shoot the dogquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:02 schreef Manu82 het volgende:
Die fucking sinterklaas zit hier heel de tijd te toeteren
En The Green mile en There is something about Maryquote:
Bij mij zijn ze bezig met het (trein)station, ieder half uur gaat er een harde horn. Tot 3 / 4 uur ''s nachtsquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:02 schreef Manu82 het volgende:
Die fucking sinterklaas zit hier heel de tijd te toeteren
Dat is wel klote, ik was er vanuit gegaan dat het hier alleen gebeurde bij het WK/EK of ongelukkenquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze bezig met het (trein)station, ieder half uur gaat er een harde horn. Tot 3 / 4 uur ''s nachts
Goedzo, ben ik ook mee bezigquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:27 schreef dieenebart het volgende:
En voorbereiden op Ajax - PSV morgen. Ik hoef gelukkig niet mee naar het stadion
Das Dionne de Wit.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:27 schreef dieenebart het volgende:
wil ff wat info: had net een vriendin aan de lijn die beweert dat de dochter van een collega meedoet aan CMBL. We weten alleen dat ze 'de Wit' heet. Om wie kan dit gaan?
en dan maar weer verder met de (on)zin van de dag. Het wordt boerenkool (nooit je afkomst verloochenen) en later een stukkie fietsen. Wellicht.
En voorbereiden op Ajax - PSV morgen. Ik hoef gelukkig niet mee naar het stadion
We hadden al een Natasia Blank, dus een Dionne de Wit zou mooi passen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:27 schreef dieenebart het volgende:
wil ff wat info: had net een vriendin aan de lijn die beweert dat de dochter van een collega meedoet aan CMBL. We weten alleen dat ze 'de Wit' heet. Om wie kan dit gaan?
Nah ik weet het ook niet hoor, maar de achternaam past wel een beetjequote:Op zaterdag 15 november 2008 18:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ah, Dionne. Wie is dat?
(of zal ik zelf bij de bewonerstopics kijken)
Als Salcido weer een omhaal maakt ben ik allang tevredenquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, als die voetballers het niet doen; dan wij maar!
Ribas style...quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:we kunnen gedichies gaan maken
[CBL PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken...
geinig......
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ribas style...
Voor zo'n klere sinterklaasgedicht
spuug ik je in je gezicht
snol
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:41 schreef Soury het volgende:
http://elfyourself.jibjab.com/view/twH4ZlNBIrvLe0uZ
Yes doet het weer .. Hier de toppers van 2009
Wie denk jequote:Op zaterdag 15 november 2008 20:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
waar is gerard joling gebleven? wie is dat vrouwtje?
Jaquote:
nah ik krijg het dus weer eens niet voor elkaarquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.elfyourself.com/
Hier de link kan je het zelf maken...
Je kan de foto op de site groter en kleiner maken .. Wees niet bang dat het er niet uit ziet qua piksels. Komt goed in het filmpje. Die van mij was redelijk van ver afquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nah ik krijg het dus weer eens niet voor elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb al 3x de foto kleiner gemaakt maar hij blijft te groot volgens mij is dat ding van slag nu........
Non lo so Bart!quote:Op zaterdag 15 november 2008 23:47 schreef dieenebart het volgende:
En we zijn weer in de lucht.
Wat was er loos, trouwens?
Nou zeg.quote:Op zaterdag 15 november 2008 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Non lo so Bart!
Godverdomme, dat heeft lang geduurd.
Ik wacht op betere tijden. De balkondeur staat lekker open, pina colada in koelkast en twee grote badhanddoeken met een zonnebrl; nu nog mooi weer.quote:Op zaterdag 15 november 2008 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ondertussen zit ik grammaticale fouten te maken op een italiaans forum. Maar wat de naai, ik ben er wel mee bezig en vind het leuk![]()
Dacht dat ik een virus had in mijn pc, alles ging langzaam, D-reizen, Zooverquote:Op zaterdag 15 november 2008 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Non lo so Bart!
Godverdomme, dat heeft lang geduurd.
Je had alle tijd om te oefenenquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nah ik krijg het dus weer eens niet voor elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb al 3x de foto kleiner gemaakt maar hij blijft te groot volgens mij is dat ding van slag nu........
Tja, ik zwerfde even wat rond door Europa omdat Fok op zijn gat zatquote:Op zondag 16 november 2008 00:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dacht dat ik een virus had in mijn pc, alles ging langzaam, D-reizen, Zoover
en Fok was niet beschikbaar toen maar even proberen of Vol het wel deed,
ja en kwam jou daar tegen..
Hoi Liesje millenovecentosettantanovequote:Op zondag 16 november 2008 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
Klaverjassen![]()
Voetballen![]()
Goedenavond Fok!
Tja.quote:Op zondag 16 november 2008 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoi Liesje millenovecentosettantanove
Slaap lekker Ruud!quote:Op zondag 16 november 2008 00:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er ook even weg van.![]()
Ciao a tutti.
halfquote:Op zondag 16 november 2008 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
Is het nog gelukt fan? Met het elfending?
Ik had het naar mezelf gemaildquote:Op zondag 16 november 2008 01:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
halfik heb een dansje gedaan met ribas en obama
![]()
maar ik snap alleen niet hoe je dan de link kan posten hier, toen het afgelopen was was
het ook weer weg.........
nah........ dat soort dingen ben ik nooit een ster in...... gaat altijd mis bij mij,
heb ook geen zin om het opnieuw te proberen nu..........
heb jij het nog geprobeerd.......?
quote:Op zondag 16 november 2008 01:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
halfik heb een dansje gedaan met ribas en obama
![]()
maar ik snap alleen niet hoe je dan de link kan posten hier, toen het afgelopen was was
het ook weer weg.........
nah........ dat soort dingen ben ik nooit een ster in...... gaat altijd mis bij mij,
heb ook geen zin om het opnieuw te proberen nu..........
heb jij het nog geprobeerd.......?
ook lekker slimquote:Op zondag 16 november 2008 02:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ah, en ik had de link van Soury's eigen filmpje naar haar gestuurd.
quote:Op zondag 16 november 2008 02:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ook lekker slim![]()
hoe was het etentje ? viel het mee?
Ja ja, hoe was je etentje...........?quote:Op zondag 16 november 2008 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tjeez, je moet je helemaal registreren enzo, voor dat elfen ding, dat wist ik niet!
Mwoah
quote:Op zondag 16 november 2008 02:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ja ja, hoe was je etentje...........?
da's veel interessanter
oké met andere woorden......... je wil er niet over praten........ zeg dat dan gewoon muts....quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 02:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oké met andere woorden......... je wil er niet over praten........ zeg dat dan gewoon muts....![]()
nah ik heb ook niks meer te vertellen.........
![]()
nog een rustig muziekkie en dan slapies doen
![]()
vandaag was ronduit kut......... met niet roken bedoel ik dan.....quote:Op zondag 16 november 2008 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zei ik toch! Schatje!
![]()
![]()
Hoe is het met het niet roken?
Slaap lekker alvast!
Ik vond dag 5 echt vreselijk, ik zat bijna tegen het plafond.quote:Op zondag 16 november 2008 02:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
vandaag was ronduit kut......... met niet roken bedoel ik dan.....
maar nog steeds niet gezwicht ......... maar om eerlijk te zijn 1e dag was best makkelijk,
2e dag was ik hyper, schoonmaakwoede........ en vandaag lamlendig.......
Ja, maar ik had een zwart coltruitje aan.quote:Op zondag 16 november 2008 02:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah..... dus je kon gewoon in je doorkijkbloessie zitten
thanksquote:Op zondag 16 november 2008 02:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik vond dag 5 echt vreselijk, ik zat bijna tegen het plafond.
En daarna ging het wel. Succes!
quote:Op zondag 16 november 2008 02:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, maar ik had een zwart coltruitje aan.
Maar als ik een doorkijkbloesje hàd, had ik hem aangetrokken
Top!quote:Op zondag 16 november 2008 02:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
vandaag was ronduit kut......... met niet roken bedoel ik dan.....
maar nog steeds niet gezwicht ......... maar om eerlijk te zijn 1e dag was best makkelijk,
2e dag was ik hyper, schoonmaakwoede........ en vandaag lamlendig.......
Kauwgomballen!quote:Op zondag 16 november 2008 02:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
thanksmorgen zien we wel......... ik verzin wel iets als ik maar niet aan roken denk,
desnoods ga ik fietsen........ en ik HAAT fietsen
en ik ben al zo'n schoonmaakfreak.......quote:Op zondag 16 november 2008 02:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Top!![]()
En een schoon huis op de koop toe!
Niet eentje met een grote col hoor, das nix.quote:Op zondag 16 november 2008 02:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik heb ook geen doorkijkbloessies hoor, maar ook géén coltruien,,,,, eh...... mijn coltruien fobie hé
20 kg afgevallen met kauwgumballenquote:Op zondag 16 november 2008 02:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Kauwgomballen!
Zo ben ik ook 20 kg afgevallen![]()
Als ik zin in iets had, nam ik 2 kauwgomballen.
Misschien werkt het ook met peuken
Truste Caro...... sweet dreamsquote:Op zondag 16 november 2008 02:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Niet eentje met een grote col hoor, das nix.
Gewoon, zo'n zwartje met strak colletje. Staat me hartstikke goed![]()
Ik ga naar bed. Nite ladies
Had ik dat maar!quote:Op zondag 16 november 2008 02:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en ik ben al zo'n schoonmaakfreak.......![]()
ben wat dat betreft net mijn moederdie was ook altijd zo erg........
Ja duhh jij hoeft niet af te vallen, jij moet stoppen met roken!quote:Op zondag 16 november 2008 02:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
20 kg afgevallen met kauwgumballen![]()
maar dan weeg ik 40 kg........![]()
val ik wel in Coos zijn categorie
ik deelde één kamer met 5 zussen dus we hadden allemaal één eigen la en één kast voor de kleding,quote:Op zondag 16 november 2008 02:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had ik dat maar!
Ik heb dat ik in 1 dag veel te veel doe, en dan heel lang geen zin meer heb.
Dat had ik vroeger al, dan moest ik mijn kamer opruimen. Kiepte ik alles leeg in het midden van mij kamer, en dan kwam ik altijd zoveel tegen waarvan ik niet wist dat ik het had, en dat koste tijd, veel tijd. Tot ik dan een paar uur later in het midden van mijn kamer zat te huilen, omdat ik geen zin meer had. Kiepte ik uit eindelijk alles weer gewoon terug in de laadjes en kasten...![]()
(Ben ff mario karten)
quote:Op zondag 16 november 2008 02:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja duhh jij hoeft niet af te vallen, jij moet stoppen met roken!
Haha voordat ik 40 weeg![]()
Toedeloe!
OMG!quote:Op zondag 16 november 2008 02:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik deelde één kamer met 5 zussen dus we hadden allemaal één eigen la en één kast voor de kleding,
dat hielden de oudste zussen bij, maar vanaf mijn zesde jaar kreeg je wel al een soor huishoud ''taken''
in het begin kleine klusjes en hoe ouder je werd grotere klussen//////
aardappelen schillen vond ik het ergste....... voor 11 man aardappelen schillen![]()
Jemig dat zijn dan van die industrie pannen enzquote:Op zondag 16 november 2008 02:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik deelde één kamer met 5 zussen dus we hadden allemaal één eigen la en één kast voor de kleding,
dat hielden de oudste zussen bij, maar vanaf mijn zesde jaar kreeg je wel al een soor huishoud ''taken''
in het begin kleine klusjes en hoe ouder je werd grotere klussen//////
aardappelen schillen vond ik het ergste....... voor 11 man aardappelen schillen![]()
Riep je schat?quote:Op zondag 16 november 2008 02:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
val ik wel in Coos zijn categorie
Waar blijft die foto van je rookhok?quote:
Ik heb geen rookhok. Mijn kamer heeft 'bruin café' look.quote:Op zondag 16 november 2008 03:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zodra het een beetje opgeruimd is!![]()
Doe jij eens een foto dan?
Met tipjes?quote:Op zondag 16 november 2008 03:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb geen rookhok. Mijn kamer heeft 'bruin café' look.
* Manu82 doet het licht weer aanquote:Op zondag 16 november 2008 05:20 schreef liesje1979 het volgende:
Oef! Vergeet ik helemaal het licht uit te doen, Manu, je bent vast al wakker, ik nog steeds! Kom er maar in, en gooi dat licht aan!![]()
Goedemorgen fok!
Goedemorgen,quote:Op zondag 16 november 2008 09:38 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Tuinfluiter, het is een klerezooi, overal stof en mannen en....dus ben behoorlijk depressief,
weer werkt ook lekker mee
was de kleur niet goed, het was zilverachtig met een grioene gloed, dus ik zei. laat de takelwagen
maar weer komen, bad moet terug en opnieuw gespoten worden.
Een badkuip van 2.20 m in het rond ! en nog depressiefquote:Op zondag 16 november 2008 09:38 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Fan ,het gaat gestaag door de verbouwing,leidingen en nog meer van die rotzooi, dus nog niet echt aan opbouwen, ze werken, zich kapot, daar niet van, maar het is veel werk .
Tuinfluiter, het is een klerezooi, overal stof en mannen en....dus ben behoorlijk depressief, weer werkt ook lekker mee.
wat wel grappig was, komt een takelwagen het bad naar boven takelen, noodpui eruit, 4 man bezig, ding is 2.20m in het rond
het staat, ik denk , zal even kijken, was de kleur niet goed, het was zilverachtig met een grioene gloed, dus ik zei. laat de takelwagen maar weer komen, bad moet terug en opnieuw gespoten worden.
echt, ..ja echt , zei ik, ...ik dacht dat ze gek werden, wel, het bad werd weer eruit gehaald, met takelwagen
nu vrijdag kwam het bad in de goede kleur, zilverachtig grijs,
en ze hadden de donkere vloertegels bijna op de wanden gedaan, toevallig kwam ik weer even kijken,
dus nu is het , als het om kleur gaat, eerst even vragen, grapje van de werlui.
ah mooi zo, kom ik meteen in de stemmingquote:Op zondag 16 november 2008 11:43 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen op de valreep!
Een zondags muziekje erbij:
nu jij het zo neerzet, Tuut, eigenlijk wel.quote:Op zondag 16 november 2008 11:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goedemorgen,
(Toch lijkt het af en toe net Candid Camera?)
Goed dat je niet verderop in een tijdelijk vakantiehuisje zit dan zaten de vloertegels tegen de
muren , een bad met een verkeerde zilver/groene kleur in de badkamer.
Het zijn dus merendeels de opluchtingen die jou door de verbouwingsweken slepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |