Het viel me allemaal mee,quote:Op zondag 16 november 2008 23:56 schreef Crane het volgende:
[..]![]()
Kom op Jorien, Feyenoord speelde maar hele korte periodes redelijk. Met het resultaat valt echter te leven.
quote:Op zondag 16 november 2008 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dit werd er serieus getoond op de schermen in de ArenA vandaag![]()
[ afbeelding ]
Een 16 jarige verdediger is laatst een contract aangeboden, naam ben ik vergeten.quote:Op zondag 16 november 2008 22:49 schreef Crane het volgende:
[..]
Wie dan precies? Fer? Pedro? Wijnaldum?
Bosz en het zooitje nu is net zo erg.quote:Op maandag 17 november 2008 00:20 schreef Juk het volgende:
En dat is allemaal te danken aan jou naamdrager...
quote:Op maandag 17 november 2008 00:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bosz en het zooitje nu is net zo erg.
quote:Op zondag 16 november 2008 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb al een mooi doekje in gedachte voor Ajax - Feyenoord.
Dit werd er serieus getoond op de schermen in de ArenA vandaag![]()
[ afbeelding ]
vind je dit soort uitspraken nou nog steeds grappig joh?quote:Op zondag 16 november 2008 22:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Och, zolang er nog kans is op de 8-1 voor Ajax in de 89e minuut tegen Feyenoord, blijven de meeste mensen wel zitten ja.
Volgens mij legde Feijenoord gewoon een degelijke, redelijk sterke, pot op de mat.quote:Op zondag 16 november 2008 23:56 schreef Crane het volgende:
[..]![]()
Kom op Jorien, Feyenoord speelde maar hele korte periodes redelijk. Met het resultaat valt echter te leven.
Inderdaad. Met een puntje in Enschede ben ik gewoon tevreden hoor.quote:Op maandag 17 november 2008 07:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Volgens mij legde Feijenoord gewoon een degelijke, redelijk sterke, pot op de mat.
Je speelt alleen voorin alsof je 2 A-junioren hebt staan... Ow, wacht...
Ach, dat komt ook een keer voor.quote:Op maandag 17 november 2008 11:13 schreef dill het volgende:
Wijnaldum had het gisteren ook niet, net als El Ahmadi. En dan zie je gewoon dat er veel te weinig (niks) wordt gecreëerd.
Ik vond gisteren één van de slechtste wedstrijden van dit seizoen. Ze waren echt heel slordig in de passing en wonnen bijna geen fysieke duels, iets wat normaal gesproken veel beter is.quote:Op zondag 16 november 2008 23:56 schreef Crane het volgende:
[..]![]()
Er was geen enkele speler die er gisteren bovenuit stak inderdaad. Daarom juist vind ik het knap dat je nog met een gelijkspelletje wegkomt, helemaal gezien het aantal blessures.quote:Op maandag 17 november 2008 11:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vond vandaag één van de slechtste wedstrijden dit seizoenen. Ze waren echt heel slordig en wonnen bijna geen fysieke duels, iets wat normaal gesproken veel beter is.
Die knul die door Arie Treffers wordt begeleid. Ben zijn naam ook even kwijt, staat wel in de VI van afgelopen week als het goed is.quote:Op maandag 17 november 2008 00:14 schreef Juk het volgende:
[..]
Een 16 jarige verdediger is laatst een contract aangeboden, naam ben ik vergeten.
Tim Eekman.quote:Op maandag 17 november 2008 17:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die knul die door Arie Treffers wordt begeleid. Ben zijn naam ook even kwijt, staat wel in de VI van afgelopen week als het goed is.
Luc Castagnois ofzo?quote:Op maandag 17 november 2008 17:59 schreef methodmich het volgende:
Eekman niet, dan bedoelde ik een ander. Samenwerking nog niet definitief rond geloof ik, maar zal vanavond eens vragen hoe het er mee staat.
Hij ziet het nut er niet van in.quote:Op maandag 17 november 2008 18:04 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik zie het nut niet van die samenwerking.In de VI stond dat ze in elk land met een club willen gaan werken.
Wat heeft Feyenoord hieraan?Zoals Derksen (geloof ik) zei zijn het allemaal vriendjes van elkaar dus het zal wel doorgaan.
Wat is het nut als zij in elk Europees land een club hebben.quote:Op maandag 17 november 2008 18:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij ziet het nut er niet van in.
Ik wel.![]()
Doen ze nu toch ook?quote:Op maandag 17 november 2008 18:42 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Wat is het nut als zij in elk Europees land een club hebben.
Denk je dat dat talent dan naar Feyenoord gaat?
Als die voetbalschool in Duitsland bijvoorbeeld HSV als club heeft is de kans kleiner dat zo'n talent naar Feyenoord komt.quote:Op maandag 17 november 2008 19:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Doen ze nu toch ook?
Waarom nou meteen weer het negatieve uit zo een bericht halen. Een samenwerking met clubs bied veel mogelijkheden. Dat zie je zelf hopelijk toch ook wel
Ligt er weer allemaal hoe dat financieel aangekleed gaan worden. Opzich is er niks met samenwerkingsverbanden, als het ons maar niks/niet te veel kost. Heb ondertussen wel genoeg van al die woenstijnen vol pareltjes alleen kwam er nooit één naar Rotterdam.quote:Op maandag 17 november 2008 19:25 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als die voetbalschool in Duitsland bijvoorbeeld HSV als club heeft is de kans kleiner dat zo'n talent naar Feyenoord komt.
Tuurlijk biedt het veel mogelijkheden al denk ik dat de kans klein is dat zo'n talent naar Feyenoord komt als die school/club een contract heeft met 1 club uit elk land in Europa. Sowieso kan ik me geen 1 speler herinneren die is gekomen door zo'n samenwerkingsverband die een meerwaarde was voor Feyenoord.
Boodschap is toch duidelijk, -normaal doen-quote:Op maandag 17 november 2008 23:11 schreef BB-boy het volgende:
Ik bedoel niet eens zozeer het onderwerp, maar meer de uitwerking
Inderdaad jammer dat er geen Ultra-TIFO-KAOS-vingerverf-bandieri van is gemaakt met bijbehorende pyrochoreo.quote:Op maandag 17 november 2008 23:11 schreef BB-boy het volgende:
Ik bedoel niet eens zozeer het onderwerp, maar meer de uitwerking
Het vingerverf gedeelte is juist wel goed gelukt.quote:Op maandag 17 november 2008 23:15 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Inderdaad jammer dat er geen Ultra-TIFO-KAOS-vingerverf-bandieri van is gemaakt met bijbehorende pyrochoreo.
quote:Ex-jeugdspeler Feyenoord leert veel bij Caen
Rajiv van la Parra werd deze zomer door Franse scouts weggeplukt uit de jeugdopleiding van Feyenoord. De zeventienjarige middenvelder maakte begin deze maand zijn debuut in dienst van Caen en geniet van wat hij meemaakt. “Ik zie dit allemaal als extraatjes.”
Van la Parra had in Rotterdam nog geen contract toen de scouts van Caen op bezoek kwamen. In het Algemeen Dagblad verhaalt de speler over wat volgde. “Caen had een duidelijk verhaal. Ze wilden mij voor drie seizoenen contracteren, maar omdat de stap naar Frankrijk groot zou worden, werd mij ook een vierde seizoen aangeboden. Als leerjaar, om te kunnen wennen aan het land en de speelwijze van Caen.”
De knoop werd doorgehakt en Van la Parra, jeugdinternational namens Nederland, koos voor het avontuur in Frankrijk. “Dat vatte meneer Bosz sportief op. Hij vertelde dat ze mij absoluut nog een contract hadden willen aanbieden, maar dat ik als B1-speler nog net te jong was. Hij begreep dat mijn besluit al vast stond en dat ik hoe dan ook zou vertrekken. Feyenoord zou mij in de gaten blijven houden, vertelde hij nog.”
Tussen zijn Franse medespelers en onder het bewind van trainer Franck Dumas gedijt Van la Parra goed, zo geeft hij in het dagblad aan. “Er waren mensen die deze stap niet slim vonden. Ik zat al negen jaar in de jeugdopleiding bij Feyenoord en heb ook nog een jaar bij Excelsior gespeeld. Dit voelde als een unieke kans. Caen is een mooie club waar een ster als William Gallas is opgeleid. Ik maak hier een andere voetbalcultuur mee."
"Ik word hier veel sterker", besluit Van la Parra. "Natuurlijk volg ik de ontwikkeling van Leroy Fer en Georginio Wijnaldum met veel interesse. Het is geweldig dat zij de kans krijgen. Maar het betekent niet dat ik spijt heb van deze stap. Dit was de juiste beslissing, dat voel ik echt elke dag.’’
Ik denk een 4 jarig contract + de bijbehorende centjes.quote:Op maandag 17 november 2008 23:30 schreef Kopbal het volgende:
Vraag me nog steeds af wat zo'n jongen nou beweegt om naar een nietszeggende Franse club te gaan.
Tsjah, dat contract had hij bij Feyenoord ook wel gekregen.quote:Op maandag 17 november 2008 23:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk een 4 jarig contract + de bijbehorende centjes.
Noemt hij d'r 1, lijstje van Feyenoord zou niet veel minder zijn waarschijnlijk.quote:Tussen zijn Franse medespelers en onder het bewind van trainer Franck Dumas gedijt Van la Parra goed, zo geeft hij in het dagblad aan. “Er waren mensen die deze stap niet slim vonden. Ik zat al negen jaar in de jeugdopleiding bij Feyenoord en heb ook nog een jaar bij Excelsior gespeeld. Dit voelde als een unieke kans. Caen is een mooie club waar een ster als William Gallas is opgeleid. Ik maak hier een andere voetbalcultuur mee."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |