ik vond m ook wel geinig....quote:
Dat heb ik gisteren geprobeerd, niet echt mijn dingquote:Op zondag 16 november 2008 12:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga helemaal niks doen vandaag.
quote:Op zondag 16 november 2008 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
En wederom, dat valt me nu pas op, goeiemorgen Guus
Ik was een beetje afgeleid door die gigantische witte reet iets verderopquote:Op zondag 16 november 2008 12:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]Dat was de hele essentie van het plaatje
.
quote:
ik scrollde ook eens omhoogquote:Op zondag 16 november 2008 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
En wederom, dat valt me nu pas op, goeiemorgen Guus
als jij het leuk vind om te zien hoe 100000 mensen aan je neus voorbij komen huppelen, jaquote:Op zondag 16 november 2008 13:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is er vandaag te doen in Nijmegen?
Is de zevenheuvelenloop een beetje leuk om naar te kijken?
* present, tot laat in Dollars geweest dus nu retebrakquote:Op zondag 16 november 2008 11:52 schreef Mikkie het volgende:
Waar is Piet? Zhe new topic, wat doe je?!
Kom je binnen, is er een erotic dance contest, zie je Sla opeens met een gozer dansen. whehehequote:
Sander en Jonquote:Op zondag 16 november 2008 13:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kom je binnen, is er een erotic dance contest, zie je Sla opeens met een gozer dansen. whehehe
Nou niet echt!quote:Op zondag 16 november 2008 13:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
als jij het leuk vind om te zien hoe 100000 mensen aan je neus voorbij komen huppelen, ja
Denk 't ja, dezelfde iig die er donderdag ff wasquote:
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 16 november 2008 13:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kom je binnen, is er een erotic dance contest, zie je Sla opeens met een gozer dansen. whehehe
Jon jahquote:Op zondag 16 november 2008 13:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Denk 't ja, dezelfde iig die er donderdag ff was.
Ik geloof zo ook wel dat Sla met gozers danstquote:
Ze hadden niet eens gewonnenquote:Op zondag 16 november 2008 13:17 schreef Californium het volgende:
Jon jahWas ook wel erg voorspelbaar
wetende dat alleen Jon zoiets doet
Homofoob?quote:Op zondag 16 november 2008 13:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik geloof zo ook wel dat Sla met gozers danst
Sla en ik heb stiekem ook een nummertje staan schuifelen!quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 13:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze hadden niet eens gewonnen.
mijn jonquote:
quote:Op zondag 16 november 2008 13:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sla en ik heb stiekem ook een nummertje staan schuifelen!
opa en omaquote:Op zondag 16 november 2008 13:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou niet echt!![]()
Maar ja waar kan je anders op een zondag naar toe!
Die man weet van wanten! Net een neger zoals hij de heupen los kan gooien!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |