meer een vooruitzichtquote:
ik zal voor je waarnemenquote:Op maandag 17 november 2008 12:55 schreef Californium het volgende:
[..]
aha
Ik zal er niet zijn....
Nijmegenmijn stad O=
ja, ik heb er nu al zin inquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 12:55 schreef Muck het volgende:
[..]
bijna niemand heeft het gehaald
er was zelfs iemand met een 0,8
welk blok heb je nuquote:Op maandag 17 november 2008 12:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zal voor je waarnemen
[..]
ja, ik heb er nu al zin in
GMTAquote:Op maandag 17 november 2008 12:57 schreef Muck het volgende:
Oh ja, ik zit nu in course 3 trouwens, course 2 doen we hierna
ze is nog iets van 60 uur aan het leren geweest ookquote:Op maandag 17 november 2008 12:56 schreef Californium het volgende:
[..]
maak je dan maar geen zorgen
![]()
voel de liefde in dit topicquote:Op maandag 17 november 2008 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een blijheid hier ineens allemaal
quote:Op maandag 17 november 2008 12:57 schreef Muck het volgende:
[..]
ze is nog iets van 60 uur aan het leren geweest ook
ik ga sowieso geen chemie doen, dus als het goed is krijg ik dezelfde course 6 als jijquote:Op maandag 17 november 2008 12:58 schreef Californium het volgende:
Course 3 is wel heel erg tofmaar course 6 (bio) was mijn favoriet
course 9 en 10 waren ook leuk....Maar een stuk lastiger
gedoe gedoequote:Op maandag 17 november 2008 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
En regel jij ook de webcamverbinding, zodat wij mee kunnen meeten?
ja, is ook sneu....quote:Op maandag 17 november 2008 12:59 schreef Californium het volgende:
[..]
dan vind ik het sneu....
als ze nou niets eraan had gedaan
ja, iedereen is jaloersquote:Op maandag 17 november 2008 12:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
OMG
Dan heb je het nog goed gedaan
Hematologie....dat ligt meer medisch.... weet je al of je medisch of biochemisch gaat kiezen?quote:Op maandag 17 november 2008 12:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ga sowieso geen chemie doen, dus als het goed is krijg ik dezelfde course 6 als jij
op MLO heb ik overigens hematologie gedaan
In de keukenquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 13:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, is ook sneu....
ze is ontzettend goed in biologie enzo, maar het rekenen is echt haar zwakke punt.
sneu!
ja klopt. ik ben ontzettend aan het twijfelen! ik vind het namelijk allebei erg leukquote:Op maandag 17 november 2008 13:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Hematologie....dat ligt meer medisch.... weet je al of je medisch of biochemisch gaat kiezen?
mja, ik denk ook niet dat ze het gaat halenquote:Op maandag 17 november 2008 13:03 schreef Californium het volgende:
[..]
das echt zwaar kut! je moet namelijk wel alles halen voor je P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |