abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 november 2008 @ 01:14:50 #101
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_63335110
En de arch-vile is beter dan de revenant
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_63335249
Volkomen terecht dat de politie controleert op fietsverlichting. Het is levensgevaarlijk om zonder fietsverlichting de weg op te gaan, je bent gewoon heel slecht zichtbaar zonder licht. Helaas schijnt driekwart van de fietsers zich dit absoluut niet te realiseren.
Sanity is (not) statistical
  woensdag 19 november 2008 @ 03:08:48 #103
227016 Noorsbloed
Ja viking ja !
pi_63335866
quote:
Op maandag 17 november 2008 20:09 schreef Broekpaling het volgende:
Gewoon licht meenemen. Zonder ben je niet te zien, maar wel huilen als ik je schep.
Jij hebt nog heul geen rijbewijs
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
  woensdag 19 november 2008 @ 03:17:45 #104
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_63335889
Ik heb 3 boetes gekregen deze afgelopen 4 maanden, en ik vind ze dan ook gewoon terecht. Er zit alleen een verschil in afhandeling van de boete, wat me het meest irriteert. Ga dan als je met je kansloze klotekop bij de mcdonalds werken ofzo.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  woensdag 19 november 2008 @ 03:19:33 #105
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_63335891
quote:
Op woensdag 19 november 2008 01:24 schreef Maeghan het volgende:
Volkomen terecht dat de politie controleert op fietsverlichting. Het is levensgevaarlijk om zonder fietsverlichting de weg op te gaan, je bent gewoon heel slecht zichtbaar zonder licht. Helaas schijnt driekwart van de fietsers zich dit absoluut niet te realiseren.
Maar TS heeft gelijk dat politieagenten tegenwoordig alleen máár op fietslampjes gaan controleren. Auto's waarbij 1 koplamp kapot is, onnodig groot licht, groepjes hangjeugd. Daar rijden ze gewoon voor door.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_63335996
quote:
Op maandag 17 november 2008 20:06 schreef Motar het volgende:
Dus, ga je na een lange werkdag naar huis, stap je op de fiets naar huis.

Vervolgens neem je dan de pont over het IJ in amsterdam, staat de hoerige pliesie te controleren op licht, huppa ZO KOMEN ZE WEL AAN HUN 250 BEKEURINGEN PER JAAR.

En uiteraard hoor je licht op je fiets te hebben,maar stel je werkt een uur over en je had tijdens daglicht naar huis moeten rijden ben je alsnog de pineut.

ik heb er zelf geen last van omdat ik op de brommert rijd, maar het blijft een beetje lullig van die ambtenaartjes om zo hardwerken de mensen te naaien die over het algemeen wel iets toevoegen aan de maatschappij.

Reacties?
Word.
Het zijn gewoon zakkenvullers. Ook voor pliessie komen de december maanden eraan he. Kunnen ze leuke personeels-uitje van betalen. Dat ze tekort komen snap ik niet..
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
  woensdag 19 november 2008 @ 09:33:45 #107
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_63337789
quote:
Op woensdag 19 november 2008 00:42 schreef JanusAnus het volgende:

[..]

Lees nou eens goed wat ik typ voordat je een hele verhandeling schrijft. Je komt niet op 1 meter afstand van een fietser om de volgende redenen:

- De fietser rijdt op het fietspad en jij toch niet hoop ik.
Er zijn genoeg wegen (binnen de bebouwde kom ed) waar geen fietspaden zijn of waar het fietspad bestaat uit een rood gekleurd stukje asfalt.
quote:
- Als je hem tegemoet komt ziet de fietser dat jij eraan komt en zorgt dus zelf wel dat hij niet aangereden wordt.
Nog nooit kinderen zien fietsen? Die steken ineens over, rijden midden op de weg of doen nog even stoer door voor een auto langs te schieten.
quote:
-Als je van achteren komt zie je de fietser wel, want hij heeft een reflector. Bovendien hoort hij je vaak ook nog eens aankomen.
Reflector zie je niet altijd, daar moet maar net het licht goed opvallen en fietsers hebben ook nogal eens mp3 spelers op hun koppie.

Maar nogmaals de vraag : Waarom zou je géén licht hebben. Het kost geen drol, het is veiliger, je krijgt geen boete. Win win.

[ Bericht 3% gewijzigd door Metro2005 op 19-11-2008 09:43:13 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_63337871
Goh, een TS die meeleeft.

Dat is stap 1.
Google is your friend, abuse your friends
pi_63338106
Motar, heb jij je rijbewijs??

Zo ja, is het je wel eens opgevallen hoe slecht je een fietser zonder licht ziet bij alleen nog maar schemering? Zeker als je autoramen wat nat zijn van druppels.
Daar komt bij dat veel fietsers overal maar doorrijden omdat de automobilist in principe aansprakelijk is bij een ongeval.

Goede actie, die controles. Zouden ze veel meer moeten doen.

edit: Ik zie dat dit al vaker gezegd is hierboven; heb niet het hele topic doorgelezen.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
  woensdag 19 november 2008 @ 16:58:41 #110
48120 nicoco
Drie keer links is ook rechts.
pi_63349835
quote:
Op maandag 17 november 2008 20:18 schreef Motar het volgende:
HET GAAT MIJ ER NIET OM OF JE WEL OF NIET MET LICHT FIETST, HET FEIT DAT DIE GASTEN VAN DE POLITIE ER ZO OVERDREVEN OP CONTROLEREN IS EEN DOORN IN MIJN OOG.

Lezen is en blijft een probleem met fokkers!
Gelukkig ben je zelf geen fokker!
  woensdag 19 november 2008 @ 19:27:47 #111
179869 Motar
I smack ass like the Revenant!
pi_63353566
quote:
Op woensdag 19 november 2008 16:58 schreef nicoco het volgende:

[..]

Gelukkig ben je zelf geen fokker!
Ik zeg toch nergens dat ik alles goed lees?
Omdat er ook kale mannen moeten zijn!
  woensdag 19 november 2008 @ 19:29:08 #112
179869 Motar
pi_63353616
quote:
Op woensdag 19 november 2008 00:35 schreef Juup© het volgende:

[..]

Je blijft een kneus.

En ohja, ik ben al orgaandonor.

Dat is jouw mening.

Hoop dat er snel iemand gebruik van kan maken.
  woensdag 19 november 2008 @ 19:31:32 #113
179869 Motar
pi_63353701
quote:
Op woensdag 19 november 2008 01:14 schreef star_gazer het volgende:
En de arch-vile is beter dan de revenant
Dus niet he, de arch-vile begint niets tegen zijn raketten en zijn vuur slaat hij er wel uit.
  woensdag 19 november 2008 @ 19:33:20 #114
179869 Motar
pi_63353767
quote:
Op woensdag 19 november 2008 09:49 schreef Walter81 het volgende:
Motar, heb jij je rijbewijs??

Zo ja, is het je wel eens opgevallen hoe slecht je een fietser zonder licht ziet bij alleen nog maar schemering? Zeker als je autoramen wat nat zijn van druppels.
Daar komt bij dat veel fietsers overal maar doorrijden omdat de automobilist in principe aansprakelijk is bij een ongeval.

Goede actie, die controles. Zouden ze veel meer moeten doen.

edit: Ik zie dat dit al vaker gezegd is hierboven; heb niet het hele topic doorgelezen.
Ja.

Zoals je hierboven kunt lezen ben ik er van op de hoogte dat je ze niet goed ziet, het gaat mij nogmaals niet om het zichtbaar zijn, maar om die honden die ze met volksstammen staan op te w8en om ze te bekeuren.
pi_63355041
quote:
Op woensdag 19 november 2008 03:19 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Maar TS heeft gelijk dat politieagenten tegenwoordig alleen máár op fietslampjes gaan controleren. Auto's waarbij 1 koplamp kapot is, onnodig groot licht, groepjes hangjeugd. Daar rijden ze gewoon voor door.
Ben ik het helemaal niet mee eens. Ik heb hier nog nooit agenten zien controleren op fietsverlichting en ik zie dagelijks tientallen fietsers zonder licht en een klein handjevol met licht.

Verder zie ik uberhaupt weinig politie eerlijkgezegd, alleen als ze 's avonds de RET vergezellen op de kaartcontroles.
Sanity is (not) statistical
pi_63357944
Gister reed ik fijn door de stad naar een vriendin. Ik was zo slim dat ik lichtjes meehad. 500 meter voor haar huis stuitert zo'n lichtje van m'n fiets af...
Ik was te lui om het in elkaar te zetten en stopte het kapotte lichtje in m'n zak
Ik fietste de hoek om, en ja. Daar stond een politiebusje. Ging de politievrouw aldaar me vragen waar m'n lichtje was. Ik deed maar vrolijk en legde het uit en liet het kapotte lichtje zien. Haar collega (vast de 'bad cop') stond aan de andere kant van de bus. Toen zei ze: 'Hij ziet het niet, fiets maar door!'
Maarja, die lichtjes kosten ook geen flikker, dus zo groot is de moeite niet... Ik was in deze situatie wel blij dat ik zo'n charmante kerel ben
  woensdag 19 november 2008 @ 21:50:44 #117
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63358257
quote:
Op maandag 17 november 2008 20:06 schreef Motar het volgende:
Dus, ga je na een lange werkdag naar huis, stap je op de fiets naar huis.

Vervolgens neem je dan de pont over het IJ in amsterdam, staat de hoerige pliesie te controleren op licht, huppa ZO KOMEN ZE WEL AAN HUN 250 BEKEURINGEN PER JAAR.

En uiteraard hoor je licht op je fiets te hebben,maar stel je werkt een uur over en je had tijdens daglicht naar huis moeten rijden ben je alsnog de pineut.

ik heb er zelf geen last van omdat ik op de brommert rijd, maar het blijft een beetje lullig van die ambtenaartjes om zo hardwerken de mensen te naaien die over het algemeen wel iets toevoegen aan de maatschappij.

Reacties?
haha, ja dan rij je dat pontje af Amsterdam Noord in, dan staan ze altijd in de bocht even voorbij dat cafeetje. Motorpolitie er bij voor als je hem snel peert enzo

Ik had altijd lampies op, kost je 2,50 ofzo, scheelt je tientallen euro's
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 19 november 2008 @ 21:53:39 #118
179869 Motar
pi_63358371
quote:
Op woensdag 19 november 2008 21:50 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

haha, ja dan rij je dat pontje af Amsterdam Noord in, dan staan ze altijd in de bocht even voorbij dat cafeetje. Motorpolitie er bij voor als je hem snel peert enzo

Precies, ze durven zelfs nog een motor agent paraat te hebben voor als je hem peert, nee geen held op snorfiets maar een motor agent
  woensdag 19 november 2008 @ 21:58:23 #119
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63358575
ik heb een paar jaar in amsterdam noord gewerkt dus zodra het begon te schemeren rond vertrek en aankomst tijden rustte ik me uit... Op de voorzijde van me fiet zat ie vast geklikt, op de achterzijde had ik hem aan mijn broekzak zitten, en daarvan was de batterij niet optimaal meer... Reed ik lachend voorbij want ja ze zagen mijn lichtje aan de voorkant, wordt ik 500 meter verderop ingehaald door een motoragent, waar mijn achterlicht was... dus ik laat hem zo zien... "ja da's eigenlijk niet de bedoeling hea, maar goed rij maar door dan"

Ik heb daarvoor ook tijden gehad dat ik wel eens als ik weer eens politie zag rijden snel door allerlei van die vage straatjes heen ging ipv dat fietspad richting die markt.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_63359021
Wat ik gemerkt heb is dat de politie fietsers zonder licht volledig negeert tenzij in bepaalde situaties.

Over het algemeen controleren ze in Amsterdam alleen voor 8 uur 's avonds volgens mij (en dus alleen in de winter), altijd ergens op de hoek van een drukke straat, het liefst zo rond 5, 6 uur. Ik zag ze vorig jaar vaak daar vlakbij de Nieuwmarkt staan, ik denk dat dat de hoek van de Damstraat en de Jodenbreestraat is.

Tip om boetes te vermijden: zorg in de winter in elk geval voor licht op je fiets, als je zonder licht fietst kijk dan goed voor je of er geen politie staat te wachten, en neem achterafstraatjes
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_63360130
quote:
Op woensdag 19 november 2008 21:50 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Inderdaad, ze staan altijd op een hoekje. Toen die pliesie mij aanhield was er geen motor bij.
Ik zat er al een beetje over na te denken om weg te fietsen.
Sowieso, pliesies op mountainbikes fiets ik er wel uit denk ik...
pi_63360397
TS heeft geen gelijk. Je moet eens weten hoe slecht die boutfietsers te zien zijn als automobilist.
pi_63365016
quote:
Op woensdag 19 november 2008 22:46 schreef El_Liberaliste het volgende:
TS heeft geen gelijk. Je moet eens weten hoe slecht die boutfietsers te zien zijn als automobilist.
Dat is gewoon omdat je roekeloos rijdt
Jij auto, zij fietsers.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_63365081
Meh, kep een keer geha dat tijdens de rit de batterij van het lampje vóór leegraakte.

Best wel genaaid door pliesie
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_63365126
het wordt tijd dat auto's in de binnensteden verboden zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')