ik vond m ook wel geinig....quote:
Dat heb ik gisteren geprobeerd, niet echt mijn dingquote:Op zondag 16 november 2008 12:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga helemaal niks doen vandaag.
quote:Op zondag 16 november 2008 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
En wederom, dat valt me nu pas op, goeiemorgen Guus
Ik was een beetje afgeleid door die gigantische witte reet iets verderopquote:Op zondag 16 november 2008 12:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]Dat was de hele essentie van het plaatje
.
quote:
ik scrollde ook eens omhoogquote:Op zondag 16 november 2008 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
En wederom, dat valt me nu pas op, goeiemorgen Guus
als jij het leuk vind om te zien hoe 100000 mensen aan je neus voorbij komen huppelen, jaquote:Op zondag 16 november 2008 13:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is er vandaag te doen in Nijmegen?
Is de zevenheuvelenloop een beetje leuk om naar te kijken?
* present, tot laat in Dollars geweest dus nu retebrakquote:Op zondag 16 november 2008 11:52 schreef Mikkie het volgende:
Waar is Piet? Zhe new topic, wat doe je?!
Kom je binnen, is er een erotic dance contest, zie je Sla opeens met een gozer dansen. whehehequote:
Sander en Jonquote:Op zondag 16 november 2008 13:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kom je binnen, is er een erotic dance contest, zie je Sla opeens met een gozer dansen. whehehe
Nou niet echt!quote:Op zondag 16 november 2008 13:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
als jij het leuk vind om te zien hoe 100000 mensen aan je neus voorbij komen huppelen, ja
Denk 't ja, dezelfde iig die er donderdag ff wasquote:
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 16 november 2008 13:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kom je binnen, is er een erotic dance contest, zie je Sla opeens met een gozer dansen. whehehe
Jon jahquote:Op zondag 16 november 2008 13:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Denk 't ja, dezelfde iig die er donderdag ff was.
Ik geloof zo ook wel dat Sla met gozers danstquote:
Ze hadden niet eens gewonnenquote:Op zondag 16 november 2008 13:17 schreef Californium het volgende:
Jon jahWas ook wel erg voorspelbaar
wetende dat alleen Jon zoiets doet
Homofoob?quote:Op zondag 16 november 2008 13:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik geloof zo ook wel dat Sla met gozers danst
Sla en ik heb stiekem ook een nummertje staan schuifelen!quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 13:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze hadden niet eens gewonnen.
mijn jonquote:
quote:Op zondag 16 november 2008 13:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sla en ik heb stiekem ook een nummertje staan schuifelen!
opa en omaquote:Op zondag 16 november 2008 13:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou niet echt!![]()
Maar ja waar kan je anders op een zondag naar toe!
Die man weet van wanten! Net een neger zoals hij de heupen los kan gooien!quote:
Hallo, Opa en Oma, dit is mijn date! Dat is spannend zeg!quote:
quote:
Ja, ze hebben een rokersruimte als het goed is en anders buiten!quote:Op zondag 16 november 2008 13:39 schreef HostiMeister het volgende:
Mag er nog geblowed worden in de Odessa?
quote:Op zondag 16 november 2008 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ze hebben een rokersruimte als het goed is en anders buiten!
Blowen
Nee, volgens mij waren ze dat wel!quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 13:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
CP slaat weer eens volledig de plank mis. het ging namelijk over de OP
quote:Op zondag 16 november 2008 13:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
17 november
Odessa meet:
Komen:
IB
D_K
HostiMeister met joints!
Dan sla je de plank nog meer mis.quote:Op zondag 16 november 2008 13:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]ik weet heel goed dat jij het over de OP had.
Je kan er niet mee omgaanquote:Op zondag 16 november 2008 13:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dan sla je de plank nog meer mis.
Misschien een poll maken op wie er het meest gegeild wordt en door wiequote:Op zondag 16 november 2008 13:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dan sla je de plank nog meer mis.
Staan in het meetdraadje!quote:Op zondag 16 november 2008 13:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als die meetplannen serieus zijn gooi 't ff in 't meettopic dan. Wat is Odessa (don't shoot me
).
Briljant! Erg gezellig om oude docenten weer te spreken, veel blikken van herkenning enzo. Ik kwam er achter dat ik echt mensen compleet vergeten wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |