Ik dacht dat een half jaar terug nog bekend was gemaakt dat (bijna) alle acteurs hadden getekend voor seizoen 6 en 7quote:Op zondag 18 januari 2009 11:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Office krijgt iig. ook nog een zesde seizoen, dat heeft NBC net beslist.
Ook is er weer sprake van een spin-off. Een echte spin-off dus, niet die spin-off die er toch geen is met Amy Poehler. Het gerucht gaat dat ze dit project terug leven in willen blazen en dat Stephen Merchant misschien zou meewerken. Merchant schreef samen met Gervais de Britse (en nog steeds betere) Office-versie.
Nog een seizoen is goed nieuws, maar een spin-off....quote:Op zondag 18 januari 2009 11:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ook is er weer sprake van een spin-off. Een echte spin-off dus, niet die spin-off die er toch geen is met Amy Poehler. Het gerucht gaat dat ze dit project terug leven in willen blazen en dat Stephen Merchant misschien zou meewerken. Merchant schreef samen met Gervais de Britse (en nog steeds betere) Office-versie.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:27 schreef Breekfast het volgende:
Leuke aflevering weer![]()
Dwight die de kabel helemaal gaat volgen, en Lord of the rings als voorbeeld neemt om Michael over te halen om die lijst met clients aan de baas te geven
same hier !quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:46 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik kreeg zelfs medelijden met dat familiebedrijfje![]()
vind de serie trouwens wel wat achteruit gaan. waar het aan ligt weet ik niet precies.
quote:Op zondag 18 januari 2009 11:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
same hier !
Weet ook niet wrom![]()
Vermaak me prima, maar lijkt minder dan het was
Big bang theory met lachband -1.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:28 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Bij mij komt het door de andere comedies die zoveel meer lachen zijn. Big Bang Theory bv.
En the office heeft toch te weinig jim/dwight momenten.
zelfs met -1 blijft het een top comedyquote:
Dat is er wel eentje van een uur. Nou ja, in praktijk dus 40 minuten.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:21 schreef DaFrenk het volgende:
Morgen geen aflevering?
Edit: lijkt er niet op dus. Wel 1 februari tijdens de SuperBowl, a.s. zondag dus!![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat is er wel eentje van een uur. Nou ja, in praktijk dus 40 minuten.
quote:
04.30 uur.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:00 schreef DaFrenk het volgende:![]()
Hoe laat komt het vannacht? (Nederlandse tijd dus)
Ah, zoals normaal dus. Dan morgenavond maar kijkenquote:
? Hij is nog helemaal niet uitgezonden droplulquote:Op zondag 1 februari 2009 22:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Echt de slechte ep die ik ooit heb gezien van the office
die undercover missie naar de concurrent vond ik wel erg grappig.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Echt de slechte ep die ik ooit heb gezien van the office
Die van vorige week ouwe.. Vanmiddag pas gekeken.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:50 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
? Hij is nog helemaal niet uitgezonden droplul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |