Nee waar "zelfverzekerde superieure volwassen mannen" zich moeten bewijzenquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:38 schreef Biels het volgende:
Is dit het topic waar alle "zelfverzekerde volwassen vrouwen" met een "mannelijke sexdrive (want nieuwe emancipering)" zichzelf moeten bewijzen?
TVP.
Laat me raden;quote:
Ik ben eigenlijk een 16 jarige jongen die zeer technisch is aangelegd en een mooie toekomst tegemoet staatquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Laat me raden;
Jij bent zegmaar het type man, dat na een dag hard werken van je pauperbaantje, thuiskomt, achter de pc gaat zitten, om daar vervolgens het wereldwijde web op te gaan. ( knap hoor, dat je zelf de pc kan opstarten!)
Aandacht van vrouwen krijg je niet, want behalve het feit dat je onbeschoft bent, ben je ook verschrikkelijk sociaal gehandicapt. Vervolgens botvier je je frustratie daarover op het internet in topics op fora waar je eigenlijk niks te zoeken hebt. Het zou me niet verbazen als je speciaal hiervoor een account hebt aangemaakt.
Ergo: Over 20 jaar zit je nog alleen, achter je computer, te fappen op vrouwen die irl nog niet eens in een straal van 3 meter van je zouden willen komen. En dat ligt natuurlijk totaal niet aan jou.
Reversed psychology what?quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:40 schreef MLI het volgende:
[..]
Mannen die reversed psychology toepassen. Ga elders lopen bitchen.
Anyway, genoeg gemanbashed voor nu want ik heb bijna examens en dat is wél belangrijk.
Vandaar.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:45 schreef Kinderpooier het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een 16 jarige jongen.
Open er anders een topic over.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:50 schreef WillempieB het volgende:
Ik las pas een artikel dat vrouwen er niet voor durven uit te komen dat ze fulltime werken
Impliceert dat ze een man nodig hebben, en tijd over om het huis op orde te brengen
Zelf ben ik een voorstander van eerlijke verdeling, als ik fulltime werk en zij niet dan moet mijn vriendin wat in huis doen.
Op het moment is ze aan het revalideren en doe ik alles![]()
Jij bent 28 en hebt de hormonen van een 16 jarige jongenquote:
Moet je wel Nederlands leren.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:45 schreef Kinderpooier het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een 16 jarige jongen die zeer technisch is aangelegd en een mooie toekomst tegemoet staat
Ik ben geen 28. En ja.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:02 schreef Kinderpooier het volgende:
[..]
Jij bent 28 en hebt de hormonen van een 16 jarige jongen![]()
[Singles&Feestdagen] Pak je fuckbuddy met een voorbinddildo!
Ik wacht nog op de mannen die 'keihard in lachen uitbarsten omdat dit ZOOOOO'N tof plaatje is'.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:25 schreef z80 het volgende:
sorry maar deze moet gewoon hier gepost worden.
er zijn een aantal dames die er gewoon om schreeuwen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:50 schreef Kluts het volgende:
Grappig he MLI, die mannen hier. Ze proberen al je gangen na te gaan om daar maar 1 foutje aan te ontdekken en te posten, terwijl het feit dát ze het posten, ons beeld alleen maar bevestigd.
quote:reversed psychology
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:50 schreef MLI het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk aan mijn inferieure brein liggen dat ik de link niet snap..
quote:reversed psychology
Is het bevestigd of bevestigt?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:50 schreef Kluts het volgende:
Grappig he MLI, die mannen hier. Ze proberen al je gangen na te gaan om daar maar 1 foutje aan te ontdekken en te posten, terwijl het feit dát ze het posten, ons beeld alleen maar bevestigd.
Tot zover wel.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:51 schreef MASD het volgende:
Ik ben geen van de gete reacties van de vrouwen in dit topic. Geeft dit aan dat ik ongelovelijk tof ben?
UPS:quote:
HYPOCRIZIE AND REVERSED PSYCHOLOGY OWNZZZZZquote:Moet je wel Nederlands leren.
Het zal wel aan mijn inferieure brein liggen, maar ik dacht dat het hypocrisie was.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:53 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
UPS:
[..]
HYPOCRIZIE AND REVERSED PSYCHOLOGY OWNZZZZZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |