Ik iets langer, en met zwarte veters. Vind ze nog steeds erg gaaf!!quote:Op zondag 16 november 2008 12:59 schreef Hyman het volgende:
TVP
ik heb deze nu 2 weekjes:
[ afbeelding ]
Tof.quote:Op zondag 16 november 2008 12:59 schreef Hyman het volgende:
TVP
[ afbeelding ]
Waar?quote:Op zondag 16 november 2008 13:06 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
Eindelijk zijn ze te bestellen...
Amerikaquote:
Nice.quote:
Oe, die zijn gaaf!!quote:Op maandag 17 november 2008 18:40 schreef Cloud_SB het volgende:
WoodWood All Star
[ afbeelding ]
Weer 1 uit de Hund(red) lijn van Converse.
10% van de winst gaat naar het goede doel ter bestrijding van Aids, kanker en tubercolose.
Concrete heeft 12 paar, verder enkel Colette in Parijs, Dover St. Market in London, Undefeated in LA en Oak, Dave's Quality Meat en Nom de Guerre in NYC.
Die zijn wel vetquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:09 schreef Frenkel het volgende:
En maar wachten op deze:
[ afbeelding ]
Wel wat ver weg vanuit Enschede, maar je kunt ook online bestellen zie ik...quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:23 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Gekocht in Rotterdam, winkel: Pro sport
quote:Op zondag 16 november 2008 13:06 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
Mooie openingspost!![]()
Eindelijk zijn ze te bestellen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze gaan het zeker worden, erg fraai!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg gaaf en origineel, maar te druk en kleurig voor mijn smaak. Twijfel dus nog...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral hoe het doors logo in de hiel is verwerkt, vind ik prachtig. Maar verder is de laars, omdat hij zo hoog is, niet mijn ding. Jammer, een lagere uitvoering had ik zeker willen hebben.
[ afbeelding ]
Mooie basic doors, ik hou van zwart/wit met zwarte veters, en de afbeelding van Jim Morrison is er netjes in verwerkt.
[ afbeelding ]
En deze was al wat langer bekend, geld voor mij hetzelfde voor als die ene daarboven.
Yep, ben een echte doors fan en converse fan!!
Kan ik sowieso wel ff langswaaien, woon toch in Zwolle.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:45 schreef InTheDarkness het volgende:
Ik ben trouwens gister even bij de Converse shop in Zwolle geweest en voor ik er naar binnen stapte was het echt vanen dan ben je twee tellen binnen en sta je
heel erg klein en allemaal oudere modellen en weinig keus. Dus ik naar de aanwezige verkoper gegaan van is dit alles (met andere woorden waar is de rest ?
) maar meer had hij niet. Dus ik dacht dat ik dood gemaakt was met een blije mus
maar de beste man wist me te vertellen dat er een verbouwing aan zat te komen en dat hun als eerste in Nederland de nieuwe collectie uit Amerika gaan krijgen
op 10 Januari
. Misschien een leuk idee voor een Converse meet ?
dat we daar allemaal in die winkel staan van
![]()
![]()
Het is dat ze die niet meer in min maat hadden... Anders had ik die gehad. Vind ze nog steeds ontezttend gaaf, maar degene die ik nu heb zijn ook ontzettend vet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:50 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wel wat ver weg vanuit Enschede, maar je kunt ook online bestellen zie ik...
[ afbeelding ]
Deze zijn ook wel erg nice zeg.
Ook vanuit Emmenquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:50 schreef Rikketik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat waren mijn vorige paarquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:50 schreef Rikketik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er zijn vast meer die van die mooie Doors gympies willen bestellenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Wel kut dat die shipping kosten naar Nederland zo hoog (97Dollar) zijn
Iemand toevallig interesse gezamelijk wat te bestellen zodat die kosten wat gedrukt worden
Zijn zeker niet op een andere manier te krijgen of in Nederland verkrijgbaar ?
Die heb ik ook, in een Converse shop in Florida (outlet malls = LOVE) gekochtquote:Op woensdag 19 november 2008 12:41 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb hele coole gekocht in Japan.![]()
Deze:
[ afbeelding ]
En nog 2 paar.Zal vanavond even een foto maken.
Vanaf welke site bestellen dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand toevallig interesse gezamelijk wat te bestellen zodat die kosten wat gedrukt worden
Ja dat is vanaf de gewone Converse site dan. Kan ze zo snel nergens anders vinden. In Nederland zullen ze vast sowieso wel niet te krijgen zijn he ?quote:Op woensdag 19 november 2008 17:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vanaf welke site bestellen dan?
97 dollar?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Amazon ook niet?quote:Op woensdag 19 november 2008 17:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is vanaf de gewone Converse site dan. Kan ze zo snel nergens anders vinden. In Nederland zullen ze vast sowieso wel niet te krijgen zijn he ?
Net dus mailtje dat ze verzonden zijn.quote:Ship Date: November 19,2008
Shipping Speed: Standard
Ik heb via 80stees een aantal shirts besteld van in totaal 90 dollar en moest 18 euro invoerrechten betalen..quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoeveel ben je daar nou zo'n beetje aan kwijt en wanneer komt die heffing ?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:58 schreef schatje het volgende:
Per 1 december mag je tot 150 euro vrij invoeren.
Wow.. kan je die al kopen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:45 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Die zijn wel vet![]()
Ik persoonlijk ga voor de Dark Side Of The Moon Ox![]()
[ afbeelding ]
Kapotte All Starsquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:54 schreef Wunny het volgende:
Hoe lang heb je garantie op je All Stars?
Ik heb namelijk in de Zomervakantie een paar Converse All Stars gekocht die gerfalelde editite maar nu laat bij me linkerschoen het logootje los.
Ik heb alleen geen bon ofzo meer omdat ik ze in Italie heb gekocht.
Iemand die weet wat ik eraan kan doen?
Ik vind het persoonlijk mooi als All Stars een beetje versleten en kapot zijn. Je kan het proberen te plakken met wat speciale lijm misschien.quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:48 schreef Wunny het volgende:![]()
Niemand die iets erover weet?
Of heb ik gewoon pech?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je allstars koopt weet je dat ze max een half jaar meegaan![]()
WTFquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:11 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
bedoel je, dat ze net zo slijten, net als andere schoenen?!?![]()
[ afbeelding ]
neequote:Op vrijdag 21 november 2008 16:47 schreef acidd91 het volgende:
[..]
Wow.. kan je die al kopen?
In de link zie ik spring2009 staan, nee dus?
Footlocker, is exclusief daar.quote:
En hoe duur waren zequote:Op maandag 24 november 2008 20:27 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Footlocker, is exclusief daar.![]()
Vond het al zo raar, want zag die schoenen in geen andere schoenenzaak.
90 Euro, je hebt ze ook met zwart/grijs, grijs/wit en nog 1. Vriend van mij wilde die zwart/grijs, maar wilde daarna nog verder kijken. Dus koos ik voor deze, even later hoorde ik dat ze die maat niet eens voor hem hadden. Baal wel een beetje..quote:
Mijn schoenen wat doe jequote:Op dinsdag 18 november 2008 19:50 schreef Rikketik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:14 schreef Hopey het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe All Stars. Vind die goud accentjes echt vet . Gekocht in Hangzhou, China. Niet normaal hoeveel Converse shops je daar hebt.
Ik zeg, showen met die dingen!!quote:Op donderdag 27 november 2008 16:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Postbode net voor de deur met m'n Doors AllstarsVolgens track&trace zou het pas half dec komen dus ik al van
pakket
Mar toen zag ik de vorm![]()
![]()
tof spul
Ja dan krijg je echt brakke telefoonfoto'squote:Op vrijdag 28 november 2008 12:26 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
[..]
Ik zeg, showen met die dingen!!
Frontrunner ?quote:Op donderdag 4 december 2008 16:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf morgen in het bezit, alleen vraag ik me af of ze ergens goedkoper dan ¤90,- euro verkrijgbaar zijn inclusief shipping.
Juist wel, en helemaal als je de schoenen in het echt bezichtigd. Plaatje hier boven ziet er net wat anders uit dan in het echt.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:26 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Frontrunner ?
Vind ze trouwens niet mooi zo'n zool past echt niet bij dit model.
Laat ik nu net 41 hebben.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:28 schreef Myster_E het volgende:
Ik vind ze prachtig, echter zijn ze alleen maar in vrouwenmaten gemaakt, t/m 42.
Ze zijn echt heel erg lelijk.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vandaag de All stars Light gehaald.
[ afbeelding ]
Echt dope.
Ik "maar" ¤25,60. De verzender had 1 paar dames laarzen t.w.v. ¤90,00 op de bon voor de douane gezet. Als ik dus ze drie dagen later had besteld (en ze dus na 1 december langs de douane waren gekomen) had ik de douane niet hoeven te sponsorenquote:Op woensdag 26 november 2008 14:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Godverdomme, wel dus![]()
![]()
Fucking ¤44!!
Ik wil die ook. En goedkoopquote:Op zondag 16 november 2008 17:33 schreef Seam het volgende:
Ga morgen maar eens een rood paar kopen
[ afbeelding ]
D'r klopt sowieso geen reet van, want de douane had de waarde van mijn pakketje geschat op zo'n 30 euro.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:49 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
[..]
Ik "maar" ¤25,60. De verzender had 1 paar dames laarzen t.w.v. ¤90,00 op de bon voor de douane gezet. Als ik dus ze drie dagen later had besteld (en ze dus na 1 december langs de douane waren gekomen) had ik de douane niet hoeven te sponsoren![]()
Is het leven niet ironisch?
Ik zou gewoon gaan voor welke jij het mooiste vind. Als je een beetje lange jeans hebt zal toch niemand zien of je een HI-top of een LO-top aan hebt. En het voordeel van LO-tops is dat je niet in de verleiding kunt komen je broekspijpen in je schoen te proppen.quote:Op maandag 15 december 2008 21:25 schreef Tijntjes het volgende:
lo tops vs hi tops?
Ik ga de rode halen maar weet nog niet of ik lo of hi moet kiezen. Lo vind ik mooier maar aangezien ze vooral onder jeans gedragen zullen worden is misschien hi wel mooier (valt mooier ofzo?)
Eerste allstars voor mij vandaar.
Oeh, die zijn leuk!quote:Op zondag 16 november 2008 12:59 schreef Hyman het volgende:
TVP
[ afbeelding ]
ik kan alleen vertellen dat het model een jaar oud is.quote:Op zondag 21 december 2008 23:24 schreef Mandarijntjee het volgende:
Zo dat zou ik ook wel willen weten.
Die zien er echt super strak uit.
vind ze echt lelijk.quote:Op zondag 21 december 2008 23:32 schreef Rikketik het volgende:
Die zijn mooi inderdaad. Ik vind de lichte versie erg tof:
[ afbeelding ]
Zou helaas niet weten waar je ze kan kopen...
ja... leuk als je 46,5 in de all stars hebt....quote:Op woensdag 31 december 2008 15:40 schreef Rikketik het volgende:
Bij de Makro zijn ze volgende week in de aanbieding. 40 euro inclusief btw. Ik ga wel even kijken...
idd ja, maar heb ik altijd wel last van als er leuke schoenen in het makro krantje staan. Wel erg jammer dit keer aangezien je hier 2 paar kunt halen voor wat je normaal voor 1 paar kwijt bentquote:Op woensdag 31 december 2008 16:12 schreef Rikketik het volgende:
Ze gaan t/m 45 inderdaad. Ben wel blij dat ik een gemiddelde schoenmaat heb; 42/43.
Ik ken hetquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:54 schreef Noortje. het volgende:
Kut, ik zie net dat de All Stars die ik al heul lang wil uitverkocht zijn in mijn maat.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef Noortje. het volgende:
Iemand enig idee welke All Stars te koop zijn bij Makro? Alsin, welke kleur en lo-top of hi-top? Of staat dat hier al ergens en heb ik er overheen gelezen?
Bij de American Today (Eindhoven) waren de bruine ook 35 euro zag ik vanmiddag..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:28 schreef LeonH het volgende:
Wat een gekte hier bij de Makro in Nuth! Als het bij 1 rek constant druk was was het wel bij de All Stars.
Had gister dus de bruine gekregen en heb me vandaag nog 2 paar bij gehaald. Blauw en beige alvast voor de zomer
De Makro in Hengelo, eh? Ben benieuwd wat ze er maandag nog hebben, dan rij ik er even naartoe waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:04 schreef MaLo het volgende:
Ik heb ook mijn eerste allstars sinds ik 8 was.
Vandaag bij de Makro in Hengelo gekocht, ook hier was het gekkenhuis.
Ik heb hoge zwarte met een roze loge en een roze randje gekocht.
Ze zijn vandaag (zondag) ook open! Het ging gisteren echt heel hard, er waren mensen die met 3, 4 dozen per persoon vertrokkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:36 schreef Rikketik het volgende:
[..]
De Makro in Hengelo, eh? Ben benieuwd wat ze er maandag nog hebben, dan rij ik er even naartoe waarschijnlijk.
Tof de bovenste.quote:Op woensdag 31 december 2008 07:58 schreef PD2JK het volgende:
[ afbeelding ]
Lyrics vergeten? Geen probleem:
[ afbeelding ]
Even de schoen uittrekken, de hele zaal plat.
[ afbeelding ]
Canada.
Ik was vandaag in de Converse Outlet Store in Maasmechelen en daar heb ik deze zien liggen!quote:Op zondag 21 december 2008 20:36 schreef fespo het volgende:
weet iemand waar je deze kan kopen![]()
[ afbeelding ]
Om nog even terug te komen op deze vette allstars.quote:
https://www.werockyoursoc(...)e-all-star-ox-1.htmlquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:38 schreef Hyman het volgende:
Weet iemand een webwinkel voor lage rode ?
Ik kan alleen de hoge vinden, anders neem ik die wel ofzo.
Bedanktquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:14 schreef Myster_E het volgende:
[..]
https://www.werockyoursoc(...)e-all-star-ox-1.html
http://www.totallyshoes.c(...)ar-ox-red-m9696.html
http://www.shoedeals4u.com/detail.asp?ShoeId=M9696
http://www.pickyourshoes.com/casual/converse_all_star_lo_red.htm
http://www.sneakerland.com/
http://www.bagginsshoes.com/chuck-taylor-all-star-low-tops.html
Of een Nederlandse:
http://www.sportoutletstore.nl/index.php?main_page=product_info&products_id=383
Forum Opties | |
---|---|