That's what she saidquote:Op maandag 17 november 2008 21:45 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Volgende week weer.
Zal wel iets te maken hebben met dat hij na 3 dagen al zijn nek brak daar en meer dan 5 weken in het ziekenhuis lag en het strand nog niet eens gezien had in afleveing 1 van dit seizoen.quote:Op maandag 17 november 2008 23:35 schreef Felixa het volgende:
Ben benieuwd waarom Toby terug uit Costa Rica is gekomen!
Dat zijn nou precies de bizarre situaties die The Office zo leuk maken. Zo zou je ook kunnen stellen dat Michael eigenlijk al lang ontslagen had moeten worden omdat hij knettergek is. Natuurlijk is het niet realistisch.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:22 schreef DJ_Ryow het volgende:
op een paar leuke dingen na was het eigenlijk een hele slechte aflevering. Michael voor de gek houden met salade.. komop.. doe dan poeder suiker ofzo. de vieze magnetron-plot werd helemaal niet afgemaakt. Ryan opeens naar Thailand met vrienden.. en gedraagd zich heel vaag. Dwight die onder de naam Andy Bernard belt maar wat verder geen enkel gevolg heeft... waarom werd "Andy" niet gepakt voor vals alarm bijvoorbeeld? en Michael die al een week niet door heeft dat Toby terug is? hmmz..
quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:04 schreef 1shot1kill het volgende:
Volgens mij krijgt dat magnetron verhaal nog wel een staartje.
Nee!quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 14:29 schreef emokid het volgende:
De serie mag van mij stoppen, dit was de druppel. Het is leuk geweest, maar de afleveringen stellen echt niks meer voor.
Stel je niet zo aanquote:Op maandag 24 november 2008 14:29 schreef emokid het volgende:
De serie mag van mij stoppen, dit was de druppel. Het is leuk geweest, maar de afleveringen stellen echt niks meer voor.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:35 schreef shroomer het volgende:
Micheal die suiker in z'n cola light doet
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:16 schreef Joesse het volgende:
[..]ik dacht eerst, wat is ie aan 't doen?
quote:Moroccan Christmas
Phyllis' Moroccan-themed holiday party goes up in flames when Meredith's hair catches on fire and Michael is forced to deal with the accident. Meanwhile, Dwight corners the market on the hottest toy of the Christmas season.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:11 schreef Breuls het volgende:
Er komt een one hour special van The Office na de Superbowl (begin feb). (bron)
haha ja en dat Michael het dan wil uitleggen aan de security, die dan zegt 'I know what a surplus is'quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:57 schreef Felixa het volgende:
Erg gelachen om die scene waar Michael aan Oscar vroeg om dat budgetoverschot uit te leggen.
Zolang je het niet onderbouwt kan ik je echt niet serieus nemen.quote:Op maandag 8 december 2008 10:14 schreef emokid het volgende:
Prachtige aflevering? Dit was wederom weer tien keer niks. Wat een schijt. En ik was ooit zo liefhebber van deze serie.
Het was gewoon niet grappig en ik heb nog zoveel gelachen om The Office US. De grappen zijn waardeloos, het poep in de keuken, dat was zeker hilarisch? Ik zat met een zuur gezicht te kijken en had zelfs halverwege (voor het eerst!) zin om het uit te zetten.quote:Op maandag 8 december 2008 10:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zolang je het niet onderbouwt kan ik je echt niet serieus nemen.
ik zou zeggen, kijk niet meer, dat scheelt een hoop ergernis!quote:Op maandag 8 december 2008 12:53 schreef emokid het volgende:
[..]
Het was gewoon niet grappig en ik heb nog zoveel gelachen om The Office US. De grappen zijn waardeloos, het poep in de keuken, dat was zeker hilarisch? Ik zat met een zuur gezicht te kijken en had zelfs halverwege (voor het eerst!) zin om het uit te zetten.
Het eeuwige getouwtrek tussen Angela en Dwight begint mij nu ook te vervelen. En Pam is een vieze kreng geworden.
Ik ben het met je eerste twee punten wel eens. Het poep in de keuken vond ik ook veel te flauw en de Dwight-Angela-Andy-triangle vind ik ook niet meer zo boeiend. Het gaat al te lang door en het gaat te ver. De kopieermachine vs nieuwe stoelen situaties vond ik wel grappig, maar ook dit kon er wat mij betreft niet voor zorgen dat het echt een goede/leuke aflevering werd. De Jim-Pam verhaallijn vind ik weer wat beter worden de laatste tijd, waar hij een tijdje terug wat inkakte.quote:Op maandag 8 december 2008 12:53 schreef emokid het volgende:
[..]
Het was gewoon niet grappig en ik heb nog zoveel gelachen om The Office US. De grappen zijn waardeloos, het poep in de keuken, dat was zeker hilarisch? Ik zat met een zuur gezicht te kijken en had zelfs halverwege (voor het eerst!) zin om het uit te zetten.
Het eeuwige getouwtrek tussen Angela en Dwight begint mij nu ook te vervelen. En Pam is een vieze kreng geworden.
Eens.quote:Op maandag 8 december 2008 10:14 schreef emokid het volgende:
Prachtige aflevering? Dit was wederom weer tien keer niks. Wat een schijt. En ik was ooit zo liefhebber van deze serie.
Ik zou zeggen, rot een eind op! Beetje mij lopen vertellen wat ik moet doen. Het is gewoon jammer hoe het met deze serie gaat!quote:Op maandag 8 december 2008 13:36 schreef Joesse het volgende:
[..]
ik zou zeggen, kijk niet meer, dat scheelt een hoop ergernis!
Het eeuwige FTR-dilemma bij series. Het is bijna onmogelijk om een serie of een aflevering matig te vinden zonder gezeik. Dan moet je maar stoppen met kijken. Als je dat niet doet, ben je zielig omdat je iets kijkt wat je niet altijd tof vindt en moet je je bek houden. Als je wel stopt met kijken, moet je je bek houden want dan weet je niet meer waarover je 't hebt.quote:Op maandag 8 december 2008 22:04 schreef Asgard het volgende:
Waarom zijn de posters in TVR altijd zo gefrustreerd als iemand zegt dat een aflevering van een serie (of een aantal afleveringen op een rij) niet meer zo leuk zijn. Dat kan toch? Je kan toch niet allemaal elke aflevering leuk vinden.... Tjeeezus
Dat kan prima, ik vind het best, maar als iemand na elke aflevering komt vertellen dat het dramatisch is, dat de serie moet stoppen en meer van dat, adviseer ik ze om niet meer te kijken (ik verplicht niemand iets, waarom zou ik?). Die personen lopen zich dan steeds alleen maar te ergeren, dus dan kun je toch beter maar niet kijken?quote:Op maandag 8 december 2008 22:04 schreef Asgard het volgende:
Waarom zijn de posters in TVR altijd zo gefrustreerd als iemand zegt dat een aflevering van een serie (of een aantal afleveringen op een rij) niet meer zo leuk zijn. Dat kan toch? Je kan toch niet allemaal elke aflevering leuk vinden.... Tjeeezus
Ik kijk regelmatig oude aflevering van The Office, en afgelopen aflevering was gewoon niet zo leuk als de meerderheid van de vorige afleveringen (o.a. oude seizoenen).
*kuch* nice *kuch* comeback *kuch*quote:
Whehequote:Op donderdag 11 december 2008 15:38 schreef super-muffin het volgende:
Ik zat gister aflevering 15 van seizoen 2 (Boys and Girls) van te kijken, en daar verteld Meredith in het vrouwen gesprek dat ze erg goed is met leveranciers relaties.
hehe
En morgen weer een nieuwe aflevering
quote:* Wash hands thoroughly after handling Princess Unicorn.
* Do not play with Princess Unicorn if you are allergic to lead based paint.
* The spike on Princess Unicorn is incredibly sharp, so Princess Unicorn can pierce the sky. It can also pierce your skin. Handle with care.
moest wel een paar keer echt lachen!quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik vond het juist een hele matige aflevering
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:29 schreef DaFrenk het volgende:
OMG![]()
http://www.princessunicorndoll.com/
[..]
![]()
quote:Proficiently made. Girls and effeminate boys tend to have a strong affinity for it. For all your Unicorn Princess and paper needs, call Dunder Mifflin Scranton, and ask for Dwight K. Schrute!
- Dwight K. Schrute
I wish I was Princess Unicorn.
- Kelly Kapoor
OMGquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:29 schreef DaFrenk het volgende:
OMG![]()
http://www.princessunicorndoll.com/
[..]
![]()
quote:I fell in an industrial accident and my skull was pierced by a 26 inch long drill bit, which made it look like I have a single horn protruding from just above my left eye. The bit missed my brain stem by mere millimeters, so close that it cannot be removed safely. The other men I work with now call me "Princess Unicorn" and ask if my horn can pierce the sky. Please stop selling this doll, and grant me my dignity.
- Kenton
quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:31 schreef MoltiSanti het volgende:
@ avatar van da frenk: [ afbeelding ]
quote:What the F!?! $400 for a Obama Mama Princess Unicorn!
- Toby
quote:Princess Unicorn says Me So Horney
- Michael Scott
quote:Why does anyone need to pierce the sky? Tequilla!!
- Meredith
quote:My horn can pierce the sky (thats what HE said)
- Michael
Echt geweldig die website!quote:These female action figures are available only by buying from a man, and his name is me, Dwight Shrute. Available in pink, white, or my home-made mustard color, you may buy these for $200 plus dollars, plus tax which will be paid to my personal organization in Memphis, Dwishruco. Do not try and look up our business, it is invisible. Also, an additional fee of fifty dollars will be charged for late pickup, if you fail to pronounce my name right, or if we run out of princess-unicorns. for additional information, please contact 1-800-beetsco, or Princessunicorn@myhornspiercenothing.net.
- Dwight K. Shrute
Ik zat 'm in bed te kijken, en ik rolde even om van het lachen zeg.quote:
Veel dingen die me opvielen maar Creed?quote:Op zondag 14 december 2008 03:57 schreef emokid het volgende:
En het gaat weer bergafwaarts met de serie. Jammer, hoogtepunten in deze aflevering waren Creed
in dit topic hebben we allemaal Amerikaanse televisie (quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:11 schreef robbolo het volgende:
Ik kom net onder mijn steen vandaan, dus kan iemand mij vertellen hoe laat t weer komt? Heb er namelijk nog niks van gezien bij CC. Of zijn ze weer is aan t kloten met de tijden en dagen?
Aha, dat verhelderd een boelquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:20 schreef Joesse het volgende:
[..]
in dit topic hebben we allemaal Amerikaanse televisie () en gaat het dus over season 6 op het moment, terwijl ze op CC als laatst season 4 hebben uitgezonden meen ik. Ik dacht dat er een ander topic was over The Office op CC, maar dat weet ik niet zeker.
Dank uquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:26 schreef Hephaistos. het volgende:
The Office(US) [NL] #8 - Often you find them on strippers.
Die dus
Nou internet vooralquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:32 schreef robbolo het volgende:
[..]
Jullie hebben hier allemaal satelliet?
Ze zitten nog maar bij season 5 in de VS.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:20 schreef Joesse het volgende:
in dit topic hebben we allemaal Amerikaanse televisie () en gaat het dus over season 6 op het moment, terwijl ze op CC als laatst season 4 hebben uitgezonden meen ik. Ik dacht dat er een ander topic was over The Office op CC, maar dat weet ik niet zeker.
inderdaad! excuusquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze zitten nog maar bij season 5 in de VS.
Ja! Zat ook al te zoekenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:52 schreef super-muffin het volgende:
Ik net zoeken naar de nieuwe aflevering, komt 'ie 15 januari pas weer
Het lijkt wel zo ja, maar volgens mij komt het gewoon door de manier waarop het toen gekamd werdquote:Op donderdag 18 december 2008 22:17 schreef eriksd het volgende:
Ik zit die oude dvd's terug te kijken van S1. Zeker wel dat Michael haarimplantaten heeft genomen![]()
Ja zoiets moet wel. Het is echt onwijs opvallend.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:17 schreef eriksd het volgende:
Ik zit die oude dvd's terug te kijken van S1. Zeker wel dat Michael haarimplantaten heeft genomen
Ik vond dat toch zo'n ontzettende bout film. Gewoonweg slecht.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:21 schreef eriksd het volgende:
Get Smart is ook leuk, daar speelt hij de hoofdrol in. Kan je hem ook zien dansen (wat ie best goed kan), en Todd Packer speelt ook mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor degenen die The Wire keken, hij speelde daar Stringer Bell. Onlangs deed hij nog mee als Mumbles in RocknRolla.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Idris Elba gaat meedoen in The Office (dit seizoen nog blijkbaar), hij speeltStringerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor degenen die The Wire keken, hij speelde daar Stringer Bell. Onlangs deed hij nog mee als Mumbles in RocknRolla.![]()
Morgen eindelijk weer een aflevering, de vrijdag voelt toch anders zonder naar the office te kijken
No bitch to me
Dat gezicht ook van David Wallace, vol ongeloof en vraagtekens, zo van: hoe doet die Michael dat toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wallace die Michael probeert uit te horen over z'n managementtaktieken.
En natuurlijk het duel, of eigenlijk daar vlak voor, prachtig.
Ik dacht dat een half jaar terug nog bekend was gemaakt dat (bijna) alle acteurs hadden getekend voor seizoen 6 en 7quote:Op zondag 18 januari 2009 11:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Office krijgt iig. ook nog een zesde seizoen, dat heeft NBC net beslist.
Ook is er weer sprake van een spin-off. Een echte spin-off dus, niet die spin-off die er toch geen is met Amy Poehler. Het gerucht gaat dat ze dit project terug leven in willen blazen en dat Stephen Merchant misschien zou meewerken. Merchant schreef samen met Gervais de Britse (en nog steeds betere) Office-versie.
Nog een seizoen is goed nieuws, maar een spin-off....quote:Op zondag 18 januari 2009 11:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ook is er weer sprake van een spin-off. Een echte spin-off dus, niet die spin-off die er toch geen is met Amy Poehler. Het gerucht gaat dat ze dit project terug leven in willen blazen en dat Stephen Merchant misschien zou meewerken. Merchant schreef samen met Gervais de Britse (en nog steeds betere) Office-versie.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:27 schreef Breekfast het volgende:
Leuke aflevering weer![]()
Dwight die de kabel helemaal gaat volgen, en Lord of the rings als voorbeeld neemt om Michael over te halen om die lijst met clients aan de baas te geven
same hier !quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:46 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik kreeg zelfs medelijden met dat familiebedrijfje![]()
vind de serie trouwens wel wat achteruit gaan. waar het aan ligt weet ik niet precies.
quote:Op zondag 18 januari 2009 11:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
same hier !
Weet ook niet wrom![]()
Vermaak me prima, maar lijkt minder dan het was
Big bang theory met lachband -1.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:28 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Bij mij komt het door de andere comedies die zoveel meer lachen zijn. Big Bang Theory bv.
En the office heeft toch te weinig jim/dwight momenten.
zelfs met -1 blijft het een top comedyquote:
Dat is er wel eentje van een uur. Nou ja, in praktijk dus 40 minuten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:21 schreef DaFrenk het volgende:
Morgen geen aflevering?
Edit: lijkt er niet op dus. Wel 1 februari tijdens de SuperBowl, a.s. zondag dus!![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat is er wel eentje van een uur. Nou ja, in praktijk dus 40 minuten.
quote:
04.30 uur.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:00 schreef DaFrenk het volgende:![]()
Hoe laat komt het vannacht? (Nederlandse tijd dus)
Ah, zoals normaal dus. Dan morgenavond maar kijkenquote:
? Hij is nog helemaal niet uitgezonden droplulquote:Op zondag 1 februari 2009 22:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Echt de slechte ep die ik ooit heb gezien van the office
die undercover missie naar de concurrent vond ik wel erg grappig.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Echt de slechte ep die ik ooit heb gezien van the office
Die van vorige week ouwe.. Vanmiddag pas gekeken.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:50 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
? Hij is nog helemaal niet uitgezonden droplul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door Ad_rem op 02-02-2009 13:38:17 ]People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:52 schreef Ad_rem het volgende:
Geweldige aflevering!![]()
Het mooiste was nog wel:NaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kon je mij al opvegen!Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ps, wat zei Creed nou tegen de CPR mevrouw?
Iets in te trant van:quote:Op maandag 2 februari 2009 17:28 schreef belanov het volgende:
ps, wat zei Creed nou tegen de CPR mevrouw?
Dat was een film die Andy illegaal gedownloaded had. In Amerika heeft deze aflevering extra aandacht gehad vanwege de Superbowl en hebben ze Jack Black, Jessica Alba en Cloris Leachman als "special guests" gepromoot.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:44 schreef Jivis het volgende:
Geweldige aflevering, paar keer flink gelachen. Enige nadeel waren de Jack Black-scenes, snap niet echt waarom dat er in moest. Past totaal niet bij The Office.
Ja, dat begrijp ik wel maar iets toevoegen aan de aflevering deed het niet echt.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:53 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dat was een film die Andy illegaal gedownloaded had. In Amerika heeft deze aflevering extra aandacht gehad vanwege de Superbowl en hebben ze Jack Black, Jessica Alba en Cloris Leachman als "special guests" gepromoot.
En terwijl Jim en Pam het over de huwelijksproblemen van Pam's ouders hadden, dacht Andy dat ze het over die film hadden en was hij jaloers op het feit dat zij de "diepere betekenis" van de film zagen en hij niet.
Ik vond hem de afgelopen afleveringen veel te flauw. Nu was hij weer heerlijk Dwightquote:Op maandag 2 februari 2009 18:23 schreef Aoristus het volgende:
flauwe aflevering zeg. Dwight is veel te extreem geworden voor zijn rol
Onzin, dit soort acties haalde die in seizoen 1 ook al uit.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:23 schreef Aoristus het volgende:
flauwe aflevering zeg. Dwight is veel te extreem geworden voor zijn rol
Die was echt te goedquote:Op maandag 2 februari 2009 20:25 schreef Terreros85 het volgende:
Michael Scott: 'Meredith, you slept with so many guys, you started looking like one'
Ik denk dat hij weer ontslagen is toen Pam terugkwam? Maar het staat me niet meer bij dat het ook daadwerkelijk in beeld is gebeurd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:54 schreef Loserkid het volgende:
Ik zal wel iets gemist hebben maar waar is Ryan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Ik vond dat juist briljant: nu kropt Toby nóg meer irritatie op, wat uiteindelijk tot een onvermijdelijke, gruwelijke uitbarsting moet leidenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Verder was het onvergeeflijk om Toby geen roast te gunnen.
You were in the parking lot earlier, that's how I know you. Als ik het goed versta.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:28 schreef belanov het volgende:
ps, wat zei Creed nou tegen de CPR mevrouw?
Dat had ik ookquote:Op maandag 2 februari 2009 23:09 schreef ETA het volgende:
lang geleden dat ik zo hardop zat te lachen
It gives me an ulcer everytime I wake up and I have to come to work for you. For you!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:39 schreef Steve het volgende:
Iemand een vertaling van wat Oscar zegt bij de roast?
Da's juist het mooie aan Toby. Je verwacht dat ie een keer uit z'n vel barst, maar het gebeurt nooit!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vond dat juist briljant: nu kropt Toby nóg meer irritatie op, wat uiteindelijk tot een onvermijdelijke, gruwelijke uitbarsting moet leidenDie uitbarsting zit er al heel lang aan te komen, maar zou afgezwakt worden als het onderdeel van de roast was. Nu kan Toby nog steeds echt een keer helemaal zelfstandig flippen... Ik kan niet wachten
Inderdaad. Het blijft maar wachten op een op het eerste gezicht saaie aflevering waarin Toby vervolgens om iets heel kleins helemaal los gaat en vervolgens de boel kort en klein slaat.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vond dat juist briljant: nu kropt Toby nóg meer irritatie op, wat uiteindelijk tot een onvermijdelijke, gruwelijke uitbarsting moet leidenDie uitbarsting zit er al heel lang aan te komen, maar zou afgezwakt worden als het onderdeel van de roast was. Nu kan Toby nog steeds echt een keer helemaal zelfstandig flippen... Ik kan niet wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even in de spoilertags voor diegene die de omschrijving niet willen lezen
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:06 schreef DaFrenk het volgende:
Morgen deel 1 van een two-parter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even in de spoilertags voor diegene die de omschrijving niet willen lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'La operación fue, perfecta' Betancourt
Ja he, die twee beginnen me al aardig te irriteren.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:28 schreef emokid het volgende:
Wat een boss aflevering, jammer dat de dramatiek van Jim en Pam weer alles moeten verpesten.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:56 schreef MoltiSanti het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Bob Vance, Vance Refrigeratorsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:47 schreef Tim86 het volgende:
Creed die ook oprecht enthousiast uit het raam kijkt als Michael over de intercom verteld dat Bob Vance in het gebouw naast ze zit
Sowieso, alles wat Creed doet is grappig.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:47 schreef Tim86 het volgende:
Creed die ook oprecht enthousiast uit het raam kijkt als Michael over de intercom verteld dat Bob Vance in het gebouw naast ze zit
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:36 schreef Felixa het volgende:
Ik zit al helemaal klaar voor de marathon!
hehe, die moet ik snel weer eens gaan kijkenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Casino Night
Hahaha, ja dat geluidje met de kettingzaag deed ze toch wel briljant goed.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:00 schreef Beauregard het volgende:
Pam aan het presenteren.!
Prachtig.
Kwam niet meer bijquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:46 schreef Scarface2004 het volgende:
Die fire drill intro, schitterend!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |