Hamsters op de baan!!!quote:
Godver Noek. Ik vergeet steeds dat jij ook een mod bent. (Je bent zo lekker gewóón!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan zou ik me laten uitwonen door Zwarte Piet. Krijg je mooie kindjes van. Sinterklaas vind ik ook een beetje raar. Maar raar is goed.
Aha!!! Daaaaaro heb jij die twee kleine bosmonsters aangeschaft. Die zijn dol op dat soort spelletjes.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hamsters op de baan!!!![]()
![]()
Veeg me op!!
Maar, gegronde reden hoor. Mijn vriend is helemaal spelletjesgek en dan vaak ook nog van die spelletjes met een bord van 1 bij 3 meter en 38 verschillende soorten kaartjes, 15 verschillende soorten poppetjes en een dobbelsteen met 21 kanten ofzo![]()
Om verdere ruzies over omgestoten spelletjes die bewaard werden tot over een paar dagen terwijl ik toch echt even wil stofzuigen uit te sluiten heeft hij nu een eigen kamer voor die ellende. Hij vind het sowieso niet leuk om met mij spelletjes te spelen, want ondanks dat ik de regels niet begrijp en maar wat zit te kloten, win ik áltijd van hem. Dus dan nodigt ie vrienden uit, gaat ie naar 'zijn kamer' en ga ik wijvenfilms kijken of lang met mn moeder bellen
"gewoonste mod allertijden"quote:Op donderdag 20 november 2008 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Godver Noek. Ik vergeet steeds dat jij ook een mod bent. (Je bent zo lekker gewóón!)
En ik heb mijn Awards lijstje voor de crew net ingevuld en ben jou vergeten![]()
Waar kan ik jou nog bij frotten?
Ik moet even een nieuwe categorie toevoegen ja!quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet even een nieuwe categorie toevoegen ja!
Heb ik bij de users ook gedaan
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:32 schreef nokwanda het volgende:
Aha!!! Daaaaaro heb jij die twee kleine bosmonsters aangeschaft. Die zijn dol op dat soort spelletjes.
Nee!quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee!Is die knapperd van jou? Mag ik hem een weekendje lenen, dan duw ik hem in een buggy en dan ga ik de Hoofdstraat in. Hara gaat mee en wijst in het Belgisch de winkels aan die we gezien moeten hebben.
Raar topic.
Daarom een raar plaatje:
[ afbeelding ]
Greys,![]()
OMGquote:Op donderdag 20 november 2008 11:56 schreef noekje het volgende:
Daarom een raar plaatje:
[ afbeelding ]
Ik zie hier mogelijkheden voor SCRABBLE.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Dames...jullie maken mijn superkutjekloten-humeur hier weer helemaal goed met deze onnozele topictwist
Inderdaad 1 van de redenen waarom ik niet zo'n kersfan ben...quote:Op donderdag 20 november 2008 @ 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ze dat van je ouders heeft is kerst vast altijd een traumatische ervaring voor jou![]()
Ik vind spelletjes alleen leuk als ik win, kan niet tegen m'n verlies
Strak plan, maar de buggy gaat me iets te ver.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee!Is die knapperd van jou? Mag ik hem een weekendje lenen, dan duw ik hem in een buggy en dan ga ik de Hoofdstraat in. Hara gaat mee en wijst in het Belgisch de winkels aan die we gezien moeten hebben.
Raar topic.
Daarom een raar plaatje:
[ afbeelding ]
Greys,![]()
Flauw hoor, EW! Ik zag jullie al helemaal schuiven!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:28 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Strak plan, maar de buggy gaat me iets te ver.
In je wangetjes knijpen gaat zeker ook te ver?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:28 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Strak plan, maar de buggy gaat me iets te ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |