Hou je bek en smeer een boterham voor mequote:Op dinsdag 18 november 2008 19:04 schreef Fascination het volgende:
Aangezien ik gek word van al dat gezeik over ons vrouwen besloot ik een mannenklaagtopic in het leven te roepen. Deel hier uw frustraties omtrent het manvolk.
Oh en "mannen" als jullie hier een vrouwen bashtopic van maken vind ik dat niet lief.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:05 schreef Kinderpooier het volgende:
[..]
Hou je bek en smeer een boterham voor me
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:05 schreef Kinderpooier het volgende:
[..]
Beste vriend/baas/vader van Fascination. Ze kan bij de computer, dus de ketting is te lang. Wil je dat even bijwerken?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:04 schreef Fascination het volgende:
Aangezien ik gek word van al dat gezeik over ons vrouwen besloot ik een mannenklaagtopic in het leven te roepen. Deel hier uw frustraties omtrent het manvolk.
Oh en "mannen" als jullie hier een vrouwen bashtopic van maken vind ik dat niet lief.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:13 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Verrader!
Mannen zijn g... eh wacht
QFT.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:13 schreef Allure_ het volgende:
Jongetjes die denken dat ze mannen zijn.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:13 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Verrader!
Mannen zijn g... eh wacht
Shemalequote:Geslacht: Niet ingevuld
Meisjes van 1990+ die denken dat ze vrouwen zijnquote:
Vrouwenquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:13 schreef Allure_ het volgende:
Geboortedatum 21-05-1988quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:13 schreef Allure_ het volgende:
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:13 schreef Allure_ het volgende:
Fascination riep mij hierheen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:15 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Meisjes van 1990+ die denken dat ze vrouwen zijn.
Niks mee te makenquote:
Ohnee, wat nu.quote:
Poets mijn schoenen maar.quote:
Wat een goeie.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Er valt op mannen eigenlijk weinig aan te merken.
Ze zijn sterk, intelligent, weten overal wel een oplossing voor, in bepaalde opzichten ook nog lief, zorgen voor het eten, en zorgen ervoor dat de vrouw zich veilig voelt.
Heb ik gezegd dat je uit de keuken weg mag? Ik wacht nog steeds op mijn boterhamquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:42 schreef Fascination het volgende:
Mannen die er zelf uitzien als een sjappie maar wel verwachten dat vrouwen op en top gestyled eruit zien.
Mannen die altijd seksueel getinte grapjes tegen vrouwen moeten maken.
Agressief gedrag.
Mannen die verkrachten, mensen aanranden, kinderen misbruiken!!!!
Mannen met haar uit hun neus en oren. Knip eens bij
.
Mannen die zich superieur voelen tegenover vrouwen.
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:46 schreef MLI het volgende:
Mannen die er vanuit gaan dat hun bitch het huishouden wel even doet.
Laat ik de taakverdeling nog een keer uitleggen:quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:46 schreef MLI het volgende:
Mannen die er vanuit gaan dat hun bitch het huishouden wel even doet.
Tering wat ben jij een slechte trol.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:29 schreef MLI het volgende:
Mannen die denken dat ze het betere geslacht zijn_!!!!!!
Die heeft het begrepen ja!quote:
Tegenwoordig werken de dames ook, dat betekent dat meneer best zijn luie klauwen uit mag steken naar de afwas enzo.quote:
Het zit diep hè?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:54 schreef MLI het volgende:
Mannen die denken dat ze moeten compenseren voor vrouwelijk commentaar door filmpjes te posten:_!
Waarom een voorbeeld nemen aan anderen als je zelf ook origineel zou kunnen zijn?
Niet lief. Maar wel vindingrijker dan vrouwen, fysiek sterker dan vrouwen en minder emotioneel. En roddelen minder. En ze kunnen andere mensen over het algemeen wat beter in hun waarde laten, is mijn ervaring toch. Vrouwen hebben vaak de neiging om te gaan mokken als mannen niet aan hun verwachtingen voldoen, mannen leggen zich daar iets eerder bij neer.quote:
En gelukkig bij vrouwen niet. Dat is inderdaad een fundamenteel verschil tussen mannen en vrouwen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:29 schreef MLI het volgende:
-knip-
Maar het is soms wel een kneuzenkermis.
Offtopic.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:03 schreef Afwazig het volgende:
[..]
En gelukkig bij vrouwen niet. Dat is inderdaad een fundamenteel verschil tussen mannen en vrouwen. [ afbeelding ]
-Vrouwen kunnen niet googelenquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:04 schreef MLI het volgende:
Vandaw is duidelijk op zijn pik getrapt. Waar heb je dat lijstje gekopieerd?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:08 schreef MLI het volgende:
[..]
Mannen zijn slechte copycats wat betreft spitsvondige grappen. Behalve Garisson72.
Wij leggen ons er probleemloos bij neer dat vrouwen er graag zinloze verwachtingen op na willen houden, ja. Veel makkelijker dan er ook nog wat aan of, godbetert, proberen er aan te voldoen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:02 schreef MLI het volgende:
Vrouwen hebben vaak de neiging om te gaan mokken als mannen niet aan hun verwachtingen voldoen, mannen leggen zich daar iets eerder bij neer.
Waarom fantaseren als er ook middelen voor zijnquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:10 schreef MLI het volgende:
Mannen die visuele ondersteuning nodig hebben bij het fappen:
Gebruik je fantasie.
Zulke mannen.quote:
Idd. Garisson is tof.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:08 schreef MLI het volgende:
[..]
Mannen zijn slechte copycats wat betreft spitsvondige grappen. Behalve Garisson72.
Ugh... Ik was net zo trots dat ik buiten jouw eerdere klachten bleef...Helaas.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:09 schreef MLI het volgende:
Mannen die steen en been klagen als ze verkouden zijn:
Ik ruk me af op jouw fotoquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:12 schreef MLI het volgende:
[..]
Zulke mannen.
![]()
Je zou natuurlijk ook gewoon even met je luie ass achter je PC weg kunnen gaan om er in het écht 1 te vernederen, in plaats van zielig te fappen.
Ook voor jou geldt dat IRL vernederen veel meer voldoening geeft. Maar in plaats daarvan mag je je ook afrukken op mijn foto, het is niet dat ik ineens een kwakje aan mijn kin voel of zo.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:14 schreef Kinderpooier het volgende:
[..]
Ik ruk me af op jouw foto![]()
(Heb de foto zelfs uitgeprint)
Met zo'n nick is zij veel te oud voor je.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:14 schreef Kinderpooier het volgende:
[..]
Ik ruk me af op jouw foto![]()
(Heb de foto zelfs uitgeprint)
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:58 schreef MLI het volgende:
Mannen die filmpjes posten nadat ik al opgemerkt had dat ze elkaars grappen vaak jatten
En wel klagen over vrouwen hequote:Op dinsdag 18 november 2008 20:08 schreef Florian_ het volgende:
Ga lekker naar het forum van de Tina of Viva Fas_!
Vrouwen
Tieten
Huisvrouwen
De meeste mannen die hier reageren zijn alleen op internet een man hoor. Buiten de voordeur zijn ze watjes.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:21 schreef Kluts het volgende:
Toen ik op dit topic klikte had ik nog niet zoveel te klagen over mannen, maar het niveau van de mannen dat hier reageert is toch wel bedroevend laag.
Ook wel kenmerkend, als man posten in een mannen-bash topic. Bewijsdrang?
Ik heb een donkerbruin vermoeden van wel, m'n beste Kluts. En dat donkerbruine vermoeden dump ik dan ook op alle mannen die zich even komen bewijzen in dit topic.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:21 schreef Kluts het volgende:
Toen ik op dit topic klikte had ik nog niet zoveel te klagen over mannen, maar het niveau van de mannen dat hier reageert is toch wel bedroevend laag.
Precies. En ik bash graag met je mee.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:23 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden van wel, m'n beste Kluts. En dat donkerbruine vermoeden dump ik dan ook op alle mannen die zich even komen bewijzen in dit topic.
Óf gewoon voor de lol beetje rellen natuurlijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:21 schreef Kluts het volgende:
Manbashing is tof. Soms heb je dat gewoon, zo iets dat dwars zit. Die overtollige ballast moet je dan gewoon even dumpen op een paar willekeurige rioolratten en er is geen beter slachtoffer dan een groepje 18-jarige jongetjes met bewijzingsdrang.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies. En ik bash graag met je mee.
Ga kokenquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:27 schreef MLI het volgende:
[..]
Manbashing is tof. Soms heb je dat gewoon, zo iets dat dwars zit. Die overtollige ballast moet je dan gewoon even dumpen op een paar willekeurige rioolratten en er is geen beter slachtoffer dan een groepje 18-jarige jongetjes met bewijzingsdrang.
Precies. En een beetje rel ga ik niet uit de weg.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:27 schreef MLI het volgende:
[..]
Manbashing is tof. Soms heb je dat gewoon, zo iets dat dwars zit. Die overtollige ballast moet je dan gewoon even dumpen op een paar willekeurige rioolratten en er is geen beter slachtoffer dan een groepje 18-jarige jongetjes met bewijzingsdrang.
En het neuken dan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Laat ik de taakverdeling nog een keer uitleggen:
Man:
Werken, staand pissen en zuipen
Vrouwen:
Huishouden.
Mkay?
Bevel =/= grapjequote:Op dinsdag 18 november 2008 20:34 schreef MLI het volgende:
[..]
Ga jij maar gauw nóg meer grapjes jatten.
Is er geen voetbal op?quote:
Je begrijpt me dus nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:36 schreef MLI het volgende:
Trouwens, mannen die nicknames aannemen als 'Kinderpooier'. Het is a) een belachelijke username die alleen gekozen kon worden door iemand die de puberteit nog niet helemaal ontgroeid is en b) het is een kutkloon.
Mannen die reversed psychology toepassen. Ga elders lopen bitchen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:38 schreef Biels het volgende:
Is dit het topic waar alle "zelfverzekerde volwassen vrouwen" met een "mannelijke sexdrive (want nieuwe emancipering)" zichzelf moeten bewijzen?
TVP.
Nee hoor, laat mij maar koken. Als hij het vuilnis maar buiten zet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:38 schreef Biels het volgende:
Is dit het topic waar alle "zelfverzekerde volwassen vrouwen" met een "mannelijke sexdrive (want nieuwe emancipering)" zichzelf moeten bewijzen?
TVP.
Nee waar "zelfverzekerde superieure volwassen mannen" zich moeten bewijzenquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:38 schreef Biels het volgende:
TVP.
Laat me raden;quote:
Ik ben eigenlijk een 16 jarige jongen die zeer technisch is aangelegd en een mooie toekomst tegemoet staatquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Laat me raden;
Jij bent zegmaar het type man, dat na een dag hard werken van je pauperbaantje, thuiskomt, achter de pc gaat zitten, om daar vervolgens het wereldwijde web op te gaan. ( knap hoor, dat je zelf de pc kan opstarten!)
Aandacht van vrouwen krijg je niet, want behalve het feit dat je onbeschoft bent, ben je ook verschrikkelijk sociaal gehandicapt. Vervolgens botvier je je frustratie daarover op het internet in topics op fora waar je eigenlijk niks te zoeken hebt. Het zou me niet verbazen als je speciaal hiervoor een account hebt aangemaakt.
Ergo: Over 20 jaar zit je nog alleen, achter je computer, te fappen op vrouwen die irl nog niet eens in een straal van 3 meter van je zouden willen komen. En dat ligt natuurlijk totaal niet aan jou.
Reversed psychology what?quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:40 schreef MLI het volgende:
[..]
Mannen die reversed psychology toepassen. Ga elders lopen bitchen.
Anyway, genoeg gemanbashed voor nu want ik heb bijna examens en dat is wél belangrijk.
Vandaar.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:45 schreef Kinderpooier het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een 16 jarige jongen.
Open er anders een topic over.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:50 schreef WillempieB het volgende:
Ik las pas een artikel dat vrouwen er niet voor durven uit te komen dat ze fulltime werken
Impliceert dat ze een man nodig hebben, en tijd over om het huis op orde te brengen
Zelf ben ik een voorstander van eerlijke verdeling, als ik fulltime werk en zij niet dan moet mijn vriendin wat in huis doen.
Op het moment is ze aan het revalideren en doe ik alles![]()
Jij bent 28 en hebt de hormonen van een 16 jarige jongenquote:
Moet je wel Nederlands leren.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:45 schreef Kinderpooier het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een 16 jarige jongen die zeer technisch is aangelegd en een mooie toekomst tegemoet staat
Ik ben geen 28. En ja.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:02 schreef Kinderpooier het volgende:
[..]
Jij bent 28 en hebt de hormonen van een 16 jarige jongen![]()
[Singles&Feestdagen] Pak je fuckbuddy met een voorbinddildo!
Ik wacht nog op de mannen die 'keihard in lachen uitbarsten omdat dit ZOOOOO'N tof plaatje is'.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:25 schreef z80 het volgende:
sorry maar deze moet gewoon hier gepost worden.
er zijn een aantal dames die er gewoon om schreeuwen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:50 schreef Kluts het volgende:
Grappig he MLI, die mannen hier. Ze proberen al je gangen na te gaan om daar maar 1 foutje aan te ontdekken en te posten, terwijl het feit dát ze het posten, ons beeld alleen maar bevestigd.
quote:reversed psychology
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:50 schreef MLI het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk aan mijn inferieure brein liggen dat ik de link niet snap..
quote:reversed psychology
Is het bevestigd of bevestigt?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:50 schreef Kluts het volgende:
Grappig he MLI, die mannen hier. Ze proberen al je gangen na te gaan om daar maar 1 foutje aan te ontdekken en te posten, terwijl het feit dát ze het posten, ons beeld alleen maar bevestigd.
Tot zover wel.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:51 schreef MASD het volgende:
Ik ben geen van de gete reacties van de vrouwen in dit topic. Geeft dit aan dat ik ongelovelijk tof ben?
UPS:quote:
HYPOCRIZIE AND REVERSED PSYCHOLOGY OWNZZZZZquote:Moet je wel Nederlands leren.
Het zal wel aan mijn inferieure brein liggen, maar ik dacht dat het hypocrisie was.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:53 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
UPS:
[..]
HYPOCRIZIE AND REVERSED PSYCHOLOGY OWNZZZZZ
Who gives a fuck. Potato, potato.quote:
SARCASM OWNZZZZZZZquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:55 schreef MLI het volgende:
[..]
Het zal wel aan mijn inferieure brein liggen, maar ik dacht dat het hypocrisie was.
Mannen die hoofdletters gebruiken omdat ze anders niet schreeuwerig genoeg overkomen:
Sure, het stijlvol kleden en weten wat goede wijnen zijn geeft je een wekelijkse "je bent toch geen homo he?". Maar hey, als ik jullie hiermee van dienst kan zijn, so be it.quote:
Voor zover ik in je fobo kan zien wel.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:51 schreef MASD het volgende:
Ik ben geen van de gete reacties van de vrouwen in dit topic. Geeft dit aan dat ik ongelovelijk tof ben?
OH, DAT WIST IK NIET!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:56 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
SARCASM OWNZZZZZZZ
Het is HYPOCRISY trouwens, faalhaas.
EN HIJ IS SPAANS!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voor zover ik in je fobo kan zien wel.
I mean:quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:56 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
SARCASM OWNZZZZZZZ
Het is HYPOCRISY trouwens, faalhaas.
Wanneer gaan we weer eens naar het literair café? Kunnen we gezellig wijntjes drinken met andere intellectuelen die potverdikkie nog eens een boek gelezen hebben. En daarna pijp ik je op het toilet terwijl je zit te schijten.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:56 schreef MASD het volgende:
[..]
Sure, het stijlvol kleden en weten wat goede wijnen zijn geeft je een wekelijkse "je bent toch geen homo he?". Maar hey, als ik jullie hiermee van dienst kan zijn, so be it.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:51 schreef MASD het volgende:
Zou hij al doorhebben dat hij het zélf verkeerd schreef in zowel het Engels als het Nederlands? Failhare.quote:
Precies dat dacht ik dus ook toen ik deze post las! Creepy hè..?quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:29 schreef MLI het volgende:
Mannen die alleen domme grapjes kunnen maken over tieten
Mannen die 'subtiel' denken te zijn op de eeuwige jachtvelden
Mannen die constant lopen te vloeken in het verkeer
Mannen die zich elke week 3 keer vol laten lopen met bier
Mannen die direct beginnen te schreeuwen en op hun pik getrapt zijn als je zegt dat je echt niet geloofd dat ze 'serieuze' intenties hebben
Mannen die net doen alsof ze geen serieuze intenties hebben, maar ondertussen wel verliefd naar je staren en grote moeite doen om je te pleasen
Mannen die ongevraagd op de dansvloer in je kruis graaien en dan boos zijn als je ze een rechtse hoek geeft![]()
![]()
![]()
![]()
Mannen die zelf helemaal niet grappig zijn en daarom grapjes van andere mannen of mij kopiëren
Mannen die zeggen dat 'niemand mij aan kan' terwijl het gewoon sukk0ls zijn die thuis onder de plak zitten
Mannen die constant via msn aandringen om af te spreken, terwijl je allang gezegd hebt dat je niet wil neuken
Mannen die in dit topic posten dat vrouwen stom zijn:=> wees een vent en laat je dan ook niet zo op je pik trappen.
Mannen die mij gaan quoten en roepen dat ik verzuurd ben:. For the record, ik ben gék op mannen en op 2 vriendinnen na, zijn mijn vrienden man.
. Maar het is soms wel een kneuzenkermis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Whehehe, ik weet zeker dat alle dames hardop moesten lachen om de man die zichzelf grandioos voor lul zette.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:03 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Precies dat dacht ik dus ook toen ik deze post las! Creepy hè..?
[..]
_!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:03 schreef RonaldV het volgende:
Stoere vrouwen topic. Heel geëmancipeerd.
Hi RonaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik woon maar alleen dus ik moet wel
.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hypocrisyquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:02 schreef MLI het volgende:
[..]
Zou hij al doorhebben dat hij het zélf verkeerd schreef in zowel het Engels als het Nederlands? Failhare.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh! Niet onbelangrijk!
Mannen die scheten laten in bed en dan de deken omhoog trekken om die putlucht te bewonderen en zeggen dat het naar kip ruikt enzo terwijl het naar dood en verderf ruikt
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:53 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
UPS:
[..]
HYPOCRIZIE AND REVERSED PSYCHOLOGY OWNZZZZZ
Nuff said.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:05 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Hypocrisy
Hoi wijffie!quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:05 schreef MLI het volgende:
[..]
Hi Ronald. Ik woon maar alleen dus ik moet wel
.
Breezers van 12 die denken dat ze vrouwen zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:13 schreef Allure_ het volgende:
Sorry.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hoi wijffie!![]()
Zit je nou mijn stelling om te gooien?
Waar dan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:04 schreef MLI het volgende:
[..]
Whehehe, ik weet zeker dat alle dames hardop moesten lachen om de man die zichzelf grandioos voor lul zette.
Mannen die op breezers vallen:quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:08 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Breezers van 12 die denken dat ze vrouwen zijn.
Tot je ze neemt, want dan zijn ze oh zo jong
Ik zet bij voorbaat al een bus deodorant op mijn nachtkastje (zijn speaker/box/whateverquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:06 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Whehehe, ik ben meerdere malen uit bed gevlucht. Bij meerdere mannen ook.
Wtf...quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh! Niet onbelangrijk!
Mannen die scheten laten in bed en dan de deken omhoog trekken om die putlucht te bewonderen en zeggen dat het naar kip ruikt enzo terwijl het naar dood en verderf ruikt
Hahahaha, doet me denken aan van die mannen die in hun huis alleen een matras op de grond hebben liggen en hun kleren uit hun moeders wastas trekken. Maar hey, je digital dolby en plasma zijn wél baas!quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik zet bij voorbaat al een bus deodorant op mijn nachtkastje (zijn speaker/box/whatever).
En dan gaat meneer zeuren dat ik overdrijf met de deo terwijl die geur nog steeds bezig is mijn reuk te verkrachten
We wonen allebei nog zu hausequote:Op dinsdag 18 november 2008 22:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Hahahaha, doet me denken aan van die mannen die in hun huis alleen een matras op de grond hebben liggen en hun kleren uit hun moeders wastas trekken. Maar hey, je digital dolby en plasma zijn wél baas!
Het was nóg beter geweest als je je broertje in elkaar geslagen had, maar vooruit.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:23 schreef Afwazig het volgende:
Na het lezen van dit topic kook ik van woede, voor straf heb ik net mijn jongere zusje in elkaar geslagen. Ik hoop dat jullie nu je zin hebben.
Natuurlijk wel! Jij mag mij bijvallen op seksueel vlak en ik val jou bij op elk ander vlak.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:16 schreef MLI het volgende:
[..]
Wij hoeven elkaar niet persé bij te vallen om een punt te maken.
En weer verder met studeren.
Vrouwen zijn de #1 oorzaak van huiselijk geweldquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:23 schreef Afwazig het volgende:
Na het lezen van dit topic kook ik van woede, voor straf heb ik net mijn jongere zusje in elkaar geslagen. Ik hoop dat jullie nu je zin hebben.
Mannen die op veel te geëmancipeerde vrouwen vallen:quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Mannen die op breezers vallen:![]()
Bied je ze ook altijd sigaretten aan voor tegenprestaties?
Typisch een man..... denk toch eens na over je username voordat je iets "stoers" plaatst als username....quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:05 schreef Kinderpooier het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:38 schreef Kinderpooier het volgende:
[..]
Vrouwen zijn de #1 oorzaak van huiselijk geweld
tekst aangepast.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:55 schreef dithje het volgende:
<knippie>
Ik ga er vanuit dat als mannen menen beter te kunnen autorijden,navigeren,klussen (...)
<knip rest, waarin ik me toch totaal niet herken>
Voilà!quote:
Ah, mannen die gelijk persoonlijk worden als ze zich op hun pik getrapt voelen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:40 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Mannen die op veel te geëmancipeerde vrouwen vallen:![]()
Vind het niet vreemd ook dat jij blijkbaar alleen de uitwerpselen der maatschappij date. Een man met een beetje inzicht waagt zich hier niet aan.
Mannen die gelijk beweren dat je pot moet zijn als ze zich op hun pik getrapt voelen:quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:58 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Het grote pottentopic.
Bah het zat eraan te komen met dit slappe beleid.
Boswachter de zweep erover.
Schrik dat schorem af met modieuze kleding in kleine maatjes.
Zo! Pas op de 4e pagina? Ik had deze originele grap eerder verwacht.quote:
Ah, vrouwen die gelijk slappe uitwegen zoeken na het horen van een terechte opmerkingquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:43 schreef MLI het volgende:
[..]
Ah, mannen die gelijk persoonlijk worden als ze zich op hun pik getrapt voelen.
quote:
Je bevestigt mijn quote. En omdat mijn ego niet gekrenkt is door je analyse, voel ik niet de behoefte om me te verdedigen.quote:Op woensdag 19 november 2008 00:00 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ah, vrouwen die gelijk slappe uitwegen zoeken na het horen van een terechte opmerking![]()
Ik voelde me aangesproken door 1 klacht: Het aanstellen bij verkoudheid. Volkomen schuldig. Maar dat kan ik nog wel aan hoor, de schande die daar bij hoort.
De combinatie van het wel heel lage beeld wat je van mannen hebt, valt gewoon makkelijk te combineren met het type mannen wat zich aangetrokken zou voelen tot iemand die zoveel onzin loopt te verkondigen, en denkt (of tenminste suggereert te denken) dat ze zelf veel beter is dan welke man ze ooit gekend heeft. Het type man wat alleen geïnteresseerd is in bier en tieten dus, ik zie niet in waarom iemand met interesse in meer, interesse in jou zou hebben.
*zoekt dekking*
Prachtige reactie, geen afkrakende/aanvallende reactie als verweer, misschien moet ik mijn oordeel iets bijstellen.quote:Op woensdag 19 november 2008 00:30 schreef MLI het volgende:
[..]
Je bevestigt mijn quote. En omdat mijn ego niet gekrenkt is door je analyse, voel ik niet de behoefte om me te verdedigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op woensdag 19 november 2008 00:47 schreef n8n het volgende:
Ik wil ook afgezeken worden op het grote internet door moderne, weldenkende, geëmancipeerde, vrijgevochten, intelligente dames.
Nee, je moet eerst roepen dat vrouwen slecht zijn en dan kan ik roepen dat jij ook zo'n op je pik getrapt wormpje bent. Maar een biertje drinken achter de PC maak ik me ook wel eens schuldig aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op woensdag 19 november 2008 00:52 schreef n8n het volgende:
KUTHOEREN, met hun vagina, is een ZURE SLOOT MAN!!Pure uitlokking!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 00:57 schreef n8n het volgende:
Ga koken, terug naar je aanrecht!!!!
Ik ga slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrouwen die bier drinkenquote:Op woensdag 19 november 2008 00:49 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, je moet eerst roepen dat vrouwen slecht zijn en dan kan ik roepen dat jij ook zo'n op je pik getrapt wormpje bent. Maar een biertje drinken achter de PC maak ik me ook wel eens schuldig aan.
altijd een goed plan!quote:Op woensdag 19 november 2008 01:06 schreef LethalNinja het volgende:
Gaat ook weer nergens over hier, post eens tieten ofzo ..
Wat doe je dan in dit topic?quote:Op woensdag 19 november 2008 00:47 schreef n8n het volgende:
Ik wil ook afgezeken worden op het grote internet door moderne, weldenkende, geëmancipeerde, vrijgevochten, intelligente dames.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
Ik bied zelfs nog mijn excuses aan in dezelfde reactie, je bevestigd wel weer eventjes dat mannen het ook nooit goed kunnen doen bij vrouwen....quote:Op woensdag 19 november 2008 10:22 schreef MLI het volgende:
Danny, Tuvai, Specu en retuow: HA HA.![]()
![]()
![]()
Bunch of wannabe's.
Waarom zouden potten klagen over mannen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:58 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Het grote pottentopic.
Kom maar op met die kleding.quote:Schrik dat schorem af met modieuze kleding in kleine maatjes.
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:22 schreef MLI het volgende:
Danny, Tuvai, Specu en retuow: HA HA.![]()
![]()
![]()
Bunch of wannabe's.
Serieus?quote:reversed psychology
Jij bent onze heuze feminist!quote:
Ga zélf maar een grap bedenken. Blijkbaar heb je de beginselen van reversed psychology nog niet helemaal onder de kniequote:
Ik ben heul geen feministquote:Op woensdag 19 november 2008 10:46 schreef Prism het volgende:
[..]
Jij bent onze heuze feminist!![]()
Heeft er vast niets mee te maken
Hehehe, ik lag laatst nog in een deuk. Een mexicaanse collega toonde op zijn laatste werkdag een foto van zijn pielemans. Wel netjes bijgewerkt en hij had een grote. Maar dan nóg, het idee dat hij een foto van zijn pik op zijn telefoon heeft staan, is al voldoende om hem in het rijtje 'trieste mannen' te plaatsen.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:56 schreef PartyAmber het volgende:
Wat vinden mannen/forumusers er trouwens aan om foto's van hun miniscule geslachtsdeel op te sturen ?
Denken ze nou echt dat als ik zo'n bleek slurfje zie op een overbelichte foto omring door en oerwoud van schaamhaar ik opeens zal roepen "OH WOW KOM HIER LEKKER DING !" ?
Mannen
Typisch weer een man he, te lui om de OP te lezenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:07 schreef rival het volgende:
is dit nou een topic waar mannen over vrouwen klagen, of een topic waar de vrouwen klagen?
quote:Aangezien ik gek word van al dat gezeik over ons vrouwen besloot ik een mannenklaagtopic in het leven te roepen. Deel hier uw frustraties omtrent het manvolk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
miss independent!quote:Op woensdag 19 november 2008 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
Een vrouw met beetje intelligentie, een eigen carriere, en oh niet schrikken hoor jongens: een eigen mening, en een eigen sociaal leven![]()
Vind ik iig vele malen aantrekkelijker dan gemiddelde bimbo die niks alleen kan doen en je overal voor nodig heeft. Voordeel is ook dat je zelf lekker wat meer tijd over houdt voor leuke dingen met je vrienden e.d. als er geen Anita thuis op de bank zit te wachten en iedere 10 minuten smst wanneer je naar huis komt. Laat ze lekker ook wat leuks doen met vriendinnen ofzo, pfft zit echt niet te wachten op dat benauwende.
ik kwam hier ook alleen om te bevestigen!quote:Op woensdag 19 november 2008 11:09 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Typisch weer een man he, te lui om de OP te lezen
[..]
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
Ghehe de mannen in dit topic vallen wel heer erg door de mand, kom op zeg, iedereen op zoek dan naar mak lammetje wat wast, poetst, zuigt en ja, nee en amen zegt? Je wil toch wel iemand die je gelijke is in meerdere opzichten.
Een vrouw met beetje intelligentie, een eigen carriere, en oh niet schrikken hoor jongens: een eigen mening, en een eigen sociaal leven![]()
Vind ik iig vele malen aantrekkelijker dan gemiddelde bimbo die niks alleen kan doen en je overal voor nodig heeft. Voordeel is ook dat je zelf lekker wat meer tijd over houdt voor leuke dingen met je vrienden e.d. als er geen Anita thuis op de bank zit te wachten en iedere 10 minuten smst wanneer je naar huis komt. Laat ze lekker ook wat leuks doen met vriendinnen ofzo, pfft zit echt niet te wachten op dat benauwende.
Maar alle mannen (waarvan wss 90% nog maagd is) in dit topic hebben duidelijk teveel Hans Teeuwen gekeken en zijn te weinig buiten geweest...
Zaadsletjes zonder eigen mening en die alles van je aannemen![]()
Intelligenten meiden met eigen leven en eigen mening
Maar waarom niet een zaadsletje met eigen leven en eigen mening ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ja, niet dan toch zeker
Die Ne-Yo heeft het niet slecht bekeken. Maar de rest van het album, het lijkt me wel een beetje een push-over.quote:
nee gekkie, klinkt heerlijk! (het is de titel van een nummertje van ne-yo)quote:Op woensdag 19 november 2008 11:15 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Dat klinkt als een soort incontinentie-slip
ik vind closer ook wel lekker klinken. weet niet of die van etzelfde album is. verder ken ik geen nummer van het albumquote:Op woensdag 19 november 2008 11:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Die Ne-Yo heeft het niet slecht bekeken. Maar de rest van het album, het lijkt me wel een beetje een push-over.
Feministen zijn ook niet bij voorbaat lesbienne ofzo hoor.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:56 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ben heul geen feminist, ik hou van mannen.
.
Maar mannen houden ook van vrouwen en toch worden er dagelijks topics geopend over 'wijven'.
Hmm als jij ze kentquote:Op woensdag 19 november 2008 11:14 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Maar waarom niet een zaadsletje met eigen leven en eigen mening ?
dan moet je wel goed van vertrouwen zijnquote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:54 schreef MLI het volgende:
[..]
Ga zélf maar een grap bedenken. Blijkbaar heb je de beginselen van reversed psychology nog niet helemaal onder de knie
Bedoelde u: reverse psychologyquote:reversed psychology
quote:Op woensdag 19 november 2008 00:47 schreef n8n het volgende:
Ik wil ook afgezeken worden op het grote internet door moderne, weldenkende, geëmancipeerde, vrijgevochten, intelligente1 dames.
1 Als deze er niet zijn mag het ook door feministische loedersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Ah, je wil gewoon het laatste woord hebbenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:46 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
[..]
Bedoelde u: reverse psychology
Snap je 'm nu?
Tjeeeeesss...... gaat het nu alweer over mijquote:Op woensdag 19 november 2008 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
Intelligenten meiden met eigen leven en eigen mening![]()
Zou je willen stoppen met trollen/zuigen?quote:Op woensdag 19 november 2008 11:47 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Autisme roept op tot autisme.
Toch vraag ik me wel eens af waarom vrouwen (en zeker die van na 1990) soms zo ontzettend verongelijkt/verbitterd moeten klagen over mannen :s... Als je vent je niet bevalt, pak een anderequote:Op woensdag 19 november 2008 13:29 schreef hanskepanske het volgende:
Hm. Toch is er veel, helaas, van waar. Gelukkig zijn vrouwen net zo erg maar kunnen we toch niet zonder jullie
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
Ghehe de mannen in dit topic vallen wel heer erg door de mand, kom op zeg, iedereen op zoek dan naar mak lammetje wat wast, poetst, zuigt en ja, nee en amen zegt? Je wil toch wel iemand die je gelijke is in meerdere opzichten.
Maar alle mannen (waarvan wss 90% nog maagd is) in dit topic hebben duidelijk teveel Hans Teeuwen gekeken en zijn te weinig buiten geweest...
Zaadsletjes zonder eigen mening en die alles van je aannemen![]()
Intelligenten meiden met eigen leven en eigen mening
EN JIJ BENT ER ZELF EEN, WAT TOEVALLIG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent gewoon gefrustreerd omdat de zaadsletjes meer vriendjes krijgen als jij
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
loveless is een manquote:Op woensdag 19 november 2008 13:55 schreef Sjibble het volgende:
[..]
EN JIJ BENT ER ZELF EEN, WAT TOEVALLIG!![]()
Je bent gewoon gefrustreerd omdat de zaadsletjes meer vriendjes krijgen als jij
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:17 schreef kanaiken het volgende:
Waarom posten niet alle vrouwen in dit topic hun tieten? Waarom?!
Nou ja, wij zien de voordelen daar niet zo van in. Dat komt omdat we zelf ook altijd helemaal slap liggen als een man een foto van zijn pik laat zien.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:17 schreef kanaiken het volgende:
Waarom posten niet alle vrouwen in dit topic hun tieten? Waarom?!
Hm, waarom doet dit me aan iets denken.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:54 schreef Emimich het volgende:
Vrouwen gebruiken geen klonen.
Mannen lezen de postgeschiedenis van vrouwen.
Mannen gebruiken de postgeschiedenis van vrouwen.
Mannen misbruiken de postgeschiedenis van vrouwen.
Mannen gebruiken klonen.
Ik check bijna nooit iemands posthistory, tenzij ik een trolcheck wil doen. Maar ik heb wel een relkloon.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:54 schreef Emimich het volgende:
Vrouwen gebruiken geen klonen.
Mannen lezen de postgeschiedenis van vrouwen.
Mannen gebruiken de postgeschiedenis van vrouwen.
Mannen misbruiken de postgeschiedenis van vrouwen.
Mannen gebruiken klonen.
Dat beweren we hier ook niet. Kusje op je voorhoofd.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
KOM MAAR KOM MAAR KOM MAAR!
ik weet och dat jullie niet zonder me kunnen!
Mannen en vrouwen zijn verschillend. Live with it. Dat jullie geen pikken willen zien, betekent natuurlijk niet dat wij dus maar geen tieten moeten willen zien.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:45 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou ja, wij zien de voordelen daar niet zo van in. Dat komt omdat we zelf ook altijd helemaal slap liggen als een man een foto van zijn pik laat zien.
Maar ja, daar gaat het niet over in dit topic.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen zijn verschillend. Live with it. Dat jullie geen pikken willen zien, betekent natuurlijk niet dat wij dus maar geen tieten moeten willen zien.![]()
En voor de rest: zie de eerste regel van mijn sig.
Misschien is een schaamkloon voor sommige mensen ook een goed idee, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:17 schreef MLI het volgende:
Ik check bijna nooit iemands posthistory, tenzij ik een trolcheck wil doen. Maar ik heb wel een relkloon.
Wij showen onze pik niet omdat jullie je gladde kut niet showen.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen zijn verschillend. Live with it. Dat jullie geen pikken willen zien, betekent natuurlijk niet dat wij dus maar geen tieten moeten willen zien.![]()
En voor de rest: zie de eerste regel van mijn sig.
Mannen zijn sowieso monopolisten. Vanuit dat vertrekpunt is de vergelijking met alle grote dictators uit het verleden ook snel gelegd.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan?Alsof mannen monopolie hebben op bier
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:17 schreef Sjibble het volgende:
@ MLI
Om terug te komen op de grappen.
"Beter goed gejat als dan slecht bedacht"
Die van ons, mannen, vind ik namelijk grappiger als die kankergrappen van jou.
Ik hou van leedvermaak, van elke vorm. Maar om jouw grappen kon ik totaal niet lachen
Boo-fuckin'-hoo, ik ga nu in een hoekjequote:Op woensdag 19 november 2008 20:17 schreef Sjibble het volgende:
@ MLI
Om terug te komen op de grappen.
"Beter goed gejat als slecht bedacht"
Die van ons, mannen, vind ik namelijk grappiger als die kankergrappen van jou.
Ik hou van leedvermaak, van elke vorm. Maar om jouw grappen kon ik totaal niet lachen
Goeie!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:45 schreef RickoKun het volgende:
VROUWEN, OF ZE NOU LEVEND OF DOOD ZIJN, IK KAN ER GEEN RESPECT VOOR HEBBEN
behalve als ik zin heb om ze te neuken
Ook aan mij?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:46 schreef MLI het volgende:
Ik ga zo schijten. Ik zal speciaal aan een aantal mensen uit dit topic denken.
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:48 schreef RonaldV het volgende:
Ik mis nog een "Alle mannen zijn klootzakken" post, trouwens..
Vrouwen die niet snappen dat wat voor reactie een man hier nou ook post, hij volgens hun de voordelen bevestigdquote:Op woensdag 19 november 2008 20:44 schreef MLI het volgende:
Mannen die na 150 posts nog niet snappen dat ze, alleen al door hier defensief of aanvallend te doen, de vooroordelen bevestigen.
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:49 schreef Fascination het volgende:
[..].
Dank dat u er me even op wijst.
"Alle mannen zijn klootzakken."
Mag ik u er even op attenderen dat deze zin grammaticaal incorrect is?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:49 schreef Fascination het volgende:
"Alle mannen zijn klootzakken."
Het is incorrectquote:Op woensdag 19 november 2008 20:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mag ik u er even op attenderen dat deze zin grammaticaal oncorrect is?
Het is: "Alle mannen hebben klootzakken."
Gaarne je tieten per afbeelding opsturen in mijn PM inbox, en graag een clipje van ong. 2 minuten van je masturbatie. Ook wil ik graag tijdens deze masturbatie dat het hoofd, borsten én vagine ten alle tijden in beeld zijn en dat je klaarkomt.
Dit mag niet gefaked zijn dus als je je orgasme redelijk voelt aankomen moet je al op record drukken! Je mag pas stoppen als je ( zoals jullie vrouwen altijd heel charmant doen ) je vagine afveegt met een papiertje, of als niemand thuis is, meteen naar de douche lopen om eens even lekker de vaginale douche in te brengen!
Met die fantasie moet je echt iets gaan doen man!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:53 schreef RickoKun het volgende:
Mag ik u er even op attenderen dat deze zin grammaticaal oncorrect is?
Het is: "Alle mannen hebben klootzakken."
Gaarne je tieten per afbeelding opsturen in mijn PM inbox, en graag een clipje van ong. 2 minuten van je masturbatie. Ook wil ik graag tijdens deze masturbatie dat het hoofd, borsten én vagine ten alle tijden in beeld zijn en dat je klaarkomt.
Dit mag niet gefaked zijn dus als je je orgasme redelijk voelt aankomen moet je al op record drukken! Je mag pas stoppen als je ( zoals jullie vrouwen altijd heel charmant doen ) je vagine afveegt met een papiertje, of als niemand thuis is, meteen naar de douche lopen om eens even lekker de vaginale douche in te brengen!
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is incorrect.
Is goed, komt eraan.
Nee, da's gewoon een feminist die FOK! serieus neemtquote:Op woensdag 19 november 2008 20:56 schreef Sjibble het volgende:
MLI voelt zich nu wel echt god. Ze zal wel verlaten zijn of ze heeft erg slechte sex.
Zie post emimich, faler.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]nu moet je mijn quote niet aan gaan passen hé, vrouw!
quote:
Ik hoorde van vrouwen dat ze het lekkerst zoenen met andere vrouwen, neemt dus niet weg dat wat ik zeg een feit isquote:Op woensdag 19 november 2008 20:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee, da's gewoon een feminist die FOK! serieus neemt
Tof, ik kijk er naar vooruit!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]emimich speelt onder een hoedje met de vijand,
maar omdat dit een uitzondering is vergeef ik het emimich!
Maar jou niet, hoi_piepeloi. Nu mag je wel zo nu en dan naar van die meets maar ooit als ik daar ook eensch kom opdagen zal ik zo hard in je oog spuiten dat je 2 weken lang je ogen niet meer kan openen vanwege de opgedroogde hoeveelheden cum die vastgekoekt zitten in je traanbuis, oogleden, oogspieren én netvlies. Dit laatste is mogelijk omdat mijn penis een powerlevel van over de 9000 heeft, en mijn spermazoïden getrained zijn om een bezoekje aan het netvlies te brengen als een vagine meer dan 30 centimeter van landing verwijdert is.
Goed idee, was die gast maar regisseur van een pornositequote:
Ah, dus we gaan nu trollen?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:56 schreef Sjibble het volgende:
MLI voelt zich nu wel echt god. Ze zal wel verlaten zijn of ze heeft erg slechte sex.
Dat is wel zo trouwens. Vorige maand nog een Engelse barvrouw, Katy.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:02 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik hoorde van vrouwen dat ze het lekkerst zoenen met andere vrouwen, neemt dus niet weg dat wat ik zeg een feit is
Waar haal je dit toch allemaal vandaan, in bepaalde industrieën is dit gewoon goud hoor!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:02 schreef RickoKun het volgende:emimich speelt onder een hoedje met de vijand,
maar omdat dit een uitzondering is vergeef ik het emimich!
Maar jou niet, hoi_piepeloi. Nu mag je wel zo nu en dan naar van die meets maar ooit als ik daar ook eensch kom opdagen zal ik zo hard in je oog spuiten dat je 2 weken lang je ogen niet meer kan openen vanwege de opgedroogde hoeveelheden cum die vastgekoekt zitten in je traanbuis, oogleden, oogspieren én netvlies. Dit laatste is mogelijk omdat mijn penis een powerlevel van over de 9000 heeft, en mijn spermazoïden getrained zijn om een bezoekje aan het netvlies te brengen als een vagine meer dan 30 centimeter van landing verwijdert is.
Inderdaad, dan weet ik wel wie er iedere keer de mannelijke hoofdrolspeler zou zijn!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:04 schreef Sjibble het volgende:
Goed idee, was die gast maar regisseur van een pornosite
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:03 schreef Fascination het volgende:
Oh en RickoKun wanneer krijg ik eens een foto van jouw piem0l?
Beetje flauw.
Vrouwen poepen niet. Dus je bent een man.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:06 schreef MLI het volgende:
[..]
Ah, dus we gaan nu trollen?![]()
Heb ik je alweer op je maagdelijke pikkie getrapt.![]()
Ik heb aan jou gedacht trouwens, tijdens het schijten. Deed me goed.
Tief jij nou maar op loserquote:Op woensdag 19 november 2008 21:17 schreef Emimich het volgende:
Klagen over mannen en dan uiteindelijk smeken om een foto van hun geslachtsdeel.
Wat is er toch aan de hand met het feminisme anno 2008?
JE PIK IS ORANJE !quote:
Dat ik erom vraag wil niet zeggen dat ik een piemel begeerquote:
Verzuurde pot, zeker aan de rode flats?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:29 schreef MLI het volgende:
Mannen die alleen domme grapjes kunnen maken over tieten
Mannen die 'subtiel' denken te zijn op de eeuwige jachtvelden
Mannen die constant lopen te vloeken in het verkeer
Mannen die zich elke week 3 keer vol laten lopen met bier
Mannen die direct beginnen te schreeuwen en op hun pik getrapt zijn als je zegt dat je echt niet geloofd dat ze 'serieuze' intenties hebben
Mannen die net doen alsof ze geen serieuze intenties hebben, maar ondertussen wel verliefd naar je staren en grote moeite doen om je te pleasen
Mannen die ongevraagd op de dansvloer in je kruis graaien en dan boos zijn als je ze een rechtse hoek geeft![]()
![]()
![]()
![]()
Mannen die zelf helemaal niet grappig zijn en daarom grapjes van andere mannen of mij kopiëren
Mannen die zeggen dat 'niemand mij aan kan' terwijl het gewoon sukk0ls zijn die thuis onder de plak zitten
Mannen die constant via msn aandringen om af te spreken, terwijl je allang gezegd hebt dat je niet wil neuken
Mannen die in dit topic posten dat vrouwen stom zijn:=> wees een vent en laat je dan ook niet zo op je pik trappen.
Mannen die mij gaan quoten en roepen dat ik verzuurd ben:. For the record, ik ben gék op mannen en op 2 vriendinnen na, zijn mijn vrienden man.
. Maar het is soms wel een kneuzenkermis.
Foto's zijn voor de zwakkeren, voor zij die gebasht willen worden in KLB. Voor alle duidelijkheid, ik behoor zelf niet tot die groep.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:24 schreef Fascination het volgende:
Dat ik erom vraag wil niet zeggen dat ik een piemel begeer. Ik ben enkel nieuwsgierig en probeer door het bezichtigen van de piemel van desbetreffende user een verband te leggen tussen postgedrag en piemelgrootte.
Er waar blijft een foto van jou Emimich? Internetheld.
Face it.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:26 schreef Emimich het volgende:
[..]
Foto's zijn voor de zwakkeren, voor zij die gebasht willen worden in KLB. Voor alle duidelijkheid, ik behoor zelf niet tot die groep.
Inderdaad, Emimichquote:Op woensdag 19 november 2008 21:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh wachthet was emimich!
Verklaar die sneue PM eens, hmm?
Wat wil je horen, mijn liefste?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh wachthet was emimich!
Verklaar die sneue PM eens, hmm?
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan?Alsof mannen monopolie hebben op bier
Dan moet je uit die kast komen sukkel!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:45 schreef RickoKun het volgende:
VROUWEN, OF ZE NOU LEVEND OF DOOD ZIJN, IK KAN ER GEEN RESPECT VOOR HEBBEN
behalve als ik zin heb om ze te neuken
Ook niet met de pink in de lucht?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:56 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Heiden!
Vrouwen horen geen bier te drinken, dat is niet charmant en elegant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |