Who gives a fuck. Potato, potato.quote:
SARCASM OWNZZZZZZZquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:55 schreef MLI het volgende:
[..]
Het zal wel aan mijn inferieure brein liggen, maar ik dacht dat het hypocrisie was.
Mannen die hoofdletters gebruiken omdat ze anders niet schreeuwerig genoeg overkomen:
Sure, het stijlvol kleden en weten wat goede wijnen zijn geeft je een wekelijkse "je bent toch geen homo he?". Maar hey, als ik jullie hiermee van dienst kan zijn, so be it.quote:
Voor zover ik in je fobo kan zien wel.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:51 schreef MASD het volgende:
Ik ben geen van de gete reacties van de vrouwen in dit topic. Geeft dit aan dat ik ongelovelijk tof ben?
OH, DAT WIST IK NIET!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:56 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
SARCASM OWNZZZZZZZ
Het is HYPOCRISY trouwens, faalhaas.
EN HIJ IS SPAANS!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voor zover ik in je fobo kan zien wel.
I mean:quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:56 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
SARCASM OWNZZZZZZZ
Het is HYPOCRISY trouwens, faalhaas.
Wanneer gaan we weer eens naar het literair café? Kunnen we gezellig wijntjes drinken met andere intellectuelen die potverdikkie nog eens een boek gelezen hebben. En daarna pijp ik je op het toilet terwijl je zit te schijten.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:56 schreef MASD het volgende:
[..]
Sure, het stijlvol kleden en weten wat goede wijnen zijn geeft je een wekelijkse "je bent toch geen homo he?". Maar hey, als ik jullie hiermee van dienst kan zijn, so be it.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:51 schreef MASD het volgende:
Ik ben geen van de gete reacties van de vrouwen in dit topic. Geeft dit aan dat ik ongelovelijk tof ben?
Zou hij al doorhebben dat hij het zélf verkeerd schreef in zowel het Engels als het Nederlands? Failhare.quote:
Precies dat dacht ik dus ook toen ik deze post las! Creepy hè..?quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:29 schreef MLI het volgende:
Mannen die alleen domme grapjes kunnen maken over tieten
Mannen die 'subtiel' denken te zijn op de eeuwige jachtvelden
Mannen die constant lopen te vloeken in het verkeer
Mannen die zich elke week 3 keer vol laten lopen met bier
Mannen die direct beginnen te schreeuwen en op hun pik getrapt zijn als je zegt dat je echt niet geloofd dat ze 'serieuze' intenties hebben
Mannen die net doen alsof ze geen serieuze intenties hebben, maar ondertussen wel verliefd naar je staren en grote moeite doen om je te pleasen
Mannen die denken dat ze het betere geslacht zijn_!!!!!!
Mannen die ongevraagd op de dansvloer in je kruis graaien en dan boos zijn als je ze een rechtse hoek geeft![]()
![]()
![]()
![]()
Mannen die zelf helemaal niet grappig zijn en daarom grapjes van andere mannen of mij kopiëren
Mannen die zeggen dat 'niemand mij aan kan' terwijl het gewoon sukk0ls zijn die thuis onder de plak zitten
Mannen die constant via msn aandringen om af te spreken, terwijl je allang gezegd hebt dat je niet wil neuken
Mannen die in dit topic posten dat vrouwen stom zijn:=> wees een vent en laat je dan ook niet zo op je pik trappen.
Mannen die mij gaan quoten en roepen dat ik verzuurd ben:. For the record, ik ben gék op mannen en op 2 vriendinnen na, zijn mijn vrienden man.
. Maar het is soms wel een kneuzenkermis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Whehehe, ik weet zeker dat alle dames hardop moesten lachen om de man die zichzelf grandioos voor lul zette.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:03 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Precies dat dacht ik dus ook toen ik deze post las! Creepy hè..?
[..]
_!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:03 schreef RonaldV het volgende:
Stoere vrouwen topic. Heel geëmancipeerd.
Hi RonaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik woon maar alleen dus ik moet wel
.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hypocrisyquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:02 schreef MLI het volgende:
[..]
Zou hij al doorhebben dat hij het zélf verkeerd schreef in zowel het Engels als het Nederlands? Failhare.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh! Niet onbelangrijk!
Mannen die scheten laten in bed en dan de deken omhoog trekken om die putlucht te bewonderen en zeggen dat het naar kip ruikt enzo terwijl het naar dood en verderf ruikt
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:53 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
UPS:
[..]
HYPOCRIZIE AND REVERSED PSYCHOLOGY OWNZZZZZ
Nuff said.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:05 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Hypocrisy
Hoi wijffie!quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:05 schreef MLI het volgende:
[..]
Hi Ronald. Ik woon maar alleen dus ik moet wel
.
Breezers van 12 die denken dat ze vrouwen zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:13 schreef Allure_ het volgende:
Jongetjes die denken dat ze mannen zijn.
Sorry.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hoi wijffie!![]()
Zit je nou mijn stelling om te gooien?
Waar dan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:04 schreef MLI het volgende:
[..]
Whehehe, ik weet zeker dat alle dames hardop moesten lachen om de man die zichzelf grandioos voor lul zette.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |