Dat zijn nou precies de bizarre situaties die The Office zo leuk maken. Zo zou je ook kunnen stellen dat Michael eigenlijk al lang ontslagen had moeten worden omdat hij knettergek is. Natuurlijk is het niet realistisch.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:22 schreef DJ_Ryow het volgende:
op een paar leuke dingen na was het eigenlijk een hele slechte aflevering. Michael voor de gek houden met salade.. komop.. doe dan poeder suiker ofzo. de vieze magnetron-plot werd helemaal niet afgemaakt. Ryan opeens naar Thailand met vrienden.. en gedraagd zich heel vaag. Dwight die onder de naam Andy Bernard belt maar wat verder geen enkel gevolg heeft... waarom werd "Andy" niet gepakt voor vals alarm bijvoorbeeld? en Michael die al een week niet door heeft dat Toby terug is? hmmz..
quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:04 schreef 1shot1kill het volgende:
Volgens mij krijgt dat magnetron verhaal nog wel een staartje.
Nee!quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 14:29 schreef emokid het volgende:
De serie mag van mij stoppen, dit was de druppel. Het is leuk geweest, maar de afleveringen stellen echt niks meer voor.
Stel je niet zo aanquote:Op maandag 24 november 2008 14:29 schreef emokid het volgende:
De serie mag van mij stoppen, dit was de druppel. Het is leuk geweest, maar de afleveringen stellen echt niks meer voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |