Ook de goede Nederlandse voetballers Edwin Gorter en Piet den Boer hebben er gespeeld hoor!quote:Op maandag 17 november 2008 23:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Noemt hij d'r 1, lijstje van Feyenoord zou niet veel minder zijn waarschijnlijk.
Vergeet niet dat er bij Feyenoord normaliter niet zoveel jeugd doorbreekt. Misschien is dat bij die Franse club wel anders.quote:Op maandag 17 november 2008 23:34 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tsjah, dat contract had hij bij Feyenoord ook wel gekregen.
En aan de centjes moet je op die leeftijd toch helemaal niet denken? Maargoed, ik weet ook wel dat dat vaak anders ligt.
Wijnaldum ging niet voor niets van Sparta naar Feyenoordquote:Op dinsdag 18 november 2008 03:55 schreef bikkeltje2 het volgende:
Jeugd heeft de toekomst ... maar niet bij Feyenoord.
Eigenlijk is er maar één echte rotterdamse club: SPARTA
quote:Op dinsdag 18 november 2008 07:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik heb nog een tips voor de scouts, speel FM doet Everton ook!
Die mening had ie niet. Het zou hem alleen niets verbazen als Feyenoord hem zou halen volgens mij. En dat is nog logisch ook. Jong en (wordt) beter dan Timmer waarschijnlijk. 1 + 1 = 2.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:29 schreef Kopbal het volgende:
Derksen is van mening dat Feyenoord Kenneth Vermeer moet halen.
quote:Landzaat en Slory: Gedeelde smart
ROTTERDAM - Voor Denny Landzaat en Andwélé Slory is het einde van hun lange lijdensweg in zicht. Na een revalidatie van gedeelde smart maakten de beide Feyenoorders gisteravond hun rentree bij de beloftes in het bekerduel met Jong FC Dordrecht.
afbeelding vergroten Andwélé Slory. FOTO ANP
Landzaat en Slory trokken de afgelopen maanden veel met elkaar op. Beiden zaten ze dan ook min of meer in het zelfde schuitje. Zowel Landzaat als Slory sukkelde van de ene naar de andere hamstringblessure. Met dank aan de Amsterdamse fysiotherapeut Leo Echteld, waar het duo uiteindelijk zijn heil zocht, lijken de klachten nu verleden tijd.
,,Ik voel me vrij,'' sprak Slory nadat hij 45 minuten pijnvrij had doorstaan. ,,Ik heb een paar keer voluit kunnen sprinten en durfde acties te maken. Ik denk er ook niet meer aan. Dat was de vorige keer toen ik geblesseerd was wel het geval. Ik heb geleerd om naar mijn lichaam te luisteren. Of ik zondag tegen ADO Den Haag al weer kan spelen, is aan de trainer. Als hij me nodig heeft, zeg ik geen nee. Maar ik zou het liefst eerst nog een wedstrijd in het tweede spelen.''
Wat Landzaat betreft zit hij dit weekeinde weer bij de selectie. ,,Ik ben blij dat de jongeren hun kans hebben gegrepen, maar ik sta te popelen om zelf weer in de Kuip te spelen,'' sprak hij. ,,Ik ben blij dat ik deze wedstrijd goed doorstaan heb, wat mij betreft had ik langer dan een helft gespeeld. Het is natuurlijk nog afwachten hoe de reactie is, maar mijn gevoel is goed.''
De routinier is al sinds de eerste speeldag uit de roulatie. Landzaat raakte na de uitwedstrijd tegen Heracle tijdens de training geblesseerd aan zijn rechter hamstring. ,,Omdat ik snel wilde terugkomen, heb ik de linkerkant verrekt. Daarna liep ik rechts een scheurtje op.''
Slory kent het probleem. Ook zijn hardnekkige blessure schoot van links (trainingskamp in Oostenrijk) naar rechts (kortstondige rentree tegen Volendam). ,,Eigenlijk ben ik al anderhalf jaar geblesseerd,'' zegt de spits, die vorig seizoen in zijn eerste wedstrijd voor Feyenoord een gebroken middenvoetsbeentje opliep. ,,Ik heb sindsdien altijd wat gehad. Ik hoop dat ik er nu vanaf ben.''
Ook Danny Buijs was van plan om gisteravond op Varkenoord zijn rentree te maken. Vlak voor de aftrap moest de verdediger zich echter ziek afmelden. Uitgerekend de vervanger van Buijs, Ruben Barends, maakte al vroeg in de wedstrijd de fout die Jong FC Dordrecht - na een perfect uitgevoerde counter - aan een voorsprong hielp. Kelvin Leerdam stelde met twee goals orde op zaken, waarna Timothy Derijck vanaf elf meter ook nog voor 3-1 zorgde.
quote:UITGEDUNDE SELECTIE WERKT TOE NAAR DUEL MET ADO DEN HAAG
Gertjan Verbeek werkte dinsdagochtend op Varkenoord met een gecombineerde groep van de eerste en de beloftenselectie toe naar het duel met ADO Den Haag van komende zondag. Vanwege interlandverplichtingen en blessures was een groot deel van de spelersgroep afwezig. Verbeek liet de spelers die wel aanwezig waren onder meer diverse positiespellen en een afwerkoefening doen.
Leroy Fer sloot dinsdagochtend weer aan bij de groepstraining. De middenvelder bleef vorige week ziek thuis en miste hierdoor de wedstrijden tegen HHC Hardenberg en FC Twente. Fer kwam de voorbije dagen via een individueel programma weer op kracht en is inmiddels hersteld.
Denny Landzaat en Andwélé Slory maakten maandagavond hun rentree bij het beloftenelftal tijdens het gewonnen bekerduel met Jong FC Dordrecht. Beide spelers speelden de eerste helft mee en kenden dinsdag geen reactie op de geleverde inspanning, waardoor zij gewoon met de groep mee konden trainen. Landzaat en Slory stonden allebei wekenlang buitenspel wegens hamstringklachten.
Luigi Bruins werkte met conditie- en hersteltrainer Bjorn Rekelhof individueel aan zijn herstel. De middenvelder viel in de beginfase van het bekerduel met HHC Hardenberg geblesseerd uit na een grove charge van een van de Hardenbergers.
Bruins hield er een pijnlijk bovenbeen aan over en was niet inzetbaar tegen FC Twente. De middenvelder hoopt op tijd hersteld te zijn voor de ontmoeting met ADO Den Haag van komende zondag in De Kuip.
Dacht dat je op de uitzending van VI van gisteren doeldequote:Op dinsdag 18 november 2008 12:40 schreef Kopbal het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)KanPSVNietPikken.htm
Op 5 minuten.
Alsof Ajax Vermeer laat gaan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:36 schreef dill het volgende:
[..]
Die mening had ie niet. Het zou hem alleen niets verbazen als Feyenoord hem zou halen volgens mij. En dat is nog logisch ook. Jong en (wordt) beter dan Timmer waarschijnlijk. 1 + 1 = 2.
Maar genoeg joden, dus laat m lekker op de bank zitten daar.
Hij wil niet bijtekenenquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:16 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Alsof Ajax Vermeer laat gaan.Die staat nu prima te keepen, en zal Stekelenburg opvolgen als hij vertrekt.
Wij hebben Ekramy nog onder contract staan, en Mulder, Kostas en Darley. Ik zie het nut van Vermeer niet zo in.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:36 schreef dill het volgende:
[..]
Die mening had ie niet. Het zou hem alleen niets verbazen als Feyenoord hem zou halen volgens mij. En dat is nog logisch ook. Jong en (wordt) beter dan Timmer waarschijnlijk. 1 + 1 = 2.
Maar genoeg joden, dus laat m lekker op de bank zitten daar.
quote:Feyenoord legt verscherpte veiligheidsmaatregelen uit
Naar aanleiding van de verscherpte veiligheidsmaatregelen bij de wedstrijd Feyenoord tegen Fc Utrecht heeft de club veel vragen en opmerkingen van supporters over dit onderwerp ontvangen. Supporters op de zogenoemde ‘Gele zijde’ werden geconfronteerd met een controle op identiteitsbewijzen. Dit zorgde voor extra oponthoud bij de toegangspoorten en irritatie bij supporters.
Ruim twee jaar geleden werd Feyenoord door de Gemeente Rotterdam verplicht een persoonsgebonden seizoenkaart in te voeren. Van de club werd verlangd dat alle seizoenkaarthouders een pasfoto zouden inleveren en dat alleen de houder van een seizoenkaart de kaart ook daadwerkelijk zou kunnen gebruiken. Niet alleen vanwege de praktische uitvoering hiervan (het verzamelen van 35.000 pasfoto’s en de controle hierop) wilde Feyenoord de invoering van zo’n kaart voorkomen. De club wilde ook graag dat de seizoenkaart voor het bezoek aan thuiswedstrijden overdraagbaar bleef en derhalve niet persoonsgebonden werd. Feyenoord ging hierop gesprekken aan met de Gemeente Rotterdam. Uitvloeisel van deze gesprekken was onder andere dat Feyenoord intensief zou gaan controleren op het bezit van identiteitsbewijzen.
Dit is uitgemond in een steekproefsgewijze controle en dan alleen bij wedstrijden met enig of een hoog risico. Bij die wedstrijden wordt in een vooraf bepaalde sector intensief gecontroleerd. Bij wedstrijden zonder risico wordt op een vooraf bepaalde plaats incidenteel gecontroleerd.
De afspraken over het controleren op ID bewijzen vormen onderdeel van het Convenant dat jaarlijks wordt afgesloten tussen Feyenoord, Stadion Feijenoord, de Gemeente Rotterdam, de Politie Rotterdam Rijnmond en het Openbaar Ministerie. Feyenoord is derhalve verplicht om uitvoering te geven aan de afspraken. De club is wel naarstig op zoek naar methoden om de overlast zo veel mogelijk te beperken.
zijn goede gesprekken geweest danquote:De club wilde ook graag dat de seizoenkaart voor het bezoek aan thuiswedstrijden overdraagbaar bleef en derhalve niet persoonsgebonden werd. Feyenoord ging hierop gesprekken aan met de Gemeente Rotterdam. Uitvloeisel van deze gesprekken was onder andere dat Feyenoord intensief zou gaan controleren op het bezit van identiteitsbewijzen.
Koop een SCC voor Ajax dan. Ben je gelijk van dat probleem af.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Ajax kan de beste spitsen in de eredivisie kopen ( berg )
En wij hebben een oude man van 32 ofzo die pas 2 wedstrijden gespeeld heeft![]()
Wat een wanbeleid
Ja, wij hebben ook even 15 miljoen om opzij te leggen voor Berg.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Ajax kan de beste spitsen in de eredivisie kopen ( berg )
En wij hebben een oude man van 32 ofzo die pas 2 wedstrijden gespeeld heeft![]()
Wat een wanbeleid
tja, Feyenoord had Suarez ook gelijk moet halen bij Groningen, net als Huntelaar bij Heerenveen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:10 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja, wij hebben ook even 15 miljoen om opzij te leggen voor Berg.Het is wanbeleid dat we Berg 2 jaar geleden niet gescout hebben. Net zo goed wanbeleid van Ajax trouwens, maar die zetten het nu recht met geld.
Ik vraag me overigens af of die wel naar Amsterdam wil, ik denk dat ie liever naar een grote club gaat na nog een half jaar of jaartje Groningen.
heeft ie alquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:08 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Koop een SCC voor Ajax dan. Ben je gelijk van dat probleem af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |