wat kun je daarmee dan? Snowboarden en bowlen enzo toch?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:52 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je moet echt die plank regelen, die is echt geweldig![]()
En ook erg leuk voor je buren als je zoals ik prioriteit geeft aan de plank boven eerst vitrage ophangen
Ons allen kennende wordt die vraag wellicht in Deeltje 121 van deze reeks beantwoordquote:Op woensdag 19 november 2008 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat zijn jullie toch een heeeeerlijk stel Q en MM![]()
En bij het asiel een beetje het burgerlijke stel uithangen![]()
Ik kom niet met OV, moet toch eerst met de auto naar het station...
En zonder drank ben ik ook heeeeel leuk![]()
Wanneer kom ik eigenlijk?
Bowlen weet ik niet, dat zit wel bij wii sports (ook echt geweldig, golfen is zooo tof daarop). Maar ik heb nog niet alles vrijgespeeld dus wie weet ook op de plank.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:55 schreef Qwea het volgende:
wat kun je daarmee dan? Snowboarden en bowlen enzo toch?
Ja, en dan hartige kleine hapjes in plaats van zoete. High tea dusquote:Op woensdag 19 november 2008 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Tapas is op zich wel handig; dat kan ook 's middags.... (ach ja, ik kan het de hele dag wel eten, daar niet van)
Of high tea, maar dan met cocktails ipv tea
Jaaaquote:Op woensdag 19 november 2008 @ 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Tapas is op zich wel handig; dat kan ook 's middags.... (ach ja, ik kan het de hele dag wel eten, daar niet van)
Of high tea, maar dan met cocktails ipv tea
geluktquote:Op woensdag 19 november 2008 23:26 schreef nokwanda het volgende:
Aapjesdoorn (ik ga Draculettetje ook hierheen trekken)
high tea
tapas
* Greys schooljuffenbril opzet en notitieblok er bij pakt.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Goed punt!
Greys, noteer je dat even.
Gedaan. Zij waren nogal een beetje stomverbaasd dat daar over gebeld werdt, en ze wisten dan ook niet goed wat ze moesten zeggen.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:21 schreef Greys het volgende:
Kan iemand wel even die tent met die tapas bellen om te vragen of er niet ergens per ongeluk een oud ganzenbord- of monopolyspel ergens in een hoek ligt te verstoffen? Want dan kom ik niet
Ja. Dát zeggen ze dus altijd!quote:Op donderdag 20 november 2008 10:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gedaan. Zij waren nogal een beetje stomverbaasd dat daar over gebeld werdt, en ze wisten dan ook niet goed wat ze moesten zeggen.
Afgezien van dat ze helemaal geen spelletjes in hun tapasbar spelen
Sterkte!quote:Op donderdag 20 november 2008 10:53 schreef Greys het volgende:
Bij ons thuis speelden ze graag Monopoly, maar als er dan iemand failliet was 'kon die wel even wat van een ander lenen'. Holy crap! Het spel dúúrde al zo lang, maar zo werd het werkelijk oneindig! *ril*
Er is ook geen mens dat zich zó ergert bij Mens Erger Je Niet als ik. En wat dacht je van Hoedje-Wip, waarbij je meer op je knieën op de grond lag om dat hoedje van de kat te redden dan dat je lol had om het spel. Of Vang-De-Kikker, waarbij die dingetjes altijd bleven hangen, dus de kikkers nooit sprongen en jij daar voor Jan Lul zat met je schepnetje.
Het énige spelletje waar ik aan kan terugdenken zonder te kotsen is Sjoelen, omdat mijn vader dat altijd extra lollig maakte door - nèt als ik een steen wilde gooien/schuiven - Hamsters op de baan!!!!!!! te gillen en de hamster dan ook daadwerkelijk op de sjoelbak zette.
Maar verder gaat het wel hoor
Dan zou ik me laten uitwonen door Zwarte Piet. Krijg je mooie kindjes van. Sinterklaas vind ik ook een beetje raar. Maar raar is goed.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:06 schreef Greys het volgende:
Heb je zelf niet nog iets dat voor een rare topicwending kan zorgen Noek?
Niet zwanger van Sinterklaas ofzo, toevallig?
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan zou ik me laten uitwonen door Zwarte Piet. Krijg je mooie kindjes van. Sinterklaas vind ik ook een beetje raar. Maar raar is goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |