Even dezelfde vraag als Sjimz hier kreeg : Hoeveel wedstrijden heb jij Urby dit seizoen zien spelen, hij heeft namelijk alle posities op links al gehad en speelde constant goed..quote:Op zondag 16 november 2008 21:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Tot Furby weer als linksback moet gaan prutsen als iedereen fit is.
Laat maar.
Voor wie zou hij plaats moeten maken dan?quote:Op zondag 16 november 2008 21:04 schreef sjimz het volgende:
Tot hij weer op de bank belandt als iedereen weer fit is.
Met een revaliderende Slory en een verhuurde Lee moet je wel scherp blijven natuurlijk.quote:Op zondag 16 november 2008 21:12 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Voor wie zou hij plaats moeten maken dan?
Ik denk Slory als hij weer fit is.quote:Op zondag 16 november 2008 21:12 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Voor wie zou hij plaats moeten maken dan?
Heb je ook niet, maar in deze geef ik je gelijk.quote:Op zondag 16 november 2008 21:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk Slory als hij weer fit is.
Ook al verprutst Slory kansen bij het leven, ikzelf vind hem een betere voetballer dan Biseswar.
Maar ja ik zal er wel weer geen verstand van hebben
Ok, hier hou ik op met het met je eens zijn.quote:Op zondag 16 november 2008 21:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk Slory als hij weer fit is.
Ook al verprutst Slory kansen bij het leven, ikzelf vind hem een betere voetballer dan Biseswar.
Maar ja ik zal er wel weer geen verstand van hebben
De officiele Feyenoord blessure-lijst, editie 16-11-2008:quote:Op zondag 16 november 2008 21:20 schreef H.M.Murdock het volgende:
Met Mols en wellicht Timmer, Wijnaldum en Bahia erbij. Op hoeveel staat de blessureteller?
quote:Feyenoord wil Nilsson, maar moet eerst verkopen
Gertjan Verbeek hoopt Lasse Nilsson voor Feyenoord aan te kunnen trekken, maar de clubleiding heeft de oefenmeester laten weten dat er eerst spelers verkocht moeten worden. Verbeek sprak al met Nilsson die momenteel in de Ligue 1 bij Saint-Étienne zijn brood verdient. “Hij zou een prima aanwinst zijn”, aldus de trainer. Verbeek en Nilsson kennen elkaar al van hun gezamenlijke tijd bij SC Heerenveen. Maar het is nog maar de vraag of de twee in Rotterdam te herenigen zijn, aangezien Feyenoord geen geld in kas heeft. "Ik moet ook nog de zekerheid hebben dat ik iemand mag halen als we een speler verkocht hebben," aldus de coach.
Gezien het feit dat Michael Mols zeker enkele weken uit de roulatie is door de blessure die hij opliep tegen FC Twente (1-1), lijkt aanvallende versterking gewenst voor Feyenoord. Het blijft echter afwachten hoeveel de financiële situatie in Rotterdam-Zuid toelaat.
Vincken, Buijs, Landzaat, Fer, Schet?quote:Op zondag 16 november 2008 21:27 schreef Crane het volgende:
[..]
De officiele Feyenoord blessure-lijst, editie 16-11-2008:
Mols (pas na de winterstop weer terug (?) )
Wijnaldum
De Guzman
Vlaar (pas begin 2009 weer terug)
Lucius
Tomasson
Biseswar (pas na de winterstop weer terug)
Greene (pas na de winterstop weer terug)
Slory
Bruins
Nog onduidelijk, maar waarschijnlijk snel terug:
Bahia
Timmer
Wijnaldum
Fer was ziek volgens mij, dus die kan volgende week wel weer meedoen.quote:Op zondag 16 november 2008 21:33 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Vincken, Buijs, Landzaat, Fer, Schet?
Wordt aardig een sport om het bij te houden idd, Hofs maar terug halen in de winterstop?quote:
Hij wil wel zelf terug in principe, zei ie.quote:Op zondag 16 november 2008 21:42 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Wordt aardig een sport om het bij te houden idd, Hofs maar terug halen in de winterstop?
quote:Op zondag 16 november 2008 21:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Stuur maar een PM of TR als ie weer eens geupdate moet worden
http://www.fcupdate.nl/buiten_spel/quote:Andwele Slory Hamstringblessure
Denny Landzaat Hamstringblessure
Jon Dahl Tomasson Enkelblessure
Jonathan De Guzman Bovenbeenblessure
Leroy Fer Ziek
Luigi Bruins Knieblessure
Ron Vlaar Zware knieblessure
Serginho Greene Knieblessure
Theo Lucius Teenblessure
Tim Vincken Bovenbeenblessure
Weet jij alle blessures van de overige spelers?quote:Op zondag 16 november 2008 21:46 schreef _Mike_ het volgende:
Crane misschien heb je hier iets aan.
[..]
http://www.fcupdate.nl/buiten_spel/
quote:Op zondag 16 november 2008 21:46 schreef Crane het volgende:
Wijnaldum heeft zich ook afgemeld voor Oranje Btrouwens.
Nou ja, Van Marwijk kent hem en zo dik zitten we niet in de verdedigers. Bovendien speelt ie best redelijk. Dus zo klein is die kans nou ook weer niet... Als ie geblesseerd terugkomt mag ie wat mij betreft in de winterstop optiefen trouwens.quote:Op zondag 16 november 2008 21:47 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wijnaldum
Hofland niet dus, maar die denkt dat hij nog serieus een kans maakt om aan het aankomende WK mee te doen
Jezus wat een waslijstquote:Op zondag 16 november 2008 21:27 schreef Crane het volgende:
[..]
De officiele Feyenoord blessure-lijst, editie 16-11-2008:
Pas na de winterstop weer terug:
Michael Mols(?)
Ron Vlaar
Diego Biseswar
Serginho Greene
Tim Vincken
Revalidatie, binnen enkele weken terug:
Jonathan De Guzman
Theo Lucius
Jon Dahl Tomasson
Andwele Slory
Luigi Bruins
Denny Landzaat
Leroy Fer
Danny Buijs
Mitchell Schet
Nog onduidelijk, maar waarschijnlijk snel terug:
André Bahia
Henk Timmer
Georginio Wijnaldum
Hij kan niet alleen goed voetballen, hij is ook nog behoorlijk snugger!quote:Op zondag 16 november 2008 21:46 schreef Crane het volgende:
Wijnaldum heeft zich ook afgemeld voor Oranje Btrouwens.
Dat niet; hij meldt zich af i.v.m. een blessure.quote:Op zondag 16 november 2008 21:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij kan niet alleen goed voetballen, hij is ook nog behoorlijk snugger!
Ja, je moet toch een excuus hebben he.quote:Op zondag 16 november 2008 21:51 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat niet; hij meldt zich af i.v.m. een blessure.
Wat moet ie uberhaupt bij dat gedrocht en niet bij Jong Oranje? Daar zou ie meteen de beste speler zijn. Of is jong Oranje nu opgeheven?quote:Op zondag 16 november 2008 21:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, je moet toch een excuus hebben he.Zal volgende week wel weer gewoon meedoen.
Ze gaan het ook niet verlengen, maar laten ze gewoon gratis de deur uitlopen.quote:Op zondag 16 november 2008 20:29 schreef Crane het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vind dat er verdacht weinig contracten van (jeugd)spelers open gebroken worden?
Ja, haha.quote:Op zondag 16 november 2008 22:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze gaan het ook niet verlengen, maar laten ze gewoon gratis de deur uitlopen.
Jong Oranje is niet meer inderdaad, dat gaat nu verder onder de naam Beloftenelftal.quote:Op zondag 16 november 2008 21:57 schreef Crane het volgende:
[..]
Wat moet ie uberhaupt bij dat gedrocht en niet bij Jong Oranje? Daar zou ie meteen de beste speler zijn. Of is jong Oranje nu opgeheven?
De Guzman wordt sowieso verkocht wees daar maar niet bang over. Verder zit je weer te zoeken naar iets om op te kankeren, terwijl jij net zo goed als ik weet dat ze bezig zijn met het verlengen van (jeugd)contracten.quote:Op zondag 16 november 2008 22:12 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, haha.
Met De Guzman en Biseswar is dit een zeer realistisch scenario zoals het er nu naar uitziet.
Met een 1-jarig contract waarbij ook nog eens 25 % van de transfersom naar de talent pool-investeerders gaat en de helft ofzo naar z'n zaakwaarnemer.quote:Op zondag 16 november 2008 22:15 schreef Happel het volgende:
[..]
De Guzman wordt sowieso verkocht wees daar maar niet bang over.
Nee hoor. Vandaag een punt uit Enschede meegenomen, dat is voor elke eredivisieclub netjes. Voor de rest valt er weinig te zeggen over vandaag.quote:Verder zit je weer te zoeken naar iets om op te kankeren,
Dat weet ik dus niet, en daarom vraag ik het.quote:terwijl jij net zo goed als ik weet dat ze bezig zijn met het verlengen van (jeugd)contracten.
Moet je dit topic wat vaker lezen. In de afgelopen weken zijn de contracten van enkele jeugdspelers verlengd.quote:Op zondag 16 november 2008 22:19 schreef Crane het volgende:
Dat weet ik dus niet, en daarom vraag ik het.
geniaalquote:Op zondag 16 november 2008 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb al een mooi doekje in gedachte voor Ajax - Feyenoord.
Dit werd er serieus getoond op de schermen in de ArenA vandaag![]()
[ afbeelding
Och, zolang er nog kans is op de 8-1 voor Ajax in de 89e minuut tegen Feyenoord, blijven de meeste mensen wel zitten ja.quote:Op zondag 16 november 2008 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[ afbeelding ]
OMG, dat is wel heel triest.quote:Op zondag 16 november 2008 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[ afbeelding ]
Wie dan precies? Fer? Pedro? Wijnaldum?quote:Op zondag 16 november 2008 22:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet je dit topic wat vaker lezen. In de afgelopen weken zijn de contracten van enkele jeugdspelers verlengd.
quote:Op zondag 16 november 2008 23:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord viel me mee vandaag, goed gespeeld.
Volg het nieuws en zeur niet zo.quote:Op zondag 16 november 2008 22:49 schreef Crane het volgende:
[..]
Wie dan precies? Fer? Pedro? Wijnaldum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |