quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Op zaterdag 15 november 2008 20:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik wil een KSC Dans TT![]()
![]()
En nee ik ben niet lullig, behalve latin mogen andere dansen ook in het topic
![]()
![]()
![]()
FF voor de duidelijkheid
quote:1170. 0______) 12194 12194 Californium
Jij zit gesandwiched tussen muck en kuukskequote:
en dat terwijl ik 1.63m benquote:
wraaw!quote:Op zondag 16 november 2008 20:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij zit gesandwiched tussen muck en kuukske!
as usualquote:Op zondag 16 november 2008 20:29 schreef MPG het volgende:
En Muck zit gesandwiched tussen Mart en Fiets![]()
.
quote:Op zondag 16 november 2008 20:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij zit gesandwiched tussen muck en kuukske!
quote:
quote:
Mij ook nietquote:
quote:Many people will walk in and out your life, but only true friends leave foodprints
quote:Op zondag 16 november 2008 20:58 schreef DaMart het volgende:
Ik blijf het een mooie uitspraak vinden in de MSN-naam van een oud-collega:
[..]
Voedselprint... soort van code?quote:Op zondag 16 november 2008 20:58 schreef DaMart het volgende:
Ik blijf het een mooie uitspraak vinden in de MSN-naam van een oud-collega:
[..]
Ik denk het ook niet neequote:Op zondag 16 november 2008 21:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat niet helemaal is wat hij bedoelt
Ik heb meer een beeld van eten tegen de muur na een gezellig avondjequote:Op zondag 16 november 2008 21:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Voedselprint... soort van code?
quote:Op zondag 16 november 2008 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet nee.
[..]
Ik heb meer een beeld van eten tegen de muur na een gezellig avondje.
quote:Op zondag 16 november 2008 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet nee.
[..]
Ik heb meer een beeld van eten tegen de muur na een gezellig avondje.
Fritsquote:Op zondag 16 november 2008 21:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo, goedeavond allemaal
Er is weer een Review van mij in de lucht
En daarbij weer vuile vaat maken zeker?quote:Op zondag 16 november 2008 21:10 schreef Californium het volgende:
ik ga eens even mango snijdenvoor morgen mee naar werk
een mes een een snijplankquote:Op zondag 16 november 2008 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daarbij weer vuile vaat maken zeker?
jwtquote:Op zondag 16 november 2008 21:27 schreef DaMart het volgende:
Mijn posts hebben wederom een dodelijke uitwerking op de KSC.
Oh, wachtquote:Op zondag 16 november 2008 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik nu niet reageer, dan blijft het topic leven!
quote:Op zondag 16 november 2008 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik nu niet reageer, dan blijft het topic leven!
Ja prima jongen. Woon nu een week of 2 samen en het is heerlijk! Vandaag de laatste spulletjes van mijn meisje overgebracht dus weer even in de zooi. Maar dat is gauw genoeg weer opgeruimdquote:
Tof dat je nu samenwoont! Zal wel even wennen zijn, maar goed dat het bevalt!quote:Op zondag 16 november 2008 21:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja prima jongen. Woon nu een week of 2 samen en het is heerlijk! Vandaag de laatste spulletjes van mijn meisje overgebracht dus weer even in de zooi. Maar dat is gauw genoeg weer opgeruimdHoe is het met jou dan?
Haha, ja het bevalt prima joh! Mooi dat het jou ook nog steeds bevalt om met jezelf samen te wonen!quote:Op zondag 16 november 2008 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof dat je nu samenwoont! Zal wel even wennen zijn, maar goed dat het bevalt!
Met mij gaat het ook prima... woon nog steeds samen met mezelf.
Ach, zou leuker zijn met iemand erbij, maar zolang die er niet is, maak ik er maar het beste van hequote:Op zondag 16 november 2008 21:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haha, ja het bevalt prima joh! Mooi dat het jou ook nog steeds bevalt om met jezelf samen te wonen!
quote:
Ja inderdaad. Er zullen ook vele voordelen zitten aan het alleen wonen, alleen heb ik die nog niet ervaren. Hopelijk komt dat ook niet, maar goed de toekomst moet het uitwijzenquote:Op zondag 16 november 2008 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, zou leuker zijn met iemand erbij, maar zolang die er niet is, maak ik er maar het beste van he.
als jullie elkaar ook je on your own time gunnen, kan het alleen maar goed blijven gaanquote:Op zondag 16 november 2008 22:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Er zullen ook vele voordelen zitten aan het alleen wonen, alleen heb ik die nog niet ervaren. Hopelijk komt dat ook niet, maar goed de toekomst moet het uitwijzen
En dat gunnen we elkaar ook zeker. We hebben hier gelukkig de luxe van een aparte studeerkamer. We lopen elkaar dus geenszins in de wegquote:Op zondag 16 november 2008 22:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
als jullie elkaar ook je on your own time gunnen, kan het alleen maar goed blijven gaan
ik kan je anders een voorbeeld geven waarbij het duizend keer beter is om alleen te wonen dan samen...quote:Op zondag 16 november 2008 22:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Er zullen ook vele voordelen zitten aan het alleen wonen, alleen heb ik die nog niet ervaren. Hopelijk komt dat ook niet, maar goed de toekomst moet het uitwijzen
quote:
Doe is!quote:Op zondag 16 november 2008 22:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik kan je anders een voorbeeld geven waarbij het duizend keer beter is om alleen te wonen dan samen...
Mijn ex... ik zal je niet met alle details vervelen, je zult me op mijn woord moeten geloven. Laten we het er op houden dat ik het niet snap als gescheiden moeders klagen dat het niet meevalt om er alleen voor te staan. Ik werk fulltime en voed 2 kids op van 5 en bijna 7, en het is een eitje in vergelijking met wat getrouwd zijn met mijn ex wasquote:
Hehe, dat moet dan helemaal wel een opgave geweest zijn!quote:Op zondag 16 november 2008 22:38 schreef DR34M3R het volgende:
Truste KG
[..]
Mijn ex... ik zal je niet met alle details vervelen, je zult me op mijn woord moeten geloven. Laten we het er op houden dat ik het niet snap als gescheiden moeders klagen dat het niet meevalt om er alleen voor te staan. Ik werk fulltime en voed 2 kids op van 5 en bijna 7, en het is een eitje in vergelijking met wat getrouwd zijn met mijn ex was
Sinds een jaar mag ik me weer tot de levenden rekenenquote:Op zondag 16 november 2008 22:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, dat moet dan helemaal wel een opgave geweest zijn!
GK ipv KG?quote:
Gitaar zitten spelenquote:Op zondag 16 november 2008 22:57 schreef DR34M3R het volgende:
Mijn armen worden zwaar.. ik ga zo naar bed. En ja, ik bedoel idd mijn armen en niet mijn ogen
Ik heb dat met die ogen dus wel, dus ik taai nu ook af.quote:Op zondag 16 november 2008 22:57 schreef DR34M3R het volgende:
Mijn armen worden zwaar.. ik ga zo naar bed. En ja, ik bedoel idd mijn armen en niet mijn ogen
Vanmiddag even. Maar dat is niet de oorzaak. De borrel pakt nogal hard aan. Trustequote:
Ik slaap nog nietquote:
WMzquote:
oh ik dacht dat je al ging slapenquote:
* MPG doet het licht uit hierquote:
tof!quote:Op maandag 17 november 2008 08:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ving je echo nog op en gooide hem weer terug.
mijn klasgenoot vindt me oudquote:
Jong van geest natuurlijkquote:Op maandag 17 november 2008 08:16 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn klasgenoot vindt me oud
Ik zal eens vragen wat ie van jou vindt
pffft gewoon oude lul terug zeggenquote:Op maandag 17 november 2008 08:16 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn klasgenoot vindt me oud
Ik zal eens vragen wat ie van jou vindt
quote:
cgm!quote:Op maandag 17 november 2008 08:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pffft gewoon oude lul terug zeggen
en goeie morgen Muck,Damar, OA en Brandx.![]()
Hoeveel jaar verschil zit er tussen jou en hemquote:Op maandag 17 november 2008 08:22 schreef Muck het volgende:
[..]
cgm!
Nah, ik noem hem gewoon broekie
lenteuitje dan?quote:Op maandag 17 november 2008 08:22 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik doe niet mee aan de UI voor sinterklaas .
6quote:Op maandag 17 november 2008 08:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hoeveel jaar verschil zit er tussen jou en hem![]()
als er 2 a 3 jaar zit is het echt een zeikerd
aah dan kan ik het begrijpen.quote:Op maandag 17 november 2008 08:24 schreef Muck het volgende:
[..]
6
Hij is net 17, ik over goede maand 23
ik snap het ook wel hoor. Toen ik 17 was vond ik mensen van in de 20 al rijp voor het bejaardenhuis johquote:Op maandag 17 november 2008 08:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
aah dan kan ik het begrijpen.Heb zelf ook iemand die nu iets van 24 a 26 mss is? en ik zelf ben over een halve maand 20
Het is dus gewoon een ordinaire snotneusquote:Op maandag 17 november 2008 08:24 schreef Muck het volgende:
[..]
6
Hij is net 17, ik over goede maand 23
en nog 2 koppen groter ookquote:Op maandag 17 november 2008 08:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is dus gewoon een ordinaire snotneus.
En twee MEN'ers voor me. Tof, ik ben de eerste non-MEN'er in de die top whatever.quote:Op zondag 16 november 2008 20:21 schreef MPG het volgende:
Jaarcijfers 2008 (t/m 16 november 12:50 uur), van (oud)-KSC'ers![]()
3. 34232 Pheno
je kon een halfjaar abbo winnen t.w.v 5 euroquote:KUT PIET
IMMIGRANT
GEEF ME NU JE HAND
BETAAL ME GAUW
EEN ABBO OUW!:D
abbonement toch?quote:Op maandag 17 november 2008 09:24 schreef cablegunmaster het volgende:
naar aanleiding van de voor de lol sinterklaas gedichtjes en een origineel een te maken heb ik er ook maar eentje in elkaar geflanst :p
wat vind je hiervan (voor alto site) :
[..]
je kon een halfjaar abbo winnen t.w.v 5 euro
Morgen fritsquote:
Nee.quote:
Begin je daar je dag meequote:Op maandag 17 november 2008 10:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Red Bull Light FTW
[ afbeelding ]
Mogguh allemaal
Omdat je dan beter de bergen opstuitertquote:Op maandag 17 november 2008 10:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hij woont in Oostenrijk hè, dus dan mag het
quote:
Dat dusquote:Op maandag 17 november 2008 10:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hij woont in Oostenrijk hè, dus dan mag het
Nee, daar komt Red Bull vandaanquote:Op maandag 17 november 2008 10:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat je dan beter de bergen opstuitert.
Doe mij maar gewoon koffie.
quote:Op maandag 17 november 2008 10:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Immer
![]()
Maar als ik personeel heb rondlopen wil ik wel eens koffie nemen hoor
[..]
Dat dus
quote:Op maandag 17 november 2008 10:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mét een stukkie appeltaart, gebakken door oma
Ben gisteren naar Oma geweest, was jarig (79). Opa (81) & Oma hadden zaterdag de hele dag taarten lopen bakken, geloof dat ze wel voor 60 man taart haddenquote:Op maandag 17 november 2008 10:29 schreef es70 het volgende:
[..]Een krentenbol. Geen oma's meer, als ik appeltaart wil zal ik 'm zelf moeten bakken/kopen
.
Weer iets van je lijstje afschrappen dusquote:Op maandag 17 november 2008 10:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb eindelijk mijn laatste eerstejaars vak gehaald
Zeker weten ja!quote:Op maandag 17 november 2008 10:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Weer iets van je lijstje afschrappen dus
quote:Op maandag 17 november 2008 10:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
Op 1:18 lijkt 'ie te zeggen: 'Pheno he's in the boat!'quote:Op maandag 17 november 2008 10:40 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)uin_pwnd_orca_s.html
Die pinguin. Rofl
Ben er weer weg van, lekker verven @ flatje
quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:54 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van vrijdag 14 november 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
14. 140 Pheno
26. 101 Dr_Flash
33. 089 Muck
40. 075 Californium
57. 064 Ladylike
61. 060 DaMart
72. 057 Papierversnipperaar
97. 049 JortK
quote:Op zondag 16 november 2008 00:50 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van zaterdag 15 november 2008
033. 053 DaMart
037. 051 Californium
075. 036 Dr_Flash
081. 034 Papierversnipperaar
088. 032 Muck
LIES!!111!!!ONE!!1!1!!!!11!!!quote:Op maandag 17 november 2008 09:09 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik lees nooit terug, MPG vertelde het me.
Ga jij maar terug naar de Nederlandse lesquote:
Na hoeveel jaar?quote:Op maandag 17 november 2008 10:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
quote:
Ik sta er niet inquote:
Why?quote:
quote:Let op: Er zijn spellingnazi's gesignaleerd. Let goed op uw bezittingen!
Waar?quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 10:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat je ons nu gewoon in spanning zitten.
Omdat Stomme Eend deze cijfers nog niet heeft vrijgegeven. That's why!quote:
Gij SpamMartquote:Op maandag 17 november 2008 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wel, wat betekent dat je wat terrein hebt moeten prijsgeven.
/madquote:Op maandag 17 november 2008 10:58 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Omdat Stomme Eend deze cijfers nog niet heeft vrijgegeven. That's why!
quote:Op maandag 17 november 2008 11:12 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van zondag 16 november 2008
31. 087 Californium
43. 074 DaMart
49. 068 Muck
67. 059 KapiteinGasthof
91. 050 Houniet
quote:
En ook hier geldt:quote:
Een heldquote:
Och, als de rest nog enigszins op schema ligt, lijkt me dat geen probleem. Ik kijk er niet van op, zoiets is hier vrij normaalquote:
Ik ookquote:Op maandag 17 november 2008 11:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik doe mee met de prijsvraag voor de mp3 speler van Sandisk. Muck..![]()
![]()
quote:Op maandag 17 november 2008 11:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik doe mee met de prijsvraag voor de mp3 speler van Sandisk. Muck..![]()
![]()
SMS MP3 naar Muckquote:
Tot laterquote:Op maandag 17 november 2008 11:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga er stilletjes aan eens vandoor! Ik spreek jullie vanmiddag wel weder
Zo van "kijk mij eens de Muck06 weten en jij niet"quote:
Ik heb haar nummer ook hoorquote:Op maandag 17 november 2008 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo van "kijk mij eens de Muck06 weten en jij niet"
Ja, daarom doe jij ook mee met die prijsvraag jaquote:Op maandag 17 november 2008 12:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb haar nummer ook hoor
en haar adres![]()
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/637quote:Op maandag 17 november 2008 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, daarom doe jij ook mee met die prijsvraag ja
Ah leuk, data-miningquote:Op maandag 17 november 2008 12:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/637
Schatjuh!quote:
hihiquote:
quote:
quote:
Ik ben altijd beleefd tegen dames die ouder zijnquote:
Das beleefdquote:Op maandag 17 november 2008 12:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben altijd beleefd tegen dames die ouder zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
* KapiteinGasthof Muck wat onder tafel toeschuiven doet om mp3 speler te winnenquote:
vandaar dat je zo tegen mij doetquote:Op maandag 17 november 2008 12:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
ik heb een 4,8 voor labrekenenquote:Op maandag 17 november 2008 12:42 schreef Californium het volgende:
MuckLL
![]()
Net even presentatie gegevenvolgende keer iets meer background geven
maar ging verder goed
hoe is het met iedereen hier?
mooi dat het goed gingquote:Op maandag 17 november 2008 12:42 schreef Californium het volgende:
MuckLL
![]()
maar ging verder goed
tof zijn ze he?quote:Op maandag 17 november 2008 12:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* KapiteinGasthof Muck wat onder tafel toeschuiven doet om mp3 speler te winnen![]()
quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 12:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Das beleefdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinds wanneer ben jij geen ouder dan? Ik ga je geen tienermoeder noemen
Caliquote:Op maandag 17 november 2008 12:42 schreef Californium het volgende:
MuckLL
![]()
maar ging verder goed
Goed hoor, nog 48 uur
Heb jij kinderenquote:
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
nee man, ik ben in september pas begonnenquote:Op maandag 17 november 2008 12:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee
en nu? moet je het overdoen? je doet 2e jaar toch? biochemie?
quote:
Ha nat geil hoerig sletje van mequote:Op maandag 17 november 2008 12:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik was wel blij dat mijn engels wel aardig gingquote:Op maandag 17 november 2008 12:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mooi dat het goed ging
Ik heb een snipperdagje dus hier is alles relaxed
beetje rommel opgeruimd..
zo kopje koffie maken
oh zo ouderquote:Op maandag 17 november 2008 12:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Sinds wanneer ben jij geen ouder dan? Ik ga je geen tienermoeder noemen
![]()
je bent 1e jaars begonnen met blok 1quote:Op maandag 17 november 2008 12:46 schreef Muck het volgende:
[..]
nee man, ik ben in september pas begonnen
dus ik kan het nog gewoon herkansen
quote:Op maandag 17 november 2008 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ha nat geil hoerig sletje van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent echt gek jij
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 12:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
CaliGoed hoor, nog 48 uur
![]()
Ik heb het MLO niet afgemaaktquote:Op maandag 17 november 2008 12:48 schreef Californium het volgende:
[..]
je bent 1e jaars begonnen met blok 1maar als je van het mlo komt kan je toch gewoon in de 2e instromen
Neequote:
Dat dusquote:
waar bijna niemand bij isquote:
Goed zo!quote:Op maandag 17 november 2008 12:42 schreef Californium het volgende:
MuckLL
![]()
maar ging verder goed
Goed, nu even thuiswerkpauzequote:hoe is het met iedereen hier?
Wie gaat het meet-verslag maken? Jij bent van de PR tochquote:
owwwww ......... Mooi...maar het labrekenen van Course 1 niet hebt gehaald, in Course 2 (chemie blok) wordt het nog moeilijkerquote:Op maandag 17 november 2008 12:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb het MLO niet afgemaakt
ik was het zo ongelofelijk zat daar dat ik toelatingsexamen heb gedaan
Alleen KG en ik natuurlijkquote:Op maandag 17 november 2008 12:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar bijna niemand bij is
maar veel plezier
ik maak wel notulenquote:Op maandag 17 november 2008 12:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wie gaat het meet-verslag maken? Jij bent van de PR toch
ahaquote:
Lekere oppepperquote:Op maandag 17 november 2008 12:54 schreef Californium het volgende:
[..]
owwwww ......... Mooi...maar het labrekenen van Course 1 niet hebt gehaald, in Course 2 (chemie blok) wordt het nog moeilijkerDat was pas een kut-toets
bijna niemand heeft het gehaaldquote:Op maandag 17 november 2008 12:54 schreef Californium het volgende:
[..]
owwwww ......... Mooi...maar het labrekenen van Course 1 niet hebt gehaald, in Course 2 (chemie blok) wordt het nog moeilijkerDat was pas een kut-toets
En regel jij ook de webcamverbinding, zodat wij mee kunnen meeten?quote:Op maandag 17 november 2008 12:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Alleen KG en ik natuurlijk
[..]
ik maak wel notulen
OMGquote:Op maandag 17 november 2008 12:55 schreef Muck het volgende:
[..]
bijna niemand heeft het gehaald
er was zelfs iemand met een 0,8
meer een vooruitzichtquote:
ik zal voor je waarnemenquote:Op maandag 17 november 2008 12:55 schreef Californium het volgende:
[..]
aha
Ik zal er niet zijn....
Nijmegenmijn stad O=
ja, ik heb er nu al zin inquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 12:55 schreef Muck het volgende:
[..]
bijna niemand heeft het gehaald
er was zelfs iemand met een 0,8
welk blok heb je nuquote:Op maandag 17 november 2008 12:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zal voor je waarnemen
[..]
ja, ik heb er nu al zin in
GMTAquote:Op maandag 17 november 2008 12:57 schreef Muck het volgende:
Oh ja, ik zit nu in course 3 trouwens, course 2 doen we hierna
ze is nog iets van 60 uur aan het leren geweest ookquote:Op maandag 17 november 2008 12:56 schreef Californium het volgende:
[..]
maak je dan maar geen zorgen
![]()
voel de liefde in dit topicquote:Op maandag 17 november 2008 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een blijheid hier ineens allemaal
quote:Op maandag 17 november 2008 12:57 schreef Muck het volgende:
[..]
ze is nog iets van 60 uur aan het leren geweest ook
ik ga sowieso geen chemie doen, dus als het goed is krijg ik dezelfde course 6 als jijquote:Op maandag 17 november 2008 12:58 schreef Californium het volgende:
Course 3 is wel heel erg tofmaar course 6 (bio) was mijn favoriet
course 9 en 10 waren ook leuk....Maar een stuk lastiger
gedoe gedoequote:Op maandag 17 november 2008 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
En regel jij ook de webcamverbinding, zodat wij mee kunnen meeten?
ja, is ook sneu....quote:Op maandag 17 november 2008 12:59 schreef Californium het volgende:
[..]
dan vind ik het sneu....
als ze nou niets eraan had gedaan
ja, iedereen is jaloersquote:Op maandag 17 november 2008 12:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
OMG
Dan heb je het nog goed gedaan
Hematologie....dat ligt meer medisch.... weet je al of je medisch of biochemisch gaat kiezen?quote:Op maandag 17 november 2008 12:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ga sowieso geen chemie doen, dus als het goed is krijg ik dezelfde course 6 als jij
op MLO heb ik overigens hematologie gedaan
In de keukenquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 13:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, is ook sneu....
ze is ontzettend goed in biologie enzo, maar het rekenen is echt haar zwakke punt.
sneu!
ja klopt. ik ben ontzettend aan het twijfelen! ik vind het namelijk allebei erg leukquote:Op maandag 17 november 2008 13:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Hematologie....dat ligt meer medisch.... weet je al of je medisch of biochemisch gaat kiezen?
mja, ik denk ook niet dat ze het gaat halenquote:Op maandag 17 november 2008 13:03 schreef Californium het volgende:
[..]
das echt zwaar kut! je moet namelijk wel alles halen voor je P
Moeilijk hequote:Op maandag 17 november 2008 13:03 schreef Muck het volgende:
[..]
ja klopt. ik ben ontzettend aan het twijfelen! ik vind het namelijk allebei erg leuk
tofquote:Op maandag 17 november 2008 13:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Moeilijk hePersoonlijk ben ik fan van DNA
en wat minder van de bacterien
hoewel mijn stage een combinatie is....(maar dan weer gebasseerd op de genetica van E.coli
)
Succesquote:Op maandag 17 november 2008 13:07 schreef Muck het volgende:
[..]
tof
maarre, ik moet hollen, anders ben ik te laat voor mijn solli
succesquote:Op maandag 17 november 2008 13:07 schreef Muck het volgende:
[..]
tof
maarre, ik moet hollen, anders ben ik te laat voor mijn solli
Je neemt maar een snipperdagquote:Op maandag 17 november 2008 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
En regel jij ook de webcamverbinding, zodat wij mee kunnen meeten?
Ga haar opvrolijkenquote:
KLONKSJquote:
Wie weetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |