Jaquote:
nah ik krijg het dus weer eens niet voor elkaarquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.elfyourself.com/
Hier de link kan je het zelf maken...
Je kan de foto op de site groter en kleiner maken .. Wees niet bang dat het er niet uit ziet qua piksels. Komt goed in het filmpje. Die van mij was redelijk van ver afquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nah ik krijg het dus weer eens niet voor elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb al 3x de foto kleiner gemaakt maar hij blijft te groot volgens mij is dat ding van slag nu........
Non lo so Bart!quote:Op zaterdag 15 november 2008 23:47 schreef dieenebart het volgende:
En we zijn weer in de lucht.
Wat was er loos, trouwens?
Nou zeg.quote:Op zaterdag 15 november 2008 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Non lo so Bart!
Godverdomme, dat heeft lang geduurd.
Ik wacht op betere tijden. De balkondeur staat lekker open, pina colada in koelkast en twee grote badhanddoeken met een zonnebrl; nu nog mooi weer.quote:Op zaterdag 15 november 2008 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ondertussen zit ik grammaticale fouten te maken op een italiaans forum. Maar wat de naai, ik ben er wel mee bezig en vind het leuk![]()
Dacht dat ik een virus had in mijn pc, alles ging langzaam, D-reizen, Zooverquote:Op zaterdag 15 november 2008 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Non lo so Bart!
Godverdomme, dat heeft lang geduurd.
Je had alle tijd om te oefenenquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nah ik krijg het dus weer eens niet voor elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb al 3x de foto kleiner gemaakt maar hij blijft te groot volgens mij is dat ding van slag nu........
Tja, ik zwerfde even wat rond door Europa omdat Fok op zijn gat zatquote:Op zondag 16 november 2008 00:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dacht dat ik een virus had in mijn pc, alles ging langzaam, D-reizen, Zoover
en Fok was niet beschikbaar toen maar even proberen of Vol het wel deed,
ja en kwam jou daar tegen..
Hoi Liesje millenovecentosettantanovequote:Op zondag 16 november 2008 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
Klaverjassen![]()
Voetballen![]()
Goedenavond Fok!
Tja.quote:Op zondag 16 november 2008 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoi Liesje millenovecentosettantanove
Slaap lekker Ruud!quote:Op zondag 16 november 2008 00:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er ook even weg van.![]()
Ciao a tutti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |