Mannen die op breezers vallen:quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:08 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Breezers van 12 die denken dat ze vrouwen zijn.
Tot je ze neemt, want dan zijn ze oh zo jong
Ik zet bij voorbaat al een bus deodorant op mijn nachtkastje (zijn speaker/box/whateverquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:06 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Whehehe, ik ben meerdere malen uit bed gevlucht. Bij meerdere mannen ook.
Wtf...quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh! Niet onbelangrijk!
Mannen die scheten laten in bed en dan de deken omhoog trekken om die putlucht te bewonderen en zeggen dat het naar kip ruikt enzo terwijl het naar dood en verderf ruikt
Hahahaha, doet me denken aan van die mannen die in hun huis alleen een matras op de grond hebben liggen en hun kleren uit hun moeders wastas trekken. Maar hey, je digital dolby en plasma zijn wél baas!quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik zet bij voorbaat al een bus deodorant op mijn nachtkastje (zijn speaker/box/whatever).
En dan gaat meneer zeuren dat ik overdrijf met de deo terwijl die geur nog steeds bezig is mijn reuk te verkrachten
We wonen allebei nog zu hausequote:Op dinsdag 18 november 2008 22:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Hahahaha, doet me denken aan van die mannen die in hun huis alleen een matras op de grond hebben liggen en hun kleren uit hun moeders wastas trekken. Maar hey, je digital dolby en plasma zijn wél baas!
Het was nóg beter geweest als je je broertje in elkaar geslagen had, maar vooruit.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:23 schreef Afwazig het volgende:
Na het lezen van dit topic kook ik van woede, voor straf heb ik net mijn jongere zusje in elkaar geslagen. Ik hoop dat jullie nu je zin hebben.
Natuurlijk wel! Jij mag mij bijvallen op seksueel vlak en ik val jou bij op elk ander vlak.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:16 schreef MLI het volgende:
[..]
Wij hoeven elkaar niet persé bij te vallen om een punt te maken.
En weer verder met studeren.
Vrouwen zijn de #1 oorzaak van huiselijk geweldquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:23 schreef Afwazig het volgende:
Na het lezen van dit topic kook ik van woede, voor straf heb ik net mijn jongere zusje in elkaar geslagen. Ik hoop dat jullie nu je zin hebben.
Mannen die op veel te geëmancipeerde vrouwen vallen:quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Mannen die op breezers vallen:![]()
Bied je ze ook altijd sigaretten aan voor tegenprestaties?
Typisch een man..... denk toch eens na over je username voordat je iets "stoers" plaatst als username....quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:05 schreef Kinderpooier het volgende:
[..]
Hou je bek en smeer een boterham voor me
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:38 schreef Kinderpooier het volgende:
[..]
Vrouwen zijn de #1 oorzaak van huiselijk geweld
tekst aangepast.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:55 schreef dithje het volgende:
<knippie>
Ik ga er vanuit dat als mannen menen beter te kunnen autorijden,navigeren,klussen (...)
<knip rest, waarin ik me toch totaal niet herken>
Voilà!quote:
Ah, mannen die gelijk persoonlijk worden als ze zich op hun pik getrapt voelen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:40 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Mannen die op veel te geëmancipeerde vrouwen vallen:![]()
Vind het niet vreemd ook dat jij blijkbaar alleen de uitwerpselen der maatschappij date. Een man met een beetje inzicht waagt zich hier niet aan.
Mannen die gelijk beweren dat je pot moet zijn als ze zich op hun pik getrapt voelen:quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:58 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Het grote pottentopic.
Bah het zat eraan te komen met dit slappe beleid.
Boswachter de zweep erover.
Schrik dat schorem af met modieuze kleding in kleine maatjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |