quote:I fell in an industrial accident and my skull was pierced by a 26 inch long drill bit, which made it look like I have a single horn protruding from just above my left eye. The bit missed my brain stem by mere millimeters, so close that it cannot be removed safely. The other men I work with now call me "Princess Unicorn" and ask if my horn can pierce the sky. Please stop selling this doll, and grant me my dignity.
- Kenton
quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:31 schreef MoltiSanti het volgende:
@ avatar van da frenk: [ afbeelding ]
quote:What the F!?! $400 for a Obama Mama Princess Unicorn!
- Toby
quote:Princess Unicorn says Me So Horney
- Michael Scott
quote:Why does anyone need to pierce the sky? Tequilla!!
- Meredith
quote:My horn can pierce the sky (thats what HE said)
- Michael
Echt geweldig die website!quote:These female action figures are available only by buying from a man, and his name is me, Dwight Shrute. Available in pink, white, or my home-made mustard color, you may buy these for $200 plus dollars, plus tax which will be paid to my personal organization in Memphis, Dwishruco. Do not try and look up our business, it is invisible. Also, an additional fee of fifty dollars will be charged for late pickup, if you fail to pronounce my name right, or if we run out of princess-unicorns. for additional information, please contact 1-800-beetsco, or Princessunicorn@myhornspiercenothing.net.
- Dwight K. Shrute
Ik zat 'm in bed te kijken, en ik rolde even om van het lachen zeg.quote:
Veel dingen die me opvielen maar Creed?quote:Op zondag 14 december 2008 03:57 schreef emokid het volgende:
En het gaat weer bergafwaarts met de serie. Jammer, hoogtepunten in deze aflevering waren Creed
in dit topic hebben we allemaal Amerikaanse televisie (quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:11 schreef robbolo het volgende:
Ik kom net onder mijn steen vandaan, dus kan iemand mij vertellen hoe laat t weer komt? Heb er namelijk nog niks van gezien bij CC. Of zijn ze weer is aan t kloten met de tijden en dagen?
Aha, dat verhelderd een boelquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:20 schreef Joesse het volgende:
[..]
in dit topic hebben we allemaal Amerikaanse televisie () en gaat het dus over season 6 op het moment, terwijl ze op CC als laatst season 4 hebben uitgezonden meen ik. Ik dacht dat er een ander topic was over The Office op CC, maar dat weet ik niet zeker.
Dank uquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:26 schreef Hephaistos. het volgende:
The Office(US) [NL] #8 - Often you find them on strippers.
Die dus
Nou internet vooralquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:32 schreef robbolo het volgende:
[..]
Jullie hebben hier allemaal satelliet?
Ze zitten nog maar bij season 5 in de VS.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:20 schreef Joesse het volgende:
in dit topic hebben we allemaal Amerikaanse televisie () en gaat het dus over season 6 op het moment, terwijl ze op CC als laatst season 4 hebben uitgezonden meen ik. Ik dacht dat er een ander topic was over The Office op CC, maar dat weet ik niet zeker.
inderdaad! excuusquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze zitten nog maar bij season 5 in de VS.
Ja! Zat ook al te zoekenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:52 schreef super-muffin het volgende:
Ik net zoeken naar de nieuwe aflevering, komt 'ie 15 januari pas weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |