ah mooi zo, kom ik meteen in de stemmingquote:Op zondag 16 november 2008 11:43 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen op de valreep!
Een zondags muziekje erbij:
nu jij het zo neerzet, Tuut, eigenlijk wel.quote:Op zondag 16 november 2008 11:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goedemorgen,
(Toch lijkt het af en toe net Candid Camera?)
Goed dat je niet verderop in een tijdelijk vakantiehuisje zit dan zaten de vloertegels tegen de
muren , een bad met een verkeerde zilver/groene kleur in de badkamer.
Het zijn dus merendeels de opluchtingen die jou door de verbouwingsweken slepen?
denk je dat het verstandig is?quote:Op zondag 16 november 2008 12:03 schreef Copycat het volgende:
Goede tijd om me eens richting mijn broer te begeven ...
0-3. heb nét de uitslag binnenquote:Op zondag 16 november 2008 12:02 schreef Manu82 het volgende:
Als ik straks nog chagrijniger ben weten jullie dus waardoor
Ja met een staalbedrijf en coatingbedrijf ben je wel wat regelen gewend .quote:Op zondag 16 november 2008 11:57 schreef hondjes het volgende:
trouwens..het lijkt misschien allemaal zo.
we hebben zelf een staalbedrijf en coating bedrijf, dus, vandaar.
is ook........ is ook........... ik bedoelde het niet lullig wilde Honda even opvrolijkenquote:Op zondag 16 november 2008 12:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja met een staalbedrijf en coatingbedrijf ben je wel wat regelen gewend .
Juiste kleur van het bad, natuurlijk wil je die kleur, je kiest dat niet voor niets , dat doe je toch niet elke maand.
Bedrijven dichtbij huis of elders ?
Over 2 weken de finale van CBML , ben benieuwd of we eventueel nog welkom zijn bij Static in de SHO,
dit sub-forum zal uiteindelijk wel dicht gaan.
Middag CarOnline.
quote:Op zondag 16 november 2008 12:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is ook........ is ook........... ik bedoelde het niet lullig wilde Honda even opvrolijken
Nope, dat is pas na 90 minuten en dan gaa het hele interieur eraanquote:
Oei! Dan moet je weer opruimen enzo.quote:Op zondag 16 november 2008 13:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nope, dat is pas na 90 minuten en dan gaa het hele interieur eraan
Ach dat moet ik heel de tijdquote:Op zondag 16 november 2008 13:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oei! Dan moet je weer opruimen enzo.![]()
(Heb je eigenlijk ooit nog een schoonmaakster ingehuurd? Dat wilde je toen doen, weet ik nog!)
De sfeer zou er op dit moment niet echt beter zijnquote:Op zondag 16 november 2008 13:47 schreef Copycat het volgende:
Dat was dan zeker net nadat ik de deur werd uitgekeken.
Oeps.quote:
Gaat het nog Manu?quote:Op zondag 16 november 2008 14:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De sfeer zou er op dit moment niet echt beter zijn
Ja 4-1 is ook wel heel sneu he?quote:Op zondag 16 november 2008 14:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neen, de sfeer is hier zwaar bekoeld
Ja, vind het toch fijner om niet live te zienquote:Op zondag 16 november 2008 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja 4-1 is ook wel heel sneu he?
Ja en liefde is ook een spel en zoquote:Op zondag 16 november 2008 14:31 schreef Juud79 het volgende:
Jongens toch, het is maar een spelletje hoor
Ach jochie, je moet dat breed zien. Over de afgelopen vijf jaar zijn ze de beste. Over de komende vijf jaar misschien ook wel. Dus als het nou één jaartje ff tegen zit...quote:Op zondag 16 november 2008 14:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja en liefde is ook een spel en zo
Nog meer cliches?
Maak me er ook niet echt druk over, maar als City straks ook verloren heeft is het karma enzoquote:Op zondag 16 november 2008 15:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ach jochie, je moet dat breed zien. Over de afgelopen vijf jaar zijn ze de beste. Over de komende vijf jaar misschien ook wel. Dus als het nou één jaartje ff tegen zit...Nou ja, jammer dan.
Sprak net vrienden die net uit de Arena kwamen. Ze vonden het een 'makkie'. En dat was het ook - er zijn weer eens teveel goede spelers verkocht; met wat er nu loopt redt Afellay het gewoon niet. Volgend jaar beter
ik kom heel even depressief zijn, ajax gewonnen en AZ gelijk tegen dat vitesse, wat een rotweekend.quote:
Onze chinees moet nog beginnen aan mijn eten!quote:Op zondag 16 november 2008 18:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ETENSTIJD![]()
![]()
![]()
![]()
nu ik niet meer rook, kijk ik de hele dag uit naar mijn eten![]()
ik hoor ''piep'' dus mijn overschoteltje is klaar![]()
eetse allemaal ........
patat en bitterballen, net als gisterenquote:Op zondag 16 november 2008 18:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ETENSTIJD![]()
![]()
![]()
![]()
nu ik niet meer rook, kijk ik de hele dag uit naar mijn eten![]()
ik hoor ''piep'' dus mijn overschoteltje is klaar![]()
eetse allemaal ........
hondjesquote:Op zondag 16 november 2008 18:27 schreef hondjes het volgende:
[..]
patat en bitterballen, net als gisteren
![]()
eet smakelijk Fan en de rest,, die nu eet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |