Ik hou ook van luxequote:Op woensdag 19 november 2008 11:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ken betere doelen... En alles weggeven doe ik ook niet. Ik hou van luxe.
Als ik jou mijn adres per pm geef, kom je dan de fles champagne bij mij brengen dan?quote:Hoe moet ik die fles dan naar jou krijgen als ik niet weet waar deze heen moet. Jij wil toch anoniem blijven?
[..]
Server wilde plaatje niet aan fok afstaan. Anders plaatje, kijk nog maar eens.quote:Coolblue? Nee, hoezo?
Je weet dat er zoiets bestaat als de post?quote:Op woensdag 19 november 2008 11:52 schreef EchtGaaf het volgende:
Als ik jou mijn adres per pm geef, kom je dan de fles champagne bij mij brengen dan?![]()
Ja, maar het is natuurlijk veel leuker als je de fles zou brengen. Zou, want je doet het toch nietquote:Op woensdag 19 november 2008 15:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je weet dat er zoiets bestaat als de post?
Ja, gek nietwaar?quote:
Het lijkt mij doodnormaal dat ik niet door het land heen ga rijden om een fles champagne af te geven.quote:
Wie zegt niet dat ik je buurman misschien kan zijn ?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het lijkt mij doodnormaal dat ik niet door het land heen ga rijden om een fles champagne af te geven.
Wie zegt dat ik geen lekker wijf ben?quote:Als je nou een lekker wijf was... met twijfelachtige normen en waarden...
Ik. De ene is topbestuurder geweest, de andere ondernemer. Past niet in jouw profiel.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Wie zegt niet dat ik je buurman misschien kan zijn ?
Om te beginnen jijzelf, je claimt een man te zijn. Daarnaast had ik vandaag al een afspraak met een zeer aantrekkelijke dame, waarvan ik wist en weet dat het een zeer aantrekkelijke dame is. Dat geniet dan toch de voorkeur.quote:Wie zegt dat ik geen lekker wijf ben?
Ik kan dan nog steeds bij jou in de buurt zijn. Aha, nou begrijp ik je onvoorwaardelijk sympathie voor topbestuurders? Vertel je hem ook wel eens dat je een discussie met die vreselijke EG hebt?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik. De ene is topbestuurder geweest, de andere ondernemer. Past niet in jouw profiel.
[..]
Er zijn toch ook dagen dat er geen aantrekkelijk dame in het verschiet ligt? En op zondag mag je bovendien niet werken.quote:Om te beginnen jijzelf, je claimt een man te zijn. Daarnaast had ik vandaag al een afspraak met een zeer aantrekkelijke dame, waarvan ik wist en weet dat het een zeer aantrekkelijke dame is. Dat geniet dan toch de voorkeur.
quote:Op donderdag 20 november 2008 00:42 schreef Scaurus het volgende:
Maareh... krijgen de winnaars nog een prijs? Een lekkere mars of een grote bos bloemen thuisbezorgd? Een gratis FOK!abonnement? Een sticker op hun digitale voorhoofd waarmee ze de rest van het jaar mogen pronken?
Ik heb wel eens leukere award langs zien komen.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
Genomineerd voor niet de minste ereprijzen, dat biedt perspectief voor de toekomst. Ook leuk dat je met deze verkiezing nou eens een beetje inzicht krijgt in of berichten ook echt een beetje blijven hangen bij de diverse users, dat is dus zeker het geval.Ook een woord van dank aan de kiescommissie voor de weer vlekkeloze verkiezingen.
Daar geloof ik niks van, dit zijn de oscars onder de oscars.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb wel eens leukere award langs zien komen.
Zo zie je maar weer dat zo'n award aan de meest uiteenlopende persoonlijkheden ten deel kan vallen.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:26 schreef George-Butters het volgende:
Ik wil Rock feliciteren met z'n Sharon Dijksma award. Ik heb ooit de Erica Terpstra Award gewonnen en heb aan de lijve ondervonden hoe zwaar zo'n award is. Niks dan respect voor deze knul.
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:26 schreef George-Butters het volgende:
Ik wil Rock feliciteren met z'n Sharon Dijksma award. Ik heb ooit de Erica Terpstra Award gewonnen en heb aan de lijve ondervonden hoe zwaar zo'n award is. Niks dan respect voor deze knul.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:04 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik wil die Erica Terpstra Award!
Nee, jij hebt wel eens aangegeven niet uit mijn buurt te komen.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik kan dan nog steeds bij jou in de buurt zijn.
Nee, ik ben zelfs helemaal niet zo gelukkig met zijn manier van doen. Maar goed, ik zie die man 2x per jaar ofzo... hij blaast mij echter te hoog van de toren.quote:Aha, nou begrijp ik je onvoorwaardelijk sympathie voor topbestuurders? Vertel je hem ook wel eens dat je een discussie met die vreselijke EG hebt?![]()
Ik ben ook al met een aantrekkelijke dame getrouwd, dus wat dat betreft ben ik een geluksvogel...quote:Er zijn toch ook dagen dat er geen aantrekkelijk dame in het verschiet ligt?
Ik wel. Mijn beroep vereist dat.quote:En op zondag mag je bovendien niet werken.
Zo groen is het gras bij de buren niet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |