Ah, vrouwen die gelijk slappe uitwegen zoeken na het horen van een terechte opmerkingquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:43 schreef MLI het volgende:
[..]
Ah, mannen die gelijk persoonlijk worden als ze zich op hun pik getrapt voelen.
quote:
Je bevestigt mijn quote. En omdat mijn ego niet gekrenkt is door je analyse, voel ik niet de behoefte om me te verdedigen.quote:Op woensdag 19 november 2008 00:00 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ah, vrouwen die gelijk slappe uitwegen zoeken na het horen van een terechte opmerking![]()
Ik voelde me aangesproken door 1 klacht: Het aanstellen bij verkoudheid. Volkomen schuldig. Maar dat kan ik nog wel aan hoor, de schande die daar bij hoort.
De combinatie van het wel heel lage beeld wat je van mannen hebt, valt gewoon makkelijk te combineren met het type mannen wat zich aangetrokken zou voelen tot iemand die zoveel onzin loopt te verkondigen, en denkt (of tenminste suggereert te denken) dat ze zelf veel beter is dan welke man ze ooit gekend heeft. Het type man wat alleen geïnteresseerd is in bier en tieten dus, ik zie niet in waarom iemand met interesse in meer, interesse in jou zou hebben.
*zoekt dekking*
Prachtige reactie, geen afkrakende/aanvallende reactie als verweer, misschien moet ik mijn oordeel iets bijstellen.quote:Op woensdag 19 november 2008 00:30 schreef MLI het volgende:
[..]
Je bevestigt mijn quote. En omdat mijn ego niet gekrenkt is door je analyse, voel ik niet de behoefte om me te verdedigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op woensdag 19 november 2008 00:47 schreef n8n het volgende:
Ik wil ook afgezeken worden op het grote internet door moderne, weldenkende, geëmancipeerde, vrijgevochten, intelligente dames.
Nee, je moet eerst roepen dat vrouwen slecht zijn en dan kan ik roepen dat jij ook zo'n op je pik getrapt wormpje bent. Maar een biertje drinken achter de PC maak ik me ook wel eens schuldig aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op woensdag 19 november 2008 00:52 schreef n8n het volgende:
KUTHOEREN, met hun vagina, is een ZURE SLOOT MAN!!Pure uitlokking!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 00:57 schreef n8n het volgende:
Ga koken, terug naar je aanrecht!!!!
Ik ga slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrouwen die bier drinkenquote:Op woensdag 19 november 2008 00:49 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, je moet eerst roepen dat vrouwen slecht zijn en dan kan ik roepen dat jij ook zo'n op je pik getrapt wormpje bent. Maar een biertje drinken achter de PC maak ik me ook wel eens schuldig aan.
altijd een goed plan!quote:Op woensdag 19 november 2008 01:06 schreef LethalNinja het volgende:
Gaat ook weer nergens over hier, post eens tieten ofzo ..
Wat doe je dan in dit topic?quote:Op woensdag 19 november 2008 00:47 schreef n8n het volgende:
Ik wil ook afgezeken worden op het grote internet door moderne, weldenkende, geëmancipeerde, vrijgevochten, intelligente dames.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
Ik bied zelfs nog mijn excuses aan in dezelfde reactie, je bevestigd wel weer eventjes dat mannen het ook nooit goed kunnen doen bij vrouwen....quote:Op woensdag 19 november 2008 10:22 schreef MLI het volgende:
Danny, Tuvai, Specu en retuow: HA HA.![]()
![]()
![]()
Bunch of wannabe's.
Waarom zouden potten klagen over mannen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:58 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Het grote pottentopic.
Kom maar op met die kleding.quote:Schrik dat schorem af met modieuze kleding in kleine maatjes.
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:22 schreef MLI het volgende:
Danny, Tuvai, Specu en retuow: HA HA.![]()
![]()
![]()
Bunch of wannabe's.
Serieus?quote:reversed psychology
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |