abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63777319
De nieuwe aflevering is binnen, alleen moet ik eerst nog Pakjesavond vieren voor dat ik 'em kan kijken
  vrijdag 5 december 2008 @ 10:35:41 #52
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_63777446
Waarom kijk je hem nu niet? Wel tijd om te posten maar geen 20 minuutjes?

Micheal die suiker in z'n cola light doet
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
  vrijdag 5 december 2008 @ 11:16:47 #53
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_63778447
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 10:35 schreef shroomer het volgende:

Micheal die suiker in z'n cola light doet
ik dacht eerst, wat is ie aan 't doen?
pi_63778550
Heb hem vanmorgen ook nog gekeken.. was weer erg leuk! Blijft toch leuk die "typische" kantoorsituaties en hoe Michael en de rest daarmee om gaat Dwight is natuurlijk ook een baas .. aan de ene kant vind ik het way over the top.. aan de andere kant blijft het lachen
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  vrijdag 5 december 2008 @ 11:41:22 #55
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_63779088
Michael met z'n pimpcoat .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  vrijdag 5 december 2008 @ 11:43:58 #56
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_63779152
Eindelijk weer eens een gaaf Jim/Pam stukje

Verder redelijke aflevering.
pi_63779717
Erg toffe aflevering
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 11:16 schreef Joesse het volgende:

[..]

ik dacht eerst, wat is ie aan 't doen?
Dat dacht ik ook
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  Admin vrijdag 5 december 2008 @ 12:11:45 #58
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63779851
Er komt een one hour special van The Office na de Superbowl (begin feb). (bron)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_63788556
Meredith is weer de lul volgende week
quote:
Moroccan Christmas
Phyllis' Moroccan-themed holiday party goes up in flames when Meredith's hair catches on fire and Michael is forced to deal with the accident. Meanwhile, Dwight corners the market on the hottest toy of the Christmas season.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_63788562
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 12:11 schreef Breuls het volgende:
Er komt een one hour special van The Office na de Superbowl (begin feb). (bron)
Nice!
pi_63788738
Wat een belachelijk domme serie dacht ik toen ik het voor het eerst zag.
Maar, it grew on me . Geweldige humor! (Y)
You make me come
You make me complete
You make me completely miserable
  vrijdag 5 december 2008 @ 19:58:01 #62
88233 Steve
Still the best.
pi_63790842
Leuke aflevering!
Michael met zijn suiker in de cola inderdaad. Michael was sowieso erg leuk deze keer weer.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_63792372
Hmmm ik vond deze aflevering eigenlijk helemaal niet leuk.
  vrijdag 5 december 2008 @ 21:57:20 #64
192683 AMDB
Visionair.
pi_63793662
Stanley die de deur open houdt voor Michael: "There he is !"

vrijdag 5 december 2008 @ 22:00:36 #65
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_63793764
Haiiii.
Ik ga naar huis.
pi_63802412
hehe, lache aflevering. Jim die pam nog even terug pakt aan het einde . Maikel met z'n jas . Dacht eerst dat ie hem alleen te vroeg gekocht had, blijkt dat er ook nog bloed overheen is gegoten.

Ben gisteravond trouwens ook aan S1 gezien. Ben eigenlijk pas ingestapt @ CC NL dus heb S1 en 2 nooit gezien. Eerste ep was al geniaal. Maikel die pam ontslaat .
pi_63806891
Erg gelachen om die scene waar Michael aan Oscar vroeg om dat budgetoverschot uit te leggen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_63806956
Was wel leuk, toch een van de mindere afleveringen. Die Duitse priester .
Amen.
pi_63808187
Heerlijke aflevering weer ik vond hem een stuk beter dan de vorige

Micheal met zijn bontjas

Iedereen die met Micheal aan het slijmen is, vooral Pam

en Jim op het laatst

I'm going to need three copies of each of these. Totally kidding... I'm going to need four.
  zondag 7 december 2008 @ 12:11:07 #70
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_63820943
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 16:57 schreef Felixa het volgende:
Erg gelachen om die scene waar Michael aan Oscar vroeg om dat budgetoverschot uit te leggen.
haha ja en dat Michael het dan wil uitleggen aan de security, die dan zegt 'I know what a surplus is'
  Admin zondag 7 december 2008 @ 19:20:43 #71
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63830503
Prachtige aflevering weer.

Ik heb wel het idee dat ze meer spanning tussen Jim en Pam opbouwen steeds, alsof het erop uit moet draaien dat ze uit elkaar gaan..
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_63845153
Prachtige aflevering? Dit was wederom weer tien keer niks. Wat een schijt. En ik was ooit zo liefhebber van deze serie.
pi_63846112
quote:
Op maandag 8 december 2008 10:14 schreef emokid het volgende:
Prachtige aflevering? Dit was wederom weer tien keer niks. Wat een schijt. En ik was ooit zo liefhebber van deze serie.
Zolang je het niet onderbouwt kan ik je echt niet serieus nemen.
Amen.
  maandag 8 december 2008 @ 12:11:11 #74
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_63847747
Het kopieermachine vs. stoelen stuk + slijmen bij Michael was gewoon leuk.

Het hele huwelijk-segment had ook wel grappige momenten, maar was belachelijk vergezocht. Lijkt me trouwens dat die hele discussie over die bonus nog beter was geweest als Dwight er ook bij was.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_63848640
quote:
Op maandag 8 december 2008 10:55 schreef Jivis het volgende:

[..]

Zolang je het niet onderbouwt kan ik je echt niet serieus nemen.
Het was gewoon niet grappig en ik heb nog zoveel gelachen om The Office US. De grappen zijn waardeloos, het poep in de keuken, dat was zeker hilarisch? Ik zat met een zuur gezicht te kijken en had zelfs halverwege (voor het eerst!) zin om het uit te zetten.

Het eeuwige getouwtrek tussen Angela en Dwight begint mij nu ook te vervelen. En Pam is een vieze kreng geworden.
  maandag 8 december 2008 @ 13:36:06 #76
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_63849607
quote:
Op maandag 8 december 2008 12:53 schreef emokid het volgende:

[..]

Het was gewoon niet grappig en ik heb nog zoveel gelachen om The Office US. De grappen zijn waardeloos, het poep in de keuken, dat was zeker hilarisch? Ik zat met een zuur gezicht te kijken en had zelfs halverwege (voor het eerst!) zin om het uit te zetten.

Het eeuwige getouwtrek tussen Angela en Dwight begint mij nu ook te vervelen. En Pam is een vieze kreng geworden.
ik zou zeggen, kijk niet meer, dat scheelt een hoop ergernis!
pi_63857035
quote:
Op maandag 8 december 2008 12:53 schreef emokid het volgende:

[..]

Ik ben het met je eerste twee punten wel eens. Het poep in de keuken vond ik ook veel te flauw en de Dwight-Angela-Andy-triangle vind ik ook niet meer zo boeiend. Het gaat al te lang door en het gaat te ver. De kopieermachine vs nieuwe stoelen situaties vond ik wel grappig, maar ook dit kon er wat mij betreft niet voor zorgen dat het echt een goede/leuke aflevering werd. De Jim-Pam verhaallijn vind ik weer wat beter worden de laatste tijd, waar hij een tijdje terug wat inkakte.

Ik zie deze aflevering meer als een rotte appel, al was de vorige aflevering ook niet zo heel boeiend. Verder vind ik het seizoen tot nu toe erg grappig, ik verheug me alweer op komende vrijdag!
pi_63859265
quote:
Op maandag 8 december 2008 10:14 schreef emokid het volgende:
Eens.
pi_63860253
quote:
Op maandag 8 december 2008 13:36 schreef Joesse het volgende:

[..]

ik zou zeggen, kijk niet meer, dat scheelt een hoop ergernis!
Ik zou zeggen, rot een eind op! Beetje mij lopen vertellen wat ik moet doen. Het is gewoon jammer hoe het met deze serie gaat!
pi_63862599
Waarom zijn de posters in TVR altijd zo gefrustreerd als iemand zegt dat een aflevering van een serie (of een aantal afleveringen op een rij) niet meer zo leuk zijn. Dat kan toch? Je kan toch niet allemaal elke aflevering leuk vinden.... Tjeeezus

Ik kijk regelmatig oude aflevering van The Office, en afgelopen aflevering was gewoon niet zo leuk als de meerderheid van de vorige afleveringen (o.a. oude seizoenen).
pi_63862809
Het niveau is wel wat weg gezakt vind ik inderdaad, neemt niet weg dat het nog steeds leuk is om te kijken
  maandag 8 december 2008 @ 22:19:42 #82
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_63863152
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:04 schreef Asgard het volgende:
Waarom zijn de posters in TVR altijd zo gefrustreerd als iemand zegt dat een aflevering van een serie (of een aantal afleveringen op een rij) niet meer zo leuk zijn. Dat kan toch? Je kan toch niet allemaal elke aflevering leuk vinden.... Tjeeezus
Het eeuwige FTR-dilemma bij series. Het is bijna onmogelijk om een serie of een aflevering matig te vinden zonder gezeik. Dan moet je maar stoppen met kijken. Als je dat niet doet, ben je zielig omdat je iets kijkt wat je niet altijd tof vindt en moet je je bek houden. Als je wel stopt met kijken, moet je je bek houden want dan weet je niet meer waarover je 't hebt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 8 december 2008 @ 23:36:21 #83
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_63865759
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:04 schreef Asgard het volgende:

Ik kijk regelmatig oude aflevering van The Office, en afgelopen aflevering was gewoon niet zo leuk als de meerderheid van de vorige afleveringen (o.a. oude seizoenen).
Dat kan prima, ik vind het best, maar als iemand na elke aflevering komt vertellen dat het dramatisch is, dat de serie moet stoppen en meer van dat, adviseer ik ze om niet meer te kijken (ik verplicht niemand iets, waarom zou ik?). Die personen lopen zich dan steeds alleen maar te ergeren, dus dan kun je toch beter maar niet kijken?
Stel ik hou ontzettend veel van macaroni, maar na maanden van elke week macaroni eten vind ik er niks meer aan, dan eet ik het gewoon niet meer. Makkelijk zat toch?

Kijk, als je een aflevering niet leuk vindt, of als je vindt dat het niveau wat gezakt is, mag je dat heus zeggen hoor, tuurlijk. Maar als er een patroon ontstaat van negativiteit, zou je toch eens bij jezelf te rade moeten gaan of je het nog wel de moeite waard vindt om te kijken.
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:48 schreef emokid het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, rot een eind op!
*kuch* nice *kuch* comeback *kuch*
pi_63865854
That's what she said!
pi_63935239
Ik zat gister aflevering 15 van seizoen 2 (Boys and Girls) van te kijken, en daar verteld Meredith in het vrouwen gesprek dat ze erg goed is met leveranciers relaties.

hehe

En morgen weer een nieuwe aflevering
pi_63935755
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:38 schreef super-muffin het volgende:
Ik zat gister aflevering 15 van seizoen 2 (Boys and Girls) van te kijken, en daar verteld Meredith in het vrouwen gesprek dat ze erg goed is met leveranciers relaties.

hehe

En morgen weer een nieuwe aflevering
Whehe Ja, dat hebben we een paar afleveringen terug gemerkt Scherp!
  vrijdag 12 december 2008 @ 08:15:10 #87
165633 eriksd
The grand facade...
pi_63952688
Die oude blijven ook mooi om terug te kijken. Zoals met de basketballwedstrijd. Of die guysmeeting in de warehouse :p
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_63952833
Omg.. dat begin
pi_63953110
Briljant

Dwight, wat een baas!
Angela-Phyllis
Toby

Gedoe met Meredith was wat overdreven, maar soms weer erg goed.
pi_63955293
Geniale aflevering, zeg!!

Jim met zijn "black belt in gift-wrapping".
Phyllis was geniaal en op het laatst dacht ik echt dat ze zou breken, maar toch niet! Go Phyllis!

Falalalala-lala-ka-ching!!!
pi_63955584
En toch: Andy

Hij blijft zoo vrolijk

Pas in Januari een nieuwe aflevering hoorde ik
pi_63956555
OMG

http://www.princessunicorndoll.com/
quote:
* Wash hands thoroughly after handling Princess Unicorn.
* Do not play with Princess Unicorn if you are allergic to lead based paint.
* The spike on Princess Unicorn is incredibly sharp, so Princess Unicorn can pierce the sky. It can also pierce your skin. Handle with care.

[ Bericht 53% gewijzigd door DaFrenk op 12-12-2008 11:36:07 ]
pi_63956645
De aflevering was *hilarisch*. Prachtig, één van de beste afleveringen van het programma, wat mij betreft.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_63957562
ik vond het juist een hele matige aflevering
  vrijdag 12 december 2008 @ 13:15:13 #95
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_63959228
Ik vond 'm beter dan de voorgaande(n). Vooral de Jim-Dwight prank aan het begin was goed!
pi_63959342
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik vond het juist een hele matige aflevering
moest wel een paar keer echt lachen!
Zoals die zwarte unicorn princess
'La operación fue, perfecta' Betancourt
pi_63959659
@ avatar van da frenk:
'La operación fue, perfecta' Betancourt
pi_63961781
so how's your evening so far?
pi_63962292
quote:

Whaahaahaa!!
quote:
Proficiently made. Girls and effeminate boys tend to have a strong affinity for it. For all your Unicorn Princess and paper needs, call Dunder Mifflin Scranton, and ask for Dwight K. Schrute!
- Dwight K. Schrute

I wish I was Princess Unicorn.
- Kelly Kapoor
pi_63962799
quote:
OMG Hebben ze die website speciaal gemaakt daarvoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: