quote:Op woensdag 19 november 2008 00:47 schreef n8n het volgende:
Ik wil ook afgezeken worden op het grote internet door moderne, weldenkende, geëmancipeerde, vrijgevochten, intelligente dames.
Nee, je moet eerst roepen dat vrouwen slecht zijn en dan kan ik roepen dat jij ook zo'n op je pik getrapt wormpje bent. Maar een biertje drinken achter de PC maak ik me ook wel eens schuldig aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op woensdag 19 november 2008 00:52 schreef n8n het volgende:
KUTHOEREN, met hun vagina, is een ZURE SLOOT MAN!!Pure uitlokking!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op woensdag 19 november 2008 00:57 schreef n8n het volgende:
Ga koken, terug naar je aanrecht!!!!
Ik ga slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrouwen die bier drinkenquote:Op woensdag 19 november 2008 00:49 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, je moet eerst roepen dat vrouwen slecht zijn en dan kan ik roepen dat jij ook zo'n op je pik getrapt wormpje bent. Maar een biertje drinken achter de PC maak ik me ook wel eens schuldig aan.
altijd een goed plan!quote:Op woensdag 19 november 2008 01:06 schreef LethalNinja het volgende:
Gaat ook weer nergens over hier, post eens tieten ofzo ..
Wat doe je dan in dit topic?quote:Op woensdag 19 november 2008 00:47 schreef n8n het volgende:
Ik wil ook afgezeken worden op het grote internet door moderne, weldenkende, geëmancipeerde, vrijgevochten, intelligente dames.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
Ik bied zelfs nog mijn excuses aan in dezelfde reactie, je bevestigd wel weer eventjes dat mannen het ook nooit goed kunnen doen bij vrouwen....quote:Op woensdag 19 november 2008 10:22 schreef MLI het volgende:
Danny, Tuvai, Specu en retuow: HA HA.![]()
![]()
![]()
Bunch of wannabe's.
Waarom zouden potten klagen over mannen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:58 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Het grote pottentopic.
Kom maar op met die kleding.quote:Schrik dat schorem af met modieuze kleding in kleine maatjes.
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:22 schreef MLI het volgende:
Danny, Tuvai, Specu en retuow: HA HA.![]()
![]()
![]()
Bunch of wannabe's.
Serieus?quote:reversed psychology
Jij bent onze heuze feminist!quote:
Ga zélf maar een grap bedenken. Blijkbaar heb je de beginselen van reversed psychology nog niet helemaal onder de kniequote:
Ik ben heul geen feministquote:Op woensdag 19 november 2008 10:46 schreef Prism het volgende:
[..]
Jij bent onze heuze feminist!![]()
Heeft er vast niets mee te maken
Hehehe, ik lag laatst nog in een deuk. Een mexicaanse collega toonde op zijn laatste werkdag een foto van zijn pielemans. Wel netjes bijgewerkt en hij had een grote. Maar dan nóg, het idee dat hij een foto van zijn pik op zijn telefoon heeft staan, is al voldoende om hem in het rijtje 'trieste mannen' te plaatsen.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:56 schreef PartyAmber het volgende:
Wat vinden mannen/forumusers er trouwens aan om foto's van hun miniscule geslachtsdeel op te sturen ?
Denken ze nou echt dat als ik zo'n bleek slurfje zie op een overbelichte foto omring door en oerwoud van schaamhaar ik opeens zal roepen "OH WOW KOM HIER LEKKER DING !" ?
Mannen
Typisch weer een man he, te lui om de OP te lezenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:07 schreef rival het volgende:
is dit nou een topic waar mannen over vrouwen klagen, of een topic waar de vrouwen klagen?
quote:Aangezien ik gek word van al dat gezeik over ons vrouwen besloot ik een mannenklaagtopic in het leven te roepen. Deel hier uw frustraties omtrent het manvolk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
miss independent!quote:Op woensdag 19 november 2008 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
Een vrouw met beetje intelligentie, een eigen carriere, en oh niet schrikken hoor jongens: een eigen mening, en een eigen sociaal leven![]()
Vind ik iig vele malen aantrekkelijker dan gemiddelde bimbo die niks alleen kan doen en je overal voor nodig heeft. Voordeel is ook dat je zelf lekker wat meer tijd over houdt voor leuke dingen met je vrienden e.d. als er geen Anita thuis op de bank zit te wachten en iedere 10 minuten smst wanneer je naar huis komt. Laat ze lekker ook wat leuks doen met vriendinnen ofzo, pfft zit echt niet te wachten op dat benauwende.
ik kwam hier ook alleen om te bevestigen!quote:Op woensdag 19 november 2008 11:09 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Typisch weer een man he, te lui om de OP te lezen
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |