Ik heb dan in ieder geval twee van die vervoerdingen voor katten ter beschikking, aangezien mijn monstertjes er met 4,5 maand er al nauwelijks meer inpassenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:57 schreef Greys het volgende:
We gaan op de meet o.a. bedenken voor welk asiel we volgend jaar dekentjes gaan turven.
Denk ik. Kan ook zijn dat we heul niets nuttigs gaan doen op die meet. Dat is waarschijnlijker
Maar je bent welkom hoor! Dan schrijven we je meteen op de lijst dat je volgend jaar aan de actie meedoet
Och, wat is nuttig of niet? imo heeft alles zo z'n nut.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:57 schreef Greys het volgende:
[..]
The Zigster!
[..]
We gaan op de meet o.a. bedenken voor welk asiel we volgend jaar dekentjes gaan turven.
Denk ik. Kan ook zijn dat we heul niets nuttigs gaan doen op die meet. Dat is waarschijnlijker
Maar je bent welkom hoor! Dan schrijven we je meteen op de lijst dat je volgend jaar aan de actie meedoet
Als het op de 27e is vind ik het oke (dan wordt Spider gecastreerd in Hoogeveen of omgeving.)quote:Op dinsdag 18 november 2008 @ 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoogeveen is natuurlijk wel de place to be in het Noorden
quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:17 schreef Greys het volgende:
De TT had eigenlijk moeten zijn: alleen voor asielactie-held(inn)en
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Kan Senes of Litso de TT anders ff aanpassen?![]()
Gezellig dat je ook meegaat Noekje...en Morretje!
Nog meerquote:Op woensdag 19 november 2008 12:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als het op de 27e is vind ik het oke (dan wordt Spider gecastreerd in Hoogeveen of omgeving.)
Anders... niet
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:08 schreef noekje het volgende:
Ik moet me melden maar mag ik wel, ik ben niet eens een Fffff-er.
Ik neem Hara wel mee, met of zonder ducktape, het is me om het even!
Heb je het al koud zo, zonder sjaal. Ben je vanmiddag thuis? Kom ik hem even langsbrengen want ik wil al een fonds voor je oprichten.
Huh?quote:
Nog meer mensen die heel graag naar Hoogeveen willenquote:
U roept...quote:Op woensdag 19 november 2008 16:18 schreef Greys het volgende:
Senes: iets van:
In-between-asielacties-meeting?
Oh zo! Nou ja, het is meer een noodzakelijk kwaad in dit gevalquote:Op woensdag 19 november 2008 @ 16:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nog meer mensen die heel graag naar Hoogeveen willen
Ja, het is stervenskoud.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]HET IS HASKE KOUD MAN, maar ik heb niet maar één sjaal
![]()
En ik zie het bericht nu dus pas
Hoogeveen? Das wel in de buurtquote:
oeh, etenquote:Op woensdag 19 november 2008 17:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, het is stervenskoud.![]()
Morgenmiddag dan?
Je gaat wel mee hè want jij gaat kaartlezen met een Belgisch accent. Dat ben ik gewend.
Jullie zeggen maar waar en wanneer. Ik ben daar niet goed in en ik ben voor nutteloze dingen zoals eten, drinken en praten over helemaal niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |