ah mooi zo, kom ik meteen in de stemmingquote:Op zondag 16 november 2008 11:43 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen op de valreep!
Een zondags muziekje erbij:
nu jij het zo neerzet, Tuut, eigenlijk wel.quote:Op zondag 16 november 2008 11:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goedemorgen,
(Toch lijkt het af en toe net Candid Camera?)
Goed dat je niet verderop in een tijdelijk vakantiehuisje zit dan zaten de vloertegels tegen de
muren , een bad met een verkeerde zilver/groene kleur in de badkamer.
Het zijn dus merendeels de opluchtingen die jou door de verbouwingsweken slepen?
denk je dat het verstandig is?quote:Op zondag 16 november 2008 12:03 schreef Copycat het volgende:
Goede tijd om me eens richting mijn broer te begeven ...
0-3. heb nét de uitslag binnenquote:Op zondag 16 november 2008 12:02 schreef Manu82 het volgende:
Als ik straks nog chagrijniger ben weten jullie dus waardoor
Ja met een staalbedrijf en coatingbedrijf ben je wel wat regelen gewend .quote:Op zondag 16 november 2008 11:57 schreef hondjes het volgende:
trouwens..het lijkt misschien allemaal zo.
we hebben zelf een staalbedrijf en coating bedrijf, dus, vandaar.
is ook........ is ook........... ik bedoelde het niet lullig wilde Honda even opvrolijkenquote:Op zondag 16 november 2008 12:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja met een staalbedrijf en coatingbedrijf ben je wel wat regelen gewend .
Juiste kleur van het bad, natuurlijk wil je die kleur, je kiest dat niet voor niets , dat doe je toch niet elke maand.
Bedrijven dichtbij huis of elders ?
Over 2 weken de finale van CBML , ben benieuwd of we eventueel nog welkom zijn bij Static in de SHO,
dit sub-forum zal uiteindelijk wel dicht gaan.
Middag CarOnline.
quote:Op zondag 16 november 2008 12:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is ook........ is ook........... ik bedoelde het niet lullig wilde Honda even opvrolijken
Nope, dat is pas na 90 minuten en dan gaa het hele interieur eraanquote:
Oei! Dan moet je weer opruimen enzo.quote:Op zondag 16 november 2008 13:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nope, dat is pas na 90 minuten en dan gaa het hele interieur eraan
Ach dat moet ik heel de tijdquote:Op zondag 16 november 2008 13:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oei! Dan moet je weer opruimen enzo.![]()
(Heb je eigenlijk ooit nog een schoonmaakster ingehuurd? Dat wilde je toen doen, weet ik nog!)
De sfeer zou er op dit moment niet echt beter zijnquote:Op zondag 16 november 2008 13:47 schreef Copycat het volgende:
Dat was dan zeker net nadat ik de deur werd uitgekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |