Ja t gaat je ook best af zag ik netquote:Op zondag 16 november 2008 21:40 schreef Soury het volgende:
Ik lach mijn broek aan puin.. Verleden jaar was die verkiezingen al reden voor een rel en nu komen er weer trieste figuren op gedichten af..![]()
Zielig ...We rijmen lekker door
Hoezo Liesje, snap het even niet, was elders onnozel aanwezig.quote:Op zondag 16 november 2008 21:46 schreef liesje1979 het volgende:Ohw fuck, ik ben heel Ruud vergeten, even erbij doen dan maar.
In het gedicht, maar is al verholpenquote:Op zondag 16 november 2008 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoezo Liesje, snap het even niet, was elders onnozel aanwezig.
Gewoon die titel al, doet me besluiten, die even te bewaren voor een vrolijker dagquote:
Is een mooi liedje vind ikquote:Op zondag 16 november 2008 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon die titel al, doet me besluiten, die even te bewaren voor een vrolijker dag
Jij kan zingenquote:Op zondag 16 november 2008 21:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja t gaat je ook best af zag ik net
mijn dichtkunst is meestal pet
Vertel mij watquote:Op zondag 16 november 2008 22:06 schreef Soury het volgende:
Jemig .. Ik steek meer energie in fokkers dan in mijn familie
quote:
Uhh jazeker !!! Uhmmm irl heb ik er stukke minderquote:Op zondag 16 november 2008 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
WTF Soury, vrienden, ook op FOk! zijn waardevol ! Toch?![]()
Muisje, lieverd, je hebt er echt meer dan je het voor mogelijk houdt, zegt een vrijgezelle medeuser.quote:Op zondag 16 november 2008 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh jazeker !!! Uhmmm irl heb ik er stukke minder
Nah het is goed.. Al die verjaardagen enzo.. heb er genoegquote:Op zondag 16 november 2008 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Muisje, lieverd, je hebt er echt meer dan je het voor mogelijk houdt, zegt een vrijgezelle medeuser.
quote:Op zondag 16 november 2008 22:01 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb The Secret besteld
Weet niet meer wie het zei, maar thanks
quote:Op zondag 16 november 2008 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah het is goed.. Al die verjaardagen enzo.. heb er genoeg
Cara Caro, lieve reactie, maar ik wil dit nog even kwijt :Ik ben serieus bezig met een nieuwe taal, en als ik er hier af en toe wat italiaans doorheen slinger is dat vanwege puur plezier, al klopt er soms misschien helemaal niks van.quote:Op zondag 16 november 2008 22:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
le domando scusa, io provare maar wat
Ja echt .. sorry . Ben een lonerquote:
Ben er niet rouwig over .. Prima. het liefst ben ik zelf ook niet jarig. Gedoequote:Op zondag 16 november 2008 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ook, laat mij maar niets doen.![]()
Mensen die je gaan claimen...
Oftewel er is nog steeds niet geneuktquote:Op zondag 16 november 2008 22:43 schreef Copycat het volgende:
Zucht. Steun.
Ik word onzeker van dat gedate.
Filmpje gekeken !!! Saw 4quote:Op zondag 16 november 2008 22:43 schreef Copycat het volgende:
Zucht. Steun.
Ik word onzeker van dat gedate.
Euh...quote:Op zondag 16 november 2008 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
hebben jullie wel allemaal naar de groundhogday film gekeken?
Nee, maar dat lag ook niet in de lijn der verwachting van vanavond.quote:
Oh kut vergeten ..quote:Op zondag 16 november 2008 22:46 schreef debuurvrouw het volgende:
hebben jullie wel allemaal naar de groundhogday film gekeken?
Uit het hart Buufquote:Op zondag 16 november 2008 22:50 schreef debuurvrouw het volgende:
En nog bedankt voor je lovende gedicht muissie!![]()
you made me blush girl
Oh maar dat vind ik heel leukquote:Op zondag 16 november 2008 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Cara Caro, lieve reactie, maar ik wil dit nog even kwijt :Ik ben serieus bezig met een nieuwe taal, en als ik er hier af en toe wat italiaans doorheen slinger is dat vanwege puur plezier, al klopt er soms misschien helemaal niks van.
Hahahaha die van jou is geweldigquote:Op zondag 16 november 2008 22:50 schreef debuurvrouw het volgende:
En nog bedankt voor je lovende gedicht muissie!![]()
you made me blush girl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |