Ja t gaat je ook best af zag ik netquote:Op zondag 16 november 2008 21:40 schreef Soury het volgende:
Ik lach mijn broek aan puin.. Verleden jaar was die verkiezingen al reden voor een rel en nu komen er weer trieste figuren op gedichten af..![]()
Zielig ...We rijmen lekker door
Hoezo Liesje, snap het even niet, was elders onnozel aanwezig.quote:Op zondag 16 november 2008 21:46 schreef liesje1979 het volgende:Ohw fuck, ik ben heel Ruud vergeten, even erbij doen dan maar.
In het gedicht, maar is al verholpenquote:Op zondag 16 november 2008 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoezo Liesje, snap het even niet, was elders onnozel aanwezig.
Gewoon die titel al, doet me besluiten, die even te bewaren voor een vrolijker dagquote:
Is een mooi liedje vind ikquote:Op zondag 16 november 2008 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon die titel al, doet me besluiten, die even te bewaren voor een vrolijker dag
Jij kan zingenquote:Op zondag 16 november 2008 21:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja t gaat je ook best af zag ik net
mijn dichtkunst is meestal pet
Vertel mij watquote:Op zondag 16 november 2008 22:06 schreef Soury het volgende:
Jemig .. Ik steek meer energie in fokkers dan in mijn familie
quote:
Uhh jazeker !!! Uhmmm irl heb ik er stukke minderquote:Op zondag 16 november 2008 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
WTF Soury, vrienden, ook op FOk! zijn waardevol ! Toch?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |