abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63282727
De stemming is gesloten, de stemmen geteld, de trofees kunnen worden toegewezen. Iedereen hartelijk dank voor alle bijdragen, aan POL, aan FOK, aan de verkiezingen.

De uitslag

• Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder.
    Overtuigend: DS4 !
    Na in 2006 getipt te zijn als goede aanwinst, in 2007 net naast de 'Pechtold' grijpend, sleept hij 'm nu binnen. Negen stemmen maar liefst.

Iblis, Reya en Yildiz delen de tweede plaats, met samen evenveel stemmen als DS4.

Meermaals genoemd werden EchtGaaf, Klopkoek, sneakypete en Hexagon. Ook genoemd: Argento, Chewie, Elfletterig, HenriOsewoudt, Montov, Monolith, sigme, Wheelgunner.

• Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
    Even overtuigend: Klopkoek.

Hierbij als duidelijke vice-koekoek JohnDope met 4 stemmen.

henkway, StefanP, SCH, Martijn_77, DrWolffenstein, Apollyon, EchtGaaf, Scorpio, Aoristus, du_ke, BogardeRules en Papierversnipperaar werden ook een of tweemaal gekoekoekt.

• Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
    Vorig jaar werd hij ook genoemd voor deze trofee, nu met 8 stemmen verkozen: Klopkoek.
    Met 6 stemmen is sigme de reserve.

Ook leuke openers zijn Yildiz, EchtGaaf, LXIV, Scaurus en Meki.

• Multatuli Trofee - Beste schrijfstijl.
    Tradidioneel wordt de schrijfstijl van Apropos meest geloofd. Zeven muzen.

Evenveel stemmen verdelen Reya en LXIV.
    Genoemd werden ook Klopkoek, Pool, Ringo, Yildiz, Freako, EchtGaaf, Kees22, Argento en Iblis

• Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer.
    Men is eensgezind. De beste nieuwe is de conservatief: Scaurus
    15 maal genoemd.

Ook verwelkomd: Picchia, Stephe, Bluesdude, Neusje, one_of_the_few

• Kantspeldje - LINKS!
    Rood_verzet werd vorig jaar de Marijnissenspeld toegekend, nu kan er het Kantspeldje naast gestoken worden.

Klopkoek staat klaar als reserve, met 8 stemmen slechts tweemaal minder genoemd.
    Floripas, SCH, Bleusdude, EchtGaaf en ethiraseth zijn ook nogal links van aard

• Van Baalenvaantje - RECHTS!
    Rechtst is DrWolffenstein, na vorig jaar rechts ingehaald te zijn de eer van eervorig jaar weer hersteld. Met maar liefst 11 voordrachten.

Meermaals genoemd werden ook Scaurus, JohnDope en Napalm.

Eenmaal rechtsaf gingen Lyrebird, Picchia, StefanP, Jurgen21, Boze_Appel, Bolkesteijn, JpJedi, Fastmatti.

• SGP Houvast - DOGMA!
    Gelijk aan vorig jaar: HenriOsewoudt

Leerling Boze_Appel krijgt drie stemmen, EchtGaaf en du_ke elk twee.

Ook overtuigd zijn Pool, Rood_verzet, SCH, StefanP,Aoristus, Chewie, JohnDope en Martijn_77.

• Sharon Dijksma Toffee - De leuke gezelligerd die altijd aanwezig is maar inhoudelijk nauwelijks iets bijdraagt.
    Of dat leuk en gezellig blijft is de vraag, maar Rock_de_braziliaan krijgt zoals alle jaren de meeste stemmen.

pberend en henkway zijn ook gezelligerds.
    Vergezeld van Papierversnipperaar, Ringo, tong80, du_ke, Apropos, MrX10982 en Hexagon.

• G.J. Schutte Schaal - steeds beschaafd blijvend en op constructieve wijze discussies voorziend van nuttige achtergrondinformatie.
    Freako is meer dan een dossier.

Ook Yildiz, zakjapannertje, Reya, sneakypete en Bolkesteijn zijn vakergenoemde waardevolle bijdragers.

sigme, Ryan3, Apropos, Argento, waht, LXIV, HenriOsewoudt, Floripas, du_ke, Pool en Montov zijn ook net.

• Maxime Verhagen Vod ; De beste zuiger.
    Ryan3 zuigt het best.

du_ke, SCH, Klopkoek en EchtGaaf kunnen er nog een puntje aan zuigen.

Bluesdude, Monidique, Scaurus, Boze_Appel, DS4, Gelly, JohnDope en Martijn_77 zuigen zachtjes

• Mark Rutte Klepel - De schrijver van de meest vreemde metaforen en/of de meest kromme vergelijkingen.
    Meeste lof werd JohnDope aangewuifd.

Tweede piano speelt EchtGaaf

Op vinketouw loeren Klopkoek, Zhe-Devill, Meki, SCH, Yildiz, henkway, Bluesdude, Aoristus, fok_the_system, du_ke.

• Lenin Lintje. Die bloedserieus de meest vreselijke ingrepen voorstelt.
    Onmiskenbaar: EchtGaaf. Twintig stemmen maar liefst!

Ieder een stem kregen: sigme, marsyas, Klopkoek, SeventhWave, Rood_verzet, El_Matador, DrWolffenstein, Hexagon en henkway

• Thom de Graaff Poedelprijs. Degene die zichzelf keurig gedraagt, leuk meepraat, niet overdreven veelt reageert en vaak best zinnige dingen zegt.
    Opvallend onopvallend: Hexagon.
    Onopvallend onopvallend zijn El_Matador, Maartena en EchtGaaf.

Net niet onopgemerkt bleven pberends, Yildiz, Monidique, zakjapannertje, Scaurus, Rock_de_braziliaan, Popolon, Pool, en_door_slecht, Elfletterig, Autodidact, AgLarrr, icecreamfarmer_NL, Freako, Floripas en ethiraseth

• Mariette Hamer Stuk. Leverancier van bijdragen waarvan noodzaak, doel, strekking en/of inhoud de lezertjes ontgaat.

Helder; Martijn_77, wel door drie stemmers genoemd.
    laforest volgt met een stemmetje minder.

Ook een klap met de hamer kregen Wheelgunner, Monidique, Meki, JohnDope, du_ke, Bluesdude, henkway en FeestNummer

• Pim Fortuyn Trofee - User die het meest wordt gemist.
    Hors concours: Aaahikwordgek.

Na hem werden door meerderen gemist: ExtraWaskracht, PJORourke, McCarthy, X-Ray, Zwaardvisch en Elseetje.

Nog steeds gemist worden Lemmeb, Sjun, Aldus.Sprak.God, Oud_Student, PMB_RUG en Genverbrander.

• Rinnooy Kan Lintje - Goede potentiėle aanwinst (een aansporing voor iemand die nauwelijks in POL komt, uit wiens bijdragen in andere subfora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).

Evenals vorig jaar wordt Haushofer vaker genoemd. Kan 'ie toevoegen aan z'n fotoboek.

Aangezien hij zich niet lijkt te laten lokken worden ook lintjes toegekend aan:
    Peterselieman
    MinderMutsig
    sizzler
    Remco_Delft
    Posdnous
    Leolinedance
    ExtraWaskracht
    Admiraal_anaal
    Herald
    G.Fawkes

Nagekomen post: de Prof. dr. ir. P. Akkermans benoeming: voor meest verschillende posities genoemd, geen enkele toegewezen gekregen.
    In 7 categorien 10 stemmen: du_ke.

Dat was het! Als altijd: tel-, spel- en denkfouten komen voor mijn rekening.
    Hierbij neem ik de gelegenheid te baat allen een een welgemeende t(r)oost vanwege toegekende en uitgebleven nominaties.

[ Bericht 1% gewijzigd door sigme op 17-11-2008 21:06:40 ]
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      maandag 17 november 2008 @ 10:26:19 #2
    153070 Rock_de_Braziliaan
    Stranger than fiction
    pi_63282805
    Sigme, dank voor de vele noeste arbeid.
    "I think I'm in a tragedy"
    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
    "In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
    pi_63283159
    Als met dogma's het non-agressie-principe en de souvereiniteit van het menselijk lichaam bedoeld worden dan neem ik mijn award trots en dankbaar in ontvangst.

Ik wil graag mijn ouders bedanken, en mijn vrienden en natuurlijk mijn vrouw en zes kinderen zonder wiens steun en liefde ik het nooit had gekund. Mijn dvd's zijn te koop in de foyer en tevens ben ik te boeken voor kinderpartijtjes.
      maandag 17 november 2008 @ 10:47:25 #4
    75043 Hexagon
    Vreemd Fenomeen
    pi_63283186
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 10:22 schreef sigme het volgende:
    De stemming is gesloten, de stemmen geteld, de trofees kunnen worden toegewezen. Iedereen hartelijk dank voor alle bijdragen, aan POL, aan FOK, aan de verkiezingen.

• Thom de Graaff Poedelprijs. Degene die zichzelf keurig gedraagt, leuk meepraat, niet overdreven veelt reageert en vaak best zinnige dingen zegt.
    Opvallend onopvallend: Hexagon.
    Onopvallend onopvallend zijn El_Matador, Maartena en EchtGaaf.

• Het is het haar dat het m doet!

pi_63283556
    Vanuit zijn onderduikadres bedankt Scaurus iedereen die op hem gestemd heeft. Aangezien ik niet in levende lijve aanwezig kan zijn, zal ik jullie met een videoboodschap toespreken!
    pi_63283993
    Met een iets beschaafdere insteek is Klopkoek zeer zeker geen slechte debater. Hij bezit ook veel inhoudelijke kennis van de stand van zaken. Maar als de vulkaan losbarst zaait ‘ie dood en verderf.

Het lijkt dus misschien niet geheel terecht om hem 'boven' anderen te plaatsen als 'slechtste discussievoerder', maar de kiezer is onverbiddelijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door Picchia op 17-11-2008 11:47:14 ]
      maandag 17 november 2008 @ 11:39:30 #7
    110057 AgLarrr
    Merck toch hoe sterck!
    pi_63284274
    Niet heel verrassend als je de stemmen een beetje gevolgd hebt, maar wel erg leuk! Nu maar hopen dat met name Klopkoek de feedback ter harte neemt

Ere aan wie ere toekomt en sigme: lof en dank voor de inspanning!
    "Ill fares the land, to hastening ills a prey;
    Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
    pi_63284517
    Gefeliciteerd. Ik zie een groot aantal terechte winnaars en vermeldingen
    pi_63284769
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 11:27 schreef Picchia het volgende:
    Het lijkt dus misschien niet geheel terecht om hem 'boven' anderen te plaatsen als 'slechtste discussievoerder', maar de kiezer is onverbiddelijk.
    Het lijkt mij wel terecht, de keren dat hij beschaafd discusiert zijn helaas te schaars.

winnaars gefeliciteerd en sigme bedankt
    pi_63284961
    De inspanning die voor dit gebeuren geleverd werd vind ik zonder meer lovenswaardig.

[ Bericht 2% gewijzigd door damian5700 op 17-11-2008 12:17:28 ]
    If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
    pi_63284986
    Dank aan sigme voor het vele werk en de mooie presentatie zoals vanouds.

Wat jammer nou weer dat er niet een trofee bestaat voor de meest genoemde en gestemde

Hoe zou die moeten heten trouwens
      maandag 17 november 2008 @ 12:09:54 #12
    75043 Hexagon
    Vreemd Fenomeen
    pi_63285036
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 12:07 schreef EchtGaaf het volgende:
    Dank aan sigme voor het vele werk en de mooie presentatie zoals vanouds.

Wat jammer nou weer dat er niet een trofee bestaat voor de meest genoemde en gestemde

Hoe zou die moeten heten trouwens
    De Professor Akkermans award was er vroeger

Maar die zou eigenlijk voorbehouden moeten zijn aan degene die het vaakst wordt genoemnd zonder ook maar een award te krijgen
    pi_63285121
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 12:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De Professor Akkermans award was er vroeger
    Dat is waar ook....
    quote:
    Maar die zou eigenlijk voorbehouden moeten zijn aan degene die het vaakst wordt genoemd zonder ook maar een award te krijgen
    Ik ben benieuwd wie dat is
    pi_63285172
    En oja, natuurlijk wil ik ook Lenin bedanken voor het mogelijk maken voor een trofee voor mij dit jaar. Ik zou ook niet zonder kunnen.
    pi_63285206
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 11:49 schreef Elfletterig het volgende:
    Gefeliciteerd. Ik zie een groot aantal terechte winnaars en vermeldingen
    Wie zijn er niet terecht gekozen?
      maandag 17 november 2008 @ 12:22:40 #16
    133012 rood_verzet
    The needs of the many
    pi_63285356
    Weer een speldje waard om in de plee te spoelen, als men nou Paul de Groot Penningen of Marcus Bakker Medaillons uitgaven...
    pi_63285384
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 12:22 schreef rood_verzet het volgende:
    Weer een medaille waard om in de plee te spoelen, als men nou Paul de Groot Penningen of Marcus Bakker Medaillons uitgaven...
    Ik ga volgend jaar de Barack Obama award in de wacht slepen. Noblesse oblige
      maandag 17 november 2008 @ 12:30:05 #18
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_63285529
    Leuke verkiezingen.

Goed om te zien dat ik nergens een trofee heb, ergens. .
    Als ik gestemd had, had ik trouwens Lithion een goede stem gegeven. Zijn posts waardeerde ik altijd wel.
    Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
    pi_63285575
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 11:27 schreef Picchia het volgende:
    Met een iets beschaafdere insteek is Klopkoek zeer zeker geen slechte debater. Hij bezit ook veel inhoudelijke kennis van de stand van zaken. Maar als de vulkaan losbarst zaait ‘ie dood en verderf.

Klopkoek is een vrij waardeloos debater. Argumenten brengt hij amper naar voren, vaak is het enige wat hij kan doen verontwaardigt 'fascist!' of 'nationalist!' roepen. Hij blinkt uit in de persoonlijke aanvallen en inspelen op lage sentimenten, zoals het herhaaldelijk uitmaken van rechtse users voor fascisten. Hierbij toont hij ook nog eens een totaal gebrek aan (historische) kennis van de ideologische en politieke stromingen. Menigmaal heb ik (Scaurus) hem al de les moeten lezen. De volgende dag begint het dan weer van vooraf aan met kinderlijk gescheld en ad hominem aanvallen.
      maandag 17 november 2008 @ 12:39:46 #20
    133012 rood_verzet
    The needs of the many
    pi_63285752
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 12:32 schreef tiswah het volgende:

[..]

Klopkoek is een vrij waardeloos debater. Argumenten brengt hij amper naar voren, vaak is het enige wat hij kan doen verontwaardigt 'fascist!' of 'nationalist!' roepen. Hij blinkt uit in de persoonlijke aanvallen en inspelen op lage sentimenten, zoals het herhaaldelijk uitmaken van rechtse users voor fascisten. Hierbij toont hij ook nog eens een totaal gebrek aan (historische) kennis van de ideologische en politieke stromingen. Menigmaal heb ik (Scaurus) hem al de les moeten lezen. De volgende dag begint het dan weer van vooraf aan met kinderlijk gescheld en ad hominem aanvallen.

Zeg Scaurus, t'is niet echt handig om te posten onder een kloon account. Daarnaast zegt je ban ook iets over je vermogen om te debatteren. Pot, de ketel
    pi_63285885
    Oeps. Laat je admins het maar niet zien, Scaurus. Hoe krijg je het voor mekaar?
    pi_63285906
    Sssst!
      maandag 17 november 2008 @ 12:49:19 #23
    133012 rood_verzet
    The needs of the many
    pi_63286002
    Het is wat, sommige mensen kunnen het niet volhouden om een week lang niet te posten
      maandag 17 november 2008 @ 12:49:54 #24
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_63286025
    Elkaar.
    pi_63286732
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 12:16 schreef EchtGaaf het volgende:
    Wie zijn er niet terecht gekozen?
    Ik heb zo m'n redenen om daar niks over te zeggen. Laat ik er twee dingen over zeggen: je eigen politieke mening beļnvloedt mede hoe je tegen bepaalde users aankijkt. En ik heb geen zin om verbitterd of verongelijkt over te komen, temeer omdat ik zelf (bewust) niet heb gestemd.
    pi_63288886
    Sigme, bedankt voor de arbeid.

Ik denk dat ik er eens een Moėt voor ga laten ploppen. Omdat a. overwinningen gevierd moeten worden b. ik dorst heb en c. het ook al weer bijna 3 uur is.

Proost!

En voordat ik het vergeet: eenieder die op mij heeft gestemd, dank! U komt ook een glaasje toe, maar zelfs met mijn adres gaat Tomtom de mist in en ik hou er niet van om mensen teleur te stellen. Daarnaast (en dat is stiekem veel belangrijker) krijg ik mijn vrouw straks niet uitgelegd waarom ik onaangekondigd gasten heb op de maandagavond...
    Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
    [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
    Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
      maandag 17 november 2008 @ 14:48:52 #27
    75043 Hexagon
    Vreemd Fenomeen
    pi_63288946
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 12:39 schreef rood_verzet het volgende:

[..]

Zeg Scaurus, t'is niet echt handig om te posten onder een kloon account. Daarnaast zegt je ban ook iets over je vermogen om te debatteren. Pot, de ketel
    Bovendien is het wel een deuk in het imago als ware conservatief met respect voor voor orde en gezag. en de beslissingen van de gezagsvoerders alhier.
    pi_63289140
    Rechtst is DrWolffenstein, na vorig jaar rechts ingehaald te zijn de eer van eervorig jaar weer hersteld. Met maar liefst 11 voordrachten.

Dank jullie wel, nu kan ik weer met een gerust hart Preußens Gloria draaien.
    pi_63289490
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 14:56 schreef DrWolffenstein het volgende:

Dank jullie wel, nu kan ik weer met een gerust hart Preußens Gloria draaien.
    Dat was toch juist links?
    Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
    pi_63289545
    Probeer ook eens Carmina Burana, Carmina en Trionfo di Afrodite van Carl Orff
    Oh Fortuna
    pi_63289749
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 15:09 schreef Monolith het volgende:

[..]

Alles is links.

[ Bericht 3% gewijzigd door Picchia op 17-11-2008 15:37:32 ]
    pi_63292510
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 15:09 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, dat is hele mooie traditionele marsmuziek. Alles wat "links" niet is dus.
    pi_63292532
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 15:12 schreef Clara het volgende:
    Probeer ook eens Carmina Burana, Carmina en Trionfo di Afrodite van Carl Orff
    Oh Fortuna
    Heb ik al geprobeerd.
    pi_63292598
    Misschien kun je een bekend nummer van Rammstein verknippen tot "rechts 2 3 4" ...
    pi_63293151
    11, ik ben een begaafd IT'er, geen muzikant.
    pi_63293610
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 14:46 schreef DS4 het volgende:
    Sigme, bedankt voor de arbeid.

Ik denk dat ik er eens een Moėt voor ga laten ploppen. Omdat a. overwinningen gevierd moeten worden b. ik dorst heb en c. het ook al weer bijna 3 uur is.

Proost!

En voordat ik het vergeet: eenieder die op mij heeft gestemd, dank! U komt ook een glaasje toe, maar zelfs met mijn adres gaat Tomtom de mist in en ik hou er niet van om mensen teleur te stellen. Daarnaast (en dat is stiekem veel belangrijker) krijg ik mijn vrouw straks niet uitgelegd waarom ik onaangekondigd gasten heb op de maandagavond...
    Nou waar kan ik heen, om dat glaasje op te halen? En ik ben geen vrouw die een TomTom nodig heeft. En aan smoezen heb ik een hekel
    pi_63293715
    Ah, weer naast de prijzen, maar in ieder geval genoemd in de categorieen die me na aan het hart liggen en dat is ook wat waard. Volgend jaar ga ik er weer voor! Prijswinnaars, van harte!
    When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
    pi_63293846
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 17:30 schreef Argento het volgende:
    Ah, weer naast de prijzen, maar in ieder geval genoemd in de categorieen die me na aan het hart liggen en dat is ook wat waard. Volgend jaar ga ik er weer voor! Prijswinnaars, van harte!
    Dank. Ik ben er wat blij mee.
    pi_63293904
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 12:46 schreef tiswah het volgende:
    Sssst!
    te laat je bent gespot
    1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
    "Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
    pi_63293916
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 17:25 schreef EchtGaaf het volgende:

Nou waar kan ik heen, om dat glaasje op te halen?
    De fles is al op vrees ik...
    pi_63293979
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 17:39 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dan koop je maar een nieuwe Kost vast geen mio
    pi_63294086
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 12:32 schreef tiswah het volgende:

[..]

Jij mij de les lezen? Scaurus die Hitler links noemt mij de les lezen?

Vaak moet ik doorvragen om achter je argumentatie te komen, dat zegt al genoeg.
    Deuger, Woke & Gutmensch
    "Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
    pi_63294136
    En owja, ik ben niet trots op de trofee maar aan de andere kant zou ik zeker ook niet de beste debater willen zijn. Als die dag ooit aanbreekt dan is dat definitief het teken dat ik in de greep van de duivel ben geraakt en ben opgenomen in de welopgeleide kring van mede-duivels.
    Deuger, Woke & Gutmensch
    "Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
      maandag 17 november 2008 @ 17:48:54 #44
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_63294144
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 17:41 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Plebejers als jij en ik kunnen zich nog altijd laven aan cava. Bij goede kwaliteit zelfs preferabel boven champagne.
    pi_63294181
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 17:48 schreef Reya het volgende:

[..]

Plebejers als jij en ik kunnen zich nog altijd laven aan cava. Bij goede kwaliteit zelfs preferabel boven champagne.
    Ik ben de man van kwaliteit. Het beste of niets

* EchtGaaf pakt maar eens een toffee op de trofee
    pi_63294334
    Je moet maar zo denken: de mensen die gelijk hebben krijgen dat pas later

hoewel in mijn eigen het gelijk (bijna) nooit bestaat
    Deuger, Woke & Gutmensch
    pi_63294390
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 17:56 schreef Klopkoek het volgende:

hoewel in mijn eigen het gelijk (bijna) nooit bestaat
    Zeker weten. Miskenning nu - kan erkenning later worden. Mensen zien het pas als ze het doorhebben.

Enfin, ik zal nog vele colleges moeten afsteken. Maar dat geeft niet. Dat houdt je van straat
    pi_63294616
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 17:41 schreef EchtGaaf het volgende:

Ik heb een voorraad champagne (en ook champagne-achtigen, het zal mij jeuken waar het vandaan komt als het maar goed weg drinkt).

Maar jij wilde toch koffie?
    pi_63294660
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 17:48 schreef Klopkoek het volgende:
    En owja, ik ben niet trots op de trofee maar aan de andere kant zou ik zeker ook niet de beste debater willen zijn. Als die dag ooit aanbreekt dan is dat definitief het teken dat ik in de greep van de duivel ben geraakt en ben opgenomen in de welopgeleide kring van mede-duivels.
    Ik zal je nog eens nomineren voor de Pechtold. Stank voor dank!
    pi_63294743
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 17:48 schreef Reya het volgende:

Bij goede kwaliteit zelfs preferabel boven champagne.
    Nou, sommige champagnes dan...
    pi_63294753
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 17:39 schreef DS4 het volgende:

[..]

leeg!
    When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
    pi_63294775
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 17:50 schreef EchtGaaf het volgende:

Ik ben de man van kwaliteit. Het beste of niets

Vandaar dat jij bij de elite wenst te horen...
    pi_63294847
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 17:56 schreef Klopkoek het volgende:
    Erkenning na den dood is niet bepaaldelijk interessant. Dan heb ik liever dat ik gelijk krijg nu en dat men na mijn dood erachter komt dat ik alles fout had...
    pi_63294854
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 18:14 schreef Argento het volgende:

leeg!

Nee hoor, er zit lucht in.
      maandag 17 november 2008 @ 18:20:05 #55
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_63294881
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 18:18 schreef DS4 het volgende:

[..]

Erkenning na den dood is niet bepaaldelijk interessant. Dan heb ik liever dat ik gelijk krijg nu en dat men na mijn dood erachter komt dat ik alles fout had...
    Ook als je daarvoor dingen zou moeten zeggen waarvan je weet dat ze tegen de waarheid indruisen?
    pi_63294948
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 17:48 schreef Klopkoek het volgende:
    Goed debatteren kunnen mensen al minstens sinds het oude Griekenland. Je slaat dus heel wat oude wijsheid in de wind.
      maandag 17 november 2008 @ 18:24:27 #57
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_63294974
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 18:23 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Goed debatteren kunnen mensen al minstens sinds het oude Griekenland. Je slaat dus heel wat oude wijsheid in de wind.
    Dat positieve mensbeeld is je wat ongewoon, DrWolffenstein.
    pi_63295063
    Alle winnaars, van harte!
    Allen die er net naast grepen, volgend jaar beter!

Sigme, bedankt voor de moeite!
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
    pi_63295250
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 18:20 schreef Reya het volgende:

Ook als je daarvoor dingen zou moeten zeggen waarvan je weet dat ze tegen de waarheid indruisen?
    Dat is in mijn werk niet bepaald abnormaal zeg maar...
    pi_63295262
    Toegevoegd aan ereprijzen:

de Prof. dr. ir. P. Akkermans benoeming: voor meest verschillende posities genoemd, geen enkele toegewezen gekregen.
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_63295273
    Daarom ben ik ook allergisch voor advocaten

Laat ik het zo zeggen: als een land stikt van de advocaten dan is dat een teken aan de wand, in meerdere opzichten.
    Deuger, Woke & Gutmensch
      maandag 17 november 2008 @ 18:40:08 #62
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_63295373
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 18:35 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat is in mijn werk niet bepaald abnormaal zeg maar...
    Hm, ja, je bent advocaat, dat is waar ook.
    pi_63295375
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 18:35 schreef sigme het volgende:

de Prof. dr. ir. P. Akkermans benoeming: voor meest verschillende posities genoemd, geen enkele toegewezen gekregen.
    Juist door deze prijs toe te kennen, maak je het nut van deze prijs ongedaan
    pi_63295404
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 18:36 schreef Klopkoek het volgende:

Laat ik het zo zeggen: als een land stikt van de advocaten dan is dat een teken aan de wand, in meerdere opzichten.
    Ik denk dat jij vooral nog een beetje volwassen moet worden. Je hebt je mond vol van het beschermen van de zwakkere medemens, maar een van de personen die daar in bij kan staan wens je dan te verketteren. Misschien moet je je eens wat meer verdiepen in wat een advocaat doet. En je wat minder concentreren op de snelle jongens die de aandacht opeisen.
    pi_63295468
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 18:35 schreef sigme het volgende:

en zo hoort het.
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
    pi_63295649
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 18:43 schreef du_ke het volgende:

[..]

en zo hoort het.
    "Verdeelheid zaaiend", overwoog ik erbij te zetten, maar dat leek me toch onaardiger overkomen dan bedoeld . Proficiat!
    pi_63295670
    quote:
    Ik denk dat jij vooral nog een beetje volwassen moet worden. Je hebt je mond vol van het beschermen van de zwakkere medemens, maar een van de personen die daar in bij kan staan wens je dan te verketteren. Misschien moet je je eens wat meer verdiepen in wat een advocaat doet. En je wat minder concentreren op de snelle jongens die de aandacht opeisen.
    Advocaten hoeven niet perse slechte mensen te zijn, net zoals militairen, psychiaters gevangenisbewaarders, politieagenten en vrijwilligers voor de voedselbank eveneens hele vriendelijke lui kunnen zijn (één van de weinige uitzonderingen zijn IND medewerkers: dan heb je gewoon een gaatje in je kop als je daar gaat werken). Ik zeg alleen dat het een teken aan de wand is. Als het stikt van de advocaten in een land, dan geeft dat aan dat er iets niet goed zit.

Het meest allergisch ben ik trouwens voor psychiaters Te meer omdat psychiaters en die welzijnstypes er helemaal geen belang bij hebben om dingen op te lossen, daarmee slaan ze hun eigen broodwinning uit handen. Misschien speelt dat niet direct mee, misschien zijn er niet bewust van, misschien denkt niet iedereen zo, misschien denkt men aan de top heel anders dan aan de basis, het blijft mijns inziens een slecht teken als je veel van dat soort lui nodig hebt.
    Deuger, Woke & Gutmensch
    pi_63296055
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 18:50 schreef Klopkoek het volgende:

Advocaten hoeven niet perse slechte mensen te zijn
    Gelukkig...
      maandag 17 november 2008 @ 19:18:58 #69
    43624 Martijn_77
    It was a good year
    pi_63296553
    Bedankt voor je werk Sigme
    Experience is what you get when you don't get what you wanted
    Take my advice ... I don't use it anyway...
    Een goede Fok! Search
    Een goede Fok! Search
    pi_63296636
    Voor onze medefokkertjes die te weinig in POL komen heb ik in hun fotoboek een bericht geplaatst. Helaas hebben ze niet allemaal een (open) fotoboek, maar soit.
    quote:

Na de jaarlijkse verkiezingen in POL is besloten om het Rinnooy Kan Lintje aan jou uit te reiken.

Dit lintje wordt gegund aan iedere genomineerde
    "Goede potentiėle aanwinst (een aansporing voor iemand die nauwelijks in POL komt, uit wiens bijdragen in andere subfora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn)."

Van harte gelukgewenst, wij hopen je binnenkort te mogen begroeten in POL.

Namens de jury,
    sigme

bron: POL Verkiezingen - Klinkend resultaat!
    pi_63297455
    quote:
  • Rinnooy Kan Lintje - Goede potentiėle aanwinst (een aansporing voor iemand die nauwelijks in POL komt, uit wiens bijdragen in andere subfora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).

Evenals vorig jaar wordt Haushofer vaker genoemd. Kan 'ie toevoegen aan z'n fotoboek.

Aangezien hij zich niet lijkt te laten lokken worden ook lintjes toegekend aan:
    Peterselieman
    MinderMutsig
    sizzler
    Remco_Delft
    Posdnous
    Leolinedance
    ExtraWaskracht
    Admiraal_anaal
    Herald
    G.Fawkes
  • Dankjewel.
    There is no love sincerer than the love of food.
    pi_63298075
    een heuse award voor mij
      maandag 17 november 2008 @ 20:49:43 #73
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_63299200
    Slechts één vermelding en 0 hoofdprijzen. Napalm gaat de communistische heilstaat achterna.
    You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
    pi_63299477
    Hoe is mijn nominatie eigenlijk tot stand gekomen?
    pi_63299593
    Voor de Rinnooy Kan Lintdragers: er is democratisch besloten. In de OP staat ook een soort hint, maar dat heeft dus plaatsgevonden in het POL Verkiezingen - uw stem is gewenst! - topic.
    pi_63300412
    Geen award voor mij?
    Volgend jaar maar op mijzelf stemmen.
    Maar ach een paar vermeldingen zijn eveneens een eer.
    De awards doorgaans vrij terecht imo, DS4 heeft hem denk ik vooral te danken aan zijn strijdbaarheid tegen EG.
    Overigens, is favoriete nieuwkomer scaurus gebanned, lees ik het nu goed?
    Tiswah..
    pi_63300504
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 21:30 schreef sneakypete het volgende:
    Geen award voor mij?
    Volgend jaar maar op mijzelf stemmen.
    Maar ach een paar vermeldingen zijn eveneens een eer.
    Zeer eervolle vermeldingen, tweemaal Pechtold, tweemaal Schutte. Ik zou ervoor tekenen .
    pi_63300814
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 21:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Zeer eervolle vermeldingen, tweemaal Pechtold, tweemaal Schutte. Ik zou ervoor tekenen .
    Oh zeker, maar een echte inhalige kapitalist heeft liever de gouden plakken.
    In elk geval geen één negatieve stem gehad
    pi_63301254
    quote:
    Overigens, is favoriete nieuwkomer scaurus gebanned, lees ik het nu goed?
    Tiswah..
      maandag 17 november 2008 @ 21:58:14 #80
    185261 Scaurus
    Memento mori
    pi_63301438
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 21:53 schreef tiswah het volgende:

[..]

Weg jij!
    Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
    Atheļst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
    pi_63301949
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 21:58 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Weg jij!
    Gelukkig is de echte weer terug Niet meer stout zijn, he?
      maandag 17 november 2008 @ 22:13:48 #82
    185261 Scaurus
    Memento mori
    pi_63302024
    Ik was niet stout, het systeem was fascistisch.
    pi_63302036
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 18:15 schreef DS4 het volgende:

[..]

Vandaar dat jij bij de elite wenst te horen...
    Nee, perfectionisme heet dit

Ik ben een man van smaak en kwaliteit.
    pi_63302124
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 22:13 schreef Scaurus het volgende:
    Ik was niet stout, het systeem was fascistisch.
    Externaliseren heet dat.

En dat ik niet als beste debater uit de bus kwam, komt ook door het systeem van een overdosis aan rechtse Fokkertjes .

Als er een overdosis linkse Fokkertjes zou zijn, dan had ik DS4 natuurlijk glansrijk verslagen.

[ Bericht 13% gewijzigd door EchtGaaf op 17-11-2008 22:22:41 ]
    pi_63302224
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 18:36 schreef Klopkoek het volgende:

Het voelt altijd een beetje unheimisch als ik het met Klopkoek eens ben. Net alsof ik in bizarro world ben. Begin me meteen af te vragen of ik er niet gigantisch naast zit. Ik had hetzelfde gevoel toen we allebei zo'n hekel aan Obama hadden.
    Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
    pi_63302269
    quote:

De awards doorgaans vrij terecht imo, DS4 heeft hem denk ik vooral te danken aan zijn strijdbaarheid tegen EG.
    Klopt. DS4 heeft dat helemaal aan mij te danken. Hij komt straks met zijn Porsche naar mij toe om een lekkere fles champagne bij mij brengen
      maandag 17 november 2008 @ 22:21:33 #87
    185261 Scaurus
    Memento mori
    pi_63302347
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 22:16 schreef EchtGaaf het volgende:
    En dat ik niet als beste debater uit de bus kwam, komt ook door het systeem van een overdosis aan rechtse Fokkertjes .
    Rondstruinend door de woestijn buiten de poorten van FOK ben ik juist tot het inzicht gekomen dat 90% van de FOK users uiteindelijk progressief en sociaal-liberaal is, en dat slechts een kleine minderheid een rechts-conservatieve instelling heeft. Zie de debatten over abortus en persoonlijke vrijheid: daar zie je dat de liberale dogma's nog altijd communis opinio zijn.
    pi_63302457
    Toen ik een kind was, vond mijn moeder soms dat ik advocaat moest worden, omdat ik graag in discussie ging en langdurig bleef doorpraten/zagen. Nog afgezien van een gebrek aan motivatie op school leek het mij een vreselijk beroep, al die gewetensbezwaren, mij niet gezien.

NB: kunnen scaurus en EG lekker een topic openen over abortus, ik vermoed gedeelde standpunten.
    pi_63302470
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 20:49 schreef Napalm het volgende:
    Slechts één vermelding en 0 hoofdprijzen. Napalm gaat de communistische heilstaat achterna.
    Marketing, marketing marketing, mijn beste.

En je bent geen politicus, maar dat is geen belediging. En wat meer met mij discussiėren helpt ook , klaarblijkelijk

[ Bericht 14% gewijzigd door EchtGaaf op 17-11-2008 22:33:03 ]
    pi_63302548
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 18:09 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik heb een voorraad champagne (en ook champagne-achtigen, het zal mij jeuken waar het vandaan komt als het maar goed weg drinkt).

Maar jij wilde toch koffie?
    Koffie, zeker de Italiaanse....
      maandag 17 november 2008 @ 22:29:35 #91
    185261 Scaurus
    Memento mori
    pi_63302602
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 22:24 schreef sneakypete het volgende:
    NB: kunnen scaurus en EG lekker een topic openen over abortus, ik vermoed gedeelde standpunten.
    Heb ik in het verleden al gedaan. Dan krijg je natuurlijk een stortvloed van verontwaardigde mensen die maar niet kunnen begrijpen hoe je tegen deze prachtige verworvenheid kan zijn.
    pi_63302608
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 22:21 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Rondstruinend door de woestijn buiten de poorten van FOK ben ik juist tot het inzicht gekomen dat 90% van de FOK users uiteindelijk progressief en sociaal-liberaal is, en dat slechts een kleine minderheid een rechts-conservatieve instelling heeft. Zie de debatten over abortus en persoonlijke vrijheid: daar zie je dat de liberale dogma's nog altijd communis opinio zijn.
    Hmmmmm. Een stuk beleving dat wel, niettemin wel stof tot nadenken.

Ik zal zelf een inventarisatie maken . Topic alert
    pi_63302675
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 22:29 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Heb ik in het verleden al gedaan. Dan krijg je natuurlijk een stortvloed van verontwaardigde mensen die maar niet kunnen begrijpen hoe je tegen deze prachtige verworvenheid kan zijn.
    Ik had in het verleden ook een topic lopen. Misschien toch weer een reanimeren? Want ik ben zo voor het leven
    pi_63302747
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 22:29 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Hmmmmm. Een stuk beleving dat wel, niettemin wel stof tot nadenken.

Ik zal zelf een inventarisatie maken . Topic alert
    Kijk ook hier even: Moral Politics
    pi_63302887
    System: Conservatism
    Ideology: Capital Republicanism
    Party: Republican Party
    Presidents: Richard Nixon
    04' Election: George W. Bush
    08' Election: John McCain

Of the 505,104 respondents (6,950 on Facebook):

3% are close to you.
    8% are more conservative.
    11% are more liberal.
    66% are more socialist.
    14% are more authoritarian.
    pi_63303052
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 22:21 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Rondstruinend door de woestijn buiten de poorten van FOK ben ik juist tot het inzicht gekomen dat 90% van de FOK users uiteindelijk progressief en sociaal-liberaal is,
    Je hebt een selectieve waarneming of interpretatiekader dan.?
    Bij de laatste verkiezingen liep er een poll in pol en de uitslag was ongeveer half om half ...wbt de links/rechts verdeling..
      maandag 17 november 2008 @ 22:49:02 #97
    185261 Scaurus
    Memento mori
    pi_63303239
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 22:43 schreef Bluesdude het volgende:
    Je hebt een selectieve waarneming of interpretatiekader dan.?
    Bij de laatste verkiezingen liep er een poll in pol en de uitslag was ongeveer half om half ...wbt de links/rechts verdeling..
    'Links' en 'rechts' zijn in Nederlands anders dan in de VS. Hier zit rechts nog altijd dichterbij de Democrats dan de Republicans in de VS. Nederland is een progressief land. Nergens is '1968' zo als een bom ingeslagen als hier.
    pi_63303371
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 22:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, ik herinnerde mij vaag het bestaan van een dergelijk topic.

Bedankt voor het opzoeken, ik zal er nog eens naar kijken.
    pi_63303519
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 22:49 schreef Scaurus het volgende:
    Nergens is '1968' zo als een bom ingeslagen als hier.
    Valt wel mee hoor..... je moet de Nederlandse hang naar vrijzinnig denken over abortus en softdrugs uit andere Nederlandse tradities verklaren, denk ik..
      dinsdag 18 november 2008 @ 00:21:12 #100
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_63305855
    Ik heb een lintje gekregen!

Thanks, eindelijk waardering
    pi_63306493
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 22:16 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Externaliseren heet dat.

Als er een overdosis linkse Fokkertjes zou zijn, dan had ik DS4 natuurlijk glansrijk verslagen.
    Volgende keer ga je voor het EGgie. Alvast wat hulp op weg:
    De opleiding tot redenaar, Quintilianus, Historische Uitgeverij 2001. ISBN 9065544232
    pi_63306596
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 22:33 schreef sigme het volgende:
    Ik heb dat testje voor de gein nog eens gedaan en ik kom precies op de scheidslijn van socialism en liberalism uit, waarbij ik trouwens dat laatste als predicaat krijg. Doet me deugd als een sociaal-liberaal.
      dinsdag 18 november 2008 @ 01:23:14 #103
    185261 Scaurus
    Memento mori
    pi_63306636
    Sociaal-liberaal, sociaal-liberaal, sociaal-liberaal, gatverdamme! Allemaal eenheidsworst hier.
    pi_63306888
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 01:23 schreef Scaurus het volgende:
    Sociaal-liberaal, sociaal-liberaal, sociaal-liberaal, gatverdamme! Allemaal eenheidsworst hier.
    Er zat indertijd wel degelijk een verschil tussen de users hier:

Was toch wel een leuke tijd, ik had toen meer lol met dit 'onderzoek' dan met mijn eigen werk. Oh, en dat hele grijze hokje onderaan de pagina ben ik.

De andere plaatjes zijn helaas van tinypic.com verdwenen, maar ik kan me herinneren dat het vervolg op dit onderzoek iets chaotischer was. Es effe kijken of ik nog een plaatje op mijn PC heb.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lyrebird op 18-11-2008 03:45:28 ]
    Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
      dinsdag 18 november 2008 @ 08:08:57 #105
    Stranger than fiction
    pi_63307812
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 22:49 schreef Scaurus het volgende:

[..]

'Links' en 'rechts' zijn in Nederlands anders dan in de VS. Hier zit rechts nog altijd dichterbij de Democrats dan de Republicans in de VS. Nederland is een progressief land. Nergens is '1968' zo als een bom ingeslagen als hier.
    Stel je niet zo aan.
      † In Memoriam † dinsdag 18 november 2008 @ 08:17:15 #106
    159335 Boze_Appel
    Vrij Fruit
    pi_63307866
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 01:19 schreef Elfletterig het volgende:
    Doet me deugd als een sociaal-liberaal.
    Vrijheid garanderen door vrijheid af te pakken. Rare mensen die sociaal-liberalen.
    Carpe Libertatem
    pi_63308308
    quote:
    Tsja, we hebben hier nou eenmaal weinig SGPers.
    pi_63308936
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 08:17 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Vrijheid garanderen door vrijheid af te pakken. Rare mensen die sociaal-liberalen.
    Jezelf sociaal-liberaal noemen maakt je nog niet sociaal-liberaal
      dinsdag 18 november 2008 @ 10:32:54 #109
    110057 AgLarrr
    Merck toch hoe sterck!
    pi_63310221
    Nou, verassing. Ik ben ook sociaal liberaal. Moral order: -5, moral rules 1. Alleen of dat nou echt klopt? Doorgaans eindig ik een stuk 'rechtser', maar het zal nu wel komen omdat ik nergens nuance aan kon geven.
    "Ill fares the land, to hastening ills a prey;
    Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
    pi_63310505
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 01:07 schreef Clara het volgende:

[..]

Volgende keer ga je voor het EGgie. Alvast wat hulp op weg:
    De opleiding tot redenaar, Quintilianus, Historische Uitgeverij 2001. ISBN 9065544232
    Ik ben een redenaar
    pi_63310525
    quote:
    Daar stikt het best van ja.....Veel Ruttes hier.
    pi_63310562
    Zou het kunnen dat zo'n testje met het oog op de verkiezingen de grootste gemene deler tot Sociaal Liberaal bestempelt? Immners uitkomsten van testjes, polls en enquźtes willen nogal eens afhankelijk zijn van een doordachte vraagstelling.
    pi_63310675
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 10:47 schreef Clara het volgende:
    Zou het kunnen dat zo'n testje met het oog op de verkiezingen de grootste gemene deler tot Sociaal Liberaal bestempelt? Immners uitkomsten van testjes, polls en enquźtes willen nogal eens afhankelijk zijn van een doordachte vraagstelling.
    Altijd wel iets te sturen, ja.
    pi_63310685
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 10:44 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik ben een redenaar
    In dat geval hoef jij niets met aangereikte extra bagage voor het persoonlijke rugzakje met algemene ontwikkeling te gaan doen. Er lezen vast ook anderen mee die buitenkansjes naar waarde schatten.
    pi_63310800
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 10:50 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Altijd wel iets te sturen, ja.
    Nogal eens proberen mensen dat ook. Genaste propaganda levert nu een maal stemmen op.
    pi_63310992
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 10:55 schreef Clara het volgende:

[..]

Nogal eens proberen mensen dat ook. Genaste propaganda levert nu een maal stemmen op.
    Marketing, marketing en nog eens marketing.
      dinsdag 18 november 2008 @ 12:30:40 #117
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_63313610
    Sociaal-liberaal is net zo betekenisloos als "we are the ones we've been waiting for".
    What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
    - Oriana Fallaci 1929-2006
    pi_63313662
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 12:30 schreef PJORourke het volgende:
    Sociaal-liberaal is net zo betekenisloos als "we are the ones we've been waiting for".
    Toch weet ik wel wie ze bedoelen.
    pi_63314254
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 12:32 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Toch weet ik wel wie ze bedoelen.
    Ach de meesten die zich hier sociaal-liberaal noemen zijn dat alleen als het ze uitkomt.
    pi_63314331
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 12:53 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ach de meesten die zich hier sociaal-liberaal noemen zijn dat alleen als het ze uitkomt.
    Opportunisme en politiek gaan hand in hand .
    pi_63314454
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 12:56 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Opportunisme en politiek gaan hand in hand .
    En daarom weg met de overheid (politiek gaat namelijk ook zonder overheid)
    pi_63315650
    Ik kwam m'n oude score nog weer tegen en zie dat ik op de maxtrix nu iets naar rechts ben opgeschoven en een fractie naar beneden. Nu scoor ik -4 en 0. Ik noem mezelf sociaal-liberaal, probeer dat ook steeds te zijn en de score bevestigt het ook
      dinsdag 18 november 2008 @ 19:18:45 #123
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_63324295
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 22:25 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Marketing, marketing marketing, mijn beste.

En je bent geen politicus, maar dat is geen belediging. En wat meer met mij discussiėren helpt ook , klaarblijkelijk

Ik doe mn best en zet in op de SGP/ AELtrofee voor vrouwonvriendelijkste user
    Spoeddebat Vogelaar vandaag? Hoe laat?????????
    You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
      dinsdag 18 november 2008 @ 19:46:15 #124
    129292 LXIV
    Cultuurmoslim
    pi_63325245
    quote:

Nagekomen post: de Prof. dr. ir. P. Akkermans benoeming: voor meest verschillende posities genoemd, geen enkele toegewezen gekregen.

Briljant!

The End Times are wild
    pi_63328582
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 19:18 schreef Napalm het volgende:

[..]

Ik doe mn best en zet in op de SGP/ AELtrofee voor vrouwonvriendelijkste user
    Spoeddebat Vogelaar vandaag? Hoe laat?????????
    Weet je, je moet ook veel geluk hebben als de sigme jury een trofee inzet die op je van toepassing kan zijn. Ik zou zeker kans hebben gemaakt op de Wilders trofee voor de beste oneliners.

Maar sigme koos voor het lenin lintje. Ze wist natuurlijk dat ik die zou krijgen.

Het kan jou ook overkomen. Geloof me , sigme is net Femke hoor, zo af en toe
    pi_63328749
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 13:01 schreef Chewie het volgende:

[..]

En daarom weg met de overheid (politiek gaat namelijk ook zonder overheid)
    Wat maakt de politiek minder opportunistisch zonder overheid
      dinsdag 18 november 2008 @ 23:30:27 #127
    37676 freako
    Onverbeterlijke optimist
    pi_63332868
    quote:

• G.J. Schutte Schaal - steeds beschaafd blijvend en op constructieve wijze discussies voorziend van nuttige achtergrondinformatie.
    Freako is meer dan een dossier.

Ook Yildiz, zakjapannertje, Reya, sneakypete en Bolkesteijn zijn vakergenoemde waardevolle bijdragers.

sigme, Ryan3, Apropos, Argento, waht, LXIV, HenriOsewoudt, Floripas, du_ke, Pool en Montov zijn ook net.
  • . Hartstikke bedankt! Sigme voor het organiseren, en verscheidene mede-Fok!kers omdat ze op me gestemd hebben. .

En dat terwijl ik best weinig op Fok! kom de laatste maanden (ik zou haast zeggen jaren . ) Ik heb niet eens de moeite genomen om zelf te stemmen. . Misschien dat ik maar weer eens wat meer moet gaan posten.
    pi_63338203
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 21:29 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Wat maakt de politiek minder opportunistisch zonder overheid
    Het maakt de politiek minder invloedrijk.

Politiek is een spel en kan daarom soms best vermakelijk zijn.
    pi_63339220
    quote:

Ik heb in 10 categorieėn meer dan 10 stemmen.

Lenin lintje of niet.
    pi_63339260
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 09:53 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het maakt de politiek minder invloedrijk.
    Kan je dat uitleggen? Want ook zonder. overheid ontstaan er immers machtsverhoudingen in een bestel
    quote:
    Politiek is een spel en kan daarom soms best vermakelijk zijn.
    Dat zeker.
    pi_63339366
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 10:39 schreef EchtGaaf het volgende:

Ik heb in 10 categorieėn meer dan 10 stemmen.

Lenin lintje of niet.
    Dat is leuk maar... geen enkele toegewezen gekregen zorgt ervoor dat jouw Lenin-lintje jou diskwalificeert voor deze trofee.
    pi_63339460
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 10:44 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat is leuk maar... geen enkele toegewezen gekregen zorgt ervoor dat jouw Lenin-lintje jou diskwalificeert voor deze trofee.
    Ja, klopt.

Ik zal wel een trofee erbij verzinnen voor gemiste categorie.
    pi_63339507
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 10:47 schreef EchtGaaf het volgende:

Ik zal wel een trofee erbij verzinnen voor gemiste categorie.
    Op Klopkoek na heeft iedereen maar één prijs gepakt. Accepteer derhalve dat je maar één prijs hebt.

Sowieso heb je het niet slecht gedaan, in vrijwel iedere cat. waar jij aan mee kon doen ben je minimaal één keer genoemd en niet zelden vaker. Dat moet jou toch deugd doen?
    pi_63339617
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 10:49 schreef DS4 het volgende:

[..]

Op Klopkoek na heeft iedereen maar één prijs gepakt. Accepteer derhalve dat je maar één prijs hebt.
    Klopt. Vorig jaar had ik er trouwens 2. Toen had ik Hans van Mierlo trofee en Femke Halsema trofee.
    quote:
    Sowieso heb je het niet slecht gedaan, in vrijwel iedere cat. waar jij aan mee kon doen ben je minimaal één keer genoemd en niet zelden vaker. Dat moet jou toch deugd doen?
    Zeker. Napalm komt bij mij een masterclass volgen
    pi_63339742
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 10:53 schreef EchtGaaf het volgende:

Toen had ik Hans van Mierlo trofee en Femke Halsema trofee.

Oei, achteruitgang...
    pi_63339840
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 10:58 schreef DS4 het volgende:

[..]

Oei, achteruitgang...

Ik vind het echt jammer dat sigme jury dit jaar niet de Wilders trofee op mijn initiatief had ingevoerd voor de oneliners. Dat zou tenminste ook vernieuwend zijn geweest. Want wat is nou tegen het smijten van oneliners? Het stookt de discussie lekker op. Kort en krachtig is soms wel lekker zo effectief. Ik krijg het soms al een verwijt, maar imo is dat niet altijd terecht.
    pi_63340060
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 11:01 schreef EchtGaaf het volgende:

Ik vind het echt jammer dat sigme jury dit jaar niet de Wilders trofee op mijn initiatief had ingevoerd voor de oneliners. Dat zou tenminste ook vernieuwend zijn geweest. Want wat is nou tegen het smijten van oneliners? Het stookt de discussie lekker op. Kort en krachtig is soms wel lekker zo effectief. Ik krijg het soms al een verwijt, maar imo is dat niet altijd terecht.
    Ik denk niet dat ik op jou gestemd zou hebben eerlijk gezegd. Ik leg dat verband niet echt. Dus vraag ik mij af of jij die prijs überhaupt binnen had gesleept.
    pi_63340206
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 11:09 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik op jou gestemd zou hebben eerlijk gezegd. Ik leg dat verband niet echt. Dus vraag ik mij af of jij die prijs überhaupt binnen had gesleept.
    Toch kreeg ik nog al eens dat verwijt. Dat verwonderde mij eerlijk gezegd ook best, want ik heb zelf het gevoel best genuanceerd te zijn. Ik voel me wat betreft nou niet echt de Geert Wilders van Fok! Al vind ik "onelineren" wel een kunst op zich en een mooi facet in het debat.

Maar ik zou die prijs ook een ander gunnen, al zou ik zo niet kunnen zeggen aan wie
    pi_63340300
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 11:15 schreef EchtGaaf het volgende:

Ik voel me wat betreft nou niet echt de Geert Wilders van Fok!
    Daarvoor overtuig je inderdaad veel te weinig mensen...
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_63340388
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 08:17 schreef Boze_Appel het volgende:
    Naar aanleiding van deze en andere opmerkingen, heb ik onderstaand topic geopend:
    Sociaal-liberaal vs conservatief: haat en nijd?

Misschien wat abstract, maar ik ben wel benieuwd naar jullie meningen over dit onderwerp.
    pi_63340410
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 11:01 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Je weet toch wel dat het een virtueel lintje is en dat je deze niet per post toegestuurd of door Yvonne opgespeld krijgt ?
    pi_63340519
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 11:22 schreef Chewie het volgende:

[..]

Je weet toch wel dat het een virtueel lintje is en dat je deze niet per post toegestuurd of door Yvonne opgespeld krijgt ?
    Ik weet niet Yvonne een lekker ding is en dus ook niet of ik het jammer moet vinden. Aagh zei trouwens dat ze niet meer uit haar mond stinkt.
    pi_63340520
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 11:22 schreef Chewie het volgende:

WTF?

Heb ik hier de tuinmannen al bijna een week rondlopen om alles netjes te maken voor de ontvangst van de trofee, blijkt dat het virtueel is...

Nou ja, als het goed is, is de boel eind deze week winterklaar, dat is ook wat. Niet dat er een winter komt ofzo...
    pi_63340579
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 11:18 schreef DS4 het volgende:

[..]

Daarvoor overtuig je inderdaad veel te weinig mensen...
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    1 persoon bedoel je?
    pi_63340628
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 11:26 schreef DS4 het volgende:

[..]

WTF?

Heb ik hier de tuinmannen al bijna een week rondlopen om alles netjes te maken voor de ontvangst van de trofee, blijkt dat het virtueel is...

Nou ja, als het goed is, is de boel eind deze week winterklaar, dat is ook wat. Niet dat er een winter komt ofzo...
    Maar wel dat ik nu kan komen
    pi_63340719
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 11:29 schreef EchtGaaf het volgende:

Maar wel dat ik nu kan komen
    Je bent goed in tuinieren begrijp ik?
    pi_63340802
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 11:32 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je bent goed in tuinieren begrijp ik?
    Ik kom na die tuinmannen uiteraard. Om de fles campagne op te halen.

Enne is die koffiemachine nu eindelijk is gerepareerd?
    pi_63340915
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 11:36 schreef EchtGaaf het volgende:

Ik kom na die tuinmannen uiteraard. Om de fles campagne op te halen.
    Ik ben niet rijk geworden door alles maar aan iedereen weg te geven. Bovendien stuit het mij tegen de borst om goede champagne weg te geven. Je drinkt het bij mij op, of niet.
    quote:
    Enne is die koffiemachine nu eindelijk is gerepareerd?
    De nespresso is nooit stuk geweest. De espressomachine wel, maar die heb ik gewoon weggeflikkerd. Ik zie het nut niet van een espressoapparaat naast de nespresso. Mijn vrouw is niet genegen om het gemak te laten schieten...
    pi_63341056
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 11:41 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik ben niet rijk geworden door alles maar aan iedereen weg te geven.
    Je hoeft niet alles aan mij te geven hoor.
    quote:
    Bovendien stuit het mij tegen de borst om goede champagne weg te geven. Je drinkt het bij mij op, of niet.
    Dat is waar. Maar ik dacht dat je liever geen bezoek aan huis had. Vandaar
    quote:
    De nespresso is nooit stuk geweest. De espressomachine wel, maar die heb ik gewoon weggeflikkerd. Ik zie het nut niet van een espressoapparaat naast de nespresso. Mijn vrouw is niet genegen om het gemak te laten schieten...
    Heb je dit al eens geprobeerd?

pi_63341109
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 11:47 schreef EchtGaaf het volgende:

Je hoeft niet alles aan mij te geven hoor.
    Ik ken betere doelen... En alles weggeven doe ik ook niet. Ik hou van luxe.
    quote:
    Dat is waar. Maar ik dacht dat je liever geen bezoek aan huis had. Vandaar
    Hoe moet ik die fles dan naar jou krijgen als ik niet weet waar deze heen moet. Jij wil toch anoniem blijven?
    quote:
    Heb je dit al eens geprobeerd?
    Coolblue? Nee, hoezo?
    pi_63341199
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 11:49 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik ken betere doelen... En alles weggeven doe ik ook niet. Ik hou van luxe.
    Ik hou ook van luxe Maar ik zie de betrekkelijkheid er wel van in.
    quote:
    Hoe moet ik die fles dan naar jou krijgen als ik niet weet waar deze heen moet. Jij wil toch anoniem blijven?
    [..]
    Als ik jou mijn adres per pm geef, kom je dan de fles champagne bij mij brengen dan?
    quote:
    Coolblue? Nee, hoezo?
    Server wilde plaatje niet aan fok afstaan. Anders plaatje, kijk nog maar eens.

[ Bericht 0% gewijzigd door EchtGaaf op 19-11-2008 11:57:44 ]
      woensdag 19 november 2008 @ 14:21:34 #152
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_63345217
    Dank voor het lintje & de Pim Fortuyn Trofee nominatie.
    pi_63347841
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 11:52 schreef EchtGaaf het volgende:

Als ik jou mijn adres per pm geef, kom je dan de fles champagne bij mij brengen dan?

Je weet dat er zoiets bestaat als de post?
    pi_63350229
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 15:51 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je weet dat er zoiets bestaat als de post?
    Ja, maar het is natuurlijk veel leuker als je de fles zou brengen. Zou, want je doet het toch niet
    pi_63351231
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 17:13 schreef EchtGaaf het volgende:

Zou, want je doet het toch niet
    Ja, gek nietwaar?
    pi_63358765
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 17:57 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja, gek nietwaar?
    Hoezo, gek ?
    pi_63359085
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 22:02 schreef EchtGaaf het volgende:

Hoezo, gek ?
    Het lijkt mij doodnormaal dat ik niet door het land heen ga rijden om een fles champagne af te geven.

Als je nou een lekker wijf was... met twijfelachtige normen en waarden...
    pi_63359197
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 22:11 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het lijkt mij doodnormaal dat ik niet door het land heen ga rijden om een fles champagne af te geven.
    Wie zegt niet dat ik je buurman misschien kan zijn ?
    quote:
    Als je nou een lekker wijf was... met twijfelachtige normen en waarden...
    Wie zegt dat ik geen lekker wijf ben?
    pi_63359427
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 22:14 schreef EchtGaaf het volgende:

Wie zegt niet dat ik je buurman misschien kan zijn ?
    Ik. De ene is topbestuurder geweest, de andere ondernemer. Past niet in jouw profiel.
    quote:
    Wie zegt dat ik geen lekker wijf ben?
    Om te beginnen jijzelf, je claimt een man te zijn. Daarnaast had ik vandaag al een afspraak met een zeer aantrekkelijke dame, waarvan ik wist en weet dat het een zeer aantrekkelijke dame is. Dat geniet dan toch de voorkeur.
    pi_63363210
    Genomineerd voor niet de minste ereprijzen, dat biedt perspectief voor de toekomst. Ook leuk dat je met deze verkiezing nou eens een beetje inzicht krijgt in of berichten ook echt een beetje blijven hangen bij de diverse users, dat is dus zeker het geval. Ook een woord van dank aan de kiescommissie voor de weer vlekkeloze verkiezingen.
    pi_63363228
    Maareh... krijgen de winnaars nog een prijs? Een lekkere mars of een grote bos bloemen thuisbezorgd? Een gratis FOK!abonnement? Een sticker op hun digitale voorhoofd waarmee ze de rest van het jaar mogen pronken?
    pi_63363242
    Zet de uitslag in je signature. Of misschien zo'n tag (net als de V. van Verbal) naast de datum van het bericht.
    pi_63363314
    Voila

[ Bericht 90% gewijzigd door Scaurus op 20-11-2008 00:55:03 ]
    pi_63370604
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 22:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik. De ene is topbestuurder geweest, de andere ondernemer. Past niet in jouw profiel.
    [..]
    Ik kan dan nog steeds bij jou in de buurt zijn. Aha, nou begrijp ik je onvoorwaardelijk sympathie voor topbestuurders? Vertel je hem ook wel eens dat je een discussie met die vreselijke EG hebt?
    quote:
    Om te beginnen jijzelf, je claimt een man te zijn. Daarnaast had ik vandaag al een afspraak met een zeer aantrekkelijke dame, waarvan ik wist en weet dat het een zeer aantrekkelijke dame is. Dat geniet dan toch de voorkeur.
    Er zijn toch ook dagen dat er geen aantrekkelijk dame in het verschiet ligt? En op zondag mag je bovendien niet werken.
    pi_63370624
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 00:42 schreef Scaurus het volgende:
    Maareh... krijgen de winnaars nog een prijs? Een lekkere mars of een grote bos bloemen thuisbezorgd? Een gratis FOK!abonnement? Een sticker op hun digitale voorhoofd waarmee ze de rest van het jaar mogen pronken?

Dat zou een goed idee zijn.
    pi_63370636
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 00:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
    Genomineerd voor niet de minste ereprijzen, dat biedt perspectief voor de toekomst. Ook leuk dat je met deze verkiezing nou eens een beetje inzicht krijgt in of berichten ook echt een beetje blijven hangen bij de diverse users, dat is dus zeker het geval. Ook een woord van dank aan de kiescommissie voor de weer vlekkeloze verkiezingen.
    Ik heb wel eens leukere award langs zien komen.
    pi_63371629
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 12:15 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik heb wel eens leukere award langs zien komen.
    Daar geloof ik niks van, dit zijn de oscars onder de oscars.
      donderdag 20 november 2008 @ 15:26:00 #168
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_63375630
    Ik wil Rock feliciteren met z'n Sharon Dijksma award. Ik heb ooit de Erica Terpstra Award gewonnen en heb aan de lijve ondervonden hoe zwaar zo'n award is. Niks dan respect voor deze knul.
    60% of what you say is crap.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_63376081
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 15:26 schreef George-Butters het volgende:
    Ik wil Rock feliciteren met z'n Sharon Dijksma award. Ik heb ooit de Erica Terpstra Award gewonnen en heb aan de lijve ondervonden hoe zwaar zo'n award is. Niks dan respect voor deze knul.
    Zo zie je maar weer dat zo'n award aan de meest uiteenlopende persoonlijkheden ten deel kan vallen.
    pi_63376697
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 15:26 schreef George-Butters het volgende:
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 19:04 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Ik wil die Erica Terpstra Award!
    pi_63380022
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 12:13 schreef EchtGaaf het volgende:

Ik kan dan nog steeds bij jou in de buurt zijn.
    Nee, jij hebt wel eens aangegeven niet uit mijn buurt te komen.
    quote:
    Aha, nou begrijp ik je onvoorwaardelijk sympathie voor topbestuurders? Vertel je hem ook wel eens dat je een discussie met die vreselijke EG hebt?
    Nee, ik ben zelfs helemaal niet zo gelukkig met zijn manier van doen. Maar goed, ik zie die man 2x per jaar ofzo... hij blaast mij echter te hoog van de toren.
    quote:
    Er zijn toch ook dagen dat er geen aantrekkelijk dame in het verschiet ligt?
    Ik ben ook al met een aantrekkelijke dame getrouwd, dus wat dat betreft ben ik een geluksvogel...
    quote:
    En op zondag mag je bovendien niet werken.
    Ik wel. Mijn beroep vereist dat.
      donderdag 20 november 2008 @ 21:47:28 #172
    Stranger than fiction
    pi_63386924
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 15:59 schreef sigme het volgende:

[..]
    Zo groen is het gras bij de buren niet.
      vrijdag 21 november 2008 @ 12:33:54 #173
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_63401385
    een benoeming.

Moet je nagaan als ik er regelmatig was. .
    When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
      Redactie Frontpage / Sport vrijdag 21 november 2008 @ 21:02:24 #174
    122036 crew  Peterselieman
    Maffe Fries
    pi_63415149
    Leuk dat ik hier genoemd word. Totaal onverwacht zeg
    Altijd onderweg naar het avontuur
    pi_63803969
    Hoi, een late reactie wegens afwezigheid, maar ik neem alsnog vol trots mijn lintje in ontvangst, mag dat?

Mijn ego wordt gestreeld, dank daarvoor
    pi_63804168
    Je hebt 'm nog niet eens naast het Roel Pieperlintje gehangen!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')