Ja, daarom doe jij ook mee met die prijsvraag jaquote:Op maandag 17 november 2008 12:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb haar nummer ook hoor
en haar adres![]()
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/637quote:Op maandag 17 november 2008 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, daarom doe jij ook mee met die prijsvraag ja
Ah leuk, data-miningquote:Op maandag 17 november 2008 12:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/637
Schatjuh!quote:
hihiquote:
quote:
quote:
Ik ben altijd beleefd tegen dames die ouder zijnquote:
Das beleefdquote:Op maandag 17 november 2008 12:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben altijd beleefd tegen dames die ouder zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
* KapiteinGasthof Muck wat onder tafel toeschuiven doet om mp3 speler te winnenquote:
vandaar dat je zo tegen mij doetquote:Op maandag 17 november 2008 12:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
ik heb een 4,8 voor labrekenenquote:Op maandag 17 november 2008 12:42 schreef Californium het volgende:
MuckLL
![]()
Net even presentatie gegevenvolgende keer iets meer background geven
maar ging verder goed
hoe is het met iedereen hier?
mooi dat het goed gingquote:Op maandag 17 november 2008 12:42 schreef Californium het volgende:
MuckLL
![]()
maar ging verder goed
tof zijn ze he?quote:Op maandag 17 november 2008 12:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* KapiteinGasthof Muck wat onder tafel toeschuiven doet om mp3 speler te winnen![]()
quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 12:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Das beleefdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinds wanneer ben jij geen ouder dan? Ik ga je geen tienermoeder noemen
Caliquote:Op maandag 17 november 2008 12:42 schreef Californium het volgende:
MuckLL
![]()
maar ging verder goed
Goed hoor, nog 48 uur
Heb jij kinderenquote:
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
nee man, ik ben in september pas begonnenquote:Op maandag 17 november 2008 12:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee
en nu? moet je het overdoen? je doet 2e jaar toch? biochemie?
quote:
Ha nat geil hoerig sletje van mequote:Op maandag 17 november 2008 12:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |