Bovendien is het wel een deuk in het imago als ware conservatief met respect voor voor orde en gezag. en de beslissingen van de gezagsvoerders alhier.quote:Op maandag 17 november 2008 12:39 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Zeg Scaurus, t'is niet echt handig om te posten onder een kloon account. Daarnaast zegt je ban ook iets over je vermogen om te debatteren. Pot, de ketel
Dat was toch juist links?quote:Op maandag 17 november 2008 14:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
Rechtst is DrWolffenstein, na vorig jaar rechts ingehaald te zijn de eer van eervorig jaar weer hersteld. Met maar liefst 11 voordrachten.
Dank jullie wel, nu kan ik weer met een gerust hart Preußens Gloria draaien.
Heb ik al geprobeerd.quote:Op maandag 17 november 2008 15:12 schreef Clara het volgende:
Probeer ook eens Carmina Burana, Carmina en Trionfo di Afrodite van Carl Orff
Oh Fortuna
Nou waar kan ik heen, om dat glaasje op te halen? En ik ben geen vrouw die een TomTom nodig heeft.quote:Op maandag 17 november 2008 14:46 schreef DS4 het volgende:
Sigme, bedankt voor de arbeid.
Ik denk dat ik er eens een Moët voor ga laten ploppen. Omdat a. overwinningen gevierd moeten worden b. ik dorst heb en c. het ook al weer bijna 3 uur is.
Proost!
En voordat ik het vergeet: eenieder die op mij heeft gestemd, dank! U komt ook een glaasje toe, maar zelfs met mijn adres gaat Tomtom de mist in en ik hou er niet van om mensen teleur te stellen. Daarnaast (en dat is stiekem veel belangrijker) krijg ik mijn vrouw straks niet uitgelegd waarom ik onaangekondigd gasten heb op de maandagavond...
Dank. Ik ben er wat blij mee.quote:Op maandag 17 november 2008 17:30 schreef Argento het volgende:
Ah, weer naast de prijzen, maar in ieder geval genoemd in de categorieen die me na aan het hart liggen en dat is ook wat waard. Volgend jaar ga ik er weer voor! Prijswinnaars, van harte!
te laat je bent gespotquote:Op maandag 17 november 2008 12:46 schreef tiswah het volgende:
Sssst!
De fles is al op vrees ik...quote:Op maandag 17 november 2008 17:25 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou waar kan ik heen, om dat glaasje op te halen?
Jij mij de les lezen? Scaurus die Hitler links noemt mij de les lezen?quote:Op maandag 17 november 2008 12:32 schreef tiswah het volgende:
[..]
Klopkoek is een vrij waardeloos debater. Argumenten brengt hij amper naar voren, vaak is het enige wat hij kan doen verontwaardigt 'fascist!' of 'nationalist!' roepen. Hij blinkt uit in de persoonlijke aanvallen en inspelen op lage sentimenten, zoals het herhaaldelijk uitmaken van rechtse users voor fascisten. Hierbij toont hij ook nog eens een totaal gebrek aan (historische) kennis van de ideologische en politieke stromingen. Menigmaal heb ik (Scaurus) hem al de les moeten lezen. De volgende dag begint het dan weer van vooraf aan met kinderlijk gescheld en ad hominem aanvallen.
Plebejers als jij en ik kunnen zich nog altijd laven aan cava. Bij goede kwaliteit zelfs preferabel boven champagne.quote:Op maandag 17 november 2008 17:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan koop je maar een nieuweKost vast geen mio
Ik ben de man van kwaliteit. Het beste of nietsquote:Op maandag 17 november 2008 17:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Plebejers als jij en ik kunnen zich nog altijd laven aan cava. Bij goede kwaliteit zelfs preferabel boven champagne.
Zeker weten. Miskenning nu - kan erkenning later worden. Mensen zien het pas als ze het doorhebben.quote:Op maandag 17 november 2008 17:56 schreef Klopkoek het volgende:
Je moet maar zo denken: de mensen die gelijk hebben krijgen dat pas later
hoewel in mijn eigen het gelijk (bijna) nooit bestaat
Ik heb een voorraad champagne (en ook champagne-achtigen, het zal mij jeuken waar het vandaan komt als het maar goed weg drinkt).quote:Op maandag 17 november 2008 17:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Dan koop je maar een nieuweKost vast geen mio
Ik zal je nog eens nomineren voor de Pechtold. Stank voor dank!quote:Op maandag 17 november 2008 17:48 schreef Klopkoek het volgende:
En owja, ik ben niet trots op de trofee maar aan de andere kant zou ik zeker ook niet de beste debater willen zijn. Als die dag ooit aanbreekt dan is dat definitief het teken dat ik in de greep van de duivel ben geraakt en ben opgenomen in de welopgeleide kring van mede-duivels.
Nou, sommige champagnes dan...quote:Op maandag 17 november 2008 17:48 schreef Reya het volgende:
Bij goede kwaliteit zelfs preferabel boven champagne.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |