ik vond m ook wel geinig....quote:
Dat heb ik gisteren geprobeerd, niet echt mijn dingquote:Op zondag 16 november 2008 12:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga helemaal niks doen vandaag.
quote:Op zondag 16 november 2008 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
En wederom, dat valt me nu pas op, goeiemorgen Guus
Ik was een beetje afgeleid door die gigantische witte reet iets verderopquote:Op zondag 16 november 2008 12:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]Dat was de hele essentie van het plaatje
.
quote:
ik scrollde ook eens omhoogquote:Op zondag 16 november 2008 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
En wederom, dat valt me nu pas op, goeiemorgen Guus
als jij het leuk vind om te zien hoe 100000 mensen aan je neus voorbij komen huppelen, jaquote:Op zondag 16 november 2008 13:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is er vandaag te doen in Nijmegen?
Is de zevenheuvelenloop een beetje leuk om naar te kijken?
* present, tot laat in Dollars geweest dus nu retebrakquote:Op zondag 16 november 2008 11:52 schreef Mikkie het volgende:
Waar is Piet? Zhe new topic, wat doe je?!
Kom je binnen, is er een erotic dance contest, zie je Sla opeens met een gozer dansen. whehehequote:
Sander en Jonquote:Op zondag 16 november 2008 13:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kom je binnen, is er een erotic dance contest, zie je Sla opeens met een gozer dansen. whehehe
Nou niet echt!quote:Op zondag 16 november 2008 13:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
als jij het leuk vind om te zien hoe 100000 mensen aan je neus voorbij komen huppelen, ja
Denk 't ja, dezelfde iig die er donderdag ff wasquote:
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 16 november 2008 13:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kom je binnen, is er een erotic dance contest, zie je Sla opeens met een gozer dansen. whehehe
Jon jahquote:Op zondag 16 november 2008 13:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Denk 't ja, dezelfde iig die er donderdag ff was.
Ik geloof zo ook wel dat Sla met gozers danstquote:
Ze hadden niet eens gewonnenquote:Op zondag 16 november 2008 13:17 schreef Californium het volgende:
Jon jahWas ook wel erg voorspelbaar
wetende dat alleen Jon zoiets doet
Homofoob?quote:Op zondag 16 november 2008 13:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik geloof zo ook wel dat Sla met gozers danst
Sla en ik heb stiekem ook een nummertje staan schuifelen!quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 13:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze hadden niet eens gewonnen.
mijn jonquote:
quote:Op zondag 16 november 2008 13:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sla en ik heb stiekem ook een nummertje staan schuifelen!
opa en omaquote:Op zondag 16 november 2008 13:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou niet echt!![]()
Maar ja waar kan je anders op een zondag naar toe!
Die man weet van wanten! Net een neger zoals hij de heupen los kan gooien!quote:
Hallo, Opa en Oma, dit is mijn date! Dat is spannend zeg!quote:
quote:
Ja, ze hebben een rokersruimte als het goed is en anders buiten!quote:Op zondag 16 november 2008 13:39 schreef HostiMeister het volgende:
Mag er nog geblowed worden in de Odessa?
quote:Op zondag 16 november 2008 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ze hebben een rokersruimte als het goed is en anders buiten!
Blowen
Nee, volgens mij waren ze dat wel!quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 13:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
CP slaat weer eens volledig de plank mis. het ging namelijk over de OP
quote:Op zondag 16 november 2008 13:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
17 november
Odessa meet:
Komen:
IB
D_K
HostiMeister met joints!
Dan sla je de plank nog meer mis.quote:Op zondag 16 november 2008 13:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]ik weet heel goed dat jij het over de OP had.
Je kan er niet mee omgaanquote:Op zondag 16 november 2008 13:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dan sla je de plank nog meer mis.
Misschien een poll maken op wie er het meest gegeild wordt en door wiequote:Op zondag 16 november 2008 13:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dan sla je de plank nog meer mis.
Staan in het meetdraadje!quote:Op zondag 16 november 2008 13:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als die meetplannen serieus zijn gooi 't ff in 't meettopic dan. Wat is Odessa (don't shoot me
).
Briljant! Erg gezellig om oude docenten weer te spreken, veel blikken van herkenning enzo. Ik kwam er achter dat ik echt mensen compleet vergeten wasquote:
Damnquote:Op zondag 16 november 2008 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
So... krijg net een sms van mijn beste vriendin, haar relatie is uit na 6 jaar ofzo. Een relatie met mijn beste/oudste vriend
Lekker dan
wtfquote:Op zondag 16 november 2008 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
So... krijg net een sms van mijn beste vriendin, haar relatie is uit na 6 jaar ofzo. Een relatie met mijn beste/oudste vriend
Lekker dan
Oo, dat word zo kut. Ik hoop het met mijn schoonzusje en broer iig nooit mee te makenquote:Op zondag 16 november 2008 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
Lekker dan
Scheelt dat de ene in Engeland woont, is wel handig hoef je elkaar niet onder ogen te komen zo vaakquote:Op zondag 16 november 2008 14:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Oo, dat word zo kut. Ik hoop het met mijn schoonzusje en broer iig nooit mee te maken![]()
quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 14:34 schreef Californium het volgende:
[..]
wtfwaarom, wat hoe waar wanneer
kiekrene
?quote:Op zondag 16 november 2008 14:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben lekker uniek in Hosti's msnlijst
Ok. Da's een collega van me nl, die is hetzelfde overkomen. Ook met een vriendin die in engeland zat.quote:
jij ook alquote:Op zondag 16 november 2008 14:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben lekker uniek in Hosti's msnlijst
quote:Op zondag 16 november 2008 14:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jaarcijfers 2008 (t/m 16 november 12:50 uur)
14. 17971 PietjePuk007
22. 15568 Yashaaaaa
30. 13600 swarmahoer
37. 13015 motorbloempje
45. 12194 Californium
71. 10430 Mikkie
213. 6417 Cocktailprikker
318. 5125 HostiMeister
430. 4055 LastRequest
489. 3632 Slarioux
De enige *irlnaam* en de enige fokster zegt iequote:
Nerd-alert!quote:Op zondag 16 november 2008 14:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar dit is volgens mij wat je dan vanaf januari 2008 gepost hebt tochte ernstig, want ik had tot maart ofzo maar 3k posts
Ik op 30 maart zie ikquote:Op zondag 16 november 2008 14:56 schreef Californium het volgende:
[..]
ik heb pas in maart een profiel aangemaakt
Dat is het enige waarmee ik kán pimpen.quote:Op zondag 16 november 2008 15:06 schreef Mikkie het volgende:
Je bent nu gewoon aan het pimpen met je eigen nerdigheid?
quote:Op zondag 16 november 2008 15:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar een postgemiddelde van 7 ofzo
quote:Geregistreerd op: vrijdag 22 februari 2008 @ 11:30
Laatste bezoek: Verborgen
Aantal posts: 12.209 (gemiddeld 46 per dag)
Neuken?quote:Op zondag 16 november 2008 15:07 schreef Californium het volgende:
Ik ben calien ik ben een fokverslaafde No lifer
Alleen als jij ook een fokverslaafde- no lifer bentquote:
quote:
quote:(gemiddeld 26 per dag)
In die korte periode dat ik er was donderdag, kun je nog herinneren wat ik zei?quote:
Nogal wiedes met die registratiedatumquote:Op zondag 16 november 2008 15:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar een postgemiddelde van 7 ofzo
quote:Op zondag 16 november 2008 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In die korte periode dat ik er was donderdag, kun je nog herinneren wat ik zei?
ey dushi,quote:Op zondag 16 november 2008 15:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Alleen als jij ook een fokverslaafde- no lifer bent
Dat je het heel gezellig ging maken met die maat waarmee je langs kwam ?quote:Op zondag 16 november 2008 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 november 2008 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Huidige plaats in topposterslijst - vorige plaats in topposterslijst - totaal aantal posts - posts sinds 1 januari 2008quote:Op zondag 16 november 2008 15:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel tof dat ik 2 keer 568 posts hebAlhoewel ik dat tweede rijtje niet zo snap maar goed
Psst, zo heeft niemand het door johquote:Op zondag 16 november 2008 15:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nogal wiedes met die registratiedatum
Onder een erg grote steen, want ik heb de voorgaande 255 topics niet opgemerkt.quote:Op zondag 16 november 2008 14:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
onder welke steen kom jij vandaan :p
Over een paar dagen heb ik alles tot en met s14 binnen.quote:
Ja dat dacht ik al, dan snap ik alleen niet waarom ze daarna nog zo'n lijstje maken met alleen de posts sinds 1 januari.quote:Op zondag 16 november 2008 15:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Huidige plaats in topposterslijst - vorige plaats in topposterslijst - totaal aantal posts - posts sinds 1 januari 2008
Dan krijg ik vast wel een pmetje, of een of andere reminderquote:Op zondag 16 november 2008 15:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Onder een erg grote steen, want ik heb de voorgaande 255 topics niet opgemerkt.
[..]
Over een paar dagen heb ik alles tot en met s14 binnen.
Da's speciaal voor alle josti's die het eerste lijstje niet snappenquote:Op zondag 16 november 2008 15:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, dan snap ik alleen niet waarom ze daarna nog zo'n lijstje maken met alleen de posts sinds 1 januari.
Maar blijkbaar stond ik dan 1 januari op de 4k precies
Subtiel Mik, subtielquote:Op zondag 16 november 2008 15:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's speciaal voor alle josti's die het eerste lijstje niet snappen
Omdat je het zo lief vraagt.quote:Op zondag 16 november 2008 15:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dan krijg ik vast wel een pmetje, of een of andere reminder![]()
Ik woon al 22 jaar in Nijmegen.quote:Op zondag 16 november 2008 15:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar Sylvesterrr woon je in Nimma dan?
Geeft aan hoe groot je kansloosheids factor is ten opzichte van andere... als een soort ranglijst van fail moet je het zien.quote:Op zondag 16 november 2008 15:46 schreef LastRequest het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet zie wat er nou interessant is aan die cijfers
Een lijstje dat door tong wordt aangevoerd, laat niemand onberoerdquote:Op zondag 16 november 2008 15:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geeft aan hoe groot je kansloosheids factor is ten opzichte van andere... als een soort ranglijst van fail moet je het zien.
Ik zeg het met heel veel pijn, maar iemand moet de grootste faler zijnquote:Op zondag 16 november 2008 15:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan ben ik de faler van 't jaar, of zo.
Het is een goede graadmeter die aangeeft wanneer je moet stoppenquote:Op zondag 16 november 2008 15:46 schreef LastRequest het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet zie wat er nou interessant is aan die cijfers
Dat klopt aardig toch?quote:Op zondag 16 november 2008 15:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan ben ik de faler van 't jaar, of zo.
Ik bedoelde dit lijstje, hoe is dat tot stand gekomen?quote:Op zondag 16 november 2008 14:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jaarcijfers 2008 (t/m 16 november 12:50 uur)
14. 17971 PietjePuk007
22. 15568 Yashaaaaa
30. 13600 swarmahoer
37. 13015 motorbloempje
45. 12194 Californium
71. 10430 Mikkie
213. 6417 Cocktailprikker
318. 5125 HostiMeister
430. 4055 LastRequest
489. 3632 Slarioux
Dat zijn er meer dan 200k, wat denk je zelf?quote:Op zondag 16 november 2008 16:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Staan sowieso niet alle fokkers in die jaarlijsten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow netjes!quote:Op zondag 16 november 2008 17:19 schreef Dupje het volgende:
Net mama aangemoedigd 7 heuvelenloop, ze heeft 1 uur en 20 min gelopen
En je kunt een USB-stick op je autoradio aansluiten?quote:Op zondag 16 november 2008 17:21 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb zojuist m'n 8Gb USB-stick volgepropt met muziek voor in de auto.
Bij de start op de kruising Groesbeekseweg-Heijendaalseweg, en op de terugweg net voorbij de bocht waar die 2 wegen splitsen.quote:Op zondag 16 november 2008 17:24 schreef morgane het volgende:
[..]
Wow netjes!waar stond je ergens trouwens?
quote:Op zondag 16 november 2008 17:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
We kunnen weer genieten van een lompe mail van mij naar de propedeusecoordinatorklikken op eigen risico !
Mwa dat valt toch ook enorm mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep! Ik stond bij het kioskje op de Groesbeekseweg, vlakbij de finishquote:Op zondag 16 november 2008 17:29 schreef Dupje het volgende:
[..]
Bij de start op de kruising Groesbeekseweg-Heijendaalseweg, en op de terugweg net voorbij de bocht waar die 2 wegen splitsen.
Heb je ook gekeken?
Dat lijkt me dan wel uitermate handig hèquote:Op zondag 16 november 2008 17:25 schreef Nielez het volgende:
[..]
En je kunt een USB-stick op je autoradio aansluiten?
Smaken verschillen weekoverzicht, daarna ERquote:Op zondag 16 november 2008 17:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wattan?
met die-hard fokkers weet je het maar nooitquote:Op zondag 16 november 2008 17:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Like if I care dat jij onbeschofte mailtjes naar je werkgever/coördinators stuurt.
quote:Op zondag 16 november 2008 17:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
met die-hard fokkers weet je het maar nooit
Daar ben ik nog langs gelopen, heb nog een broodje gegeten in dat cafe daar in de buurt.quote:Op zondag 16 november 2008 17:31 schreef morgane het volgende:
[..]
Yep! Ik stond bij het kioskje op de Groesbeekseweg, vlakbij de finish
wordpress.com of blogger.quote:Op zondag 16 november 2008 18:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat is een beetje een goede blogsite?
Indeed, maar t was meer uit verbazing en zulks.quote:Op zondag 16 november 2008 17:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan wel uitermate handig hè
Wereldgerecht pakkie is iig een stap beter dan zo'n diepvriesquote:Op zondag 16 november 2008 18:25 schreef Mikkie het volgende:
Vers = zelf maken.
Dus wel zo'n wereldgerechtpakje, ik ga niet zelf lasagnebladen makenMaar verder lekker met verse groente enzo
Is jouw moeder toevallig MacGuyver?quote:Op zondag 16 november 2008 18:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah oke dan lees ik verkeerden lol @ plaatje
Mijn moeder wil ook altijd alles met duct-tape maken
quote:Op zondag 16 november 2008 18:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oke
Echt iedere keer als ik Franz Ferdinand hoor moet ik aan donderdag denken, epic failors.
De laatste keer dat ik keek niet.quote:Op zondag 16 november 2008 18:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is jouw moeder toevallig MacGuyver?
Heeft ze een matje? Heeft ze altijd een balpen bij zich? En natuurlijk de ducttape... Alledrie positief zou ik nog maar een keertje kijken hoorquote:Op zondag 16 november 2008 18:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik keek niet.
Ken ik niet, maar Wordpress ben ik zelf fan van. Ik draai het op www.nder.be. Web-log heb ik nooit een hoge pet van op gehadquote:
quote:Op zondag 16 november 2008 18:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heeft ze een matje? Heeft ze altijd een balpen bij zich? En natuurlijk de ducttape... Alledrie positief zou ik nog maar een keertje kijken hoor
quote:
Die diepvries dingen zijn niet te vreten. Da's alleen maar kaas en lasagnebladen, maar van vulling (vlees en groente) is geen sprake.quote:Op zondag 16 november 2008 18:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wereldgerecht pakkie is iig een stap beter dan zo'n diepvries
Zijn autoradio's te koop met een USB-aansluiting, echt ideaal. Kun je regelmatig muziek wisselen en veel shit ineens kwijt. Zo'n 8Gb-stick kun je reteveel op kwijt, echt hendig. En heb er nu veel opgegooid dat ik nog niet ken, meteen post-it's erbij gelegd zodat ik op kan schrijven welke nummer goed en welke ruk zijn. Ga ik na een weekje weer even filteren. De bedoeling is om een mooi uitgekiende collectie over te houdenquote:Op zondag 16 november 2008 18:47 schreef Nielez het volgende:
[..]
Indeed, maar t was meer uit verbazing en zulks.
Wist niet dat dat kon enzo.
Spieking of witsj /paulkampsteegquote:Op zondag 16 november 2008 18:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar Wordpress ben ik zelf fan van. Ik draai het op www.nder.be. Web-log heb ik nooit een hoge pet van op gehad.
Laatst nog over m'n pc, en ik ben bezig met een stukjequote:Op zondag 16 november 2008 19:02 schreef Nielez het volgende:
[..]
Spieking of witsj /paulkampsteeg
Blog je nog ns ooit?
Zie je niet meer voorbij komen op feed
Linkque?quote:Op zondag 16 november 2008 19:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah ja Wordpress gebruikt mijn schoonzussie ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Restecp.
quote:Op zondag 16 november 2008 19:21 schreef Nielez het volgende:
Moblo loopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Restecp.goed gedaan Moblo!!
quote:Op zondag 16 november 2008 19:21 schreef Nielez het volgende:
Moblo loopt.Very nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Restecp.
quote:Op zondag 16 november 2008 19:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Doe jij ook wel eens wat anders posten dan "Ik ga [insert activiteit]" en "Pics or..." ?
Theelepeltje, niet helemaal vol maar beschaafd. Zeg maar ongeveer evenveel als een schepje suiker, maar ietsje hoger op de lepel (want het stapelt zo lekker, cacao). Eén of twee scheppen suiker erbij tegen het bitter, en smullen maarquote:Op zondag 16 november 2008 20:03 schreef HostiMeister het volgende:
Cacao? Is da lekker? Hoeveel mieter je er dan bij... ?
Lijkt me juist goed voor je 'natuurlijke overwicht'quote:Op zondag 16 november 2008 20:47 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb ook nog muffinmix thuis staan. Binnenkort maar eens maken, maar dan wel als ik ze uit kan delen. Anders ga ik in m'n eentje twaalf muffins wegwerken, lijkt me ook niet echt wijs.
quote:Op zondag 16 november 2008 20:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Lijkt me juist goed voor je 'natuurlijke overgewicht'
Doe het vlak voor een meet ofzoquote:Op zondag 16 november 2008 20:47 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb ook nog muffinmix thuis staan. Binnenkort maar eens maken, maar dan wel als ik ze uit kan delen. Anders ga ik in m'n eentje twaalf muffins wegwerken, lijkt me ook niet echt wijs.
Hoe laat haal je me op dan?quote:Op zondag 16 november 2008 20:59 schreef Slarioux het volgende:
Dinsdag een date!
"pics..." zeker?quote:Op zondag 16 november 2008 21:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[insert een zeer voorspelbare swarma post ]
quote:Op zondag 16 november 2008 19:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Doe jij ook wel eens wat anders posten dan "Ik ga [insert activiteit]" en "Pics or..." ?
Waar je mee omgaat...quote:Op zondag 16 november 2008 21:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeuren op swarma en ze dan allemaal zelf maken![]()
.
quote:Op zondag 16 november 2008 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
oeh! ik ben gevolgd!
Dank jullie wel allemaal![]()
het was een hél! in ieder geval de laatste 4 á 3km, maar het is gelukt
en nu ga ik slapen, morgen meer
Daar is weinig natuurlijks meer aan, danquote:Op zondag 16 november 2008 20:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Lijkt me juist goed voor je 'natuurlijke overwicht'
quote:
quote:
Ach dat laatste stukje met EP, pure awesomenessquote:Op zondag 16 november 2008 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
? Ik vond er echt weer geen reet aan
.
Je kabeltje of je ding in je laptop? Heb ik ook ooit gehad door er met een burostoel overheen te rijdenquote:Op zondag 16 november 2008 22:32 schreef Californium het volgende:
Wou ik foto's van mijn camera uploaden, is de usb-uitgang verbogenef met en mes proberen recht te trekken en gelukkig past hij nu weer...maar echt makkelijk gaat het niet
ook met een fototoestel aansluiting eraanquote:Op zondag 16 november 2008 22:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je kabeltje of je ding in je laptop? Heb ik ook ooit gehad door er met een burostoel overheen te rijden
Maar zo'n kabeltje heb je al voor 5 e ofzo, dus dat scheelt
oja memorysticks jahquote:Op zondag 16 november 2008 22:33 schreef LastRequest het volgende:
Dat heb ik ook met m'n memorystick Cali, best irritant
En Mik, muffins zijn welkom hoor
quote:De volgende editie van PuberPop zal in het teken staan van de voor de deurstaande feestdagen. Het thema zal VIP zijn, in de trend van iedereen kan een VIP zijn. Een PuberPop waar de glitter en glamour vanaf spat!
In Nijmegen zullen we op dinsdag 2 december ca. 50 studenten in de gelegenheid stellen om geheel in stijl naar PuberPop te komen. Meld je aan met jouw vriendengroep (7 pers.) en wordt op onze kosten per LIMOUSINE thuis opgehaald en naar PuberPop gebracht. In de limo krijgen jullie een fles heerlijke bubbels aangeboden, uiteraard ook op onze kosten. Eenmaal op locatie zal je feestelijk ontvangen worden.
Aanmelden kan via Hyves (bericht aan mij) of een mailtje naar puberpop@live.nl. Vergeet niet om naast je naam en e-mailadres je tel.nr. te vermelden. Aanmelden kan uiterlijk tot 28 november. Wees wel snel want we zullen maximaal. 6 tot 7 groepen (van 7 pers.) deze VIP-treatment aanbieden!! Dus zorg absoluut dat je bij die 5 -6 aanmeldingen zit.
Daarnaast maakt diegene met mooiste en meest originele VIP-outfit (op dinsadag 2 december) tevens kans om een volledig gala-outfit te winnen.
Ciaodie,
Frank, Alwin en Bram,
ya Magic PuberPop Friends
Ja juist ja, is meestal van USB naar mini usb, is redelijk standaard namelijk, ik had het met mijn telefoon kabel die krengen zijn een stuk duurder, maar ff hosselen met een mes en het werkt weerquote:Op zondag 16 november 2008 22:34 schreef Californium het volgende:
[..]
ook met een fototoestel aansluiting eraan
Maar hij past weer
2 behoorlijk goed gelukte foto's van het uitzicht van mijn werkplek
Hmmm. Best geinig, een limo, maar als het verder weer zo'n fucking afgeladen druk kleuterfeest wordt als de vorige keer, dan laat maarquote:
Zo leer je nog eens wat over techniek in dit topic johquote:Op zondag 16 november 2008 22:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn Camera en mp3spelert hebben ook hetzelfde kabeltje ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |