Het viel me allemaal mee,quote:Op zondag 16 november 2008 23:56 schreef Crane het volgende:
[..]![]()
Kom op Jorien, Feyenoord speelde maar hele korte periodes redelijk. Met het resultaat valt echter te leven.
quote:Op zondag 16 november 2008 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dit werd er serieus getoond op de schermen in de ArenA vandaag![]()
[ afbeelding ]
Een 16 jarige verdediger is laatst een contract aangeboden, naam ben ik vergeten.quote:Op zondag 16 november 2008 22:49 schreef Crane het volgende:
[..]
Wie dan precies? Fer? Pedro? Wijnaldum?
Bosz en het zooitje nu is net zo erg.quote:Op maandag 17 november 2008 00:20 schreef Juk het volgende:
En dat is allemaal te danken aan jou naamdrager...
quote:Op maandag 17 november 2008 00:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bosz en het zooitje nu is net zo erg.
quote:Op zondag 16 november 2008 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb al een mooi doekje in gedachte voor Ajax - Feyenoord.
Dit werd er serieus getoond op de schermen in de ArenA vandaag![]()
[ afbeelding ]
vind je dit soort uitspraken nou nog steeds grappig joh?quote:Op zondag 16 november 2008 22:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Och, zolang er nog kans is op de 8-1 voor Ajax in de 89e minuut tegen Feyenoord, blijven de meeste mensen wel zitten ja.
Volgens mij legde Feijenoord gewoon een degelijke, redelijk sterke, pot op de mat.quote:Op zondag 16 november 2008 23:56 schreef Crane het volgende:
[..]![]()
Kom op Jorien, Feyenoord speelde maar hele korte periodes redelijk. Met het resultaat valt echter te leven.
Inderdaad. Met een puntje in Enschede ben ik gewoon tevreden hoor.quote:Op maandag 17 november 2008 07:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Volgens mij legde Feijenoord gewoon een degelijke, redelijk sterke, pot op de mat.
Je speelt alleen voorin alsof je 2 A-junioren hebt staan... Ow, wacht...
Ach, dat komt ook een keer voor.quote:Op maandag 17 november 2008 11:13 schreef dill het volgende:
Wijnaldum had het gisteren ook niet, net als El Ahmadi. En dan zie je gewoon dat er veel te weinig (niks) wordt gecreëerd.
Ik vond gisteren één van de slechtste wedstrijden van dit seizoen. Ze waren echt heel slordig in de passing en wonnen bijna geen fysieke duels, iets wat normaal gesproken veel beter is.quote:Op zondag 16 november 2008 23:56 schreef Crane het volgende:
[..]![]()
Er was geen enkele speler die er gisteren bovenuit stak inderdaad. Daarom juist vind ik het knap dat je nog met een gelijkspelletje wegkomt, helemaal gezien het aantal blessures.quote:Op maandag 17 november 2008 11:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vond vandaag één van de slechtste wedstrijden dit seizoenen. Ze waren echt heel slordig en wonnen bijna geen fysieke duels, iets wat normaal gesproken veel beter is.
Die knul die door Arie Treffers wordt begeleid. Ben zijn naam ook even kwijt, staat wel in de VI van afgelopen week als het goed is.quote:Op maandag 17 november 2008 00:14 schreef Juk het volgende:
[..]
Een 16 jarige verdediger is laatst een contract aangeboden, naam ben ik vergeten.
Tim Eekman.quote:Op maandag 17 november 2008 17:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die knul die door Arie Treffers wordt begeleid. Ben zijn naam ook even kwijt, staat wel in de VI van afgelopen week als het goed is.
Luc Castagnois ofzo?quote:Op maandag 17 november 2008 17:59 schreef methodmich het volgende:
Eekman niet, dan bedoelde ik een ander. Samenwerking nog niet definitief rond geloof ik, maar zal vanavond eens vragen hoe het er mee staat.
Hij ziet het nut er niet van in.quote:Op maandag 17 november 2008 18:04 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik zie het nut niet van die samenwerking.In de VI stond dat ze in elk land met een club willen gaan werken.
Wat heeft Feyenoord hieraan?Zoals Derksen (geloof ik) zei zijn het allemaal vriendjes van elkaar dus het zal wel doorgaan.
Wat is het nut als zij in elk Europees land een club hebben.quote:Op maandag 17 november 2008 18:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij ziet het nut er niet van in.
Ik wel.![]()
Doen ze nu toch ook?quote:Op maandag 17 november 2008 18:42 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Wat is het nut als zij in elk Europees land een club hebben.
Denk je dat dat talent dan naar Feyenoord gaat?
Als die voetbalschool in Duitsland bijvoorbeeld HSV als club heeft is de kans kleiner dat zo'n talent naar Feyenoord komt.quote:Op maandag 17 november 2008 19:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Doen ze nu toch ook?
Waarom nou meteen weer het negatieve uit zo een bericht halen. Een samenwerking met clubs bied veel mogelijkheden. Dat zie je zelf hopelijk toch ook wel
Ligt er weer allemaal hoe dat financieel aangekleed gaan worden. Opzich is er niks met samenwerkingsverbanden, als het ons maar niks/niet te veel kost. Heb ondertussen wel genoeg van al die woenstijnen vol pareltjes alleen kwam er nooit één naar Rotterdam.quote:Op maandag 17 november 2008 19:25 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als die voetbalschool in Duitsland bijvoorbeeld HSV als club heeft is de kans kleiner dat zo'n talent naar Feyenoord komt.
Tuurlijk biedt het veel mogelijkheden al denk ik dat de kans klein is dat zo'n talent naar Feyenoord komt als die school/club een contract heeft met 1 club uit elk land in Europa. Sowieso kan ik me geen 1 speler herinneren die is gekomen door zo'n samenwerkingsverband die een meerwaarde was voor Feyenoord.
Boodschap is toch duidelijk, -normaal doen-quote:Op maandag 17 november 2008 23:11 schreef BB-boy het volgende:
Ik bedoel niet eens zozeer het onderwerp, maar meer de uitwerking
Inderdaad jammer dat er geen Ultra-TIFO-KAOS-vingerverf-bandieri van is gemaakt met bijbehorende pyrochoreo.quote:Op maandag 17 november 2008 23:11 schreef BB-boy het volgende:
Ik bedoel niet eens zozeer het onderwerp, maar meer de uitwerking
Het vingerverf gedeelte is juist wel goed gelukt.quote:Op maandag 17 november 2008 23:15 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Inderdaad jammer dat er geen Ultra-TIFO-KAOS-vingerverf-bandieri van is gemaakt met bijbehorende pyrochoreo.
quote:Ex-jeugdspeler Feyenoord leert veel bij Caen
Rajiv van la Parra werd deze zomer door Franse scouts weggeplukt uit de jeugdopleiding van Feyenoord. De zeventienjarige middenvelder maakte begin deze maand zijn debuut in dienst van Caen en geniet van wat hij meemaakt. “Ik zie dit allemaal als extraatjes.”
Van la Parra had in Rotterdam nog geen contract toen de scouts van Caen op bezoek kwamen. In het Algemeen Dagblad verhaalt de speler over wat volgde. “Caen had een duidelijk verhaal. Ze wilden mij voor drie seizoenen contracteren, maar omdat de stap naar Frankrijk groot zou worden, werd mij ook een vierde seizoen aangeboden. Als leerjaar, om te kunnen wennen aan het land en de speelwijze van Caen.”
De knoop werd doorgehakt en Van la Parra, jeugdinternational namens Nederland, koos voor het avontuur in Frankrijk. “Dat vatte meneer Bosz sportief op. Hij vertelde dat ze mij absoluut nog een contract hadden willen aanbieden, maar dat ik als B1-speler nog net te jong was. Hij begreep dat mijn besluit al vast stond en dat ik hoe dan ook zou vertrekken. Feyenoord zou mij in de gaten blijven houden, vertelde hij nog.”
Tussen zijn Franse medespelers en onder het bewind van trainer Franck Dumas gedijt Van la Parra goed, zo geeft hij in het dagblad aan. “Er waren mensen die deze stap niet slim vonden. Ik zat al negen jaar in de jeugdopleiding bij Feyenoord en heb ook nog een jaar bij Excelsior gespeeld. Dit voelde als een unieke kans. Caen is een mooie club waar een ster als William Gallas is opgeleid. Ik maak hier een andere voetbalcultuur mee."
"Ik word hier veel sterker", besluit Van la Parra. "Natuurlijk volg ik de ontwikkeling van Leroy Fer en Georginio Wijnaldum met veel interesse. Het is geweldig dat zij de kans krijgen. Maar het betekent niet dat ik spijt heb van deze stap. Dit was de juiste beslissing, dat voel ik echt elke dag.’’
Ik denk een 4 jarig contract + de bijbehorende centjes.quote:Op maandag 17 november 2008 23:30 schreef Kopbal het volgende:
Vraag me nog steeds af wat zo'n jongen nou beweegt om naar een nietszeggende Franse club te gaan.
Tsjah, dat contract had hij bij Feyenoord ook wel gekregen.quote:Op maandag 17 november 2008 23:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk een 4 jarig contract + de bijbehorende centjes.
Noemt hij d'r 1, lijstje van Feyenoord zou niet veel minder zijn waarschijnlijk.quote:Tussen zijn Franse medespelers en onder het bewind van trainer Franck Dumas gedijt Van la Parra goed, zo geeft hij in het dagblad aan. “Er waren mensen die deze stap niet slim vonden. Ik zat al negen jaar in de jeugdopleiding bij Feyenoord en heb ook nog een jaar bij Excelsior gespeeld. Dit voelde als een unieke kans. Caen is een mooie club waar een ster als William Gallas is opgeleid. Ik maak hier een andere voetbalcultuur mee."
Ook de goede Nederlandse voetballers Edwin Gorter en Piet den Boer hebben er gespeeld hoor!quote:Op maandag 17 november 2008 23:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Noemt hij d'r 1, lijstje van Feyenoord zou niet veel minder zijn waarschijnlijk.
Vergeet niet dat er bij Feyenoord normaliter niet zoveel jeugd doorbreekt. Misschien is dat bij die Franse club wel anders.quote:Op maandag 17 november 2008 23:34 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tsjah, dat contract had hij bij Feyenoord ook wel gekregen.
En aan de centjes moet je op die leeftijd toch helemaal niet denken? Maargoed, ik weet ook wel dat dat vaak anders ligt.
Wijnaldum ging niet voor niets van Sparta naar Feyenoordquote:Op dinsdag 18 november 2008 03:55 schreef bikkeltje2 het volgende:
Jeugd heeft de toekomst ... maar niet bij Feyenoord.
Eigenlijk is er maar één echte rotterdamse club: SPARTA
quote:Op dinsdag 18 november 2008 07:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb nog een tips voor de scouts, speel FM doet Everton ook!
Die mening had ie niet. Het zou hem alleen niets verbazen als Feyenoord hem zou halen volgens mij. En dat is nog logisch ook. Jong en (wordt) beter dan Timmer waarschijnlijk. 1 + 1 = 2.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:29 schreef Kopbal het volgende:
Derksen is van mening dat Feyenoord Kenneth Vermeer moet halen.
quote:Landzaat en Slory: Gedeelde smart
ROTTERDAM - Voor Denny Landzaat en Andwélé Slory is het einde van hun lange lijdensweg in zicht. Na een revalidatie van gedeelde smart maakten de beide Feyenoorders gisteravond hun rentree bij de beloftes in het bekerduel met Jong FC Dordrecht.
afbeelding vergroten Andwélé Slory. FOTO ANP
Landzaat en Slory trokken de afgelopen maanden veel met elkaar op. Beiden zaten ze dan ook min of meer in het zelfde schuitje. Zowel Landzaat als Slory sukkelde van de ene naar de andere hamstringblessure. Met dank aan de Amsterdamse fysiotherapeut Leo Echteld, waar het duo uiteindelijk zijn heil zocht, lijken de klachten nu verleden tijd.
,,Ik voel me vrij,'' sprak Slory nadat hij 45 minuten pijnvrij had doorstaan. ,,Ik heb een paar keer voluit kunnen sprinten en durfde acties te maken. Ik denk er ook niet meer aan. Dat was de vorige keer toen ik geblesseerd was wel het geval. Ik heb geleerd om naar mijn lichaam te luisteren. Of ik zondag tegen ADO Den Haag al weer kan spelen, is aan de trainer. Als hij me nodig heeft, zeg ik geen nee. Maar ik zou het liefst eerst nog een wedstrijd in het tweede spelen.''
Wat Landzaat betreft zit hij dit weekeinde weer bij de selectie. ,,Ik ben blij dat de jongeren hun kans hebben gegrepen, maar ik sta te popelen om zelf weer in de Kuip te spelen,'' sprak hij. ,,Ik ben blij dat ik deze wedstrijd goed doorstaan heb, wat mij betreft had ik langer dan een helft gespeeld. Het is natuurlijk nog afwachten hoe de reactie is, maar mijn gevoel is goed.''
De routinier is al sinds de eerste speeldag uit de roulatie. Landzaat raakte na de uitwedstrijd tegen Heracle tijdens de training geblesseerd aan zijn rechter hamstring. ,,Omdat ik snel wilde terugkomen, heb ik de linkerkant verrekt. Daarna liep ik rechts een scheurtje op.''
Slory kent het probleem. Ook zijn hardnekkige blessure schoot van links (trainingskamp in Oostenrijk) naar rechts (kortstondige rentree tegen Volendam). ,,Eigenlijk ben ik al anderhalf jaar geblesseerd,'' zegt de spits, die vorig seizoen in zijn eerste wedstrijd voor Feyenoord een gebroken middenvoetsbeentje opliep. ,,Ik heb sindsdien altijd wat gehad. Ik hoop dat ik er nu vanaf ben.''
Ook Danny Buijs was van plan om gisteravond op Varkenoord zijn rentree te maken. Vlak voor de aftrap moest de verdediger zich echter ziek afmelden. Uitgerekend de vervanger van Buijs, Ruben Barends, maakte al vroeg in de wedstrijd de fout die Jong FC Dordrecht - na een perfect uitgevoerde counter - aan een voorsprong hielp. Kelvin Leerdam stelde met twee goals orde op zaken, waarna Timothy Derijck vanaf elf meter ook nog voor 3-1 zorgde.
quote:UITGEDUNDE SELECTIE WERKT TOE NAAR DUEL MET ADO DEN HAAG
Gertjan Verbeek werkte dinsdagochtend op Varkenoord met een gecombineerde groep van de eerste en de beloftenselectie toe naar het duel met ADO Den Haag van komende zondag. Vanwege interlandverplichtingen en blessures was een groot deel van de spelersgroep afwezig. Verbeek liet de spelers die wel aanwezig waren onder meer diverse positiespellen en een afwerkoefening doen.
Leroy Fer sloot dinsdagochtend weer aan bij de groepstraining. De middenvelder bleef vorige week ziek thuis en miste hierdoor de wedstrijden tegen HHC Hardenberg en FC Twente. Fer kwam de voorbije dagen via een individueel programma weer op kracht en is inmiddels hersteld.
Denny Landzaat en Andwélé Slory maakten maandagavond hun rentree bij het beloftenelftal tijdens het gewonnen bekerduel met Jong FC Dordrecht. Beide spelers speelden de eerste helft mee en kenden dinsdag geen reactie op de geleverde inspanning, waardoor zij gewoon met de groep mee konden trainen. Landzaat en Slory stonden allebei wekenlang buitenspel wegens hamstringklachten.
Luigi Bruins werkte met conditie- en hersteltrainer Bjorn Rekelhof individueel aan zijn herstel. De middenvelder viel in de beginfase van het bekerduel met HHC Hardenberg geblesseerd uit na een grove charge van een van de Hardenbergers.
Bruins hield er een pijnlijk bovenbeen aan over en was niet inzetbaar tegen FC Twente. De middenvelder hoopt op tijd hersteld te zijn voor de ontmoeting met ADO Den Haag van komende zondag in De Kuip.
Dacht dat je op de uitzending van VI van gisteren doeldequote:Op dinsdag 18 november 2008 12:40 schreef Kopbal het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)KanPSVNietPikken.htm
Op 5 minuten.
Alsof Ajax Vermeer laat gaan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:36 schreef dill het volgende:
[..]
Die mening had ie niet. Het zou hem alleen niets verbazen als Feyenoord hem zou halen volgens mij. En dat is nog logisch ook. Jong en (wordt) beter dan Timmer waarschijnlijk. 1 + 1 = 2.
Maar genoeg joden, dus laat m lekker op de bank zitten daar.
Hij wil niet bijtekenenquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:16 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Alsof Ajax Vermeer laat gaan.Die staat nu prima te keepen, en zal Stekelenburg opvolgen als hij vertrekt.
Wij hebben Ekramy nog onder contract staan, en Mulder, Kostas en Darley. Ik zie het nut van Vermeer niet zo in.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:36 schreef dill het volgende:
[..]
Die mening had ie niet. Het zou hem alleen niets verbazen als Feyenoord hem zou halen volgens mij. En dat is nog logisch ook. Jong en (wordt) beter dan Timmer waarschijnlijk. 1 + 1 = 2.
Maar genoeg joden, dus laat m lekker op de bank zitten daar.
quote:Feyenoord legt verscherpte veiligheidsmaatregelen uit
Naar aanleiding van de verscherpte veiligheidsmaatregelen bij de wedstrijd Feyenoord tegen Fc Utrecht heeft de club veel vragen en opmerkingen van supporters over dit onderwerp ontvangen. Supporters op de zogenoemde ‘Gele zijde’ werden geconfronteerd met een controle op identiteitsbewijzen. Dit zorgde voor extra oponthoud bij de toegangspoorten en irritatie bij supporters.
Ruim twee jaar geleden werd Feyenoord door de Gemeente Rotterdam verplicht een persoonsgebonden seizoenkaart in te voeren. Van de club werd verlangd dat alle seizoenkaarthouders een pasfoto zouden inleveren en dat alleen de houder van een seizoenkaart de kaart ook daadwerkelijk zou kunnen gebruiken. Niet alleen vanwege de praktische uitvoering hiervan (het verzamelen van 35.000 pasfoto’s en de controle hierop) wilde Feyenoord de invoering van zo’n kaart voorkomen. De club wilde ook graag dat de seizoenkaart voor het bezoek aan thuiswedstrijden overdraagbaar bleef en derhalve niet persoonsgebonden werd. Feyenoord ging hierop gesprekken aan met de Gemeente Rotterdam. Uitvloeisel van deze gesprekken was onder andere dat Feyenoord intensief zou gaan controleren op het bezit van identiteitsbewijzen.
Dit is uitgemond in een steekproefsgewijze controle en dan alleen bij wedstrijden met enig of een hoog risico. Bij die wedstrijden wordt in een vooraf bepaalde sector intensief gecontroleerd. Bij wedstrijden zonder risico wordt op een vooraf bepaalde plaats incidenteel gecontroleerd.
De afspraken over het controleren op ID bewijzen vormen onderdeel van het Convenant dat jaarlijks wordt afgesloten tussen Feyenoord, Stadion Feijenoord, de Gemeente Rotterdam, de Politie Rotterdam Rijnmond en het Openbaar Ministerie. Feyenoord is derhalve verplicht om uitvoering te geven aan de afspraken. De club is wel naarstig op zoek naar methoden om de overlast zo veel mogelijk te beperken.
zijn goede gesprekken geweest danquote:De club wilde ook graag dat de seizoenkaart voor het bezoek aan thuiswedstrijden overdraagbaar bleef en derhalve niet persoonsgebonden werd. Feyenoord ging hierop gesprekken aan met de Gemeente Rotterdam. Uitvloeisel van deze gesprekken was onder andere dat Feyenoord intensief zou gaan controleren op het bezit van identiteitsbewijzen.
Koop een SCC voor Ajax dan. Ben je gelijk van dat probleem af.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Ajax kan de beste spitsen in de eredivisie kopen ( berg )
En wij hebben een oude man van 32 ofzo die pas 2 wedstrijden gespeeld heeft![]()
Wat een wanbeleid
Ja, wij hebben ook even 15 miljoen om opzij te leggen voor Berg.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Ajax kan de beste spitsen in de eredivisie kopen ( berg )
En wij hebben een oude man van 32 ofzo die pas 2 wedstrijden gespeeld heeft![]()
Wat een wanbeleid
tja, Feyenoord had Suarez ook gelijk moet halen bij Groningen, net als Huntelaar bij Heerenveen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:10 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, wij hebben ook even 15 miljoen om opzij te leggen voor Berg.Het is wanbeleid dat we Berg 2 jaar geleden niet gescout hebben. Net zo goed wanbeleid van Ajax trouwens, maar die zetten het nu recht met geld.
Ik vraag me overigens af of die wel naar Amsterdam wil, ik denk dat ie liever naar een grote club gaat na nog een half jaar of jaartje Groningen.
heeft ie alquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:08 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Koop een SCC voor Ajax dan. Ben je gelijk van dat probleem af.
SCC.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:21 schreef Crane het volgende:
Nilsson.Wat een waardeloze aankoop zou dat zijn.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:28 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
SCC.wat een waardeloze aankoop zou dat voor jou zijn
quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:37 schreef ruud_fr het volgende:
mooi, hoeven we die kutkop van je nooit in De Kuip te zien
Nadat Twente en Groningen eerst vriendelijk bedankt hebben.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Triest toch, zo Nilsson WIL naar feyenoord, en dan kan het nog niet.
Samenwerking is onduidelijk. Feyenoord oriënteert zich wel nadrukkelijk in Brazilië, getuige de reis langs Internacional en São Paulo. De kans is zeker aanwezig dat ze het project van Treffers, Jansen junior en Plomp op de één of andere manier gaan steunen.quote:Op maandag 17 november 2008 17:59 schreef methodmich het volgende:
Eekman niet, dan bedoelde ik een ander. Samenwerking nog niet definitief rond geloof ik, maar zal vanavond eens vragen hoe het er mee staat.
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat Feyenoord Berg wel heeft gescout, maar dat door dat door het aantrekken van Makaay, van Bronckhorst, De Cler en Hofland er geen geld meer was voor een pure 2e spits. Daarnaast zou Berg nooit zijn gekomen naar Feyenoord, aangezien hij per se naar een club wilde waar hij veel wedstrijden zou spelen en met Makaay voor zich zou dat lastig worden vooraf gezien.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:10 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, wij hebben ook even 15 miljoen om opzij te leggen voor Berg.Het is wanbeleid dat we Berg 2 jaar geleden niet gescout hebben. Net zo goed wanbeleid van Ajax trouwens, maar die zetten het nu recht met geld.
Ik vraag me overigens af of die wel naar Amsterdam wil, ik denk dat ie liever naar een grote club gaat na nog een half jaar of jaartje Groningen.
Berg stond minimaal op het scoutingslijstje sinds hij in de B speelde.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Achteraf zeggen dat je Berg ook wilde is altijd makkelijk.
Zeker een uitspraak van gladjanus Bosz?
Met hem nog 1000 andere waarschijnlijk. Dat wil niet meteen zeggen dat je iedereen die op die lijst staat wilt hebben.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:36 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Berg stond minimaal op het scoutingslijstje sinds hij in de B speelde.
Ooit erover gedacht dat je Berg EN Makaay samen in een 4-4-2 systeem kan opstellen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat Feyenoord Berg wel heeft gescout, maar dat door dat door het aantrekken van Makaay, van Bronckhorst, De Cler en Hofland er geen geld meer was voor een pure 2e spits. Daarnaast zou Berg nooit zijn gekomen naar Feyenoord, aangezien hij per se naar een club wilde waar hij veel wedstrijden zou spelen en met Makaay voor zich zou dat lastig worden vooraf gezien.
Daar ging het niet over. Crane suggereerde dat Berg nooit gescout is. Dat is hij wel degelijk.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Met hem nog 1000 andere waarschijnlijk. Dat wil niet meteen zeggen dat je iedereen die op die lijst staat wilt hebben.
In het beleidsplan van Bos staat dat de bedoeling is dat er 4-3-3 wordt gespeeld en ook BvM was niet van plan met 2 spitsen te spelen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ooit erover gedacht dat je Berg EN Makaay samen in een 4-4-2 systeem kan opstellen?
inkoppertje maar deze selectie is al humor!!!quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:06 schreef TJDoornbos het volgende:
4-3-3 met deze selectie is helemaal humor!!
Pfff hoe koen je nou in een beleidsplan zetten in welke formatie er gevoetbald moet wordenquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
In het beleidsplan van Bos staat dat de bedoeling is dat er 4-3-3 wordt gespeeld en ook BvM was niet van plan met 2 spitsen te spelen.
Dat zei ik een maandje geleden ook al. Zitten nu al diverse clubs achter hem aan dus de vraagprijs zal wel wat omhoog zijn gegaan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:29 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik zou die van Wolfswinkel graag bij Feyenoord zien.
Die moet toch wel te halen zijn?
Lee is uiteraard veel beter.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ooit erover gedacht dat je Berg EN Makaay samen in een 4-4-2 systeem kan opstellen?
Waar haal je dat?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:26 schreef methodmich het volgende:Verder zal Timothy Derijck in de winterstop naar alle waarschijnlijkheid (95 %) vertrekken naar Club Brugge.
Heb je daar niks beters te doen dan van internetcafe naar internetcafe te hoppen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:56 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
het ziet er koud uit in Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |