok erg ver.
We moeten anders gewoon even een leuke plek bedenken die handig te bereiken is en het liefst met gratis parkeren, voor de autorijders. En goed bereikbaar met OV.
Gaan we echt naar een 'attractie' (ik weet even geen ander woord) of zoeken we gewoon een brasserie of Grand Café op waar we even een paar uurtjes gaan leuten?
Het is verder, maar ik heb het er wel voor over. Je kunt niet verwachten dat het niet voor iemand ver is. Voor Ing of Noekje en Hara is het ook ver. Wat jullie willen dus. Ik doe mijn best om er te zijn en als bruintje het niet trekt dan geef ik wel een gil.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Fuckeduck
Wat mij betreft mag Amsterdam ook hoor. Misschien is dat wel voor Nok erg ver.
We moeten anders gewoon even een leuke plek bedenken die handig te bereiken is en het liefst met gratis parkeren, voor de autorijders. En goed bereikbaar met OV.
Gaan we echt naar een 'attractie' (ik weet even geen ander woord) of zoeken we gewoon een brasserie of Grand Café op waar we even een paar uurtjes gaan leuten?
Als we in Amsterdam afspreken is het ook handiger om een auto (voor wie er een heeft) buiten het centrum te parkeren en gewoon de tram te pakken. Dat heb je in Amsterdam. Als we dat niet willen, dan is dat geen optie. Dan wordt het een andere plek.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:40 schreef Greys het volgende:
Om de kosten te drukken en om een boel 'gedoe' (qua op tijd verzamelen enzo) te voorkomen is het misschien handig dat we gewoon ergens op een leuke plek afspreken om iets te lunchen en wat te drinken ofzo. Dus geen Blijdorpen, Artissen en andere dure toestanden.
Als er iemand dan een kwartiertje te laat is (...........) dan maakt dat ook niet uit, dus lekker relaxed. Moeten we ook niet ergens midden in het centrum gaan zitten dus, qua parkeerkosten en aanrijden.
Ik ga even mijn licht er over laten schijnen, jullie ook?
Ja of we gaan ook uit eten 's avondsquote:Op woensdag 19 november 2008 19:40 schreef Greys het volgende:
Om de kosten te drukken en om een boel 'gedoe' (qua op tijd verzamelen enzo) te voorkomen is het misschien handig dat we gewoon ergens op een leuke plek afspreken om iets te lunchen en wat te drinken ofzo. Dus geen Blijdorpen, Artissen en andere dure toestanden.
Als er iemand dan een kwartiertje te laat is (...........) dan maakt dat ook niet uit, dus lekker relaxed. Moeten we ook niet ergens midden in het centrum gaan zitten dus, qua parkeerkosten en aanrijden.
Ik ga even mijn licht er over laten schijnen, jullie ook?
Waar woon je dan, Nokwanda?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is verder, maar ik heb het er wel voor over. Je kunt niet verwachten dat het niet voor iemand ver is. Voor Ing of Noekje en Hara is het ook ver. Wat jullie willen dus. Ik doe mijn best om er te zijn en als bruintje het niet trekt dan geef ik wel een gil.
Ja! Leuk!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:49 schreef Harajuku. het volgende:
In Zwolle is een kroeg met spelletjes, kunnen we leuk ganzenborden
Greys vindt dat niet leuk. Sterker nog, ze kotst op ganzenborden. Jeugdtrauma, don't ask.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:49 schreef Harajuku. het volgende:
In Zwolle is een kroeg met spelletjes, kunnen we leuk ganzenborden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |