quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:35 schreef shroomer het volgende:
Micheal die suiker in z'n cola light doet
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:16 schreef Joesse het volgende:
[..]ik dacht eerst, wat is ie aan 't doen?
quote:Moroccan Christmas
Phyllis' Moroccan-themed holiday party goes up in flames when Meredith's hair catches on fire and Michael is forced to deal with the accident. Meanwhile, Dwight corners the market on the hottest toy of the Christmas season.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:11 schreef Breuls het volgende:
Er komt een one hour special van The Office na de Superbowl (begin feb). (bron)
haha ja en dat Michael het dan wil uitleggen aan de security, die dan zegt 'I know what a surplus is'quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:57 schreef Felixa het volgende:
Erg gelachen om die scene waar Michael aan Oscar vroeg om dat budgetoverschot uit te leggen.
Zolang je het niet onderbouwt kan ik je echt niet serieus nemen.quote:Op maandag 8 december 2008 10:14 schreef emokid het volgende:
Prachtige aflevering? Dit was wederom weer tien keer niks. Wat een schijt. En ik was ooit zo liefhebber van deze serie.
Het was gewoon niet grappig en ik heb nog zoveel gelachen om The Office US. De grappen zijn waardeloos, het poep in de keuken, dat was zeker hilarisch? Ik zat met een zuur gezicht te kijken en had zelfs halverwege (voor het eerst!) zin om het uit te zetten.quote:Op maandag 8 december 2008 10:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zolang je het niet onderbouwt kan ik je echt niet serieus nemen.
ik zou zeggen, kijk niet meer, dat scheelt een hoop ergernis!quote:Op maandag 8 december 2008 12:53 schreef emokid het volgende:
[..]
Het was gewoon niet grappig en ik heb nog zoveel gelachen om The Office US. De grappen zijn waardeloos, het poep in de keuken, dat was zeker hilarisch? Ik zat met een zuur gezicht te kijken en had zelfs halverwege (voor het eerst!) zin om het uit te zetten.
Het eeuwige getouwtrek tussen Angela en Dwight begint mij nu ook te vervelen. En Pam is een vieze kreng geworden.
Ik ben het met je eerste twee punten wel eens. Het poep in de keuken vond ik ook veel te flauw en de Dwight-Angela-Andy-triangle vind ik ook niet meer zo boeiend. Het gaat al te lang door en het gaat te ver. De kopieermachine vs nieuwe stoelen situaties vond ik wel grappig, maar ook dit kon er wat mij betreft niet voor zorgen dat het echt een goede/leuke aflevering werd. De Jim-Pam verhaallijn vind ik weer wat beter worden de laatste tijd, waar hij een tijdje terug wat inkakte.quote:Op maandag 8 december 2008 12:53 schreef emokid het volgende:
[..]
Het was gewoon niet grappig en ik heb nog zoveel gelachen om The Office US. De grappen zijn waardeloos, het poep in de keuken, dat was zeker hilarisch? Ik zat met een zuur gezicht te kijken en had zelfs halverwege (voor het eerst!) zin om het uit te zetten.
Het eeuwige getouwtrek tussen Angela en Dwight begint mij nu ook te vervelen. En Pam is een vieze kreng geworden.
Eens.quote:Op maandag 8 december 2008 10:14 schreef emokid het volgende:
Prachtige aflevering? Dit was wederom weer tien keer niks. Wat een schijt. En ik was ooit zo liefhebber van deze serie.
Ik zou zeggen, rot een eind op! Beetje mij lopen vertellen wat ik moet doen. Het is gewoon jammer hoe het met deze serie gaat!quote:Op maandag 8 december 2008 13:36 schreef Joesse het volgende:
[..]
ik zou zeggen, kijk niet meer, dat scheelt een hoop ergernis!
Het eeuwige FTR-dilemma bij series. Het is bijna onmogelijk om een serie of een aflevering matig te vinden zonder gezeik. Dan moet je maar stoppen met kijken. Als je dat niet doet, ben je zielig omdat je iets kijkt wat je niet altijd tof vindt en moet je je bek houden. Als je wel stopt met kijken, moet je je bek houden want dan weet je niet meer waarover je 't hebt.quote:Op maandag 8 december 2008 22:04 schreef Asgard het volgende:
Waarom zijn de posters in TVR altijd zo gefrustreerd als iemand zegt dat een aflevering van een serie (of een aantal afleveringen op een rij) niet meer zo leuk zijn. Dat kan toch? Je kan toch niet allemaal elke aflevering leuk vinden.... Tjeeezus
Dat kan prima, ik vind het best, maar als iemand na elke aflevering komt vertellen dat het dramatisch is, dat de serie moet stoppen en meer van dat, adviseer ik ze om niet meer te kijken (ik verplicht niemand iets, waarom zou ik?). Die personen lopen zich dan steeds alleen maar te ergeren, dus dan kun je toch beter maar niet kijken?quote:Op maandag 8 december 2008 22:04 schreef Asgard het volgende:
Waarom zijn de posters in TVR altijd zo gefrustreerd als iemand zegt dat een aflevering van een serie (of een aantal afleveringen op een rij) niet meer zo leuk zijn. Dat kan toch? Je kan toch niet allemaal elke aflevering leuk vinden.... Tjeeezus
Ik kijk regelmatig oude aflevering van The Office, en afgelopen aflevering was gewoon niet zo leuk als de meerderheid van de vorige afleveringen (o.a. oude seizoenen).
*kuch* nice *kuch* comeback *kuch*quote:
Whehequote:Op donderdag 11 december 2008 15:38 schreef super-muffin het volgende:
Ik zat gister aflevering 15 van seizoen 2 (Boys and Girls) van te kijken, en daar verteld Meredith in het vrouwen gesprek dat ze erg goed is met leveranciers relaties.
hehe
En morgen weer een nieuwe aflevering
quote:* Wash hands thoroughly after handling Princess Unicorn.
* Do not play with Princess Unicorn if you are allergic to lead based paint.
* The spike on Princess Unicorn is incredibly sharp, so Princess Unicorn can pierce the sky. It can also pierce your skin. Handle with care.
moest wel een paar keer echt lachen!quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik vond het juist een hele matige aflevering
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:29 schreef DaFrenk het volgende:
OMG![]()
http://www.princessunicorndoll.com/
[..]
![]()
quote:Proficiently made. Girls and effeminate boys tend to have a strong affinity for it. For all your Unicorn Princess and paper needs, call Dunder Mifflin Scranton, and ask for Dwight K. Schrute!
- Dwight K. Schrute
I wish I was Princess Unicorn.
- Kelly Kapoor
OMGquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:29 schreef DaFrenk het volgende:
OMG![]()
http://www.princessunicorndoll.com/
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |