Torrents of usenet?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
South Park S12E01 720p BluRay x264-SiNNERS
Eerste 5
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:05 schreef Eltonno het volgende:
4 dagen 5 uur 55 minuten en ongeveer 10 sec.
Southparkstudios.com
Correct!quote:Op zondag 8 maart 2009 12:11 schreef PiRANiA het volgende:
Volgende aflevering is S13E01 als ik het goed heb?
Ja, verander de TT ff.quote:
thanks to the mod die het heeft gedaanquote:Op zondag 8 maart 2009 13:30 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja, verander de TT ff.
of wil je dat niet doen omdat je geen echt main mod bent in deze voorhoek van fok
Klinkt als een parodie op de film The Ring.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:41 schreef CG het volgende:
From the Comedy Central Press Release:
KENNY PUTS ON A PURITY RING
THINKING IT’S HIS WAY INTO HER HEART AND OTHER BODY PARTS, KENNY TAKES HIS NEW GIRLFRIEND TO A JONAS BROTHERS CONCERT. HIS DREAM OF TAKING THEIR RELATIONSHIP TO THE NEXT LEVEL IS CRUSHED WHEN THE JONAS BROTHERS GIVE THEM PURITY RINGS.
Preview
gast...quote:Op maandag 9 maart 2009 10:27 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Klinkt als een parodie op de film The Ring.
Dan ga ik eerst ff de plot van die film lezen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Ring / http://en.wikipedia.org/wiki/The_Ring_(2002_film)
Edit: o het is geen parodie van The Ring.Ik dacht dat de plot van die film anders was haha
Gelijk even binnen halenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
South Park S12E01 720p BluRay x264-SiNNERS
Eerste 5
Jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:19 schreef boskameel het volgende:
Worden die nieuwe episodes ook meteen in HD uitgezonden net als nu S12 in HD is uitgekomen?
Eerst stonden de blu-rays er, sindskort ook de 720 mkv versies. Op usenet ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:21 schreef slindenau het volgende:
Ik wil niet vervelend doen maar S12 in 720p kan ik nergens vinden...staan alleen op nieuwsgroepen zeker?
Ik kan alleen 1080i vinden, maar 72GB voor 1 seizoen is me toch net iets te veel
pssst, staan al een paar dagen op SCCquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:45 schreef slindenau het volgende:
ooh dan verschijnen die binnenkort ook wel op de torrentshizzles.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jaja overmorgen weer van start
Vooral veel beter dan die slechte tv rips altijdquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:49 schreef boskameel het volgende:
Nice, lekker hd kijken. Wat een verschil zeg. Ik keek gister ff S12E01, je kon gewoon het naamplaatje lezen bij de dokter.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 07:04 schreef MikeyMo het volgende:
Omg, promoot Disney seksuele onthouding dmv die zgn purity rings?
Man, tot een week of 2 geleden wist ik trouwens niet eens wie die Jonas Brothers waren...
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:46 schreef RaymanNL het volgende:
Heerlijke afleveringVooral de over enthousiaste kenny was grappig
En dat publiek met tieners waarvan de helft zat te vingeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uh?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:09 schreef CG het volgende:
Zeer vermakelijke aflevering
Disney en sex:
[ afbeelding ]
Ik vond de laatste Family Guy eigenlijk ook wel weer erg leuk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:41 schreef Roi het volgende:
Hehe dat einde![]()
!
Gelukkig pakt Southpark de draad weer goed op, i.t.t. Family Guy..
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:29 schreef Zidane007nl het volgende:
Best leuke aflevering, alleen hoort niet tot de toppers. Kenny was inderdaad lachen af en toe.
YEAH!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:08 schreef Ad_rem het volgende:
Leuke aflevering hoor.
"You like takin' the Jonas' brothers hot foam in your faces girls?!?!"
quote:
Zo briljant dat al die eps erop staanquote:
Oh my GOD!quote:
Heb geen zin om het helemaal te kijken, waar kan ik het zien?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:43 schreef uber-aspie het volgende:
[..]
Oh my GOD!![]()
Geniaal begin van het seizoen, en een heerlijk einde
Zo'n aflevering duurt amper 20 minuten, wat is er nou leuk aan een enkele scene kijken?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:55 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Heb geen zin om het helemaal te kijken, waar kan ik het zien?
Ik ga hem zelf ook in non-HD kijken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:33 schreef JohnLocke het volgende:
Mwoa, ik vind het toch een beetje vreemd om een serie die bekend is geworden met haar simpele animatie, per se te willen zien in HD...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |