shoot the dogquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:02 schreef Manu82 het volgende:
Die fucking sinterklaas zit hier heel de tijd te toeteren
En The Green mile en There is something about Maryquote:
Bij mij zijn ze bezig met het (trein)station, ieder half uur gaat er een harde horn. Tot 3 / 4 uur ''s nachtsquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:02 schreef Manu82 het volgende:
Die fucking sinterklaas zit hier heel de tijd te toeteren
Dat is wel klote, ik was er vanuit gegaan dat het hier alleen gebeurde bij het WK/EK of ongelukkenquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze bezig met het (trein)station, ieder half uur gaat er een harde horn. Tot 3 / 4 uur ''s nachts
Goedzo, ben ik ook mee bezigquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:27 schreef dieenebart het volgende:
En voorbereiden op Ajax - PSV morgen. Ik hoef gelukkig niet mee naar het stadion
Das Dionne de Wit.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:27 schreef dieenebart het volgende:
wil ff wat info: had net een vriendin aan de lijn die beweert dat de dochter van een collega meedoet aan CMBL. We weten alleen dat ze 'de Wit' heet. Om wie kan dit gaan?
en dan maar weer verder met de (on)zin van de dag. Het wordt boerenkool (nooit je afkomst verloochenen) en later een stukkie fietsen. Wellicht.
En voorbereiden op Ajax - PSV morgen. Ik hoef gelukkig niet mee naar het stadion
We hadden al een Natasia Blank, dus een Dionne de Wit zou mooi passen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:27 schreef dieenebart het volgende:
wil ff wat info: had net een vriendin aan de lijn die beweert dat de dochter van een collega meedoet aan CMBL. We weten alleen dat ze 'de Wit' heet. Om wie kan dit gaan?
Nah ik weet het ook niet hoor, maar de achternaam past wel een beetjequote:Op zaterdag 15 november 2008 18:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ah, Dionne. Wie is dat?
(of zal ik zelf bij de bewonerstopics kijken)
Als Salcido weer een omhaal maakt ben ik allang tevredenquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, als die voetballers het niet doen; dan wij maar!
Ribas style...quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:we kunnen gedichies gaan maken
[CBL PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken...
geinig......
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ribas style...
Voor zo'n klere sinterklaasgedicht
spuug ik je in je gezicht
snol
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:41 schreef Soury het volgende:
http://elfyourself.jibjab.com/view/twH4ZlNBIrvLe0uZ
Yes doet het weer .. Hier de toppers van 2009
Wie denk jequote:Op zaterdag 15 november 2008 20:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
waar is gerard joling gebleven? wie is dat vrouwtje?
Jaquote:
nah ik krijg het dus weer eens niet voor elkaarquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.elfyourself.com/
Hier de link kan je het zelf maken...
Je kan de foto op de site groter en kleiner maken .. Wees niet bang dat het er niet uit ziet qua piksels. Komt goed in het filmpje. Die van mij was redelijk van ver afquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nah ik krijg het dus weer eens niet voor elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb al 3x de foto kleiner gemaakt maar hij blijft te groot volgens mij is dat ding van slag nu........
Non lo so Bart!quote:Op zaterdag 15 november 2008 23:47 schreef dieenebart het volgende:
En we zijn weer in de lucht.
Wat was er loos, trouwens?
Nou zeg.quote:Op zaterdag 15 november 2008 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Non lo so Bart!
Godverdomme, dat heeft lang geduurd.
Ik wacht op betere tijden. De balkondeur staat lekker open, pina colada in koelkast en twee grote badhanddoeken met een zonnebrl; nu nog mooi weer.quote:Op zaterdag 15 november 2008 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ondertussen zit ik grammaticale fouten te maken op een italiaans forum. Maar wat de naai, ik ben er wel mee bezig en vind het leuk![]()
Dacht dat ik een virus had in mijn pc, alles ging langzaam, D-reizen, Zooverquote:Op zaterdag 15 november 2008 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Non lo so Bart!
Godverdomme, dat heeft lang geduurd.
Je had alle tijd om te oefenenquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nah ik krijg het dus weer eens niet voor elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb al 3x de foto kleiner gemaakt maar hij blijft te groot volgens mij is dat ding van slag nu........
Tja, ik zwerfde even wat rond door Europa omdat Fok op zijn gat zatquote:Op zondag 16 november 2008 00:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dacht dat ik een virus had in mijn pc, alles ging langzaam, D-reizen, Zoover
en Fok was niet beschikbaar toen maar even proberen of Vol het wel deed,
ja en kwam jou daar tegen..
Hoi Liesje millenovecentosettantanovequote:Op zondag 16 november 2008 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
Klaverjassen![]()
Voetballen![]()
Goedenavond Fok!
Tja.quote:Op zondag 16 november 2008 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoi Liesje millenovecentosettantanove
Slaap lekker Ruud!quote:Op zondag 16 november 2008 00:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er ook even weg van.![]()
Ciao a tutti.
halfquote:Op zondag 16 november 2008 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
Is het nog gelukt fan? Met het elfending?
Ik had het naar mezelf gemaildquote:Op zondag 16 november 2008 01:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
halfik heb een dansje gedaan met ribas en obama
![]()
maar ik snap alleen niet hoe je dan de link kan posten hier, toen het afgelopen was was
het ook weer weg.........
nah........ dat soort dingen ben ik nooit een ster in...... gaat altijd mis bij mij,
heb ook geen zin om het opnieuw te proberen nu..........
heb jij het nog geprobeerd.......?
quote:Op zondag 16 november 2008 01:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
halfik heb een dansje gedaan met ribas en obama
![]()
maar ik snap alleen niet hoe je dan de link kan posten hier, toen het afgelopen was was
het ook weer weg.........
nah........ dat soort dingen ben ik nooit een ster in...... gaat altijd mis bij mij,
heb ook geen zin om het opnieuw te proberen nu..........
heb jij het nog geprobeerd.......?
ook lekker slimquote:Op zondag 16 november 2008 02:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ah, en ik had de link van Soury's eigen filmpje naar haar gestuurd.
quote:Op zondag 16 november 2008 02:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ook lekker slim![]()
hoe was het etentje ? viel het mee?
Ja ja, hoe was je etentje...........?quote:Op zondag 16 november 2008 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tjeez, je moet je helemaal registreren enzo, voor dat elfen ding, dat wist ik niet!
Mwoah
quote:Op zondag 16 november 2008 02:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ja ja, hoe was je etentje...........?
da's veel interessanter
oké met andere woorden......... je wil er niet over praten........ zeg dat dan gewoon muts....quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 02:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oké met andere woorden......... je wil er niet over praten........ zeg dat dan gewoon muts....![]()
nah ik heb ook niks meer te vertellen.........
![]()
nog een rustig muziekkie en dan slapies doen
![]()
vandaag was ronduit kut......... met niet roken bedoel ik dan.....quote:Op zondag 16 november 2008 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zei ik toch! Schatje!
![]()
![]()
Hoe is het met het niet roken?
Slaap lekker alvast!
Ik vond dag 5 echt vreselijk, ik zat bijna tegen het plafond.quote:Op zondag 16 november 2008 02:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
vandaag was ronduit kut......... met niet roken bedoel ik dan.....
maar nog steeds niet gezwicht ......... maar om eerlijk te zijn 1e dag was best makkelijk,
2e dag was ik hyper, schoonmaakwoede........ en vandaag lamlendig.......
Ja, maar ik had een zwart coltruitje aan.quote:Op zondag 16 november 2008 02:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah..... dus je kon gewoon in je doorkijkbloessie zitten
thanksquote:Op zondag 16 november 2008 02:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik vond dag 5 echt vreselijk, ik zat bijna tegen het plafond.
En daarna ging het wel. Succes!
quote:Op zondag 16 november 2008 02:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, maar ik had een zwart coltruitje aan.
Maar als ik een doorkijkbloesje hàd, had ik hem aangetrokken
Top!quote:Op zondag 16 november 2008 02:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
vandaag was ronduit kut......... met niet roken bedoel ik dan.....
maar nog steeds niet gezwicht ......... maar om eerlijk te zijn 1e dag was best makkelijk,
2e dag was ik hyper, schoonmaakwoede........ en vandaag lamlendig.......
Kauwgomballen!quote:Op zondag 16 november 2008 02:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
thanksmorgen zien we wel......... ik verzin wel iets als ik maar niet aan roken denk,
desnoods ga ik fietsen........ en ik HAAT fietsen
en ik ben al zo'n schoonmaakfreak.......quote:Op zondag 16 november 2008 02:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Top!![]()
En een schoon huis op de koop toe!
Niet eentje met een grote col hoor, das nix.quote:Op zondag 16 november 2008 02:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik heb ook geen doorkijkbloessies hoor, maar ook géén coltruien,,,,, eh...... mijn coltruien fobie hé
20 kg afgevallen met kauwgumballenquote:Op zondag 16 november 2008 02:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Kauwgomballen!
Zo ben ik ook 20 kg afgevallen![]()
Als ik zin in iets had, nam ik 2 kauwgomballen.
Misschien werkt het ook met peuken
Truste Caro...... sweet dreamsquote:Op zondag 16 november 2008 02:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Niet eentje met een grote col hoor, das nix.
Gewoon, zo'n zwartje met strak colletje. Staat me hartstikke goed![]()
Ik ga naar bed. Nite ladies
Had ik dat maar!quote:Op zondag 16 november 2008 02:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en ik ben al zo'n schoonmaakfreak.......![]()
ben wat dat betreft net mijn moederdie was ook altijd zo erg........
Ja duhh jij hoeft niet af te vallen, jij moet stoppen met roken!quote:Op zondag 16 november 2008 02:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
20 kg afgevallen met kauwgumballen![]()
maar dan weeg ik 40 kg........![]()
val ik wel in Coos zijn categorie
ik deelde één kamer met 5 zussen dus we hadden allemaal één eigen la en één kast voor de kleding,quote:Op zondag 16 november 2008 02:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had ik dat maar!
Ik heb dat ik in 1 dag veel te veel doe, en dan heel lang geen zin meer heb.
Dat had ik vroeger al, dan moest ik mijn kamer opruimen. Kiepte ik alles leeg in het midden van mij kamer, en dan kwam ik altijd zoveel tegen waarvan ik niet wist dat ik het had, en dat koste tijd, veel tijd. Tot ik dan een paar uur later in het midden van mijn kamer zat te huilen, omdat ik geen zin meer had. Kiepte ik uit eindelijk alles weer gewoon terug in de laadjes en kasten...![]()
(Ben ff mario karten)
quote:Op zondag 16 november 2008 02:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja duhh jij hoeft niet af te vallen, jij moet stoppen met roken!
Haha voordat ik 40 weeg![]()
Toedeloe!
OMG!quote:Op zondag 16 november 2008 02:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik deelde één kamer met 5 zussen dus we hadden allemaal één eigen la en één kast voor de kleding,
dat hielden de oudste zussen bij, maar vanaf mijn zesde jaar kreeg je wel al een soor huishoud ''taken''
in het begin kleine klusjes en hoe ouder je werd grotere klussen//////
aardappelen schillen vond ik het ergste....... voor 11 man aardappelen schillen![]()
Jemig dat zijn dan van die industrie pannen enzquote:Op zondag 16 november 2008 02:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik deelde één kamer met 5 zussen dus we hadden allemaal één eigen la en één kast voor de kleding,
dat hielden de oudste zussen bij, maar vanaf mijn zesde jaar kreeg je wel al een soor huishoud ''taken''
in het begin kleine klusjes en hoe ouder je werd grotere klussen//////
aardappelen schillen vond ik het ergste....... voor 11 man aardappelen schillen![]()
Riep je schat?quote:Op zondag 16 november 2008 02:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
val ik wel in Coos zijn categorie
Waar blijft die foto van je rookhok?quote:
Ik heb geen rookhok. Mijn kamer heeft 'bruin café' look.quote:Op zondag 16 november 2008 03:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zodra het een beetje opgeruimd is!![]()
Doe jij eens een foto dan?
Met tipjes?quote:Op zondag 16 november 2008 03:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb geen rookhok. Mijn kamer heeft 'bruin café' look.
* Manu82 doet het licht weer aanquote:Op zondag 16 november 2008 05:20 schreef liesje1979 het volgende:
Oef! Vergeet ik helemaal het licht uit te doen, Manu, je bent vast al wakker, ik nog steeds! Kom er maar in, en gooi dat licht aan!![]()
Goedemorgen fok!
Goedemorgen,quote:Op zondag 16 november 2008 09:38 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Tuinfluiter, het is een klerezooi, overal stof en mannen en....dus ben behoorlijk depressief,
weer werkt ook lekker mee
was de kleur niet goed, het was zilverachtig met een grioene gloed, dus ik zei. laat de takelwagen
maar weer komen, bad moet terug en opnieuw gespoten worden.
Een badkuip van 2.20 m in het rond ! en nog depressiefquote:Op zondag 16 november 2008 09:38 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Fan ,het gaat gestaag door de verbouwing,leidingen en nog meer van die rotzooi, dus nog niet echt aan opbouwen, ze werken, zich kapot, daar niet van, maar het is veel werk .
Tuinfluiter, het is een klerezooi, overal stof en mannen en....dus ben behoorlijk depressief, weer werkt ook lekker mee.
wat wel grappig was, komt een takelwagen het bad naar boven takelen, noodpui eruit, 4 man bezig, ding is 2.20m in het rond
het staat, ik denk , zal even kijken, was de kleur niet goed, het was zilverachtig met een grioene gloed, dus ik zei. laat de takelwagen maar weer komen, bad moet terug en opnieuw gespoten worden.
echt, ..ja echt , zei ik, ...ik dacht dat ze gek werden, wel, het bad werd weer eruit gehaald, met takelwagen
nu vrijdag kwam het bad in de goede kleur, zilverachtig grijs,
en ze hadden de donkere vloertegels bijna op de wanden gedaan, toevallig kwam ik weer even kijken,
dus nu is het , als het om kleur gaat, eerst even vragen, grapje van de werlui.
ah mooi zo, kom ik meteen in de stemmingquote:Op zondag 16 november 2008 11:43 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen op de valreep!
Een zondags muziekje erbij:
nu jij het zo neerzet, Tuut, eigenlijk wel.quote:Op zondag 16 november 2008 11:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goedemorgen,
(Toch lijkt het af en toe net Candid Camera?)
Goed dat je niet verderop in een tijdelijk vakantiehuisje zit dan zaten de vloertegels tegen de
muren , een bad met een verkeerde zilver/groene kleur in de badkamer.
Het zijn dus merendeels de opluchtingen die jou door de verbouwingsweken slepen?
denk je dat het verstandig is?quote:Op zondag 16 november 2008 12:03 schreef Copycat het volgende:
Goede tijd om me eens richting mijn broer te begeven ...
0-3. heb nét de uitslag binnenquote:Op zondag 16 november 2008 12:02 schreef Manu82 het volgende:
Als ik straks nog chagrijniger ben weten jullie dus waardoor
Ja met een staalbedrijf en coatingbedrijf ben je wel wat regelen gewend .quote:Op zondag 16 november 2008 11:57 schreef hondjes het volgende:
trouwens..het lijkt misschien allemaal zo.
we hebben zelf een staalbedrijf en coating bedrijf, dus, vandaar.
is ook........ is ook........... ik bedoelde het niet lullig wilde Honda even opvrolijkenquote:Op zondag 16 november 2008 12:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja met een staalbedrijf en coatingbedrijf ben je wel wat regelen gewend .
Juiste kleur van het bad, natuurlijk wil je die kleur, je kiest dat niet voor niets , dat doe je toch niet elke maand.
Bedrijven dichtbij huis of elders ?
Over 2 weken de finale van CBML , ben benieuwd of we eventueel nog welkom zijn bij Static in de SHO,
dit sub-forum zal uiteindelijk wel dicht gaan.
Middag CarOnline.
quote:Op zondag 16 november 2008 12:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is ook........ is ook........... ik bedoelde het niet lullig wilde Honda even opvrolijken
Nope, dat is pas na 90 minuten en dan gaa het hele interieur eraanquote:
Oei! Dan moet je weer opruimen enzo.quote:Op zondag 16 november 2008 13:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nope, dat is pas na 90 minuten en dan gaa het hele interieur eraan
Ach dat moet ik heel de tijdquote:Op zondag 16 november 2008 13:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oei! Dan moet je weer opruimen enzo.![]()
(Heb je eigenlijk ooit nog een schoonmaakster ingehuurd? Dat wilde je toen doen, weet ik nog!)
De sfeer zou er op dit moment niet echt beter zijnquote:Op zondag 16 november 2008 13:47 schreef Copycat het volgende:
Dat was dan zeker net nadat ik de deur werd uitgekeken.
Oeps.quote:
Gaat het nog Manu?quote:Op zondag 16 november 2008 14:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De sfeer zou er op dit moment niet echt beter zijn
Ja 4-1 is ook wel heel sneu he?quote:Op zondag 16 november 2008 14:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neen, de sfeer is hier zwaar bekoeld
Ja, vind het toch fijner om niet live te zienquote:Op zondag 16 november 2008 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja 4-1 is ook wel heel sneu he?
Ja en liefde is ook een spel en zoquote:Op zondag 16 november 2008 14:31 schreef Juud79 het volgende:
Jongens toch, het is maar een spelletje hoor
Ach jochie, je moet dat breed zien. Over de afgelopen vijf jaar zijn ze de beste. Over de komende vijf jaar misschien ook wel. Dus als het nou één jaartje ff tegen zit...quote:Op zondag 16 november 2008 14:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja en liefde is ook een spel en zo
Nog meer cliches?
Maak me er ook niet echt druk over, maar als City straks ook verloren heeft is het karma enzoquote:Op zondag 16 november 2008 15:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ach jochie, je moet dat breed zien. Over de afgelopen vijf jaar zijn ze de beste. Over de komende vijf jaar misschien ook wel. Dus als het nou één jaartje ff tegen zit...Nou ja, jammer dan.
Sprak net vrienden die net uit de Arena kwamen. Ze vonden het een 'makkie'. En dat was het ook - er zijn weer eens teveel goede spelers verkocht; met wat er nu loopt redt Afellay het gewoon niet. Volgend jaar beter
ik kom heel even depressief zijn, ajax gewonnen en AZ gelijk tegen dat vitesse, wat een rotweekend.quote:
Onze chinees moet nog beginnen aan mijn eten!quote:Op zondag 16 november 2008 18:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ETENSTIJD![]()
![]()
![]()
![]()
nu ik niet meer rook, kijk ik de hele dag uit naar mijn eten![]()
ik hoor ''piep'' dus mijn overschoteltje is klaar![]()
eetse allemaal ........
patat en bitterballen, net als gisterenquote:Op zondag 16 november 2008 18:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ETENSTIJD![]()
![]()
![]()
![]()
nu ik niet meer rook, kijk ik de hele dag uit naar mijn eten![]()
ik hoor ''piep'' dus mijn overschoteltje is klaar![]()
eetse allemaal ........
hondjesquote:Op zondag 16 november 2008 18:27 schreef hondjes het volgende:
[..]
patat en bitterballen, net als gisteren
![]()
eet smakelijk Fan en de rest,, die nu eet
quote:Op zondag 16 november 2008 18:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hondjes
ik wou dat ik twee hondjes was
dan kon ik samen snacken
ik wou dat ik een teefje was
dan liet ik me nu dekken
ook eetsmakelijk
Ik nomineer jou alvast!quote:Op zondag 16 november 2008 18:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hondjes
ik wou dat ik twee hondjes was
dan kon ik samen snacken
ik wou dat ik een teefje was
dan liet ik me nu dekken
ook eetsmakelijk
Vertel mij wat, en nu ook nog City gelijkquote:Op zondag 16 november 2008 17:09 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ik kom heel even depressief zijn, ajax gewonnen en AZ gelijk tegen dat vitesse, wat een rotweekend.
Oeh zit dementor achter andere vrouwtjes aanquote:Op zondag 16 november 2008 19:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
en wat zou hier nou weer aan de hand zijn...???
Overspel door dementor?
quote:Op zondag 16 november 2008 19:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
en wat zou hier nou weer aan de hand zijn...???
Overspel door dementor?
Er is wel een lichtpuntje, DL nog steeds aan de leiding.quote:Op zondag 16 november 2008 19:41 schreef Manu82 het volgende:
Vertel mij wat, en nu ook nog City gelijk
Geloof me, alles gaat mis, wet van Murphy enzo, nog voor middernacht is de mast gebrokenquote:Op zondag 16 november 2008 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is wel een lichtpuntje, DL nog steeds aan de leiding.
Tuuluk niet gekkie. Neem een antidepressiva of een blowtje. De wereld ziet er dan plots anders uit.quote:Op zondag 16 november 2008 19:49 schreef Manu82 het volgende:
Geloof me, alles gaat mis, wet van Murphy enzo, nog voor middernacht is de mast gebroken
quote:Op zondag 16 november 2008 18:43 schreef Soury het volgende:
Fan !!!! Wat vreselijk lief van je..![]()
Gelukkig compenseerd de laatste zin alles ff..
Echt super je bent een kanjer..Ik ga ff dichten ..
Oh en p.s. jij en peter hebben allebij gelijk. 6 weken niks mogen (op me rug slapen was het ergste) en heel voorzichtig zijn en leren lopen. En na 6 maanden moet ik alles weer kunnen doen wat "normale" mensen met hun heupen doen.. Heb me ingeschreven voor salsa les
Nee joh, dat wist ze allang!quote:Op zondag 16 november 2008 19:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is Juud erachter gekomen van mij en die Bolle ?
Fuck......
Mag niet meer blowen en de antidepressiva is opquote:Op zondag 16 november 2008 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuuluk niet gekkie. Neem een antidepressiva of een blowtje. De wereld ziet er dan plots anders uit.
Ik heb niet gezegd dat ze er geen problemen mee heeft he?quote:Op zondag 16 november 2008 20:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o gelukkig maar ik schrok al.......
dan rest alleen nog Oprah en de Secret, of te wel, iedereen creeert zijn eigenquote:Op zondag 16 november 2008 20:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mag niet meer blowen en de antidepressiva is op
quote:Op zondag 16 november 2008 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ze er geen problemen mee heeft he?![]()
Ohw, en ik moest net aan je denken:
Je weet dat je teveel Fok!t als...
quote:Op zondag 16 november 2008 20:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
dan rest alleen nog Oprah en de Secret, of te wel, iedereen creeert zijn eigen
leven.
![]()
denk dat ik het ook maar eens ga lezen
Jemig, das nou ook wat. Verheug je maar op je Barcelona tripje, veel beter.quote:Op zondag 16 november 2008 20:01 schreef Manu82 het volgende:
Mag niet meer blowen en de antidepressiva is op
Ja, ik dacht dus ook dat dat het enige positieve was deze week, maar het heeft gvd 2 banen verpestquote:Op zondag 16 november 2008 20:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jemig, das nou ook wat. Verheug je maar op je Barcelona tripje, veel beter.
DL ligt plots 4e. Karma is a bitch.
quote:Op zondag 16 november 2008 20:11 schreef Soury het volgende:
Ben 2 uur bezig geweest met een gedicht.. ben bek af.. Staat er nog niet.. ff spel checken
Lucht hier je hart, misschien helpt het. Komt allemaal goed hoor.quote:Op zondag 16 november 2008 20:12 schreef Manu82 het volgende:
Ja, ik dacht dus ook dat dat het enige positieve was deze week, maar het heeft gvd 2 banen verpest
En waarschijnlijk hebben ze pech
ja joh!quote:Op zondag 16 november 2008 20:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon nog tijd om ook op andere fora te posten?
Geen zin inquote:Op zondag 16 november 2008 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lucht hier je hart, misschien helpt het. Komt allemaal goed hoor.
quote:
Niet lopen miepenquote:Op zondag 16 november 2008 20:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Geen zin in
De sfeer is hier in de min
Misschien dat ik volgende week maar ga lopen
Dan kan ik misschien nog een Sinterklaas cadeautje kopen
quote:
Vind het echt top !!! Nogmaals dank.quote:Op zondag 16 november 2008 21:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
het klinkt een beetje flauw
maar ik schud die dingen zo uit mijn mouw
geef een onderwerp en een naam
en ik heb hier zo een gedichie staan
quote:Op zondag 16 november 2008 21:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
volgens mij werkt één kant van mijn brein wel en één kant niet![]()
de rechterhelft is je creatieve kant geloof ik........ dan is de linker dus uitgeschakeld
die helft die je nodig hebt om auto te rijden enzo........
quote:Op zondag 16 november 2008 21:16 schreef Manu82 het volgende:
Zo af en toe denk ik nog wel eens aan Lieske terug
Helaas ligt ze altijd op haar rug
Voor sommigen zal dit een fijne gedachte zijn
Mij doet het toch nog een beetje pijn
quote:Op zondag 16 november 2008 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind het echt top !!! Nogmaals dank.
I
Ja t gaat je ook best af zag ik netquote:Op zondag 16 november 2008 21:40 schreef Soury het volgende:
Ik lach mijn broek aan puin.. Verleden jaar was die verkiezingen al reden voor een rel en nu komen er weer trieste figuren op gedichten af..![]()
Zielig ...We rijmen lekker door
Hoezo Liesje, snap het even niet, was elders onnozel aanwezig.quote:Op zondag 16 november 2008 21:46 schreef liesje1979 het volgende:Ohw fuck, ik ben heel Ruud vergeten, even erbij doen dan maar.
In het gedicht, maar is al verholpenquote:Op zondag 16 november 2008 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoezo Liesje, snap het even niet, was elders onnozel aanwezig.
Gewoon die titel al, doet me besluiten, die even te bewaren voor een vrolijker dagquote:
Is een mooi liedje vind ikquote:Op zondag 16 november 2008 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon die titel al, doet me besluiten, die even te bewaren voor een vrolijker dag
Jij kan zingenquote:Op zondag 16 november 2008 21:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja t gaat je ook best af zag ik net
mijn dichtkunst is meestal pet
Vertel mij watquote:Op zondag 16 november 2008 22:06 schreef Soury het volgende:
Jemig .. Ik steek meer energie in fokkers dan in mijn familie
quote:
Uhh jazeker !!! Uhmmm irl heb ik er stukke minderquote:Op zondag 16 november 2008 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
WTF Soury, vrienden, ook op FOk! zijn waardevol ! Toch?![]()
Muisje, lieverd, je hebt er echt meer dan je het voor mogelijk houdt, zegt een vrijgezelle medeuser.quote:Op zondag 16 november 2008 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh jazeker !!! Uhmmm irl heb ik er stukke minder
Nah het is goed.. Al die verjaardagen enzo.. heb er genoegquote:Op zondag 16 november 2008 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Muisje, lieverd, je hebt er echt meer dan je het voor mogelijk houdt, zegt een vrijgezelle medeuser.
quote:Op zondag 16 november 2008 22:01 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb The Secret besteld
Weet niet meer wie het zei, maar thanks
quote:Op zondag 16 november 2008 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah het is goed.. Al die verjaardagen enzo.. heb er genoeg
Cara Caro, lieve reactie, maar ik wil dit nog even kwijt :Ik ben serieus bezig met een nieuwe taal, en als ik er hier af en toe wat italiaans doorheen slinger is dat vanwege puur plezier, al klopt er soms misschien helemaal niks van.quote:Op zondag 16 november 2008 22:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
le domando scusa, io provare maar wat
Ja echt .. sorry . Ben een lonerquote:
Ben er niet rouwig over .. Prima. het liefst ben ik zelf ook niet jarig. Gedoequote:Op zondag 16 november 2008 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ook, laat mij maar niets doen.![]()
Mensen die je gaan claimen...
Oftewel er is nog steeds niet geneuktquote:Op zondag 16 november 2008 22:43 schreef Copycat het volgende:
Zucht. Steun.
Ik word onzeker van dat gedate.
Filmpje gekeken !!! Saw 4quote:Op zondag 16 november 2008 22:43 schreef Copycat het volgende:
Zucht. Steun.
Ik word onzeker van dat gedate.
Euh...quote:Op zondag 16 november 2008 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
hebben jullie wel allemaal naar de groundhogday film gekeken?
Nee, maar dat lag ook niet in de lijn der verwachting van vanavond.quote:
Oh kut vergeten ..quote:Op zondag 16 november 2008 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
hebben jullie wel allemaal naar de groundhogday film gekeken?
Uit het hart Buufquote:Op zondag 16 november 2008 22:50 schreef debuurvrouw het volgende:
En nog bedankt voor je lovende gedicht muissie!![]()
you made me blush girl
Oh maar dat vind ik heel leukquote:Op zondag 16 november 2008 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Cara Caro, lieve reactie, maar ik wil dit nog even kwijt :Ik ben serieus bezig met een nieuwe taal, en als ik er hier af en toe wat italiaans doorheen slinger is dat vanwege puur plezier, al klopt er soms misschien helemaal niks van.
Hahahaha die van jou is geweldigquote:Op zondag 16 november 2008 22:50 schreef debuurvrouw het volgende:
En nog bedankt voor je lovende gedicht muissie!![]()
you made me blush girl
Laters coos. Slaap lekkerquote:Op zondag 16 november 2008 22:58 schreef Coos het volgende:
Vandaag echt een keer vroeg naar bed.![]()
Welterusten lieve Fokkers
Dank je skattie....quote:
Maar ik ga winnen natuurlijkquote:
We zallen wel zien..quote:
Cc. engeltje, ik weet dat je het op prijs stelt, een hoofdletter gevolgd door een kleine letter c. En een mailtje nu...quote:Op zondag 16 november 2008 22:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, maar dat lag ook niet in de lijn der verwachting van vanavond.
Maar de afscheidszoen was nu ook tongloos.
Oeh! Een mailtje.
Watte?quote:Op zondag 16 november 2008 23:07 schreef lies1958 het volgende:
zie net op huub zijn hyves bij krabbels een foto van hem met zijn korte koppie. Is
Maar mocht de persoon in kwestie een lettertje missen hier of daar is niet meer kaal hoor
quote:Op zondag 16 november 2008 23:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Watte?
* debuurvrouw nieuwe vergrootglas even probeert
Heb je hem al uitgepaktquote:Op zondag 16 november 2008 23:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Watte?
* debuurvrouw nieuwe vergrootglas even probeert
Den peirazei Ruti .......quote:Op zondag 16 november 2008 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
:Ik ben serieus bezig met een nieuwe taal, en als ik er hier af en toe wat italiaans doorheen slinger is dat vanwege puur plezier, al klopt er soms misschien helemaal niks van.
quote:Op zondag 16 november 2008 23:23 schreef debuurvrouw het volgende:
mocht dat nie?![]()
![]()
![]()
* debuurvrouw vergrootglas gauw weer teruglegt
Vijf Decehemburrr pas!quote:Op zondag 16 november 2008 23:23 schreef debuurvrouw het volgende:
mocht dat nie?![]()
![]()
![]()
* debuurvrouw vergrootglas gauw weer teruglegt
60 kiloquote:Op zondag 16 november 2008 23:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
hou op hoor jullie anders ga ik weer dichten.........![]()
wat weten we eigenlijk van Coos ?
hij blowt
hij houdt van meisjes rond de 45 kg
wat nog meer.......? dan ga ik een gedichie voor Coos maken![]()
60 kg.. laten we het niet overdrijven. Verder weet ik ook niksquote:Op zondag 16 november 2008 23:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
hou op hoor jullie anders ga ik weer dichten.........![]()
wat weten we eigenlijk van Coos ?
hij blowt
hij houdt van meisjes rond de 45 kg
wat nog meer.......? dan ga ik een gedichie voor Coos maken![]()
Waltguste!quote:Op zondag 16 november 2008 23:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Welterusten skatties Cagney gaat nu slapen hoor![]()
zo gedicht voor Coos staat eropquote:Op zondag 16 november 2008 23:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dan bedenk ik gewoon iets![]()
Lies zit verdiept in de sint rijmpjes... Wat doe ze ons aanquote:Op zondag 16 november 2008 23:42 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen
Lies zal het ligt wel uit doen
quote:Op zondag 16 november 2008 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Lies zit verdiept in de sint rijmpjes... Wat doe ze ons aan
quote:Op zondag 16 november 2008 23:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Welteruste voor alle slaapkoppen
wij gaan hier nog even niet stoppen
dromen jullie maar zacht
wij houden nog even de wacht.....
en Manu blijf met je poten van dat lichtknoppie af
anders stuur ik Lies op je af voor straf
Hahahahahaquote:Op zondag 16 november 2008 23:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Welteruste voor alle slaapkoppen
wij gaan hier nog even niet stoppen
dromen jullie maar zacht
wij houden nog even de wacht.....
en Manu blijf met je poten van dat lichtknoppie af
anders stuur ik Lies op je af voor straf
Ik kan helemaal niet slaan!quote:Op zondag 16 november 2008 23:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee je moet hem sláán !![]()
Truste Liesquote:Op maandag 17 november 2008 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet slaan!![]()
Slaap lekker Fok!![]()
Ja, was leuk en gezellig. Al geniet ik nu wel even van de rust alvorens ik me naar het werk ga begeven.quote:Op maandag 17 november 2008 08:50 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ha die Noekje, hoe was t weekend?
Goodmorning all!
Oh ja? Welke dan?quote:Op maandag 17 november 2008 09:37 schreef debuurvrouw het volgende:
CarO!![]()
Er was net een liedje voor je op de radio.
quote:
Nah, das helemaal niet fout!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |