abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63339650
quote:
Op woensdag 19 november 2008 10:46 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

[..]
Ga zélf maar een grap bedenken. Blijkbaar heb je de beginselen van reversed psychology nog niet helemaal onder de knie
pi_63339698
quote:
Op woensdag 19 november 2008 10:46 schreef Prism het volgende:

[..]

Jij bent onze heuze feminist!

Heeft er vast niets mee te maken
Ik ben heul geen feminist , ik hou van mannen. .

Maar mannen houden ook van vrouwen en toch worden er dagelijks topics geopend over 'wijven'.
  woensdag 19 november 2008 @ 10:56:57 #203
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_63339717
Wat vinden mannen/forumusers er trouwens aan om foto's van hun miniscule geslachtsdeel op te sturen ?
Denken ze nou echt dat als ik zo'n bleek slurfje zie op een overbelichte foto omring door en oerwoud van schaamhaar ik opeens zal roepen "OH WOW KOM HIER LEKKER DING !" ?

Mannen
O ja, niet dan toch zeker
pi_63339768
quote:
Op woensdag 19 november 2008 10:56 schreef PartyAmber het volgende:
Wat vinden mannen/forumusers er trouwens aan om foto's van hun miniscule geslachtsdeel op te sturen ?
Denken ze nou echt dat als ik zo'n bleek slurfje zie op een overbelichte foto omring door en oerwoud van schaamhaar ik opeens zal roepen "OH WOW KOM HIER LEKKER DING !" ?

Mannen
Hehehe, ik lag laatst nog in een deuk. Een mexicaanse collega toonde op zijn laatste werkdag een foto van zijn pielemans. Wel netjes bijgewerkt en hij had een grote. Maar dan nóg, het idee dat hij een foto van zijn pik op zijn telefoon heeft staan, is al voldoende om hem in het rijtje 'trieste mannen' te plaatsen.
  woensdag 19 november 2008 @ 11:04:31 #205
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_63339910
Ik bedoel, tenzij je pielemans een sombrero op heeft en een leuk dansje kan doen ben ik sowieso niet onder de indruk. Wat interesseert het mij nou of ie groot of klein of scheef of dik is ?
Je gaat toch ook niet naar mensen toe met "Hier, check m'n navel !!!! Nou, ben je onder de indruk ???"
pi_63339999
is dit nou een topic waar mannen over vrouwen klagen, of een topic waar de vrouwen klagen?
  woensdag 19 november 2008 @ 11:09:46 #207
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_63340053
quote:
Op woensdag 19 november 2008 11:07 schreef rival het volgende:
is dit nou een topic waar mannen over vrouwen klagen, of een topic waar de vrouwen klagen?
Typisch weer een man he, te lui om de OP te lezen

quote:
Aangezien ik gek word van al dat gezeik over ons vrouwen besloot ik een mannenklaagtopic in het leven te roepen. Deel hier uw frustraties omtrent het manvolk.
pi_63340096
Ghehe de mannen in dit topic vallen wel heer erg door de mand, kom op zeg, iedereen op zoek dan naar mak lammetje wat wast, poetst, zuigt en ja, nee en amen zegt? Je wil toch wel iemand die je gelijke is in meerdere opzichten.

Een vrouw met beetje intelligentie, een eigen carriere, en oh niet schrikken hoor jongens: een eigen mening, en een eigen sociaal leven

Vind ik iig vele malen aantrekkelijker dan gemiddelde bimbo die niks alleen kan doen en je overal voor nodig heeft. Voordeel is ook dat je zelf lekker wat meer tijd over houdt voor leuke dingen met je vrienden e.d. als er geen Anita thuis op de bank zit te wachten en iedere 10 minuten smst wanneer je naar huis komt. Laat ze lekker ook wat leuks doen met vriendinnen ofzo, pfft zit echt niet te wachten op dat benauwende.

Maar alle mannen (waarvan wss 90% nog maagd is ) in dit topic hebben duidelijk teveel Hans Teeuwen gekeken en zijn te weinig buiten geweest...

Zaadsletjes zonder eigen mening en die alles van je aannemen
Intelligenten meiden met eigen leven en eigen mening
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63340167
quote:
Op woensdag 19 november 2008 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
Een vrouw met beetje intelligentie, een eigen carriere, en oh niet schrikken hoor jongens: een eigen mening, en een eigen sociaal leven

Vind ik iig vele malen aantrekkelijker dan gemiddelde bimbo die niks alleen kan doen en je overal voor nodig heeft. Voordeel is ook dat je zelf lekker wat meer tijd over houdt voor leuke dingen met je vrienden e.d. als er geen Anita thuis op de bank zit te wachten en iedere 10 minuten smst wanneer je naar huis komt. Laat ze lekker ook wat leuks doen met vriendinnen ofzo, pfft zit echt niet te wachten op dat benauwende.

miss independent!
pi_63340196
quote:
Op woensdag 19 november 2008 11:09 schreef PartyAmber het volgende:

[..]

Typisch weer een man he, te lui om de OP te lezen

[..]

ik kwam hier ook alleen om te bevestigen!
  woensdag 19 november 2008 @ 11:14:57 #211
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_63340197
quote:
Ghehe de mannen in dit topic vallen wel heer erg door de mand, kom op zeg, iedereen op zoek dan naar mak lammetje wat wast, poetst, zuigt en ja, nee en amen zegt? Je wil toch wel iemand die je gelijke is in meerdere opzichten.

Maar alle mannen (waarvan wss 90% nog maagd is ) in dit topic hebben duidelijk teveel Hans Teeuwen gekeken en zijn te weinig buiten geweest...

Zaadsletjes zonder eigen mening en die alles van je aannemen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar waarom niet een zaadsletje met eigen leven en eigen mening ?
  woensdag 19 november 2008 @ 11:15:41 #212
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_63340213
quote:
Op woensdag 19 november 2008 11:14 schreef rival het volgende:

[..]

miss independent!
Dat klinkt als een soort incontinentie-slip
pi_63340221
quote:
Op woensdag 19 november 2008 11:14 schreef rival het volgende:

[..]

miss independent!
Die Ne-Yo heeft het niet slecht bekeken. Maar de rest van het album, het lijkt me wel een beetje een push-over.
pi_63340315
quote:
Op woensdag 19 november 2008 11:15 schreef PartyAmber het volgende:

[..]

Dat klinkt als een soort incontinentie-slip
nee gekkie, klinkt heerlijk! (het is de titel van een nummertje van ne-yo)
pi_63340366
quote:
Op woensdag 19 november 2008 11:15 schreef MLI het volgende:

[..]

Die Ne-Yo heeft het niet slecht bekeken. Maar de rest van het album, het lijkt me wel een beetje een push-over.
ik vind closer ook wel lekker klinken. weet niet of die van etzelfde album is. verder ken ik geen nummer van het album
  woensdag 19 november 2008 @ 11:20:47 #216
234450 Prism
English, Fitz or Kitty.
pi_63340369
quote:
Op woensdag 19 november 2008 10:56 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik ben heul geen feminist , ik hou van mannen. .

Maar mannen houden ook van vrouwen en toch worden er dagelijks topics geopend over 'wijven'.
Feministen zijn ook niet bij voorbaat lesbienne ofzo hoor. _!
"On the third, look out for Otis Wright. Until then keep your head up."
pi_63340408
quote:
Op woensdag 19 november 2008 11:14 schreef PartyAmber het volgende:

[..]

Maar waarom niet een zaadsletje met eigen leven en eigen mening ?
Hmm als jij ze kent
  woensdag 19 november 2008 @ 11:25:09 #218
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_63340494
quote:
Op woensdag 19 november 2008 11:22 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hmm als jij ze kent
Ikke wel ja
pi_63340633
quote:
Op woensdag 19 november 2008 11:22 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hmm als jij ze kent
dan moet je wel goed van vertrouwen zijn
sjezus man al die gedachtes elke keer als ze zonder je gaat stappen
pi_63340657
quote:
Op woensdag 19 november 2008 11:25 schreef PartyAmber het volgende:

[..]

Ikke wel ja
Bevindt je je in betere sociale kringen ik

Ontopic: Topic is wel een beetje gekaapt dames
pi_63341020
quote:
Op woensdag 19 november 2008 10:54 schreef MLI het volgende:

[..]

Ga zélf maar een grap bedenken. Blijkbaar heb je de beginselen van reversed psychology nog niet helemaal onder de knie
quote:
reversed psychology
Bedoelde u: reverse psychology

Snap je 'm nu?
Fas est et ab hoste doceri.
pi_63341057
Autisme roept op tot autisme.
Fas est et ab hoste doceri.
  woensdag 19 november 2008 @ 11:55:04 #223
230788 n8n
Pragmatisch
pi_63341282
quote:
Op woensdag 19 november 2008 00:47 schreef n8n het volgende:
Ik wil ook afgezeken worden op het grote internet door moderne, weldenkende, geëmancipeerde, vrijgevochten, intelligente1 dames.
SPOILER
1 Als deze er niet zijn mag het ook door feministische loeders
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_63341692
quote:
Op woensdag 19 november 2008 11:46 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

[..]

Bedoelde u: reverse psychology

Snap je 'm nu?
Ah, je wil gewoon het laatste woord hebben . Zég dat dan gewoon in plaats van onzin uit te kramen die nergens op slaat.
  woensdag 19 november 2008 @ 13:14:21 #225
91363 dithje
I dith it again!
pi_63343377
quote:

Tjeeeeesss...... gaat het nu alweer over mij
Just dith it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')