Dat niet; hij meldt zich af i.v.m. een blessure.quote:Op zondag 16 november 2008 21:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij kan niet alleen goed voetballen, hij is ook nog behoorlijk snugger!
Ja, je moet toch een excuus hebben he.quote:Op zondag 16 november 2008 21:51 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat niet; hij meldt zich af i.v.m. een blessure.
Wat moet ie uberhaupt bij dat gedrocht en niet bij Jong Oranje? Daar zou ie meteen de beste speler zijn. Of is jong Oranje nu opgeheven?quote:Op zondag 16 november 2008 21:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, je moet toch een excuus hebben he.Zal volgende week wel weer gewoon meedoen.
Ze gaan het ook niet verlengen, maar laten ze gewoon gratis de deur uitlopen.quote:Op zondag 16 november 2008 20:29 schreef Crane het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vind dat er verdacht weinig contracten van (jeugd)spelers open gebroken worden?
Ja, haha.quote:Op zondag 16 november 2008 22:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze gaan het ook niet verlengen, maar laten ze gewoon gratis de deur uitlopen.
Jong Oranje is niet meer inderdaad, dat gaat nu verder onder de naam Beloftenelftal.quote:Op zondag 16 november 2008 21:57 schreef Crane het volgende:
[..]
Wat moet ie uberhaupt bij dat gedrocht en niet bij Jong Oranje? Daar zou ie meteen de beste speler zijn. Of is jong Oranje nu opgeheven?
De Guzman wordt sowieso verkocht wees daar maar niet bang over. Verder zit je weer te zoeken naar iets om op te kankeren, terwijl jij net zo goed als ik weet dat ze bezig zijn met het verlengen van (jeugd)contracten.quote:Op zondag 16 november 2008 22:12 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, haha.
Met De Guzman en Biseswar is dit een zeer realistisch scenario zoals het er nu naar uitziet.
Met een 1-jarig contract waarbij ook nog eens 25 % van de transfersom naar de talent pool-investeerders gaat en de helft ofzo naar z'n zaakwaarnemer.quote:Op zondag 16 november 2008 22:15 schreef Happel het volgende:
[..]
De Guzman wordt sowieso verkocht wees daar maar niet bang over.
Nee hoor. Vandaag een punt uit Enschede meegenomen, dat is voor elke eredivisieclub netjes. Voor de rest valt er weinig te zeggen over vandaag.quote:Verder zit je weer te zoeken naar iets om op te kankeren,
Dat weet ik dus niet, en daarom vraag ik het.quote:terwijl jij net zo goed als ik weet dat ze bezig zijn met het verlengen van (jeugd)contracten.
Moet je dit topic wat vaker lezen. In de afgelopen weken zijn de contracten van enkele jeugdspelers verlengd.quote:Op zondag 16 november 2008 22:19 schreef Crane het volgende:
Dat weet ik dus niet, en daarom vraag ik het.
geniaalquote:Op zondag 16 november 2008 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb al een mooi doekje in gedachte voor Ajax - Feyenoord.
Dit werd er serieus getoond op de schermen in de ArenA vandaag![]()
[ afbeelding
Och, zolang er nog kans is op de 8-1 voor Ajax in de 89e minuut tegen Feyenoord, blijven de meeste mensen wel zitten ja.quote:Op zondag 16 november 2008 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[ afbeelding ]
OMG, dat is wel heel triest.quote:Op zondag 16 november 2008 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[ afbeelding ]
Wie dan precies? Fer? Pedro? Wijnaldum?quote:Op zondag 16 november 2008 22:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet je dit topic wat vaker lezen. In de afgelopen weken zijn de contracten van enkele jeugdspelers verlengd.
quote:Op zondag 16 november 2008 23:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord viel me mee vandaag, goed gespeeld.
Volg het nieuws en zeur niet zo.quote:Op zondag 16 november 2008 22:49 schreef Crane het volgende:
[..]
Wie dan precies? Fer? Pedro? Wijnaldum?
Het viel me allemaal mee,quote:Op zondag 16 november 2008 23:56 schreef Crane het volgende:
[..]![]()
Kom op Jorien, Feyenoord speelde maar hele korte periodes redelijk. Met het resultaat valt echter te leven.
quote:Op zondag 16 november 2008 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[ afbeelding ]
Een 16 jarige verdediger is laatst een contract aangeboden, naam ben ik vergeten.quote:Op zondag 16 november 2008 22:49 schreef Crane het volgende:
[..]
Wie dan precies? Fer? Pedro? Wijnaldum?
Bosz en het zooitje nu is net zo erg.quote:Op maandag 17 november 2008 00:20 schreef Juk het volgende:
En dat is allemaal te danken aan jou naamdrager...
quote:Op maandag 17 november 2008 00:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bosz en het zooitje nu is net zo erg.
quote:Op zondag 16 november 2008 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[ afbeelding ]
vind je dit soort uitspraken nou nog steeds grappig joh?quote:Op zondag 16 november 2008 22:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Och, zolang er nog kans is op de 8-1 voor Ajax in de 89e minuut tegen Feyenoord, blijven de meeste mensen wel zitten ja.
Volgens mij legde Feijenoord gewoon een degelijke, redelijk sterke, pot op de mat.quote:Op zondag 16 november 2008 23:56 schreef Crane het volgende:
[..]![]()
Kom op Jorien, Feyenoord speelde maar hele korte periodes redelijk. Met het resultaat valt echter te leven.
Inderdaad. Met een puntje in Enschede ben ik gewoon tevreden hoor.quote:Op maandag 17 november 2008 07:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Volgens mij legde Feijenoord gewoon een degelijke, redelijk sterke, pot op de mat.
Je speelt alleen voorin alsof je 2 A-junioren hebt staan... Ow, wacht...
Ach, dat komt ook een keer voor.quote:Op maandag 17 november 2008 11:13 schreef dill het volgende:
Wijnaldum had het gisteren ook niet, net als El Ahmadi. En dan zie je gewoon dat er veel te weinig (niks) wordt gecreëerd.
Ik vond gisteren één van de slechtste wedstrijden van dit seizoen. Ze waren echt heel slordig in de passing en wonnen bijna geen fysieke duels, iets wat normaal gesproken veel beter is.quote:Op zondag 16 november 2008 23:56 schreef Crane het volgende:
[..]![]()
Er was geen enkele speler die er gisteren bovenuit stak inderdaad. Daarom juist vind ik het knap dat je nog met een gelijkspelletje wegkomt, helemaal gezien het aantal blessures.quote:Op maandag 17 november 2008 11:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vond vandaag één van de slechtste wedstrijden dit seizoenen. Ze waren echt heel slordig en wonnen bijna geen fysieke duels, iets wat normaal gesproken veel beter is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |