Ga zélf maar een grap bedenken. Blijkbaar heb je de beginselen van reversed psychology nog niet helemaal onder de kniequote:
Ik ben heul geen feministquote:Op woensdag 19 november 2008 10:46 schreef Prism het volgende:
[..]
Jij bent onze heuze feminist!![]()
Heeft er vast niets mee te maken
Hehehe, ik lag laatst nog in een deuk. Een mexicaanse collega toonde op zijn laatste werkdag een foto van zijn pielemans. Wel netjes bijgewerkt en hij had een grote. Maar dan nóg, het idee dat hij een foto van zijn pik op zijn telefoon heeft staan, is al voldoende om hem in het rijtje 'trieste mannen' te plaatsen.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:56 schreef PartyAmber het volgende:
Wat vinden mannen/forumusers er trouwens aan om foto's van hun miniscule geslachtsdeel op te sturen ?
Denken ze nou echt dat als ik zo'n bleek slurfje zie op een overbelichte foto omring door en oerwoud van schaamhaar ik opeens zal roepen "OH WOW KOM HIER LEKKER DING !" ?
Mannen
Typisch weer een man he, te lui om de OP te lezenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:07 schreef rival het volgende:
is dit nou een topic waar mannen over vrouwen klagen, of een topic waar de vrouwen klagen?
quote:Aangezien ik gek word van al dat gezeik over ons vrouwen besloot ik een mannenklaagtopic in het leven te roepen. Deel hier uw frustraties omtrent het manvolk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
miss independent!quote:Op woensdag 19 november 2008 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
Een vrouw met beetje intelligentie, een eigen carriere, en oh niet schrikken hoor jongens: een eigen mening, en een eigen sociaal leven![]()
Vind ik iig vele malen aantrekkelijker dan gemiddelde bimbo die niks alleen kan doen en je overal voor nodig heeft. Voordeel is ook dat je zelf lekker wat meer tijd over houdt voor leuke dingen met je vrienden e.d. als er geen Anita thuis op de bank zit te wachten en iedere 10 minuten smst wanneer je naar huis komt. Laat ze lekker ook wat leuks doen met vriendinnen ofzo, pfft zit echt niet te wachten op dat benauwende.
ik kwam hier ook alleen om te bevestigen!quote:Op woensdag 19 november 2008 11:09 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Typisch weer een man he, te lui om de OP te lezen
[..]
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
Ghehe de mannen in dit topic vallen wel heer erg door de mand, kom op zeg, iedereen op zoek dan naar mak lammetje wat wast, poetst, zuigt en ja, nee en amen zegt? Je wil toch wel iemand die je gelijke is in meerdere opzichten.
Een vrouw met beetje intelligentie, een eigen carriere, en oh niet schrikken hoor jongens: een eigen mening, en een eigen sociaal leven![]()
Vind ik iig vele malen aantrekkelijker dan gemiddelde bimbo die niks alleen kan doen en je overal voor nodig heeft. Voordeel is ook dat je zelf lekker wat meer tijd over houdt voor leuke dingen met je vrienden e.d. als er geen Anita thuis op de bank zit te wachten en iedere 10 minuten smst wanneer je naar huis komt. Laat ze lekker ook wat leuks doen met vriendinnen ofzo, pfft zit echt niet te wachten op dat benauwende.
Maar alle mannen (waarvan wss 90% nog maagd is) in dit topic hebben duidelijk teveel Hans Teeuwen gekeken en zijn te weinig buiten geweest...
Zaadsletjes zonder eigen mening en die alles van je aannemen![]()
Intelligenten meiden met eigen leven en eigen mening
Maar waarom niet een zaadsletje met eigen leven en eigen mening ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ja, niet dan toch zeker
Die Ne-Yo heeft het niet slecht bekeken. Maar de rest van het album, het lijkt me wel een beetje een push-over.quote:
nee gekkie, klinkt heerlijk! (het is de titel van een nummertje van ne-yo)quote:Op woensdag 19 november 2008 11:15 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Dat klinkt als een soort incontinentie-slip
ik vind closer ook wel lekker klinken. weet niet of die van etzelfde album is. verder ken ik geen nummer van het albumquote:Op woensdag 19 november 2008 11:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Die Ne-Yo heeft het niet slecht bekeken. Maar de rest van het album, het lijkt me wel een beetje een push-over.
Feministen zijn ook niet bij voorbaat lesbienne ofzo hoor.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:56 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ben heul geen feminist, ik hou van mannen.
.
Maar mannen houden ook van vrouwen en toch worden er dagelijks topics geopend over 'wijven'.
Hmm als jij ze kentquote:Op woensdag 19 november 2008 11:14 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Maar waarom niet een zaadsletje met eigen leven en eigen mening ?
dan moet je wel goed van vertrouwen zijnquote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:54 schreef MLI het volgende:
[..]
Ga zélf maar een grap bedenken. Blijkbaar heb je de beginselen van reversed psychology nog niet helemaal onder de knie
Bedoelde u: reverse psychologyquote:reversed psychology
quote:Op woensdag 19 november 2008 00:47 schreef n8n het volgende:
Ik wil ook afgezeken worden op het grote internet door moderne, weldenkende, geëmancipeerde, vrijgevochten, intelligente1 dames.
1 Als deze er niet zijn mag het ook door feministische loedersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Ah, je wil gewoon het laatste woord hebbenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:46 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
[..]
Bedoelde u: reverse psychology
Snap je 'm nu?
Tjeeeeesss...... gaat het nu alweer over mijquote:Op woensdag 19 november 2008 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
Intelligenten meiden met eigen leven en eigen mening![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |